Wojtekx_trail Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Proszę szanowne forum o pomoc w diagnostyce dotyczącej x-traila 2.2dci 136KM 2006 r. Objaw - utrata mocy podczas jazdy zdaje obroty do ok. 1200 - 1500 więcej nie da się wkręcić. przy tymże objawie na postoju silnik bez obciążenia daje się dokręcić do 2200 obrotów. Po ponownym odpaleniu objawy ustają i wszystko jest ok. przez jakiś czas - nieraz przejedzie 3kilometry a nieraz 40. NIe ma znaczenia czy na ciepłym czy na zimnym silniku. NIe zapala się cheek engine komputer nie pokazuje żadnego błędu. Paliwo tylko odpowiednie do Comon Railly żadnego badziewia (o ile można tak powiedzieć) tylko BP i LOTOS. Po wymianie filtra paliwa nie ustąpiło dodatek do paliwa - pudło. olej do paliwa(MOBIL S) w ilości 300 ml na bak pomogło na 500kilometrów kolejne baki objaw wraca. POczytałem forum pewna diagnoza - wymiana zaworu na pompie paliwa SCV pomogło na 1 dzień ( przypadek przebieg poniżej 50km) Dobra rada mechanika - wymiana układu zasilającego w paliwo. Pewnie by pomogło ale może Ktoś ma lepszy czytaj mniej kosztowny pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 odepnij przepływomierz i się przejedź. Kopci czy nic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtekx_trail Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Odpięty przepływomierz ( czytaj zdjęta kostka) odczuwalny wyraźny spadek mocy, ale daje się jechać i powoli wkręca się na obroty. Nie kopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 a po wymianie SCV resetowałeś kompa? tu masz temat - jak Ci będzie migał check engine po tej procedurze to trzymasz gaz przez 10s. potem wyjmij kluczyk ze stacyjki - potem odpal i jedźna jazdę próbną. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99966-kasowanie-i-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-t30/ jak to nie pomoże to trzeba na kompie sprawdzić ciśnienie na listwie CR co tam się dzieje. Ew. jeszcze sprawdź czy Ci wąż od turbo, lub IC gdzieś nie przepuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtekx_trail Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Idąc za dobrą radą przeprowadziłem reset. Na razie po odpaleniu jest ok. Ale zobaczymy co czas pokaże. Póki co dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Dam znać co dalej z tematem jak pojeżdżę. Idąc za dobrą radą przeprowadziłem reset. Na razie po odpaleniu jest ok. Ale zobaczymy co czas pokaże. Póki co dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Dam znać co dalej z tematem jak pojeżdżę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulka Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Proszę szanowne forum o pomoc w diagnostyce dotyczącej x-traila 2.2dci 136KM 2006 r. Objaw - utrata mocy podczas jazdy zdaje obroty do ok. 1200 - 1500 więcej nie da się wkręcić. przy tymże objawie na postoju silnik bez obciążenia daje się dokręcić do 2200 obrotów. Po ponownym odpaleniu objawy ustają i wszystko jest ok. przez jakiś czas - nieraz przejedzie 3kilometry a nieraz 40. NIe ma znaczenia czy na ciepłym czy na zimnym silniku. NIe zapala się cheek engine komputer nie pokazuje żadnego błędu. Paliwo tylko odpowiednie do Comon Railly żadnego badziewia (o ile można tak powiedzieć) tylko BP i LOTOS. Po wymianie filtra paliwa nie ustąpiło dodatek do paliwa - pudło. olej do paliwa(MOBIL S) w ilości 300 ml na bak pomogło na 500kilometrów kolejne baki objaw wraca. POczytałem forum pewna diagnoza - wymiana zaworu na pompie paliwa SCV pomogło na 1 dzień ( przypadek przebieg poniżej 50km) Dobra rada mechanika - wymiana układu zasilającego w paliwo. Pewnie by pomogło ale może Ktoś ma lepszy czytaj mniej kosztowny pomysł. Zdemontuj przepływomierz powietrza,przy filtrze powietrza następnie spray do mycia hamulcow,spryskac druciki znajdujące sie w przepływomierzu i to już final. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtekx_trail Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Po '' zresetowaniu '' pompy paliwa pojeździłem dla sprawdzenia. Objaw nie powrócił. Przepraszam za zwłokę, ale chciałem potwierdzić skuteczność oddziaływania. Bardzo dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.