PITGW Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Jako nowy użytkownik tego forum witam wszystkich klubowiczów. Nie dawno stałem się posiadaczem Nissana Terrano z 1988 roku silnik 3.0 na dualpoincie zasilany także gazem. Chciałbym Was poprosić o jakieś wskazówki mianowicie auto chodziło na benzynie i gazie pewnego dnia zaczął podczas jazdy nie wkręcać się powyżej 3 tys.obrotów i się krztusił, na gazie jakoś jeszcze jechał w następnych dniach padł także na gazie przerywał i strzelał potem był już problem z odpaleniem ani na benzynie ani awaryjnie na gazie nie chce zapalić. Trochę łapie jakby chciał ale nie zapali (aparatem zapłonowym też próbowałem przestawiać zapłon) Teraz to co sprawdziłem: -iskra jakaś jest na każdej świecy(nowe świece i kable) nie zmieniłem tylko kopułki i palca -rozrząd sprawdzony -pompka paliwo podaje do wtrysku wtryskiwacze coś tam pylą paliwem lecz świece suche -na wtryskiwaczach na każdym przewodzie jest plus i pytanie jak one są sterowane jak dostają impuls dodam jeszcze, że silnik ma przejechane na gazie tylko 3 tys.km ale cały wtrysk pozostał ze starego silnika, który jeździł w gazie. Mam taki wtrysk, który nie śmigał na gazie także chyba go przełoże tylko może zanim to zrobie to ktoś z Was da jakieś wskazówki co jeszcze sprawdzić potrzebuję także info gdzie jest w tym silniku czujnik położenia wału i czy jeżeli iskra jest on może coś kiełbasić z tym odpaleniem tej vki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 CPW jest na bloku pomiędzy głowicami (widok z tyłu) Objawy wskazują na "prąd" może przewody trefne, może zła kolejność, lub kopułka/palec do wymiany w razie kłopotów z częściami pisz do @Snake 4x4 Więcej nie pomogę, specjalizuję się raczej w ramach, poza tym ja mam VG30e ... a u Ciebie VG30i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITGW Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 dzięki za foto, a przewody mam nowe założone kolejność dobra palec i kopułką wyglądają nie najgorzej zmieniłbym tą kopułkę i palec ale brak dostępności nowych, a i iskra jest na wszystkich świecach bardziej stawiam na ten wtrysk bo z tego co wiem od poprzedniego właściciela to na tym wtrysku jeździł kilka lat w gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Ja mam sekeencję ... to inna zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 a daj paliwo np plak w dolot i zobacz czy ma chęci zagadac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITGW Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Dzisiaj zmieniłem cały wtrysk i dalej nie odpala na plaka jutro spróbuję z kolegą bo tak samemu to nie ma jak iskra jest ,ale cewka popękana może ją wymienić i pytanie może ktoś wie czy jeżeli czujnik położenia wału byłby walnięty to iskra też będzie wtedy czy ten czujnik steruję jeszcze czymś np. przez kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) z reguły jak jest walniety czujnik to nie ma iskry i pompa paliwa nie pracuje , ale jak masz iskrę to na plaka próbuj z gazem wciśniętym oczywiście . jak będzie gadał to masz problem z układem paliwa , sprawdzi czy w ogóle pompa pracuje i jakie jest ciśnienie Edytowane 6 Marca 2018 przez Mariusz1305 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITGW Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 próbowałem sam na plaka w filter mu nawaliłem i nic pompa paliwa chodzi ,a jak sprawdzić ciśnienie tej pompy bo to mnie też ta pompa na myśl przychodzi przy instalacji gazowej może być podjechana jak ściągnęłem wężyk paliwa przy wtrysku i uruchomiłem pompę to lało paliwo na pół metra z wężyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 czyli wygląda na to że pompa sprawna jak ciśnienie było by nawet za małe to powinien troche łapać , samemu na plaka to nie ma szans odpalić , piszesz że świece są suche to może wtryski nie dają paliwa ,sprawdzi miernikiem cze jest plus i czy jest masa na wtryskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITGW Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 wtryski coś tam chyba pylą bo jakaś mgiełka się robi na wszystkich przewodach tj na 4 jest plus przy wtryskiwaczach ,nie ma właśnie masy ani impulsu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj czy zassie powietrze. Bywały przypadki że odpowietrznik się zapchał i robiło się podciśnienie wewnątrz baku Spróbuj odpalić bez korka wlewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITGW Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 korek odkręcałem nawet dziś bo dolewałem beny jedyne co było dziwne gdy ściągałem wężyki przy wtrysku to w powrocie nie było paliwa ale sprawdze czy przy kręceniu rozrusznikiem rzuca coś paliwa na powrót chyba że na powrót daje tylko podczas pracy już silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 plus może być na stałe a sterowanie jest masą ale jak pylą to jest ok . wychodzi na to że brak odpowiedniej iskry . jak na plaku nie zagada to brak prądu, jak zagada to brak paliwa z tym że robisz to we dwóch jeden kręci i trzyma wciśnięty gaz a drugi psika do dolotu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITGW Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 z tym plakiem to jasna sprawa tylko cały czas walczyłem sam jutro kumpel ma być do tego elektronik więc może coś wymyślimy z iskrą może być ,że za słaba tym bardziej ,że cewka popękana jakby ją mróz rozsadził jeszcze myślę co by kompresję sprawdzić Dziś udało się odpalić tyrana chodzi w prawdzie jeszcze gówniano na benzynie i gazie, ale myślę, że to wina kopułki ponieważ kopie prądem no i może kwestia ustawienia zapłonu jutro zmienię jeszcze kopułkę bo mam jakąś używaną ogólnie poszukuję nowej jakby ktoś miał dostęp do takiej na dwie śrubki. A powodem całego zamieszania chyba była cewka zapłonowa, która była popękana i dawała gównianą iskrę dziś kupiłem nową i silnik zagadał. Wtrysk w sumie też zmieniony mam na taki co gazu nie widział także mam nadzieję, że po wymianie kopułki i regulacji zapłonu będzie śmigał na benzynie i gazie. Wszystkim tu kolegom którzy w tym poście zechcieli pomóc swoimi wskazówkami wielkie dzięki. Jak ogarnę resztę na pewno poinformuję Was jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 No to super. Mamy nadzieję że zagościsz tu na stałe, forum to nie tylko usterki Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITGW Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Na pewno będę tu często i będę starał się udzielać i śledzić wątki tego forum nissana mam niecały miesiąc i podobają mi się te auta także nissan pozostanie na dłużej u mnie czeka mnie dużo pracy przy tym egzemplarzu plany są zacne powoli będę z nim działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.