realnightmare Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Witam, od razu napisze że przeszukałem forum i mam podobne objawy u siebie, ale jednak są różnice no i nic dalej nie wiem, a z mechanikiem jestem umówiony na przyszły tydzień. Tak więc 2-3 dni temu wrzuciłem wieczorem akumulator na podładowanie na noc żeby rano nie mieć problemów z odpaleniem, rano wstaje no i niestety jeszcze chyba śpiący nie dokręciłem klem dobrze i przy próbie odpalenia zamrugały mi kontrolki i wyciągnąłem kluczyk. Dokręciłem klemy no ale kręcę i nie idzie. Podłączyłem się pod auto sąsiada kablami no i sytuacja że odpala na 1-2 sek i gaśnie po kilku próbach zobaczyłem że po przekręceniu kluczyka świeci mi ciągłym światłem czerwona dioda na podszybiu od strony pasażera, wiec pomyślałem że może immo nie czyta kostki w kluczyku ale niestety z drugiego kluczyka ta sama historia. No i tutaj pytanie czy to może być problem z pompą czy bardziej w stronę immo (rozkodowania)? Może jakieś pomysły bo już chyba wszystkiego próbowałem co znalazłem? Auto to Almera 2.2 Di z 2000r P.S. Pitol od centralnego działa bez najmniejszego problemu, wcześniej nie miałem z almera żadnych problemów. Czy jest sens programowania pilota od centralnego w takim wypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Witam, od razu napisze że przeszukałem forum i mam podobne objawy u siebie, ale jednak są różnice no i nic dalej nie wiem, a z mechanikiem jestem umówiony na przyszły tydzień. Tak więc 2-3 dni temu wrzuciłem wieczorem akumulator na podładowanie na noc żeby rano nie mieć problemów z odpaleniem, rano wstaje no i niestety jeszcze chyba śpiący nie dokręciłem klem dobrze i przy próbie odpalenia zamrugały mi kontrolki i wyciągnąłem kluczyk. Dokręciłem klemy no ale kręcę i nie idzie. Podłączyłem się pod auto sąsiada kablami no i sytuacja że odpala na 1-2 sek i gaśnie po kilku próbach zobaczyłem że po przekręceniu kluczyka świeci mi ciągłym światłem czerwona dioda na podszybiu od strony pasażera, wiec pomyślałem że może immo nie czyta kostki w kluczyku ale niestety z drugiego kluczyka ta sama historia. No i tutaj pytanie czy to może być problem z pompą czy bardziej w stronę immo (rozkodowania)? Może jakieś pomysły bo już chyba wszystkiego próbowałem co znalazłem? Auto to Almera 2.2 Di z 2000r P.S. Pitol od centralnego działa bez najmniejszego problemu, wcześniej nie miałem z almera żadnych problemów. Czy jest sens programowania pilota od centralnego w takim wypadku? Też miałem karę za odpowietrzanie pompy wtryskowej rozrusznikiem, aż do wyładowania akumulatora. Kosztowało to 200zł za wizytę gościa z Consultem z pocalowaniem w rączkę, że mu się chciało przyjechać. W każdym innym serwisie krzyczeli, tylko laweta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
realnightmare Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Też miałem karę za odpowietrzanie pompy wtryskowej rozrusznikiem, aż do wyładowania akumulatora. Kosztowało to 200zł za wizytę gościa z Consultem z pocalowaniem w rączkę, że mu się chciało przyjechać. W każdym innym serwisie krzyczeli, tylko laweta. Konkretna szybka odpowiedz XD Od tego też będzie dioda od immo się ciągle paliła? Mój mechanika całe szczęście ma consulta wiec muszę czekać do przyszłego tygodnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Bynajmniej u mnie i z tego co czytałem, nie tylko u mnie, przy próbie odpalenia auta z rozładowanym akumulatorem immo potrafi zgubić kody kluczy. Ja nie wyciągając kluczyka ze stacyjki i po podładowaniu akumulatora samochód odpaliłem. Pojechałem się nawet przejechać, niestety wróciłem już na sznurku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
realnightmare Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Niestety ale jak widać nie tylko u nas są partacze..... Błąd z consulta to P1610, mechanik chciał zaprogramować immo ale sie okazało że PIN jest błędny.... Nie dość, że nie wyraźnie napisany w książce to naklejki też nie ma (NIEMIECKA PRECYZJA). Teraz czekam do poniedziałku i będę dzwonił po ASO. Wie ktoś ile taka przyjemność jak odzyskanie PIN będzie mnie kosztować? Zastanawiam się czy nie lepiej by było pozbyć się tego na stałe, albo według zaleceń mechanika po prostu kupić zestaw startowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Ja też nie miałem pinu. Gość od nissana kazał zrobić zdjęcie naklejki transpondera przy kierownicy i na tej podstawie odzyskał pin. Choć też mu coś tam nie pasowało, bo sugerowało auto z meksyku, ale pin okazał się być właściwym. Czy ci w ASO tylko pin podadzą, to nie wiem. Możliwe, że skasują jak za całą usługę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
realnightmare Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 No będę dzwonił w poniedziałek czy dadzą mi sam PIN. Znalazłem informacje o istnieniu kalkulatora o którym mówisz i może uda mi się go znaleźć. PIN zdobyty, klucze wgrane, wszystko działa wiec temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.