orzelpolski Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Cześć, za 6tys złotych mam fajnego Nissana Almerę Tino 1.8 126kkm 2004r. Stan techniczny bez zarzutu, wizualny jeszcze lepiej. Auto kupione prosto od właściciela z Niemczech. Czytałem, że jest w tym motorze problem z pierścieniami olejowymi i auto żre sporo oleju na 1000km. Chodzi o spalanie na wysokich obrotach? Mam obecnie Forda Focusa 1.6 Zeteca 100km i żre olej tylko w czasie jazdy na wysokich obrotach. Proszę o pomoc. Na co zwrócić uwagę? Auto chcę wykorzystać do pracy na krótkich odcinkach i jazdę po mieście. Prowadzę serwis antenowy. Auto wyposażone w klimatronik, 4 el. szyby, kamerę cofania. Jest piękne w środku i bardzo nowoczesne. Proszę o wypowiedź doświadczonych forumowiczów. Z tego miejsca bardzo wszystkich serdecznie witam i pozdrawiam serdecznie z Brenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Na początek to bacznie obserwuj stan oleju na bagnecie. Jeśli nie ubywa to wymieniaj co 10 tys olej i ciesz się jazdą. Jeśli zacznie ubywać to poczytaj na tym forum epopeję na temat Qg18DE Cześć, za 6tys złotych mam fajnego Nissana Almerę Tino 1.8 126kkm 2004r. Stan techniczny bez zarzutu, wizualny jeszcze lepiej. Auto kupione prosto od właściciela z Niemczech. Czytałem, że jest w tym motorze problem z pierścieniami olejowymi i auto żre sporo oleju na 1000km. Chodzi o spalanie na wysokich obrotach? Mam obecnie Forda Focusa 1.6 Zeteca 100km i żre olej tylko w czasie jazdy na wysokich obrotach. Proszę o pomoc. Na co zwrócić uwagę? Auto chcę wykorzystać do pracy na krótkich odcinkach i jazdę po mieście. Prowadzę serwis antenowy. Auto wyposażone w klimatronik, 4 el. szyby, kamerę cofania. Jest piękne w środku i bardzo nowoczesne. Proszę o wypowiedź doświadczonych forumowiczów. Z tego miejsca bardzo wszystkich serdecznie witam i pozdrawiam serdecznie z Br Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujej1966 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Cześć, za 6tys złotych mam fajnego Nissana Almerę Tino 1.8 126kkm 2004r. Stan techniczny bez zarzutu, wizualny jeszcze lepiej. Auto kupione prosto od właściciela z Niemczech. Czytałem, że jest w tym motorze problem z pierścieniami olejowymi i auto żre sporo oleju na 1000km. Chodzi o spalanie na wysokich obrotach? Mam obecnie Forda Focusa 1.6 Zeteca 100km i żre olej tylko w czasie jazdy na wysokich obrotach. Proszę o pomoc. Na co zwrócić uwagę? Auto chcę wykorzystać do pracy na krótkich odcinkach i jazdę po mieście. Prowadzę serwis antenowy. Auto wyposażone w klimatronik, 4 el. szyby, kamerę cofania. Jest piękne w środku i bardzo nowoczesne. Proszę o wypowiedź doświadczonych forumowiczów. Z tego miejsca bardzo wszystkich serdecznie witam i pozdrawiam serdecznie z Brenna. Ja miałem do niedawna Tino i nie miałem żadnych ubytków oleju. Rocznie robiłem nim ok 15 tys km. Olej wymieniałem co roku. Te ubytki oleju to chyba zależą od silnika jaki się trafi. Od innych też słyszałem o nich, ale ja jakoś ich nie miałem.Tinem jeździ się naprawdę dosyć wygodnie . Edytowane 11 Marca 2018 przez wujej1966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Dziękuje za szybką i fachową pomoc. Na wstępie chciałem doprecyzować, że auta jeszcze nie zakupiłem. Mój znajomy odkupił te auto od Niemca z uszkodzonym amortyzatorem prawym po wypadku. Olej został wymioniony przy 122k km na 5w30. Teraz ma 126k km i na bagnecie lekko nad minimum. Czyli bierze olej. Warto go wziąć za 6 kola? Ile taka naprawa pierścieni kosztuje i skoro to wada fabryczna można ja trwale usunąć??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Nie warto. Ale nie warto kupić auta? Czy nie warto naprawiać? Pełnym zdaniem jeśli łaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Auto po wypadku, pije olej i kto wie co jeszcze w nim padło, jedź nim do warsztatu niech sprawdzą wszystko łącznie z karosażem. Ja bym nie pakował się w ten zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 mała kolizja nie dyskwalifikuje auta ,jeżeli nie jest bananem. Tu masz dwie wtopy- pije olej, i nie wiadomo czy tylko amor jest uszkodzony. Silnik QG18de jest jaki jest. jak juz pije olej to szykuj spora kasę na remont plus te 6000 tys to razem około 85000 może więcej. Widać będzie po rozebraniu. Jak pierścienie się zapiekły to już pozamiatane są raczej gładzie cylindrów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Nie ma uszkodzeń lakierniczych, na zdjęciu 1 widać koło dojazdówki, w tym miejscu jest amortyzator do wymiany.Auto sprzedaje mój znajomy handlarz. Wydech jest do zrobienia bo brzęczy i pierdzi. Zauważyłem też, że ktoś się do nawiewu na szybę dobierał bo wystaje filc spod kratek i spod deski, częsty problem w Tino? Nawiew działa. Na korku oleju jest "masło" czyli auto było jeżdżone na krótkie dystanse (wytarty fotel przedni - lewy bok od wsiadania. Nie wiem sam. Edytowane 14 Marca 2018 przez orzelpolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Zdecyduj sam czy warto czy nie. Plusy i minusy już znasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Może mi ktoś powiedzieć czemu pianka wystaje z kratek? Jest jakaś wada fabryczna w nawiewie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Witam. Ja bym mial wątpliwości co do przebiegu. Mi fotel na boku przetarł się dopiero w okolicach 230kkm, a miałem almerę od handlarza więc mógła mieć nawet licznik kręcony...też robiem bardzo dużo krótkich dystansów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) 1. Po czym można poznać, że ktoś dobierał się do licznika? Chętnie bym to sprawdził, bo auto kupione prosto od właściciela z Niemiec przez mojego wujka. Wujek mnie nie oszukiwał do tej pory - z poprzednim autem przebieg też był autentyczny. Zrobiłem nim 100tys bez żadnych awarii. Co do oleju to duża poprawka. Olej zmieniony przy 106tys km. Obecnie 126tys. Nie znam dobrze niemieckiego więc przepraszam za pomyłkę. Na bagnecie jest przepalony olej między minimum a maximum. Jest dobrze. Przejechałem się dziś samochodem i podjąłem decyzję o zakupie. 2. Z tyłu auta na klapie jest kamera, nie działa. Można ją naprawić tanim kosztem? 3. Czy ktoś z Was mówi w języku niemieckim dobrze? Znalazłem firmę właściciela auta. Prowadzi usługi stolarskie i mam do niego numer telefonu. Mógłby ktoś tylko zapytać ile miało auto przejechane jak sprzedawał?podam nr na priv ta data Kwiecień 2010 to drugi właściciel czy co? Edytowane 19 Marca 2018 przez orzelpolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Data z kwietnia to ostatnia rejestracja/data wydania dowodu. Info o poprzednich właścicielach masz w innej części dowodu rejestracyjnego. Powinieneś mieć dwa papiery tzw briefy. Tam masz cyfrowy licznik kilometrów. To nie analog, gdzie trzeba było zdjąć licznik do korekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Mnie zastanawia jedno. Skoro auto ma 14 lat i 126tys km to na rok ktos robil 9k. Na plakietce zmiany oleju wymiana byla przy 106k czyli prez 2,5 roku ktos jezdzil i nie wymienil oleju... Edytowane 19 Marca 2018 przez orzelpolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Nie dręcz się, kupiłeś odpicuj i ciesz się z jazdy, wymień wszystkie płyny zalej bak i wycieczkę sobie zafunduj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 I napraw kamerę cofania Pilnuj rdzy, bo to jest coś co może do szału doprowadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 W jaki sposób, na coś szczególnie zwrócić uwagę? Co się psuje najczęsciej w tej instalcji? Macie jakiś maual jak etis w Fordzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Jest takie coś jak wyszukiwarka. Tu masz tematy, może znajdziesz jakieś info. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67138-kamera-cofania-tino/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/107204-kamer-cofania-oraz-modu%C5%82/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/102983-kamera-cofania-bia%C5%82y-ekran/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Zrobiłem kamerę. Po zdjęciu maskownicy było wypięte białe złącze, nie wiem czemu? Proszę powiedzieć, czy to normalne, że we wlewie do baku rdzewieje wejście wewnątrz, przed zastawką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ispep Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Tak, niestety to norma w tym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) I jeśli auto wyprodukowane w Hiszpanii to niezabezpieczone przed korozją? 126k przebiegu. olej wlany 5w30 motorenol SAE, co mam teraz wlać? nie wiem jeszcze czy pali olej. nie czuć z wydechu nic ani nie widać niebieskich chmurek. W cholere drogi ten olej. Mam przejść na 10w40 tak jak prawią wytrawni tego forum? Edytowane 28 Marca 2018 przez orzelpolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Zostań przy 5W 30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzelpolski Opublikowano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) Ale tego samego motorenola nie dostanę i nie chcę wlewać tam czegoś drogiego, bo nie wiem czy będzie palił ten olej? Co z 5w30 wlać takim przypadku? Edytowane 29 Marca 2018 przez orzelpolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Elf SXR 900 leję do moich traktorów. Oba stare ale zero poboru mimo przebiegu. I mimo że to krak spełnia swoje zadanie w 100℅. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.