fafla22 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Witam po remoncie silnika 2.0 4x4 po przejechaniu okolo 3 ty.km pojawily sie halasy myslalem ze to cos w osprzecie lecz po sciagnieciu paska i odpaleniu silnika dalej halasuje moze ktos mial podobny halas i moze poratowac pozdrawiam nissan.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Kolego, kopia mojego silnika U mnie wstepna diagnoza wariator, nowy 3600, założyłem uzywke z którą też był problem żeby dostać...u mnie od samego początku wycie bylo IDENTYCZNE, na drugi chodzi już ciszej...na pewno po remoncie rozrząd wymieniony, ale bez wariatora bo nie ma w zestawie a chinczyka szkoda pchać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melon777 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Mam podobny problem a mianowicie stuki powyżej 2500 obr byłem u mechanika i pierwsza diagnoza Panewki ale druga już inna właśnie rozrząd. Że niby luzy są na łańcuchu i trzeba jeszcze raz ustawić wszystko i będzie spokój a wariator pewnie też kupię jakiś i spróbuję zregenerować hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.