kamilmag1 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Cześć, Ogólnie nie mam problemu z rdzą u siebie oprócz jednego miejsca, a dokładniej wlew paliwa. Przerdzewiałe mam ten "kołnierz" (nie wiem jak to nazwać) od rury wlewu. Można to wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Można to wymienieć. Numeru części bez VIN Ci nie podam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 O matko! Dramat. Który masz rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie taki dramat to stary pojazd gdzie większość z braci już przerobiona na żyletki. Nissan lubi korodować ... a te nowe raczej to tego wieku nie dadzą rady wytrzymać. Tak stare pojazdy to zazwyczaj brak serwisu, konserwacji tip.. bo się nie opłaci dodawać do pojazdu który kosztuje 150-300 euro.. I tak jest w tym przypadku.. zdjęcie pokazjuje brud , suf itp .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) @Sky rocznik 2000, wszystko jest całe oprócz tego elementu. Podwozie się trzyma, jedynie malutkie ognisko rdzy na nadkolu, które zrobię na lato.@OsobaNN Podeślę Ci VIN, może coś znajdziesz Specjalnie, żeby odpowiedzieć na post musiałem Firefoxa instalować... Opera pokazuje, że adblock działa chociaż jest wyłączony, Internet explorer nie wykrywa treści posta, albo wysyła cytat.. Edytowane 16 Marca 2018 przez kamilmag1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie taki dramat to stary pojazd gdzie większość z braci już przerobiona na żyletki. Nissan lubi korodować ... a te nowe raczej to tego wieku nie dadzą rady wytrzymać. Tak stare pojazdy to zazwyczaj brak serwisu, konserwacji tip.. bo się nie opłaci dodawać do pojazdu który kosztuje 150-300 euro.. I tak jest w tym przypadku.. zdjęcie pokazjuje brud , suf itp .. Mam Primerę od 17 lat - więc nie musisz mi opisywać co ją lubi lub czego ona nie lubi... Zszokował mnie ten wlew , bo u mnie jest elegancki - choć nigdy , przenigdy nie myłam tam (za klapką) auta , ani nie wycierałam do sucha , itp. Ot , miejsce otwierane tylko podczas tankowania @Sky rocznik 2000, wszystko jest całe oprócz tego elementu. Podwozie się trzyma, jedynie malutkie ognisko rdzy na nadkolu, które zrobię na lato. (...) Opera pokazuje, że adblock działa chociaż jest wyłączony, Internet explorer nie wykrywa treści posta, albo wysyła cytat.. No to fajnie, bo wlew mnie przeraził u Ciebie. Nadkole, to beznadziejny temat...Ponoć cienka blacha czy coś...U mnie raz były robione purchelki, a teraz po zimie znów wyłażą bąbelki na przednich :/ A tak trzyma się też dobrze. Operze musisz ręcznie odblokować daną stronę i będzie hulać (u góry , po prawej stronie, na pasku , obok serduszka jest symbol tarczy z x w środku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Przerdzewiał "dzwon" okalający wejście rury wlewu paliwa: Wystarczy wymienić całą metalową rurę wlewową jak na foto - trochę gimnastyki ale wykonalne Może być tylko problem z odkręceniem zardzewiałych śrub mocujących rurę (lubią się urywać nawet po zaaplikowaniu WD). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Czy będzie pasować ta rura wlewu od diesla? Chyba różni się tylko wielkością otworu wlewu paliwa tj. diesel ma większy. http://allegro.pl/primera-p11-wlew-paliwa-i5903816655.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Prawdopodobnie jest tak jak piszesz (inna gardziel rury). Różnica jest też na stacji paliwowej w średnicy wylewki pistoletu dystrybutora (aby do benzyniaka omyłkowo nie wlać ON). W katalogu Nissana (tu dla P11 r. od 06.1999 r.) występują inne numery katalogowe rury wlewowej (172219F800 dla CD20T i 172219F500 dla SR20/QG18): http://nissan4u.com/parts/primera/el_p11e/2000_1/type_91/fuel_and_engine_control/fuel_tank_and_fuel_piping/illustration_2/ benzyna: http://nissan4u.com/parts/primera/el_p11e/2000_1/type_87/fuel_and_engine_control/fuel_tank_and_fuel_piping/illustration_1/ ... Zszokował mnie ten wlew , bo u mnie jest elegancki - choć nigdy , przenigdy nie myłam tam (za klapką) auta , ani nie wycierałam do sucha , itp. Ot , miejsce otwierane tylko podczas tankowania ... Sky, nie życzę nikomu przerdzewienia nadwozia, rury czy czegokolwiek innego w samochodach, ale niestety nasze pojazdy nie są odporne na rdzę. W opisywanym przypadku, ruda atakuje w miejscu "gdzie wzrok nie sięga" (ale błoto i wilgoć jak najbardziej) - czyli od wnętrza nadkola. Dodatkowo, powłoka pokrywająca m.in. gardziel rury wlewowej, prawdopodobnie pokryta jest grubą warstwą termoutwardzalnej farby proszkowej (stąd taki efekt wizualny). Wystarczy jednak, że wilgoć dostanie się pod tą powłokę, (podobnie jest w podwoziu w przypadku masy wygłuszającej tzw. baranka), a ruda szybko poczyni spustoszenia. Niestety (czego efekt widzimy na foto), potrzeba czasami karcherem sięgnąć nieco głębiej i z kanału (nie mówiąc o późniejszym czyszczeniu z rudej i konserwacji farbą). Jest wiele takich miejsc w Primerach, które są bardzo podatne na rdzę (oprócz opisanego przypadku) np. plastikowe osłony progów zewnętrznych - wystarczy je odchylić, nie mówiąc o zdjęciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Zamówiłem wlew do diesla, zobaczymy co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (...) Jest wiele takich miejsc w Primerach, które są bardzo podatne na rdzę (oprócz opisanego przypadku) np. plastikowe osłony progów zewnętrznych - wystarczy je odchylić, nie mówiąc o zdjęciu Dziś na parkingu widziałam Almerę w HB - progów praktycznie nie miała, podobnie z tylną klapą...jak przeszła przegląd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Jak znam życie, nic się nie zmieni w podejściu diagnostów w trakcie badań technicznych pomimo monitoringu, dodatkowych kontroli itd. Tym bardziej, że ostatnimi czasy namnożyło się SKP, niczym grzyby po deszczu. Po prostu, stacje zbyt rygorystycznie (przepisowo) wykonujące przeglądy - nie będą mieć klientów. Konkurencja jest zbyt duża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) Już wymienione, ładnie pasuje. Ten "nowy" wlew odświeżyłem trochę i posprejowałem na czarno i polakierowałem bezbarwnym. Oczywiście jedna śruba mocująca się urwała. Zamiast tych nissanowych zacisków na gumowy wąż użyłem zwykłej opaski na śrubę, bo tamte pordzewiałe już strasznie były. Myślę, że ten wytrzyma kolejne 20 lat. ) Stara rura wlewu wygląda jak widać na zdjęciu. Czyli po wygięciu pękła po prostu. Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez kamilmag1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Plusik. Na wszelki wypadek oznacz, że to Pb. Ty o tym wiesz, ale pompiarz lub pożyczający samochód (ewent. przyszły właściciel) niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmag1 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Plusik. Na wszelki wypadek oznacz, że to Pb. Ty o tym wiesz, ale pompiarz lub pożyczający samochód (ewent. przyszły właściciel) niekoniecznie. Właśnie zastanawiam się czy nie można wyjąć tego zwężenia z tej starej rury, bo ono jest tam wsadzone i ewentualnie mógłbym je wyciąć. A rury chyba różnią się tylko tym, że w tamtej jest wsadzona taka redukcja jakby. Spróbuję to ogarnąć w wolnej chwili. Tak czy inaczej jestem zadowolony z tego co zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.