Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Podepnę się. Jadę jutro obejrzeć P11.144 z SR20De, prod. 12.2000, rejestracja 03.2002 dopiero. I teraz, obdzwoniłem stacje diagnostyczme w okolicy miejsca kupna i nie sprawdzą mi niestety sprężania. Auto jest dość drogie (koło 15tys wyjdzie), sprowadzone, nie stoi w żadnym komisie. Gość mówi, że z nim nic nie robił, jak przywiózł 2tyg temu tak stoi. Przebieg wydaje mi się trochę mały - niecałe 150k, 8lat jazdy. Jeśli na kompie (spinaczu) i przeglądzie nic nie wyjdzie, nie znajdę niczego, co sugerowałoby, że auto walone, olać stopień sprężania? Czy może jest jakaś inna metoda sprawdzenia w jakiej kondycji jest silnik? Oprócz na słuch oczywiście (aż tak sobie nie ufam). Nie wiem, w analizie spalin coś może wyjść? Dymek niebieski z wydechu rozpoznam oczywiście :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To umów się tam gdzie sprawdzą tobie stopień sprężania,

przy kupnie auta pośpiech jest akurat nie wskazany

sprawdź ją dokładnie,

pieniądze zdążysz zawsze wydać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyśpieszenie słabsze 114 KM to nie 125 KM, mniejsza moc i większa masa własna

a zużycie paliwa podejrzewam, ze będzie podobne do tego co miałeś w P10

Autko ładne :) warte obejrzenia

co do silnika 1.8 to niestety bierze olej więcej lub mniej ale bierze

mi bierze 1 litr na 15 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o benz. 2.0 to właśnie jest straszna bieda, mało jest ładnych aut z tym silnikiem i nie kombi. Najchętniej kupiłbym od pierwszego wł. w PL, ale tak dobrze, to niestety nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje że na 15 tys 1 l oleju to chyba nie jest dużo.

W końcu auta 10-15 letnie maja przebieg okolo 200kkm.Albo i wiecej jak sprowadzony i cofniety. Chociaż nie koniecznie musi być cofniety.

A przecież jest jakies zużycie materiału w silnikach. Sa pewnie że silniki wiecej pala oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo kupujących oglada silnik i najlepiej odpalić na zimnym silniku.

I niech pochodzi troche i na rozgrzanym odkrecają korek oleju i wyciagaja bagnet .

Czy czasmi nie pryska oleju ,bo wtedy słabe ciśnienie jest.

A najlepiej to niech powie czy jest cos w tym prawdy.Ale z tego co zauważyłem to tak raczej jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ps. 2 Mimo, że przewertowałem wyszukiewarkę nie znalazłem nigdzie danych technicznych tej dwólitrowej jednostki, interesuja mnie osiągi, spalanie etc.

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Maciek

 

Jeżeli chodzi o spalanie i osiągi to auto ze skrzynią manualną zawsze będzie miało minimalnie korzystniejsze osiągi i spalanie.

Z tego co się orientuję ta primera ma skrzynię bezstopniową CVT,

na tym filmiku pokazane czym się różni bezstopniowa od zwykłej automatycznej skrzyni.

Ja mam starszą primerę i automata czterostopniowego. Osiągi średnie, spalanie na trasie jeszcze w normie, ale na mieście już nie, wyższe nawet o 3 niż w manualu.

Co do primery z CVT to musisz poszukać opinii na forum i w internecie, poszukaj też co sprawdzić podczas jazdy próbnej takim automatem, ważny przy automacie jest poziom oleju w skrzyni, jeżeli poprzedni właściciel o to nie dbał, może czekać Cie kosztowna naprawa skrzyni. Na sam początek też radzę wymienić olej w tej skrzyni co by mieć pewność w jej użytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje że na 15 tys 1 l oleju to chyba nie jest dużo.

W końcu auta 10-15 letnie maja przebieg okolo 200kkm.Albo i wiecej jak sprowadzony i cofniety. Chociaż nie koniecznie musi być cofniety.

A przecież jest jakies zużycie materiału w silnikach. Sa pewnie że silniki wiecej pala oleju.

 

Też jestem tego zdania, mój kolega ma A4 quattro w dieslu z 2009 i też dolewa olej w ASO mówią, że to standard,

Wspomniałem o tym, żeby kolega potem się nie zdziwił, jednym nie będzie to problem a innym tak.

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przymierzam się do P12

 

pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, bezwypadkowy

 

Rok produkcji:

2003

Data rejestracji:

08/2003

Przegląd:

08/2011

Ubezpieczenie:

08/2011

Przebieg w km:

65 000 km

 

Moc:

120 KM (88 kW)

Pojemność skokowa:

1800 cm³

Rodzaj paliwa:

benzyna

 

Kraj pochodzenia:

Polska

Kraj aktualnej rejestracji:

Polska

 

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-salon-pl-1-wl-65-tys-km-C15858015.html

 

 

jeszcze jej nie oglądałem, ale wydaje mi się,że jakby to był cukierek taki jak na zdjęciach, to juz dawno by znalazł nabywcę

 

z gazem w dalszej perspektywie jak te silniki są kompatybilne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciek001

Jeżeli chodzi o spalanie i osiągi to auto ze skrzynią manualną zawsze będzie miało minimalnie korzystniejsze osiągi i spalanie.

Z tego co się orientuję ta primera ma skrzynię bezstopniową CVT,

na tym filmiku pokazane czym się różni bezstopniowa od zwykłej automatycznej skrzyni.

Ja mam starszą primerę i automata czterostopniowego. Osiągi średnie, spalanie na trasie jeszcze w normie, ale na mieście już nie, wyższe nawet o 3 niż w manualu.

Co do primery z CVT to musisz poszukać opinii na forum i w internecie, poszukaj też co sprawdzić podczas jazdy próbnej takim automatem, ważny przy automacie jest poziom oleju w skrzyni, jeżeli poprzedni właściciel o to nie dbał, może czekać Cie kosztowna naprawa skrzyni. Na sam początek też radzę wymienić olej w tej skrzyni co by mieć pewność w jej użytkowaniu.

 

Witam,

 

Ok dziekuję za porady, autko w dalszym ciągu jest na sprzedaż. Wezme pod uwage Wasze wskazówki i w najbliższym czasie podjade na wizję lokalną.

 

Faktycznie muszę poczytac o tych automatatycznych skrzyniach biegów bo nie mam zielonego pojęcia o ich konstrukcji, wadach, zaletach nawet nie wiem jak się z czyms takim jeżdzi.

 

Pozdrawiam

 

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia automatyczna to nie jest zło konieczne, mój tato jeździ o kilkunastu lat automatami Toyota Camry, Nissan Maxima i oprócz wymiany oleju nie miał żadnych problemów z skrzynią a zrobił łącznie ponad 300 tys.

ale auta miał od nowości, kupując używane auto musisz mieć pewność, że skrzynia jest ok. bo to spory wydatek

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko z takim przebiegiem to okaz ;) nie całe 10 tys w ciągu roku ale możliwe.

Co do autka to nie ma na pewno ASR i czujników parkowania (pomylił z kamerą cofania)

Nie ma elektrycznych szyb z tyłu i brak kierownicy skórzanej wersja - Visia

co do gazu to silnik dobrze na nich chodzi, ja zrobiłem ponad 100 tys. juz na gazie

podstawa to dobra instalacja gazowa np. Landi Renzo Omegaz założona w dobrym zakładzie

zapytaj sie na forum DINO lub Tofu oni specjalizują sie w tej kwestii

 

generalnie autko warte obejrzenia i zastanowienia się nad kupnem

po wcześniejszym sprawdzeniu historii w ASO jak było serwisowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednią miałem P11.144 po lifcie , 99 rok , pierwsza rejestracja marzec 2000 z tego co pamiętam, miała 92 tys przebiegu,po pierwszym właścicielu. Kupiłem ja pod koniec października 2008. Miała książkę i faktury. Przed sprzedażą sprawdziłem ją w komputerze u Ballauna w serwisie,tam gdzie była kupiona i "prowadzona", głównie dlatego,że miała rozrząd wymieniony. Przed kupnem dowiedziałem się,że była przytarta i ktoś ją polakierował cały bok, o szpachli przy tylnych drzwiach w jednym miejscu,dowiedziałem sie przed sprzedażą, po akcji z miernikiem. W kompie było info,że miała też tylny zderzak zamawiany... ;) Ogólnie była w porządku, silnik, zawieszenie ok, tylko z elektryką było coś rzeźbione, alternator wymieniany, a stroboskop robił się na wyświetlaczach.

 

 

Co do tej, ciekawe, tylko martwi mnie ,że takie ciastko do tej pory nie poszło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego trzeba "pochodzić" przy niej tak jak przy poprzedniej P11.144, posprawdzasz wszystko i wtedy będzie jasne czy to okazja czy nie

Cena podana nie jest zaniżona ani zawyżona, jest troche P12 do kupienia...

Można gdybać, może auto sprzedane a ogłoszenie wisi jeszcze, zadzwoń i popytaj się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zastanowie się, byc może pojadę obejrzę, jesli zdecyduje się na primere, a nie C4 cupe :D // kiedyś na hatchbacka P12 chorowałem, koniecznie w benzynie , krajowego i z mazowieckiego. Inne mnie nie interesują, kolor srebny , bądź złoty, z beżowym wnetrzem :D // taki kaprys, ale mało tego towaru jest o takich parametrach jakie preferuje.

 

a tak z ciekawosci, jaki koszt był montazu tego lorenzo ( w ile czasu te 100 tys zostało przejechane na nim ) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowałem 4 lata temu w październiku, jak miałem przejechane 65 tys., teraz mam 168 tys

wychodzi, że rocznie ok. 25 tys. km, po 70 tys. musiałem wymienić reduktor koszt z wymianą ok. 350 PLN

instalacja kosztowała mnie wtedy 3350 PLN (wlew pod klapką benzyny)

 

co 15 tys jeżdżę na przegląd LPG koszt 60 PLN (co 15) lub 100 PLN (co 30 tys.)

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do sprzedaży Nissana Primery P12 sedan wersja Tekna z silnikeim 2.0 benzyna. Rocznik 2002 - pierwsza rejestracja 2003. Przebieg 135,000. Nabyłem w 2006 gdy auto miało przebieg 35,000. Spalnie w mieście 10 - 11, w trasie 8,5. Generalnie polecam P12 - fajne auto dla rodziny. Gdyby ktoś był zainteresowany moim egzemplarzem lub chciał uzyskać więcej detali o moich doświadczeniach z P12 proszę o kontakt greg85@o2.pl. Generalnie unikać ASO i mieć zaufanego mechanika to podstawa ale to moja prywatna opinia niezależna od marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy na tym forum. Chce zakupic Primere [P11] z automatyczna skrzynia biegów. Prosze o podpowiedź czy warto wchodzić w ten model i czym to pachnie:-)

Edytowane przez sebozg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, prośba o opinię:

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-C15836445.html

http://otomoto.pl/nissan-primera-klima-sliczna-100-bezwypade-C16407434.html

http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0-gaz-klimatronik-rej-pl-C16225230.html

 

Zdaję sobie sprawę, że z samego zdjęcia niewiele da się wydedukować, ale chciałbym zapytać, czy któraś z tych opcji jest warta wzięcia pod uwagę, a jeśli tak, to na co warto zwrócić uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepsze wyjscie to koledzy pewnie sie wypowiedza na temat skrzyn automatyczych w nissach.

Widze szukasz kombi. Najlepsze silniki sa polecane 130KM w p11 i 140 KM w p11.144 .Ale to opinie auto swiata.

 

http://moto.allegro.pl/zadbana-2-0-16v-klima-alu-drewno-4-air-bag-okazja-i1341368517.html

Tutaj masz link do p11.Jakis czas temu cena była 6,500 zł teraz 5999 zł.

Nie wiem gdzie mieszkasz w jakim rejonie Polski . Na allegro czy otomoto wszystko ładnie wyglada na foto.

Pewnie sa ładne i zadbane autka .Trzeba dobrze ogladac .Zreszta z mechanikiem najlepiej jechac czy lakiernikiem obejrzec autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Interesuje mnie to auto, co o nim myślicie. Z tego co się dowiedziałem wstępnie to stuka tylne zawieszenie. Właściciel mówi że gumka przy mocowaniu amortyzatora jest do wymiany.

http://cgi.ebay.co.uk/2002-NISSAN-PRIMERA-S-SILVER-/220705975704?pt=Automobiles_UK&hash=item336319ed98

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...