krzysrob Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 W tryb serwisowy wchodzimy w następujący sposób: 1. Naciskamy RESET i przyciskamy ON bez startu silnika. 2. Puszczamy przycisk ON. 3. Po jednej sekundzie od puszczeniu ON również puszczamy przycisk RESET. 4. Mamy teraz 7 sekund na trzykrotne wciśnięcie przycisku Reset. Kolejne opcje wybieramy przyciskiem RESET. po 20 sek. bezruchu, automatycznie opuszczamy tryb serwisowy. Sprawdzałem osobiście i działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 W tryb serwisowy wchodzimy w następujący sposób: 1. Naciskamy RESET i przyciskamy ON bez startu silnika. 2. Puszczamy przycisk ON. 3. Po jednej sekundzie od puszczeniu ON również puszczamy przycisk RESET. 4. Mamy teraz 7 sekund na trzykrotne wciśnięcie przycisku Reset. Kolejne opcje wybieramy przyciskiem RESET. po 20 sek. bezruchu, automatycznie opuszczamy tryb serwisowy. Sprawdzałem osobiście i działa. I co widać w tym trybie serwisowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 W trybie serwisowym sprawdzamy pracę zegarów i wskaźników, lampki kontrolne i podświetlające liczniki, prawidłowość pracy wyświetlacz itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 z zapłonem po kluczyku też działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Nie sprawdzałem. Myślę że też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 nie działa chyba że coś nie tak robię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Ja też próbowałem i ni chu chu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 STARTING COMBINATION METER SELF-DIAGNOSIS MODE NOTE: • Check combination meter power supply and ground circuits if self-diagnosis mode does not start. Refer to MWI-66, "COMBINATION METER : Diagnosis Procedure". Replace combination meter if power supply and ground circuits are found to be normal and self-diagnosis mode does not start. Refer to MWI-86, "Removal and Installation". • Combination meter self-diagnosis mode will function with the ignition switch in ON. Combination meter selfdiagnosis mode will exit upon turning the ignition switch to OFF. How to Initiate Self-Diagnosis Mode 1. Turn ignition switch OFF. 2. While pressing the trip reset switch (1), turn ignition switch ON. 3. Keep the trip reset switch for 1 seconds or more. 4. Press the trip reset switch at least 3 times. (Within 7 seconds after the ignition switch is turned ON.) 5. “Work instruction code” is indicated in the top portion of information display and self-diagnosis is started. 6. The mode switches in the order shown below each time the trip reset switch is pressed. NOTE: If the trip reset switch is not operated for 20 seconds or more, the self-diagnosis mode is automatically cancelled. Cytat z instrukcji serwisowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Ty masz guzikowy,my kluczykowy i nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Ale u kolegi Camela działa,coś robimy źle, po południu jeszcze raz się pobawię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 z zapłonem po kluczyku też działa Camello,opisz jak TO robisz...znaczy się jak wchodzisz w tryb serwisowy z kluczykiem Fajnie to brzmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 kluczyk w stacyjkę włącz i wyłącz zapłon, przyciśnij i trzymaj przycisk trip/reset włącz zapłon, po sekundzie zwolnij przycisk, teraz naciśnij go szybko trzy razy, jesteś w trybie serwisowym, kolejne testy przełączasz przez krótkie naciśnięcie przycisku trip/reset, wychodzimy z trybu serwisowego zegarów przez wyłączenie zapłonu lub sam się wyłączy po jakimś czasie - punkty lecą 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Naprawdę trzeba sztuki,żeby wejść w ten serwis,ale się udało! Masz plusiaka! Zauważyłem w tym serwisie ,że wyświetla również kody błędów jeżeli są! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasziek Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Coś ciekawego tam jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Testują się zegary,wyświetlają się wszystkie kontrolki...nawet od diesla podawane są jakieś kody,jeszcze tego nie rozkminiłem,i podawane są error code,czyli błędy z komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Czy dla wersji J11B też działa tryb serwisowy między licznikami, bo jakoś nie mogę w to wejść? A czy w wersji Acenta 2018 bez nawigacji (w zwykłym radiu z DAB) jest jakiś odpowiednik trybu rozszerzonego z odczytem np. napięcia na akumulatorze itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Jest ,robisz praktycznie tak samo jak w NC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) To ja chyba jestem mało zdolny, bo nie mogę wejść ani do trybu diagnostycznego pomiędzy licznikami ani w radio, a robię dokładnie wg filmików i instrukcji powyżej. Edit: Do trybu z radia udało mi się wejść, ale do tego pomiędzy licznikami nijak nie daję rady. Edit2: Do trybu pomiędzy licznikami także udami mi się wejść po wielu próbach, ale trzeba mieć odpowiedni timing. Niestety nie ma tam zbyt wielu ciekawych danych. W J10 było tam sporo danych np. poziom oleju z dokładnością 1%, temperatura w chłodnicy w stopniach, napięcie akumulatora, ilość paliwa z dokładnością 8-bit, spalanie, itd. Edytowane 7 Października 2018 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Czy bedac w trybie serwisowym potrafimy zresetowac licznik wymiany oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drds Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 To my mamy coś takiego jak licznik wymiany oleju??? chyba będę musiał w końcu przeczytać instrukcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Moze niezbyt dokladnie sie wyrazilam, ale po uplywie okreslonej ilosci przebiegu od wymiany do wymiany oleju a jest to 15 lub 30 k km wyskoczy Ci na ekranie miedzy licznikami info wymiana oleju i wielki "G....." wiecej zobaczysz jesli podczas wczesniejszej wymiany licznik ten nie zostanie zresetowany,,,panial? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drds Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 I dlatego nie widziałem tego, bo wymieniam wcześniej. Ale to dotyczy chyba całych przeglądów nie tylko oleju, przynajmniej tak miałem w innych amochodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 Czy można w trybie serwisowym zmienić skalę podświetlenia wskaźników ? W Pulsarze mam tak, że praktycznie korzystam z max podświetlenia na dzień, a po włączeniu świateł (w nocy) max-1, więc chętnie bym tam trochę grzebnął, bo w aktualnym stanie rzeczy, gdybym jasność podświetlenia wskaźników ustawił w połowie skali, to zarówno w dzień, jak i w nocy widziałbym g--no. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) U mnie w QQ można ustawiać podświetlenie osobno dla dnia i osobno dla nocy. Za pomocą przycisków + i - ustawiam dla trybu w którym aktualnie oświetlenie się znajduje. A więc po zgaszeniu świateł (w dzień) ustawiam dla trybu dziennego a po włączeniu świateł (w nocy) dla trybu nocnego. Co do sygnalizacji przeglądów o których pisano powyżej to można co najwyżej w zakładce maintance ustawić przebieg po którym należy wymienić olej, wymienić opony czy zrobić przerwę na kawę - taka przypominajka - po odliczeniu ustawionych kilometrów pojawi się informacja na ekranie. W nawiązaniu do tematu głównego jest filmik https://www.youtube.com/watch?v=a0X7yIkX85U Edytowane 20 Grudnia 2020 przez Mao Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.