Zolwik_Tuptus Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Urwiesz klapę (rozerwiesz na zgrzewach poszycie od wzmocnienia) wożąc w ten sposób hilifta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krknismo Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Dzięki za poradę tuptus hi-lift przerzuciłem na bagażnik. Chciałem dodać tylko do tematu że po podniesieniu auta na budzie o 2 cale warto odrazu przespawać belkę mocującą chłodnice niestety bardzo mocno się odsłania i przy bardzo stromych pojazdach łatwo jest nią uderzyć zwłaszcza jak są koleiny o czym niestety się boleśnie przekonałem. Ja ją wyciąłem i wstawiłem własnej konstrukcji z elki ok 3-4 mm i odrazu wyspawałem płytę z blachy 6 ryflowanej troche roboty z tym bylo ale koszt blachy na złomie 25 zl wiec w porównaniu z 1500 sproro zaoszczędziłem. Teraz mogę już spać spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Mazur Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Pany i Panewki remontuje swoje wozidło T1 i mam zamiar podnieść budę +2 - jakie, z czego dać podkładki czy całe nowe zrobione na zamówienie ? Co z przewodami hamulcowymi, kolumna kierownicy i co z lewarkami ze skrzyni biegów i reduktora ? Zostają jeszcze zderzaki, które są montowane w ramie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krknismo Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Nie wiem jak dokładnie jest w t1 ale kolumna napewno się wyciąga albo na wieloklinie albo tak jak w t2. Mi podkładki zrobił znajomy z tego samego materialu co na necie możesz kupić tu wiele nie zaoszczędziłem robione wyszły 200 a na necie widziałem komplet za 250. W moim modelu przewody są zakręcone w takie swiderki więc mają sporo luzu ale dla bezpieczeństwa powyciągaj je z mocowań. U mnie lewarki się schowały ale wszystko działa ok trochę trudniej reduktor tylko zapiąć ale działa. Zderzaki albo musisz przespawać na mocowaniach albo zrobić przedłużenie z blachy jak przedłużyłem. Ogólnie jest trochę roboty ale można to ogarnąć samemu przed domem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krknismo Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 I jeszcze odkręć przewody od wspomagania wypnij tą wtyczkę co idzie do przewodów od wspomagania i przewody z akumulatora. wszystkiego wystarczy ale żeby wepchnąć podkładkę 5cm to trzeba auto trochę wyżej podnieść i nie ma co ryzykować. Miłej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krknismo Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 W dniu 27.07.2018 o 12:52, G.Mazur napisał: Pany i Panewki remontuje swoje wozidło T1 i mam zamiar podnieść budę +2 - jakie, z czego dać podkładki czy całe nowe zrobione na zamówienie ? Co z przewodami hamulcowymi, kolumna kierownicy i co z lewarkami ze skrzyni biegów i reduktora ? Zostają jeszcze zderzaki, które są montowane w ramie... Twoje pytanie o kolumnę kierownicza tak mnie zaintrygowało że postanowiłem to sprawdzić. Już na wstępie okazało się że pomimo tego że na wielowpuście jest w pozycji maksymalnie wyciągniętej to i tak kolumna jest o około 5-6 mm za krótka i pręży na przekładnie jedyne co ratuje sytuacje to ta guma w konstrukcji pierwszego krzyżaka. U mnie przy lifcie 2 cale budy była mocno naciągnięta tak że po odkręceniu śruby z wieloklinu krzyżak od razu wyskoczył właśnie około 5-6 mm poza pozycje maksymalną. Najprawdopodobniej właśnie z tego powodu przekładnia zaczęła przeciekać na osi zrobiłem przedłużenie około 1cm i jak narazie wszystko jest suche więc wygląda że to właśnie było problemem. Więc przekładnie lepiej odrazu przedłuż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Mazur Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Dzięki za zdjęcia. Tak też myślałem że to nie takie "hop siup" i gotowe. Został jeszcze wlew paliwa, przewody hamulcowe, przewody gazowe No i zderzaki. Nie wiem jak w T2 ale w T1 mocowanie przedniego zderzaka przechodzi przez otwory w pasie przednim, na którym wspiera się chłodnica. Bez cięcia i spawania pasa i nowych mocowań zderzaka się nie obejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.