Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Gość sebas176

Witam wszystkich. Przymierzam się do zakupu Nissana P11 z silnikiem benzynowym. Czy ktoś mógłby mi coś powiedzieć na temat tego auta? Jak z awaryjnością, czy jest to auto awaryjne ( na tej informacji mi najbardziej zależy po przejściach z moim obecnym autem - Passat B5 1.9 TDI - odradzam zakup tego auta jak najbardziej ), z czym są najczęstsze problemy i jak auto się sprawuje jeśli chodzi o LPG. Dzięki z góry za info. Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Przymierzam się do zakupu Nissana P11 z silnikiem benzynowym. Czy ktoś mógłby mi coś powiedzieć na temat tego auta? Jak z awaryjnością, czy jest to auto awaryjne ( na tej informacji mi najbardziej zależy po przejściach z moim obecnym autem - Passat B5 1.9 TDI - odradzam zakup tego auta jak najbardziej ), z czym są najczęstsze problemy i jak auto się sprawuje jeśli chodzi o LPG. Dzięki z góry za info. Pozdrawiam!!

 

Zastanawiam się co Ci odpisać...piszesz, że odradzasz zakup B5 1.9 TDI? Wiesz ilu jest odradzających jazdę przykładowo na lpg? Proszę, na początek zweryfikuj swoje poglądy o fakt, że trafiłeś na zajeżdżone gówno, a nie samochód. Podobnie jak gros kierowców, którzy założyli budżetową instalację lpg w szopie w pcimiu dolnym za 500zł po czym sieją stereotypy pt. lpg niszczy samochód.

B5....Przykład? mój własny brat cioteczny jeździ b5 TDI od lat, ma nastukane 230kkm i auto jest BEZAWARYJNE. To jeden z najlepszych silników diesla.

Wracając do tematu. Wielu kolegów na pewno zaraz Ci wymieni typowe usterki P11 etc. Ja ci powiem tylko jedno: PRZED zakupem wybranego auta wrzucasz je tutaj na forum z prośbą o ocenę, później zabierasz ze sobą na oględziny człowieka, który się na tym zna. Zabieracie auto do warsztatu, podłączacie pod komputer etc. Nie ważne jakie kupujesz auto tylko w jakim jest faktycznym stanie. A lpg? najlepiej załóż sam w renomowanym warsztacie gdzie ludzie wiedzą czym się zajmują. Pzdr z zakupami :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość fajne podsumowanie Primerki zamieścił kolega danielvlv tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/8955-czego-nie-lubicie-w-swoich-primerkach/page__view__findpost__p__781425

Co do awaryjności: proponuje wejść na forum primery i w wyszukiwarce po kolei wpisywać nazwy silników, np. SR20DE i niech ilość tematów z problemami świadczy o niezawodności. Ja jak szukałem informacji przed kupnem strasznie wkurzałem się, że na forum jest tak mało o tym silniku. Teraz wiem, że jest powód: poważne usterki tego konkretnego silnika są bardzo jednostkowe, zdarzają się rzadko i praktycznie nie są powtarzalne (wystarczy porównać z problemami i kosztami napraw CD20T - niebo a ziemia). Tak jak pisze kolega wyżej, zadbany egzemplarz będzie cieszył, tylko nie należy spodziewać się, że auto będzie absolutnie bezproblemowe - w końcu mówimy o samochodzie przynajmniej 10-cio letnim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sebas176

Zastanawiam się co Ci odpisać...piszesz, że odradzasz zakup B5 1.9 TDI? Wiesz ilu jest odradzających jazdę przykładowo na lpg? Proszę, na początek zweryfikuj swoje poglądy o fakt, że trafiłeś na zajeżdżone gówno, a nie samochód. Podobnie jak gros kierowców, którzy założyli budżetową instalację lpg w szopie w pcimiu dolnym za 500zł po czym sieją stereotypy pt. lpg niszczy samochód.

B5....Przykład? mój własny brat cioteczny jeździ b5 TDI od lat, ma nastukane 230kkm i auto jest BEZAWARYJNE. To jeden z najlepszych silników diesla.

Wracając do tematu. Wielu kolegów na pewno zaraz Ci wymieni typowe usterki P11 etc. Ja ci powiem tylko jedno: PRZED zakupem wybranego auta wrzucasz je tutaj na forum z prośbą o ocenę, później zabierasz ze sobą na oględziny człowieka, który się na tym zna. Zabieracie auto do warsztatu, podłączacie pod komputer etc. Nie ważne jakie kupujesz auto tylko w jakim jest faktycznym stanie. A lpg? najlepiej załóż sam w renomowanym warsztacie gdzie ludzie wiedzą czym się zajmują. Pzdr z zakupami :-)

 

Spoko, czy zajeżdżony?? Tego bym nie powiedział, poprostu zbyt dużo miałem w nim głupich i dość kosztownych awarii, a i przede wszystkim zawieszenie które kompletnie nie nadaje się na nasze drogi, ale spoko widocznie trafił mi się pechowy egzemplarz. co do gazu - mam kumpla który jeździ autkiem na gaz i jedynie co wymienia w autku to filtry, klocki czy tarcze - zwykłe części eksploatacyjne. dzięki. Pozdro.

 

Dość fajne podsumowanie Primerki zamieścił kolega danielvlv tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/8955-czego-nie-lubicie-w-swoich-primerkach/page__view__findpost__p__781425

Co do awaryjności: proponuje wejść na forum primery i w wyszukiwarce po kolei wpisywać nazwy silników, np. SR20DE i niech ilość tematów z problemami świadczy o niezawodności. Ja jak szukałem informacji przed kupnem strasznie wkurzałem się, że na forum jest tak mało o tym silniku. Teraz wiem, że jest powód: poważne usterki tego konkretnego silnika są bardzo jednostkowe, zdarzają się rzadko i praktycznie nie są powtarzalne (wystarczy porównać z problemami i kosztami napraw CD20T - niebo a ziemia). Tak jak pisze kolega wyżej, zadbany egzemplarz będzie cieszył, tylko nie należy spodziewać się, że auto będzie absolutnie bezproblemowe - w końcu mówimy o samochodzie przynajmniej 10-cio letnim.

 

 

Dzięki, spoko. W sumie to normalne, że nie ma auta w którym coś od czasu do czasu nie "piardnie". Dzięki za info. Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Od pewnego czasu postanowiłem zostać właścicielem P11.144 kombi + LPG. Prosiłbym o wstępne opinie na temat dwóch autek:

1.

http://otomoto.pl/nissan-primera-03-2001-kombi-kratka-salon-C19104213.html

Od właściciela podczas oględzin dowiedziałem się, że auto było lakierowane w ramach gwarancji (powód: odpryski na dachu); 2 lata temu pojawiła się rdzą na słupku A od strony kierowcy (obecnie purchle o długości ok. 20 cm), wymieniony kompletny rozrząd, instalacja gazowa (nie sekwencja) z antystrzałami w obudowie filtra powietrza, silnik suchy bez wycieków, równo pracujący.Samochód stoi na oponach zimowych. Środek zaniedbany (w sumie pewnie ciężko utrzymać w czystości jasną tapicerkę przy dwóch dzieciaczkach skaczących w butach po aucie). Cena do lekkiej negocjacji.

Czy jest sens brać ją pod uwagę w dalszym etapie "castingu"?

2.

http://otomoto.pl/nissan-primera-comfort-C19274507.html

Tą Primkę chciałbym obejrzeć.

Pytanie, gdzie w Warszawie można byłoby podjechać na sprawdzenie auta wraz z podpięciem pod kompa i jak przedstawiają się koszty takiej operacji?

Czy są wersje z ręczną klimą?

Z góry dziękuję za podpowiedzi i sugestie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mierze sie ostatnio z niemałym problemem jakim jest w naszym kochanym kraju zakup uzywanego samochodu, jak to zwykle bywa w ogłoszeniu jest wszytsko pieknie a po przyjechaniu na miejsce okazuje się że masz ochote zabić sprzedawce po tym co zobaczyłeś, dlatego zwracam sie z prośbą o pomoc, czy ktoś z was może zna ten samochód lub mieszka w okolicy i mogłby podjechać i zobaczyć jak prezentuje się na żywo bo przyznam że wpadła w oko mi ta primera ale boję sie by po przyjechaniu na miejsce nie okazało się że zrobiłem sobie tylko dłuuga wycieczke. Z góry dzięki za pomoc

http://otomoto.pl/nissan-primera-C19296229.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jednym foto to nic nie powiem ;) wyglada znosnie.. troche mam obawy do tuningu.. moze to byc autko jakiegos mlodego Kubiucy no i nie bedzie mechanicznie zbyt dobre.. tak ps KCH wita KOS :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mierze sie ostatnio z niemałym problemem jakim jest w naszym kochanym kraju zakup uzywanego samochodu, jak to zwykle bywa w ogłoszeniu jest wszytsko pieknie a po przyjechaniu na miejsce okazuje się że masz ochote zabić sprzedawce po tym co zobaczyłeś, dlatego zwracam sie z prośbą o pomoc, czy ktoś z was może zna ten samochód lub mieszka w okolicy i mogłby podjechać i zobaczyć jak prezentuje się na żywo bo przyznam że wpadła w oko mi ta primera ale boję sie by po przyjechaniu na miejsce nie okazało się że zrobiłem sobie tylko dłuuga wycieczke. Z góry dzięki za pomoc

http://otomoto.pl/nissan-primera-C19296229.html

 

hey, parę kwestii w gestii:) tego auta

 

1)Zawieszenie tego samochodu nie jest przystosowane do 17" felg z niskim profilem opony, podobnie jak nasze drogi więc o komforcie jazdy na tym możesz zapomnieć, miałem dwa auta kupione z 17 oraz 18" i uwierz mi, wiem co mówię. Możesz się spodziewać mocno zmęczonego zawieszenia.

2)Być może to perspektywa zdjęcia, ale wydaje mi się, że tył trochę "siedzi", być może do wymiany są sprężyny (pęknięte), ale możliwe też, że był obniżany lub, że ja mam zwidy :-)

3)Ogólnie auto ładnie wygląda, ale bądź ostrożny i sprawdź dokładnie. I pamiętaj o tych felgach! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maatohewetbi

Jak to w końcu jest z promieniem skrętu Primery P11? Czy jest większy niż w Mondeo MKII? Primera to fajny wózek, ale nie wiem czy promień skrętu nie będzie zbyt duży aby się przemieszczać po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej mialem p10 nie jest to samochód miejski, ale ma trochę większy skręt kół przez co parkować jest wiadomo lepiej, gdy przesiadłem się do p11 szok, zaparkować w ciasnym miejscu równolegle to porażka, ale teraz się przyzwyczaiłem i daje rade :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to w końcu jest z promieniem skrętu Primery P11? Czy jest większy niż w Mondeo MKII? Primera to fajny wózek, ale nie wiem czy promień skrętu nie będzie zbyt duży aby się przemieszczać po mieście.

 

nie wiem jak w porównaniu do mondeo, ale do escorta MK 7 to jest ze trzysta razy większy :devil: ale jak napisał kolega wyżej idzie się przyzwyczaić. jeżdżę głównie po mieście i wciskam się w najmniejsze i najciaśniejsze kąty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nospheratu

kolejna ode mnie, tym razem mocno ryzykowna

przez telefon - progi, reperaturka, rozrząd i poduszki pod silnikiem do wymiany

właściciel przyzna się do rdzy na kielichach

 

mimo to warto próbować, ile wyniosą części?

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sr20de-150km-lpg-C19302206.html

Edytowane przez nospheratu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna ode mnie, tym razem mocno ryzykowna

przez telefon - progi, reperaturka, rozrząd i poduszki pod silnikiem do wymiany

właściciel przyzna się do rdzy na kielichach

 

mimo to warto próbować, ile wyniosą części?

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sr20de-150km-lpg-C19302206.html

 

progi kolo 500zl bez lakierowania

reperaturka? czego?

rozrzad? benzyna kolo 1600zl w calosci ale po co to wymieniac? musi pewnie juz byc glosny

poduszki kolo 300zl za wszystkie z wymiana

rdza z kielichow moze za 100zl zlikwiduja

 

no i sciema ze spalaniem ;) 9 litrow to chyba na 70km :)

Edytowane przez borciuch1964
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nospheratu

no to na start 2500 do samochodu za 2500 + nie wiadomo co jeszcze, jakoś przeszła mi chęć

cena rozrządu dosyć kosmiczna, chyba że połowa ceny to jakaś skomplikowana robocizna

 

9 litrów - jeśli ktoś jeździ GT 90km/h to może i mu się uda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rorzad nie jest tani. Za same czesci dasz kolo 900zl.. zalezy tez co tam sie dzieje bo moze tylko jakis napinacz poszedl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, co myślicie o Primerze ? Czy jesteści szczęśliwi użytkując to auto, czy wystąpiły / występują jakieś awarie, które uprzykrzyły Wam życie ?

Napiszcie co o tym aucie sądzicie biorąc również udział w ankiecie...

 

Primerą jeżdżę od ponad 8 lat. Oby następny wóz był tak niezawodny. Oprócz wahaczy, łóżysk zwrotnicy, łączników stabilizatora i wymiany płynów z filtrami nic mi nie dokuczyło. Raz zdechł alternator, ale wszystko skończyło się dobrze. Sprzedający po transakcji zapewnił, że długo będę nim jeździł. Miał rację. Ale co po Primerce? Myślałem o Maździe 6, ale chyba skończy się na BMW 3 E46 w dieslu. Primera już się skończyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich,

zastanawiam sie czy nie przejechac sie obejrzec ktorejs z tych Primerek, po cenie mozna sadzic ze to albo bardzo dojechane egzemplarze albo poprostu okazja, chcialbym abyscie mi cos doradzili, moze ktos ktoras ogladal, wie cos na temat ktorejs?

 

1) http://otomoto.pl/nissan-...-C19489340.html

2) http://otomoto.pl/nissan-...-C18821126.html - Rozmawiałem z wlascicielem (starszy gość) z 10min przez telefon, mam tam 300km także kawalek, gosc uparcie twierdzi ze blacha jest conajmniej w porzadku, technicznie rowniez wszystko ok i ze niedawno byl robiony przeglad, ktory bez problemu primera przeszla..posiada to auto od 6lat, sam je przywiozl z niemiec z przebiegiem ok 140tys km, takze sporo nia przejechal przez te 6lat. Co o niej myslicie? Cena bardzo atrakcyjna..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelek1916

Witam, obecnie posiadam Primerke P10 benzyna+gaz 2.0 - jestem zachwycony tym pojazdem! Komfortowy, zrywny, oszczędny...perfekcyjny :) Obecnie sprzedaje auto koledze i szukam nowego auta tzn P11!! Miałem zaszczyt jeździć Primerą P11 w wersji GT - zakochałem się w tym egzemplarzu:) niestety na GT mnie nie stać, więc będę szczęśliwy jeśli w granicach 5-6tyś złotych kupie P11 w przyzwoitym stanie ( liczę na klimatyzację ;) ) Co myślicie o tym aucie: http://moto.allegro.pl/primera-97-1-6-slx-gaz-sekwencja-okazja-i1680840358.html ; http://otomoto.pl/nissan-...-C18821126.html Pozdrawiam!

Edytowane przez pawelek1916
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

poszukuje primery p11 z silnikiem diesla. W związku z tym oglądałem dzisiaj następujące samochody:

1. http://otomoto.pl/nissan-primera-C19570715.html

Wrak, belgijska taksówka. Opony prawie jak slicki, wnętrze niesamowicie zniszczone - połamane plastiki, poobrywane boczki, pozalewane i przetarte siedzenia, poniszczone pokrętła, zużyta kierownica. Na pewno rozbity, źle zrobiony, ogniska rdzy.

2. http://otomoto.pl/nissan-primera-lifting-C18953362.html

Wrak jakich mało, totalny dezel i złom, cofnięty minimum 200-300 tys, pewnie też niemiecka taksówka. Opony sparciałe jak z 40 letniego żuka, prawie jak slicki, wnętrze niesamowicie zniszczone - pozalewane siedzenia, poniszczone pokrętła, zużyta kierownica, brud jakby nim ziemia była wożona. Robiony przód, ogniska rdzy, klima do nabicia, amortyzatory do wymiany.

3. http://allegro.pl/nissan-primera-kombi-2-0-td-competence-i1673472930.html

Samochód wymagający sporego nakładu finansowego. Hamulce do zrobienia, bo biją, wnętrze zaniedbane, siłowniki tylnej klapy do wymiany, kierownica kruszy się w rękach, jedna opona inna niż pozostałe, ogniska rdzy.

 

I jak tu kupić diesla? Gdziekolwiek się nie pojedzie to taki obraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelrossi

Witam

Mam zamiar sprawić sobie Nissana Primerę 2.0 16v. Wypatrzyłem dość ładny egzemplarz (przynajmniej na zdjęciach) lecz dosyć daleko ode mnie i moje pytanie brzmi czy ktoś może zna lub widział ten samochód i może coś podpowiedzieć. Z góry dziękuje. http://otomoto.pl/nissan-primera-top-sport-C19420970.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

poszukuje primery p11 z silnikiem diesla. W związku z tym oglądałem dzisiaj następujące samochody:

1. http://otomoto.pl/ni...-C19570715.html

Wrak, belgijska taksówka. Opony prawie jak slicki, wnętrze niesamowicie zniszczone - połamane plastiki, poobrywane boczki, pozalewane i przetarte siedzenia, poniszczone pokrętła, zużyta kierownica. Na pewno rozbity, źle zrobiony, ogniska rdzy.

2. http://otomoto.pl/ni...-C18953362.html

Wrak jakich mało, totalny dezel i złom, cofnięty minimum 200-300 tys, pewnie też niemiecka taksówka. Opony sparciałe jak z 40 letniego żuka, prawie jak slicki, wnętrze niesamowicie zniszczone - pozalewane siedzenia, poniszczone pokrętła, zużyta kierownica, brud jakby nim ziemia była wożona. Robiony przód, ogniska rdzy, klima do nabicia, amortyzatory do wymiany.

3. http://allegro.pl/ni...1673472930.html

Samochód wymagający sporego nakładu finansowego. Hamulce do zrobienia, bo biją, wnętrze zaniedbane, siłowniki tylnej klapy do wymiany, kierownica kruszy się w rękach, jedna opona inna niż pozostałe, ogniska rdzy.

 

I jak tu kupić diesla? Gdziekolwiek się nie pojedzie to taki obraz.

można to umieścić tam: http://forum.nissank...h/page__st__120

 

I jak tu kupić diesla?

 

ja kupiłem swojego przy przebiegu 304tyś km. i gdyby nie to że kumpel mi go sprowadził to miałby 180tyś. przebiegu nie trzeba się bać.

u mnie od wymiany do wymiany oleju nie dolewam, przy -20oC pali na dotyk i blachy w niezłym stanie. ważne to dobrze obejrzeć przed kupnem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebiegu nie trzeba się bać.

Przebiegu się nie boje, ale nie ma wiarygodnych samochodów. Wole mieć prawdziwe 350-400tys niż kupić tykającą bombę. Każdy jeden na allegro ma 170-200tys. i ledwo żyje. Btw jeśli ktoś ma diesla godnego polecenia prosiłbym o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebiegu się nie boje, ale nie ma wiarygodnych samochodów. Wole mieć prawdziwe 350-400tys niż kupić tykającą bombę. Każdy jeden na allegro ma 170-200tys. i ledwo żyje. Btw jeśli ktoś ma diesla godnego polecenia prosiłbym o kontakt.

 

Bez przesady, nie wszyscy to oszuści. Grunt to porządnie sprawdzić auto przed zakupem. Ja sam mogę służyć jako przykład, bo doprowadzałem sprzedającego do szewskiej pasji najpierw samemu oglądając auto godzinę, później warsztat i ścieżka zdrowia w SKP. W sumie parę godzin i parę złotych poświęcisz i masz spokój. I nie upieraj się przy dieslu, silnik SR20DE (2.0 16v) to znakomita jednostka jeżeli się o nią dba. Dołożysz (lub kupisz z) porządną instalację LPG z porządnym osprzętem (sekwencja tj. stag, brc, landi - założone w PORZĄDNYM warsztacie) i uwierz mi, będziesz zadowolony. I nie bój się dużego przebiegu, bo mitem jest, że auto 200-300 tys+ to zajechany złom. Taxi? To tak, auto będzie zmęczone. Ale auto po długich trasach może być w stanie lepszym niż niejeden przy przebiegu 100-150. Jako przykład podam siebie, moje poprzednie auto - BMW - miało 304 tysiące i było w stanie idealnym. Mój przyjaciel dopiero co kupił volvo v70 z przebiegiem 340 i jest cudeńko :-) Głowa do góry i rozsądnie szukaj !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już Primerę z silnikiem SR20De+LPG i muszę przyznać, że to doskonały silnik - nadzwyczaj trwały i niezawodny. Obecnie jednak potrzebuje diesla (chociaż zdecydowanie wolałbym benzynę), dlatego chciałbym zapytać czy może któryś z kolegów widział lub może ocenić ten samochód http://autokomisflorek.otomoto.pl/nissan-primera-2-0-td-C18727780.html? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...