Łukasz83 Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Dodam że same kielichy kosztowały wtedy 2222zl (2sztuki) a 3333zl (4 sztuki) - na 1 os potrzebujesz 2 sztuki tylko więc jakbyś kogoś znalazł na drugie 2 sztuki to koszty by się podzieliły chyba że coś się zmienilo I rozbuduj sobie od razu zastaw o jakieś zawory elektromagnetyczne czy jak to się nazywa. Chodzi o to żeby podjezdzajac pod przeszkodę auto unosiło się w sekundę a nie np w 8sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Nie wiem jakim Cudem ale jakoś to auto do nas trafiło - nawigacja chyba dobrze doprowadziła Buda bardzo przyjemna, choć mechanika ma delikatne nie dociągnięcia takie jak: Silnik, sprzegło/dwumasa, układ wydechowy, układ paliwowy, zawieszenie przednie, mocowanie dyfra i pewno jeszcze jakieś drobne duperele Z Racji naszych bardzo ograniczonych mocy przerobowych bo głownie skupiamy się na pewnym Nissanie Micra 2.0 Turbo oraz na Kaktusowej zetce to zdołaliśmy parę z tych niedociągnięć usunąć Na pierwszy ogień poszło przednie zawieszenie, która miało nie skręcony łącznik stabilizatora, oraz porozrywane wenętrzne silentbloki: Tutaj widać coś, ktoś kombinował coś pogięte coś sprasowane: Finalnie wrzuciliśmy poliuretany, sprawa z nimi jest o tyle fajna, że działają jak obustronny amortyzator cierny wspomagając tym samym pracę głównych amorków,Także mniej się odkształcają podczas dużego obciążenia tym samym nie tracąc tak bardzo geometrii... Dyfer całkowicie wisiał luźno oparty o dolne podkładki - guma się poddała, tak więc też wleciał poliuretan ale dodatkowo rozebraliśmy dyfer i z prośbą właściciela zwiększyliśmy jego wstępne spięcie o ok 500% - tak jeszcze rozsądnie na codzień no i przepaść będzie w warunkach bojowych !!! Jako że właściciel chce polatać troszkę bokami to o 5mm powiększona została praca maglownicy takim prostym zabiegiem: Dodatkowo został pod to zmodyfikowane mocowanie maglownicy tak by przysunąć ją do przodu auta by zniwelować tak duży kąt w skrajnych pozycjach skrętu: Wleciały dostarczone przez wlaściciela regulowane wachacze Driftworks na unibalach, dzięki którym można zmniejszyć negatyw po obniżeniu zawieszenia, Dodatkowo uniballe całkowicie eliminują "gięcie" się zawieszenia w jego punktach obrotu jest ono sztywne, bardziej zwarte a jazda znacznie bardziej precyzyjna Ponadto został zamontowany gwint BC Racing, który pięknie przypasował ale przód od oryginalnych nastawów podnieśliśmy o 15mm coby poprawić fabryczny roskład masyCo Ciekawe gwint BC ma z tyłu sprężyny zintegrowane z amorkiem - fajne rozwiązanie, upraszczające montaż No i poprawienie najwiekszej wady jeśli chodzi o prowdzenie się seryjnej Zetki - eliminacja jej podsterownośći !! Zwiększenie pochylenia kół przedniej osi załatwia ten temat ale by to zrobić trzeba zastosować regulowane górne wachacze: CDN... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjaay Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Jaki koszt tych przednich wahaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Chłopaka pytaj, ja zdecydowanie bardziej polecam te z linku poniżej, z racji tego, że są o wiele łatwiejsze do regulacji: https://www.japspeed.co.uk/nissan-350z-front-camber-arms.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjaay Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Tylne też japspeed lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Akurat w tym wypadku to to samo Ps. W maszynie zmieniliśmy olej na 5w50 bo straszny syf w silniku się znajdował, czarna maź jak w Archiwum X z niego wypływała i wrzuciliśmy ja na hamownie - wynik mocywy całkiem całkiem: Ale ciśnienie oleju już nie i to przy zlaedwie 90*C oleju: Także mocno odbiegające od wszelakich norm są adaptacje paliwowe: Napięcia na mafach też są za niskie ale to z racji większej jak oryginlana średnicy dolotu: Z lewej strony jakby nie domagał któryś z wtrysków paliwa - jest znacznie uboższa mieszanka jak po drugiej stornie mimo bardzo zbliżonych odczytów z mafów: A do tego wywala następujące błędy: W sumie spowodowane za niskimi napięciami na mafach no i nie seryjną kierwonicą - tzn, bez guzików od tempomatu... Winowajca zaniżonego napięcia na Mafach: No okey po hamowni wnioski są nastąpujące, trzeba spradzić wtryski paliwa czy równo leją, zajrzeć do świec zapłonowych, zrobić magistrale olejową, poprawić dolot i wystroić maszynę No to zaczynamy od serducha Auto wersja USA więc nie ma wymiennika woda-olej co powoduje że oliwa jeszcze bardziej się nagrzewa: Ślady motodoktora albo Castrola, wszstko uwalone grubą czarną warstwą mułu. a nowy olej który zalaliśmy po 10 minutach pracy zrobił się czarny: W misce olejowej dramatu jeszcze nie ma choć widoczne są drobinki "miedziuchy": Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszZ33 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Pedał wstawiony .... nie miałem okazji zrobić śmiga prace trwają Ochhhh będą kłopoty z jazda , wydech jest blisko podłoża ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 obniż pedał hamulca i będzie się lux między gazy robić !! Ps. to są szczegóły lepiej powiedz jak się lata z hardkorowo zacieśnioną szperą - czy zadowolony z efektu naszej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszZ33 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Co do szpery to nie miałem okazji polatać konkretnie . Wróciłem do domu i zacząłem rozbieranie , rolowanie Blotnikow , wymianę szpilek no i zaczalem poprawiać to na co poprzedni właściciel nie mógł się zdecydować ( czyli poprawić wydech żeby od początku do końca miał szczelność i stał równiutko ) ..... Cieszy fakt ze jak lekko skręcam to czuć spięcie wiec myśle ze będę należycie podniecony , w M3 miałem jednak mniejsze zaciesnienie ) Cóż kolejny dzień , atakuje druga stronę szpilek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.