Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Proszę o opinie odnośnie tej Primery:

http://otomoto.pl/nissan-primera-C18382542.html

 

Czy warto pchać się w ten model i w ten silnik?

Warto się przyjrzeć jedyne co mnie martwi, to brak zaślepki w przednim zderzaku prawdopodobnie miał kolizję. Z reguły brak takich zaślepek po kolizji i chęci zaoszczędzeniu paru groszy przez właściciela. (okolo 80 zeta taka w ASO)

POZA TYM, TO GODNY UWAGI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Chciałbym zasięgnąć porady co do zakupu primery. Miałem primerę z 1995r 2.0 b+g manual. teraz interesuje mnie nowsza w automacie. Chciałbym dowiedzieć się opinii przede wszystkim o tym automacie, jest to bezstopniowa 6biegowa podaje link do ogłoszenia i proszę o opinie: http://moto.allegro....1572328769.html

Edytowane przez else
Twój temat powinien trafić tutaj jako kolejny post. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robert6

Witam wszystkich serdecznie

 

Jestem nowicjuszem w dziedzinie Nissana proszę o poradę odnośnie tego czy dobrze wybrałem markę i konkretnie modelu P 11 rok 2000-2001. Niewiem na co najbardziej zwracać uwagę przy poszukiwaniu, gdzie najczęściej pojawiają się ogniska korozji? Może ktoś widział model z tego ogłoszenia ? http://otomoto.pl/nissan-primera-1-8i-comfort-high-salon-pl-C18682251.html

Czy Nissany z roku 2001 miały klamki chromowane, bo ten ma w kolorze.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcino_25

Witam wszystkich serdecznie

 

Jestem nowicjuszem w dziedzinie Nissana proszę o poradę odnośnie tego czy dobrze wybrałem markę i konkretnie modelu P 11 rok 2000-2001. Niewiem na co najbardziej zwracać uwagę przy poszukiwaniu, gdzie najczęściej pojawiają się ogniska korozji? Może ktoś widział model z tego ogłoszenia ? http://otomoto.pl/nissan-primera-1-8i-comfort-high-salon-pl-C18682251.html

Czy Nissany z roku 2001 miały klamki chromowane, bo ten ma w kolorze.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

To w zależności od wersji wyposażenia te klamki gdzieś czytałem,że podobno rdzewieją pod tymi chromami nie wiem ile w tym prawdy niech się mądrzejsi wypowiedzą. A ta primera fajna ale za taki kolor to stargujesz ostro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , chciałbym was zapytać co sądzicie o tym konkretnym samochodzie ? http://allegro.pl/show_item.php?item=1592625697 . Czy zużycie wewnątrz może odpowiadać tak małemu przebiegowi ? Założony jest gaz sekwencyjny ,ale jakiś tani bo kosztował troche ponad dwa tyś. Czy twierdzenie że nie spali wiecej niż 12 litrów w miescie jest szczere ? Czy te automaty są awaryjne ? Wyposażenie jak na primere jest imponujące i napaliłem sie troche na niego .Prosze o porade . Maciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , chciałbym was zapytać co sądzicie o tym konkretnym samochodzie ? http://allegro.pl/show_item.php?item=1592625697 . Czy zużycie wewnątrz może odpowiadać tak małemu przebiegowi ? Założony jest gaz sekwencyjny ,ale jakiś tani bo kosztował troche ponad dwa tyś. Czy twierdzenie że nie spali wiecej niż 12 litrów w miescie jest szczere ? Czy te automaty są awaryjne ? Wyposażenie jak na primere jest imponujące i napaliłem sie troche na niego .Prosze o porade . Maciek.

 

Co do silnika- ma opinię niezawodnego, spalanie LPG raczej zaniżone, chyba że instalacja ustawiona na ubogo, swoją drogą ze zdjęć wynika, że do małych poprawek (ciekawe jakie wtryski-chyba MJ ale nie jestem pewien i jaki reduktor). Wyposażenie owszem....tylko czemu sprzedaje samochód w którego zainwestował nowe LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gość wymienił uczciwie że drzwi są obtarte ,i jest tyłem dojechane do słupka . TRwierdzi ze ma książke serwisową do 100 tys km i ze przebiej 130 tys jest autentyczny .Nie wydaje wam sie to siedzenie kierowcy zbyt zużyte jak na tAKI MAŁY PRZEBIEG ? ma mi dzis napisac co to za instalacja wiec i ja tu napisze . Mówi tez ze mozna by wymienić tulejki w przednich wahaczach bo zaczynają lekko stukac . Jaki to koszt ? Jest to auto warte tej ceny ? ----------A moze sie nie napalać na dodatki i kupić rocznikowo młodszy ten :http://otomoto.pl/nissan-primera-C18739152.html Tym już jezdziłem , jezdzi jak nowy nie ma sie do czego przyczepic . Jest lekko obtarty zderzak . Ale gaz ma założony już 4 lata temu ,fimy zenit . no i ma 200 tys . Aha i ma wilgotny silnik po lewej stronie stojąC do silnika przodem. GOSC MÓWI ZE TO NORMALNE W TYCH PRIMERACH .(????)-------- Dla mnie za tamtym droższym głownie przemawia to że silnik przejechał na gazie zaledwie 4 tys km. No ta full opcja w srodku oczywiscie tez mi sie podoba . Facet twierdzi że tym autem jezdziła siostra która wyjechała za granice na stałe i tylko dlatego auto jest do sprzedania . Jeszcze raz serdecznie prosze o opinie . Gaz firmy tomasetto . ostatni wpis w ksiazce auta 2007 rok.

Edytowane przez sled
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trzeba by było ją obejrzeć. Nie jest to wersja eGT a pewnie tylko wymieniona tylna klapa. Nie ma zdjęcia spod maski ale myśle że jest tam zwykły silnik 2.0 i to sr20di. Poza tym nie ma progów i zderzaków z eGT no i obrotomierz też jest ze zwykłej Primki. Ma wgięte prawe tylne drzwi nie ma fot z lewej strony auta. W przebieg 195 tys w 18 letnim aucie też nie wierze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gość wymienił uczciwie że drzwi są obtarte ,i jest tyłem dojechane do słupka . TRwierdzi ze ma książke serwisową do 100 tys km i ze przebiej 130 tys jest autentyczny .Nie wydaje wam sie to siedzenie kierowcy zbyt zużyte jak na tAKI MAŁY PRZEBIEG ? ma mi dzis napisac co to za instalacja wiec i ja tu napisze . Mówi tez ze mozna by wymienić tulejki w przednich wahaczach bo zaczynają lekko stukac . Jaki to koszt ? Jest to auto warte tej ceny ? ----------A moze sie nie napalać na dodatki i kupić rocznikowo młodszy ten :http://otomoto.pl/nissan-primera-C18739152.html Tym już jezdziłem , jezdzi jak nowy nie ma sie do czego przyczepic . Jest lekko obtarty zderzak . Ale gaz ma założony już 4 lata temu ,fimy zenit . no i ma 200 tys . Aha i ma wilgotny silnik po lewej stronie stojąC do silnika przodem. GOSC MÓWI ZE TO NORMALNE W TYCH PRIMERACH .(????)-------- Dla mnie za tamtym droższym głownie przemawia to że silnik przejechał na gazie zaledwie 4 tys km. No ta full opcja w srodku oczywiscie tez mi sie podoba . Facet twierdzi że tym autem jezdziła siostra która wyjechała za granice na stałe i tylko dlatego auto jest do sprzedania . Jeszcze raz serdecznie prosze o opinie . Gaz firmy tomasetto . ostatni wpis w ksiazce auta 2007 rok.

 

Przebiegiem raczej bym się nie sugerował, drugi tańszy o 3000 i także z instalka, którego byś nie wziął prawdopodobnie instalacja LPG do poprawy ( jeszcze trzeba by zerknąć na komponenty tego Zenitha-ale raczej za słabe). Kremowa tapicerka to już kwestia gustu-mnie się nie podoba. Będąc na twoim miejscu wziąłbym tańszego a za zaoszczędzoną kasę doprowadził instalację LPG do porządku i wymienił filtry,płyny itp. Wiarygodność gościa sprawdzisz jak poprosisz o umowę miedzy nim a siostra....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica w cenie bedzie mniejsza bo z tego droższego da sie cos utargować ,a z tego za 9 słabo ... A gaz fimy tomasetto to cos wam mówi ? czy ze zdjecia silnika mozna cos wywnioskowac na temat montażu ? jeszcze raz daje link : http://moto.allegro.pl/primera-kombi-140-km-full-opcja-nowa-sekwencja-i1592625697.html Ile kosztuje zamontowanie haka do primery ? Bo takowy musze mieć , to tez zapewne z 700 zł . Wiec róznica w cenie coraz bardziej sie zmniejsza . Jeszcze raz prosze zeby wiecej osób sie wypowiedziało na temat tego autka .

 

halo halo Panie i Panowie , troche więcej sie spodziewałem po klubie nissana ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hak do P11 kombi ok 300 zł plus montaż albo montaż we własnym zakresie ok 2 h pracy, do przebiegu to powinno być z 2 na początku :)

Edytowane przez sq5lf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebiegiem raczej bym się nie sugerował, drugi tańszy o 3000 i także z instalka, którego byś nie wziął prawdopodobnie instalacja LPG do poprawy ( jeszcze trzeba by zerknąć na komponenty tego Zenitha-ale raczej za słabe). Kremowa tapicerka to już kwestia gustu-mnie się nie podoba. Będąc na twoim miejscu wziąłbym tańszego a za zaoszczędzoną kasę doprowadził instalację LPG do porządku i wymienił filtry,płyny itp. Wiarygodność gościa sprawdzisz jak poprosisz o umowę miedzy nim a siostra....:)

 

Hey, witajcie, to mój pierwsze post na forum, bo dopiero kupiłem primerkę (p11.144 kombi 2.0 140 kucy, CVT, love:P), a przedtem spędziłem parę(naście) godzin tutaj orientując się co i jak :)

 

Oglądałem ten egzemplarz, jeździłem nim i byłem z nią u Coobcia. Sprzedający jest ok, raczej nie ściemnia, ale i nie zna się na autach W OGÓLE. LPG to KME Diego g3 niechlujnie założona i kiepsko wyregulowana, wtryski prawie wiszą etc. Co jest w aucie?

 

Lpg do regulacji

Silnik mułowaty, bo do wymiany przepływomierz. Ogólnie zdrowy. Skrzynia zdrowa.

Oba wahacze przód do wymiany,stukają. Amorki x4 i zawieszenie tył zdrowe.

Poducha pod silnikiem do wymiany.

Walnięty w prawy próg pod drzwiami pasażera, do zabezpieczenia bo ostro ruda zaatakowała, podobnie jak drzwi. Drugi próg też do poprawek.

Tapicerka średnia, mi się osobiście nie podoba.

Fotel kierowcy elektryczny - NIE PROSTUJE się do pionowej pozycji, w aucie jest pozycja półleżąca, nie wiem czemu :)

Środek ok, tylko ta skóra już podniszczona, brudny beżowy bagażnik :-)

Dwa czujniki parkowania wpadły w zderzak, zresztą jak ja jeździłem, to nie działała ta opcja.

 

Tyle :-)

 

Ogólnie cena za wysoka. Na potwierdzenie przebiegu jest faktycznie książka serwisowa prowadzona do 100 tys. Nie jest made in china, wygląda na oryginalną.

 

pzdr

 

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , chciałbym was zapytać co sądzicie o tym konkretnym samochodzie ? http://allegro.pl/show_item.php?item=1592625697 . Czy zużycie wewnątrz może odpowiadać tak małemu przebiegowi ? Założony jest gaz sekwencyjny ,ale jakiś tani bo kosztował troche ponad dwa tyś. Czy twierdzenie że nie spali wiecej niż 12 litrów w miescie jest szczere ? Czy te automaty są awaryjne ? Wyposażenie jak na primere jest imponujące i napaliłem sie troche na niego .Prosze o porade . Maciek.

 

autko ma lekko 250tys przebiegu.. skora jest wrecz zmasakrowana :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko ma lekko 250tys przebiegu.. skora jest wrecz zmasakrowana :/

 

Nie jest zmasakrowana, oglądałeś auto ? Jest przybrudzona, ale nie podarta ani specjalnie niepopękana.

Ale faktycznie, mi się też wydaje, że auto ma lekki "tuning" na liczniku :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogladalem fotki ;) skora w primerach jest mieciutka.. a tu widac ze nawet stelaż fotela jest zmasakrowany.. fotel ma nienaturalny ksztalt.. u mnie takie cos wystepuje przy 235tys i to nie wiem czy oryginalnych ;p felgi sa w okropnym stanie.. a co do gazu.. reduktor to tomasetto i jest to fajny reduktor i nie jest drogi ;) ale wykonanie instalacji to masakra ;) fajnie sterownik lezy na aku ;d ogolnie reduktor jest niezgodnie z kierunkami jazdy i moze sie zachowywac dziwnie przy hamowaniu i przyspieszaniu.. wtryski widac ze sobie leza ;) montaz "na praktykanta"

Edytowane przez borciuch1964
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WaldekSP16

Witam

Dwa tygodnie temu sprzedałem moją P10 ( została w mieście :rolleyes: ) Jako następca mam nadzieje godny będzie P11 może ktoś widział ten egzemplarz z bliska jutro jade osobiście ale mam ponad 400 km do celu więc każda informacja będzie cenna .

http://otomoto.pl/nissan-primera-bezwypadkowa-xenon-klimatronik-C17919739.html

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dwa tygodnie temu sprzedałem moją P10 ( została w mieście :rolleyes: ) Jako następca mam nadzieje godny będzie P11 może ktoś widział ten egzemplarz z bliska jutro jade osobiście ale mam ponad 400 km do celu więc każda informacja będzie cenna .

http://otomoto.pl/nissan-primera-bezwypadkowa-xenon-klimatronik-C17919739.html

Pozdrawiam.

 

Hey, wiem, że jestem tu nowy, ale kupowałem już x aut dla siebie i nie tylko i szczerze radzę Tobie, NIE KUPUJ AUTA Z KOMISU. Chyba,że zabierzesz je:

a) do warsztatu na kanał, z DOŚWIADCZONYM mechanikiem

b)na ścieżkę diagnostyczną [zbieżność,amorki,hamulce,ŚWIATŁA(xenony są drogie i do wymiany i do naprawy) etc]

c)check geometrii

d)porządny czujnik grubości lakieru

e)podłączysz do kompa

 

Komis musi zarobić na aucie,przywieźć je etc. Czy wierzysz w to, że Niemiec sprzedałby auto w takim stanie i z takim przebiegiem jak pisze sprzedawca, za tak niską cenę? Te roczniki chodzą w takich wersjach po minimum 2,700-2,900 ojro :-)

Aha no i policzmy...czy w kraju z normalną, bardzo rozbudowaną siecią dróg płaskich jak stół jeździ się niecałe 1,5 tys km miesięcznie?

Tak czy siak pewnie już pojechałeś więc życzę ostrożności i powodzenia! :)

Edytowane przez qbator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WaldekSP16

Hey, wiem, że jestem tu nowy, ale kupowałem już x aut dla siebie i nie tylko i szczerze radzę Tobie, NIE KUPUJ AUTA Z KOMISU. Chyba,że zabierzesz je:

a) do warsztatu na kanał, z DOŚWIADCZONYM mechanikiem

b)na ścieżkę diagnostyczną [zbieżność,amorki,hamulce,ŚWIATŁA(xenony są drogie i do wymiany i do naprawy) etc]

c)check geometrii

d)porządny czujnik grubości lakieru

e)podłączysz do kompa

 

Komis musi zarobić na aucie,przywieźć je etc. Czy wierzysz w to, że Niemiec sprzedałby auto w takim stanie i z takim przebiegiem jak pisze sprzedawca, za tak niską cenę? Te roczniki chodzą w takich wersjach po minimum 2,700-2,900 ojro :-)

Aha no i policzmy...czy w kraju z normalną, bardzo rozbudowaną siecią dróg płaskich jak stół jeździ się niecałe 1,5 tys km miesięcznie?

Tak czy siak pewnie już pojechałeś więc życzę ostrożności i powodzenia! :)

 

 

Witam ponownie

Faktycznie pojechałem 420 km w jedną strone :angry: i co ?! no i d*pa :devil: dopiero co wróciłem .

Ale po kolei:

Rozmowa przez tel. ok rzeczowa przesłano mi dodatkowe zdjęcia miejsc które mnie interesowały zapewniano o autentyczności przebiegu książka serwisowa ble ble itd. no to jade!!

Na miejscu stoi, niebieska, świeżo umyta wyprana ok tak wypada klient się tłucze 3/4 polski nie zobaczy czyste autko :whistle: Pierwszy kontakt nie jest zły przód nie ruszany jak NISSAN złożył tak jest,tył tak samo. Naprawde wszystkie szyby orginał Nissan mówie może coś z tego będzie ( nie jestem mechanikiem ale to i owo wiem mam pod sobą 10 firmowych pojazdów ) Ale moja natura każe mi szukać dalej :shiftyninja: no i jest !! Przebieg na ogłoszeniu 187tyś , na liczniku 207 tyś a naklejka pod maską z wymiany płynu hamulcowego 219 tyś i to kiedy !!!? 06.07.2010 r super co !!? I w tym miejscu powinienem rozpocząć podróż powrotną ale ... 5min zastanowienia myśl powrotu bez auta i to że moją P10 kupiłem z przebiegiem 205 tyś (oczywiście cena zaczeła spadać) Postanowiłem pojechać na stacje diagnostyczną i jeszcze dobrze nie wyjechaliśmy a tylne zawieszenie łupie jak cholera na postoju już wiedziałem że amory tył są słabe ale odgłosy były tragiczne!!. Na stacji bardzo miły Pan ( na szczęście nie żaden znajomy właściciela komisu ) zrobił ścieszke zdrowia , zobaczyłem też autko od spodu dużo tego nie znależliśmy : amory przód ok tył masakra ,zbierzność do zrobienia , klocki przód do wymiany tarcze jeszcze w miare , wachacze górne oba do roboty więc takie jak wiemy standardowe sprawy żadna tragedia . Aha przy okazji zerknołem na półosie lewa wymieniona chyba przez Nissana prawa do roboty, ksenony sprawne spryskiwacze też . Więc kolejne negocjacje i staneło na 10800zł. Ok to mówie Panu ze stacji że robimy pełną ścieżke zdrowia z kwitem i tu szok!!! sprawdzamy numer VIN z brifu i nie pasuje jest z Nissana N16 czyli z Almery!!! i to był koniec mojej przygody z tą Primerą!!! a była naprawde warta uwagi po zainwestowaniu około 1500/2000zł autko mogło mi posłużyć. Ale wpadka z papierami tak mnie wku....a że tłumaczenie o pomyłce i że w czwartek będą papiery do Primery już do mnie nie docierały!!!

Tak więc po tej super pouczającej wycieczce i ochłonięciu nadal szukam zastępczyni mojej P10 :blink:

Edytowane przez WaldekSP16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahh masakra ;/ gosc papierow pewnie nie zalatwi i primerka pojdzie na zyletki :/ powinno sie obciazyc goscia kosztami dojazdu i tego przegladu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Faktycznie pojechałem 420 km w jedną strone :angry: i co ?! no i d*pa :devil: dopiero co wróciłem .

Ale po kolei:

Rozmowa przez tel. ok rzeczowa przesłano mi dodatkowe zdjęcia miejsc które mnie interesowały zapewniano o autentyczności przebiegu książka serwisowa ble ble itd. no to jade!!

Na miejscu stoi, niebieska, świeżo umyta wyprana ok tak wypada klient się tłucze 3/4 polski nie zobaczy czyste autko :whistle: Pierwszy kontakt nie jest zły przód nie ruszany jak NISSAN złożył tak jest,tył tak samo. Naprawde wszystkie szyby orginał Nissan mówie może coś z tego będzie ( nie jestem mechanikiem ale to i owo wiem mam pod sobą 10 firmowych pojazdów ) Ale moja natura każe mi szukać dalej :shiftyninja: no i jest !! Przebieg na ogłoszeniu 187tyś , na liczniku 207 tyś a naklejka pod maską z wymiany płynu hamulcowego 219 tyś i to kiedy !!!? 06.07.2010 r super co !!? I w tym miejscu powinienem rozpocząć podróż powrotną ale ... 5min zastanowienia myśl powrotu bez auta i to że moją P10 kupiłem z przebiegiem 205 tyś (oczywiście cena zaczeła spadać) Postanowiłem pojechać na stacje diagnostyczną i jeszcze dobrze nie wyjechaliśmy a tylne zawieszenie łupie jak cholera na postoju już wiedziałem że amory tył są słabe ale odgłosy były tragiczne!!. Na stacji bardzo miły Pan ( na szczęście nie żaden znajomy właściciela komisu ) zrobił ścieszke zdrowia , zobaczyłem też autko od spodu dużo tego nie znależliśmy : amory przód ok tył masakra ,zbierzność do zrobienia , klocki przód do wymiany tarcze jeszcze w miare , wachacze górne oba do roboty więc takie jak wiemy standardowe sprawy żadna tragedia . Aha przy okazji zerknołem na półosie lewa wymieniona chyba przez Nissana prawa do roboty, ksenony sprawne spryskiwacze też . Więc kolejne negocjacje i staneło na 10800zł. Ok to mówie Panu ze stacji że robimy pełną ścieżke zdrowia z kwitem i tu szok!!! sprawdzamy numer VIN z brifu i nie pasuje jest z Nissana N16 czyli z Almery!!! i to był koniec mojej przygody z tą Primerą!!! a była naprawde warta uwagi po zainwestowaniu około 1500/2000zł autko mogło mi posłużyć. Ale wpadka z papierami tak mnie wku....a że tłumaczenie o pomyłce i że w czwartek będą papiery do Primery już do mnie nie docierały!!!

Tak więc po tej super pouczającej wycieczce i ochłonięciu nadal szukam zastępczyni mojej P10 :blink:

 

Przykro się czyta Twoją opowieść, ale jest i dobra strona...przynajmniej już wiesz na czym i w jaki sposób komisy zarabiają kaskę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważna sprawa. Jak sam ściągałem sobie auto, to się dowiedziałem, że jak ktoś przywozi auto z Niemiec np, to nie przywiezie czegoś, na czym nie zarobi 2 tys. Czyli, patrzymy na cenę, odejmujemy (w sensie, że w myślach;D) te 2 tys. minimum i dopiero oglądamy auto - bo tyle jest warte. Więc jak stoi coś w komisie za 11 to trzeba liczyć, że stan jest na 9, żeby się nie rozczarować, nie jechać na darmo. Dopiero jak coś długo stoi, to cena robi się bliższa tej zapłaconej właścicielowi poprzedniemu.

A i VIN lepiej najpierw sprawdzić, ja wiem, że łatwo się mówi po fakcie, ale nie byłoby całej sytuacji, jakby kolega stanowczo poprosił o VIN najpierw, bo na ruskich stronach można się na prawdę bardzo dużo dowiedzieć (nawet taki szczegół jak kolor tapicerki, np na stronie szary, auto ma czarną - mogło być przytopione i wymienili).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...