Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sprowadzenie 370z z USA


yorgol

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam dla siebie 370z z USA, czy jest na forum ktoś kto sprowadzał i może powiedzieć coś o procesie "konwersji" zetki do europejskich standardów?

1. Czy trzeba wymienić oba reflektory na te z wersji europejskiej czy da się przerobić tak żeby były asymetryczne i spełniały przepisy?
2. Czy w elektronicznych zegarach da się przestawić mile na kilometry oraz stopnie fahrenheita na celsjusza czy jednak trzeba wymienić cały licznik?
3. Czy są jeszcze jakieś istotne różnice między wersją EU oraz USA lub takie które jeszcze mogłyby sprawić kłopot przy próbie rejestracji importowanego egzemplarza?

4. Taki mały offtop bo niezwiązany z krajem pochodzenia: Orientuje się ktoś czy można przełożyć zderzak Nismo z 2015r(zdjęcie) do zwykłej 370z z np 2010? Jeśli oryginalny zderzak nie podejdzie to może znacie jakieś firmy które produkują dobrej jakości body kity pozwalające na taką konwersję? 

Z góry dzięki za pomoc.
nissan-370z-nismo-2015_22428164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzilem dla siebie 370z w tamtym roku

 

1. Jak chcesz to zrobic profesjonalnie to mozna wymienic reflektory, mozna tez wyslac reflektory do jakies firmy, ktora przerabia swiatla do standardow EU. A najzwyklejszy sposob to ustawienie lewego swiatla aby swiecil bardziej na pobocze i nie oslepial jadacych z naprzeciwka. Nie wiem jeszcze jak wyglada sprawa ze spryskiwaczami swiatel bo przeglad zalatwilem po znajomosci. Mialem jedna kontrole jak narazie, ale spryskiwaczy nie sprawdzali.

2. Wszystko da sie usawic, nie trzeba wymieniac zegarow

3. Raczej nie ma takich wiekszych roznic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzilem dla siebie 370z w tamtym roku

 

1. Jak chcesz to zrobic profesjonalnie to mozna wymienic reflektory, mozna tez wyslac reflektory do jakies firmy, ktora przerabia swiatla do standardow EU. A najzwyklejszy sposob to ustawienie lewego swiatla aby swiecil bardziej na pobocze i nie oslepial jadacych z naprzeciwka. Nie wiem jeszcze jak wyglada sprawa ze spryskiwaczami swiatel bo przeglad zalatwilem po znajomosci. Mialem jedna kontrole jak narazie, ale spryskiwaczy nie sprawdzali.

2. Wszystko da sie usawic, nie trzeba wymieniac zegarow

3. Raczej nie ma takich wiekszych roznic.

Dzięki, myślałem nad wysłaniem świateł do firmy zajmującej się przerabianiem, problem taki że przerobią żeby kąty były dobre albo było automatyczne samo poziomowanie (czy te z USA to mają? Bo to też jest prawnie wymagane) Orientowałeś się może jakiego rzędu to jest koszt?

Tak przy okazji, sprowadzałeś swój egzemplarz uszkodzony z jakiegoś iaai.com czy sprawny? Bo ja myślę jednak nad lekko uszkodzoną sztuką i będę musiał znaleźć jakiś warsztat który mi go dobrze poskłada do kupy i sprawdzi, a najlepiej przełoży zderzak, progi i tył z poliftowego nismo bo wygląda mega kozacko :D Obawiam się jednak że byle jaki warsztat samochodowy z Wrocławia mi tego nie zrobi i będę chciał znaleźć kogoś z doświadczeniem w zetkach.

 

 

tylko szukaj najbogatszych wersji z akebono i raysami 19, bo te najbiedniejsze to jest lipa straszna

 

akebono? 

Z tego co czytałem wyposażenie dzieli się na pakiety, sport touring i tech. Jakby się udało to kupiłbym nismo ale ich jest mało więc nie liczę że taką trafię z dobrym stanie, biorę pod uwagę tylko te egzemplarze z pakietem sport ze względu na rev match oraz preferuje te które oprócz sport mają też touring ze względu na grzane siedzenia, tech olewam. Na stronie nissana widzę że faktycznie są jakieś "wersje" typu premium platinum itd ale starsze egzemplarze z okolic 2010 chyba nie miały takiego podziału? A przynajmniej sprzedawcy o tym nie piszą więc musiałbym znaleźć jakiś sposób rozróżniania ich. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz przełożyć zderzaki progi itp to niepotrzebny Ci nikt kto zna się na zetkach a raczej jakiś magik co zajmuje się blacharką laminatami itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze stanow tylko walone, niewalona zetka to w stanach 20k$ plus transport i oplaty 15k$, wiec wychodzi tyle co nowe w salonie w pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzalem walona oczywiscie bo sie najbardziej oplaca, z usa nie maja autopoziomowania. Gdzies na stronce firmy zajmujacej sie tym pisali od ilu zl to przerabiaja, ale nie pamietam jaka to byla kwota. Ja mam wesrjse base na rynek usa i nie zaluje, mam 18” na zime, a 19” i tak bym wymienial i innych bajerow nie potrzebuje, tylko akebono troche szkoda :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzalem walona oczywiscie bo sie najbardziej oplaca, z usa nie maja autopoziomowania. Gdzies na stronce firmy zajmujacej sie tym pisali od ilu zl to przerabiaja, ale nie pamietam jaka to byla kwota. Ja mam wesrjse base na rynek usa i nie zaluje, mam 18” na zime, a 19” i tak bym wymienial i innych bajerow nie potrzebuje, tylko akebono troche szkoda :P

 

Co to jest to akebono? :D

 

Jak chcesz przełożyć zderzaki progi itp to niepotrzebny Ci nikt kto zna się na zetkach a raczej jakiś magik co zajmuje się blacharką laminatami itp

Jeśli miałbym gotowy body kit do zamontowania to owszem ale nie wiem jaka firma coś takiego produkuje i czy jakość jest przyzwoita (tzn googlując trafiłem na kilka ale albo trzeba wyłożyć 4 000$ + koszt malowania albo mam wątpliwości co do jakości) więc rada kogoś doświadczonego byłaby przydatna. Po 2 sprowadzając samochód chciałbym żeby go ktoś porządnie sprawdził pod kątem mechaniki, bo nie wiadomo co może wymagać wymiany albo regulacji i tutaj już przydałoby się doświadczenie w zetkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...