Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy dzięki za odpowiedz.Ja od 5 lat jeżdżę Primerką P11.144 1.8 benzyna+LPG Landi Renzo OMEGAZ jak na razie jestem zadowolony ale szukam czegoś mocniejszego i w kombi jako drugie autko w rodzince która mi się powiększyła.To,jak świetnie prowadzi się Primerę doceniła nawet moja żona,a że zawieszenie nie jest bardzo awaryjne a silniki maja łańcuchowy rozrząd + dobrze znoszą instalację LPG(fachowo zainstalowaną) przemawia za tym,by kupić jeszcze jedną tym razem w kombiku,dobrze wyposażoną,z kultowym silnikiem 2.0 140KM sztywne zawieszenie + kubełkowe fotele.Na rynku Niemieckim występuje P11 z różnym wyposażeniem,nie wiem,czy w Anglii klepano coś innego niż w Japonii czy Niemczech? Po czym poznać te pakiety wyposażenia,po tapicerce,umocowaniu anteny na dachu czy ktoś sie może orientuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/nissan-primera-2-0-16v-sport-xenon-skora-i-reka-i1263942282.html

 

wydaje się mieć zmieniony błotnik od strony kierowcy ( nadkole) ewentualnie malowany- ktoś oglądał tą furke ?

Niby droższa powinna być OK, ale handlarze już robią wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/nissan-primera-2-0-16v-sport-xenon-skora-i-reka-i1263942282.html

 

wydaje się mieć zmieniony błotnik od strony kierowcy ( nadkole) ewentualnie malowany- ktoś oglądał tą furke ?

Niby droższa powinna być OK, ale handlarze już robią wszystko...

Ogólnie ładnie się prezentuje a tak jak pisałeś lewy przedni błotnik ma inny odcień ale myślę że można się przejechać zobaczyć na żywo.

Edytowane przez nice-wawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój wózek też ma zamek w drzwiach pasażera i moim zdaniem o niczym to nie świadczy... auto nie ma po prostu centralnego z pilota tylko z kluczyka.

 

a masz P11 czy P11.144??

 

centralny zamek z kluczyka też otwiera wszystkie drzwi, tylko nie ma siłownika w drzwiach kierowcy (tak było w P10)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po stronie kierowcy też jest zamek, więc twoja teora bierze w łeb

No bo trochę głupio sprzedawać auto bez zamka w drzwiach kierowcy :D ,więc zakładają go, a ten w drzwiach pasażera zostaje,bo już nie chce im się go demontować i łatać.Albo anglik,albo bity i drzwi od anglika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Moje obecne auto (Honda) spełniła już swoją funkcję. Ma już 316kkm przejechane i przy moich obecnych przebiegach 2kkm miesięcznie za długo bez większych remontów nie pociągnie. Jestem zdecydowanym zwolennikiem japońskiej solidności i niezawodności, więc chciałbym pozostać przy jakiejś japońskiej marce.

 

Jak na razie wybór padł na Nissana Primerę P11 z rocznika '99 silnik 2.0 130km z przebiegiem 196kkm. Stan i przebieg sprawdzony, bo z pewnego źródła.

 

Chciałbym się Was poradzić czy przy tym silniku i przebiegu warto zakładać gaz? Czy mogą z tym być jakieś problemy? Jaką konfigurację instalacji polecacie?

 

Na co przed zakupem zwrócić uwagę w samochodzie (jakieś typowe usterki dla tego modelu). Na pewno chciałbym podjechać do ASO, bądź sprawdzonego mechanika, żeby zweryfikował stan pojazdu i wycenił naprawy jakie mogą się pojawić w najbliższym czasie.

 

Dziękuję Wam bardzo za pomoc i mam nadzieję, że w niedługim czasie będę już mógł się Wam pochwalić nowym nabytkiem :)

 

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo trochę głupio sprzedawać auto bez zamka w drzwiach kierowcy :D ,więc zakładają go, a ten w drzwiach pasażera zostaje,bo już nie chce im się go demontować i łatać.Albo anglik,albo bity i drzwi od anglika.

TRUEDOMEL ma racje żadna p11 czy też p11 144 nie ma i nie miała oryginalnie zamka w drzwiach po stronie pasażera przy wersji Europejskiej tak wiec drzwi na 100% od anglika zostały założone najlepiej włożyć kluczyk i na 100% tym kluczem od drzwi kierowcy i stacyjki nie otworzycie drzwi pasażera

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRUEDOMEL ma racje żadna p11 czy też p11 144 nie ma i nie miała oryginalnie zamka w drzwiach po stronie pasażera przy wersji Europejskiej tak wiec drzwi na 100% od anglika zostały założone najlepiej włożyć kluczyk i na 100% tym kluczem od drzwi kierowcy i stacyjki nie otworzycie drzwi pasażera

Pozdr.

Nieprawda. Jak auto miało central ale z kluczyka, nie z pilota, to był oryginalnie zamek w drzwiach pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czytam to forum od jakiegoś czasu gdyż przymierzam się do kupna primerki po Nowym Roku, lecz mam kilka pytań na których odp jakoś nie mogę znaleźć.

Prosiłbym o osoby będące w temacie o w miarę mozliwości naświetlenie mi sprawy.

A więc od poczatku. Jestem zdecydowany na Primerę P11.144 hatchback lub sedan, silnik wyłacznie 2.0 benzyna z lat najlepiej 2001/2002 w możliwie najlepszym wyposażeniu.

I tu mam problem ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć jakichkolwiek informacji na temat opcji wyposażenia tego modelu. Jakie były dostepne opcje u nas i jakie np na rynku niemieckim, czym się różniły poszczególne warianty wyposażenia? Czy ma ktoś jakieś dane na ten temat?

Następnie czy mogę gdzieś znaleźć info na temat danych tech tego modelu, np wymiary , wagę poszczególnych wersji nadwozia itp?

Zauważyłem tez ze w samochodzie tym występują pewne róznice zalezne chyba od rocznika, takie jak: inna kierownica (taka z okrągłym znaczkiem nissana), białe tarcze zagarów, oraz ułozenie wsk temp? i paliwa (albo na równo albo jeden wyzej drugi nizej), czy któres wersje tych elementów są były inne w zalezności od wyposażenia, rocznika czy rynku?

 

uprzejmie proszę o jakiekolwiek info na temat poruszonych przeze mnie zagadnień

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czytam to forum od jakiegoś czasu gdyż przymierzam się do kupna primerki po Nowym Roku, lecz mam kilka pytań na których odp jakoś nie mogę znaleźć.

Prosiłbym o osoby będące w temacie o w miarę mozliwości naświetlenie mi sprawy.

A więc od poczatku. Jestem zdecydowany na Primerę P11.144 hatchback lub sedan, silnik wyłacznie 2.0 benzyna z lat najlepiej 2001/2002 w możliwie najlepszym wyposażeniu.

I tu mam problem ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć jakichkolwiek informacji na temat opcji wyposażenia tego modelu. Jakie były dostepne opcje u nas i jakie np na rynku niemieckim, czym się różniły poszczególne warianty wyposażenia? Czy ma ktoś jakieś dane na ten temat?

Następnie czy mogę gdzieś znaleźć info na temat danych tech tego modelu, np wymiary , wagę poszczególnych wersji nadwozia itp?

Zauważyłem tez ze w samochodzie tym występują pewne róznice zalezne chyba od rocznika, takie jak: inna kierownica (taka z okrągłym znaczkiem nissana), białe tarcze zagarów, oraz ułozenie wsk temp? i paliwa (albo na równo albo jeden wyzej drugi nizej), czy któres wersje tych elementów są były inne w zalezności od wyposażenia, rocznika czy rynku?

 

uprzejmie proszę o jakiekolwiek info na temat poruszonych przeze mnie zagadnień

 

pozdrawiam

O ile się nie myle to na klapie nie znajdziesz wersji wyposażenia. Jest ono zapisane w komorze silnika na ścianie grodziowej. Co do kierownicy to się nie wypowiem, ale chyba to już jest taka jak w P12. Wszystkie wersje jakie oglądałem mają w silniku 2.0 benz białe zegary. Co do wyposażenia :

 

Wkleję to co jest u mnie a nie jest to full i później dopisze czego brakuje :

ABS

wspomaganie kierownicy

4x elektryczne szyby

4x poduszki powietrzne

podgrzewane lusterka

el. reg. Lusterka

napinacze pasów

automatyczna klimatyzacja

centralny zamek ster. Z klucz

zmieniarka cd w bagażniku

 

teraz to czego nie mam a występuje:

ksenony

podgrzewane przednie fotele

alarm NATS

Wbudowane radio

(nie wiem czy były skórzane fotele)

światła przeciwmgielne przednie

 

W zależności występuje w automacie tiptronic czy jakoś tak

no i wersja w drewnie - nie wiem czy to imitacja, pewnie tak ale to mi się w ogóle nie widzi

niektóre też widzę z chromowanymi klamkami

no i alufelgi nissana

 

reszty nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda. Jak auto miało central ale z kluczyka, nie z pilota, to był oryginalnie zamek w drzwiach pasażera.

Może i tak jest!!!!!! jeśli tak to Sorka

powiem szczerze że nie spotkałem się jeszcze z primera P11 z centralnym bez pilota ale miałem GT i Sportline i P11.144 Comfort więc akurat w tych autach był c.z. na pilota i zamka w drzwiach pasażera na 100% nie było to łatwo sprawdzić ogłoszenie którego dotyczy cale zamieszanie czy ma centralny na pilota oryginalnego i będzie wszystko jasne :rolleyes:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie myle to na klapie nie znajdziesz wersji wyposażenia. Jest ono zapisane w komorze silnika na ścianie grodziowej. Co do kierownicy to się nie wypowiem, ale chyba to już jest taka jak w P12. Wszystkie wersje jakie oglądałem mają w silniku 2.0 benz białe zegary. Co do wyposażenia :

 

Wkleję to co jest u mnie a nie jest to full i później dopisze czego brakuje :

...

 

Czyli mogę przyjąć że jest to wyp podstawowe wersji SLX bo taką widzę posiadasz. Ciekawe jak to sie ma do opcji z rynku niemieckiego. Tam widzę takie opcje jak:

elegance, comfort, comfort plus/high i w kombi family i family plus.

A co do chromowanych klamek, to czy nie posiadają ich modele najlepiej wyposażone?

Edytowane przez stinkfist
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oO ,od ksiedza to i poświecony z tysiac razy:rolleyes:.

Chyba troche mały silnik jak na kombi przynajmniej te 2.0 żeby było to i jazda lepsza z kompletem pasażerów by była. A tak to trzeba cisnac żeby pojechał i przemeczac silnik.Chyba że w wiekszosci sam bedziesz jezdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czytam to forum od jakiegoś czasu gdyż przymierzam się do kupna primerki po Nowym Roku, lecz mam kilka pytań na których odp jakoś nie mogę znaleźć.

Prosiłbym o osoby będące w temacie o w miarę mozliwości naświetlenie mi sprawy.

A więc od poczatku. Jestem zdecydowany na Primerę P11.144 hatchback lub sedan, silnik wyłacznie 2.0 benzyna z lat najlepiej 2001/2002 w możliwie najlepszym wyposażeniu.

I tu mam problem ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć jakichkolwiek informacji na temat opcji wyposażenia tego modelu. Jakie były dostepne opcje u nas i jakie np na rynku niemieckim, czym się różniły poszczególne warianty wyposażenia? Czy ma ktoś jakieś dane na ten temat?

Następnie czy mogę gdzieś znaleźć info na temat danych tech tego modelu, np wymiary , wagę poszczególnych wersji nadwozia itp?

Zauważyłem tez ze w samochodzie tym występują pewne róznice zalezne chyba od rocznika, takie jak: inna kierownica (taka z okrągłym znaczkiem nissana), białe tarcze zagarów, oraz ułozenie wsk temp? i paliwa (albo na równo albo jeden wyzej drugi nizej), czy któres wersje tych elementów są były inne w zalezności od wyposażenia, rocznika czy rynku?

 

uprzejmie proszę o jakiekolwiek info na temat poruszonych przeze mnie zagadnień

 

pozdrawiam

 

Odpowiedzi na Twoje pytania są w głowach użytkowników forum, którzy znają się na temacie. Każdy model, każdy rocznik, każdy rynek może nieść różnicę - referatu nikt Ci nie napisze, ale zawsze możesz wskazać ogłoszenie z autem, którym jesteś zainteresowany. Wtedy na pewno będzie łatwiej o jednoznaczną wypowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Przedmiotem mojego celu od 2 dni do tej pory było takie cuś: http://otomoto.pl/nissan-primera-invitation-C15727660.html

 

 

W opisie wszystko ładnie pięknie i myślałem, że igła, wsiądę i pojadę.

 

 

dzisiaj były oględziny (niestety w szarzejącej rzeczywistości) i:

 

 

jeżeli chodzi o sprzedającego wszystko ok - kupił ją 3 lata temu (obcokrajowiec na kontrakcie przy budowie stadionu we wrocku) i zmyka niedługo na kolejny kontrakt - dlatego musi ją pogonić.

 

wymienione przez niego minusy, tudzież zauważone:

 

- brak klimy (podobno pasek klinowy spadł/urwał się) ? - nie wiem - nie znam się :(

- podobno niedługo lewy wahacz do wymiany

- jak odpala coś rzęzi (mówi, że jak 3 miechy temu wymieniał sprzęgło to mu nie dopasowali "widelca"?)- poza tym sprzęgło trza dać prawie do podłogi, żeby bieg wrzucić (może to to ?)

- jak dałem gazu na gazie, prawie czasami gasł "na postoju, nie robiliśmy przejażdżki)

- mówi, że cieknie czasami kropla "oleju" :o przy układzie zapłonowym

- zerwany linka ręcznego (podobno)

 

 

 

Pchalibyście się w to? A jak tak to ile maks byście wydali

 

 

W razie w jutro znowu jadę z nim do mechanika wycenić koszt napraw, ale ile byście dali mniej więcej w takim stanie ?

 

Plis help - niestety jestem zielony w tym - a budżet ograniczony na razie

 

pzdr

Edytowane przez gurukhan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym co napisałeś, to auto legalnie nie przechodzi przeglądu (hamulec ręczny, tylne lampy).

 

Powiedz o tym wszystkim rozsądnemu mechanikowi. Tak na prawdę to nie wiadomo jak z rozrządem, klimą - 1k w dół na początek to co najmniej.

 

Sprawdź lakier (najlepiej testerem, bo zderzaki są średnio spasowane), generalnie na fotkach nie wygląda źle - jak rzeczywiście lakier jest oryginalny i w ogóle była nigdy walona to wydaje mi się, że warto się zastanowić. Chociaż z drugiej strony "auto było do pracy" ;) .

 

BTW: Grafitowy sedan w takiej P10 wygląda niezwykle elegancko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...