hote Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Ciśnienie na cylindrach: 1 - 3 bary 2,3,4 - niecałe 9-10 barów auto jeżdziło na lpg. Silnik się trzęsie, obniżona moc. Odpala, jeździ, nie gaśnie. Był sprawdzany pod kątem olejowym, nie puszcza, nie bierze zbyt dużo oleju. Co robić? Radza mi zrzucić głowicę i wymienić wadliwe zawory. Warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Wozisz się z tym problemem od listopada albo i dłużej. Żle wyregulowana instalacja LPG, a wcześniej nie sprawdzone i ustawione luzy zaworowe doprowadziły do wypalenia zaworów w głowicy. Zwlekając dalej z regeneracją głowicy - będziesz musiał wymienić silnik. Czy ... Warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo44war Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Witam, nie wiem, czy masz to zainstalowane, ale gazownik mnie namówił na lubryfikację i przyznam szczerze po 100 tyś na gazie nie żałuję. Dodatkowe smarowanie gniazd i zaworków nie zaszkodziło. Dodatkowo przed założeniem gazu mechanik zwiększył mi dodatkowo luzy na zaworach, trochę klekocą, jak się rozgrzeją, ale autko jeździ bez problemów Podobny problem miałem zaraz po zakupie auta, poprzedni właściciel nie dopilnował oleju i wypaliło pierścienie tłoków. Naprawa 3 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.