Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

trzeba pojechać i zajżec pod plastiki i bedzie wiadomo skąd te zapachy może tylko agrotuning

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczupaldinio

Witam chciałbym kupić nowe autko do 10 tyś , myśle nad Primerą 2.0 TD lub Astrą 2.0DTI , czy warto kupić taką Primerke chciałbym rocznik od 2000 wzwyż , jakie są najczęstsze awerie?Co sądzicie o tych dwóch

 

http://moto.allegro.pl/nissan-primera-2-0td-super-stan-spojrzcie-i2375595955.html

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-C23387801.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukas390

Witam ja ostatecznie dzisiaj stałęm się posiadaczem primerki p11 2000 rok z silnikiem benzynowym 2.0. Auto sam sprowadzilem ze znajomym z Berlina z pierwszej ręki od 60 letniego "helmuta" ;p teraz tyklo załatwić dokumenty i jeżdzić pierwsze wrażenia bardzo pozytywne auto świetnie się prowadzi dynamimczne i ma to coś z wyglądu. pozdraiwam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja ostatecznie dzisiaj stałęm się posiadaczem primerki p11 2000 rok z silnikiem benzynowym 2.0. Auto sam sprowadzilem ze znajomym z Berlina z pierwszej ręki od 60 letniego "helmuta" ;p teraz tyklo załatwić dokumenty i jeżdzić pierwsze wrażenia bardzo pozytywne auto świetnie się prowadzi dynamimczne i ma to coś z wyglądu. pozdraiwam

Pochwal sie jakie pieniądze Cię to kosztowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładna nie widziałem jeszcze takiej

dlaczego przegląd styczeń 2013 a oc 2012 - czyżby prywatny nie handlaz pół roku jeździł bez oc

dlaczego dreno ma rózne odcienie

dlaczego panel srodkowy nie jest drewniany

dlaczego skoro to najbogatrza wersja SE to srodkowy panel ma wygląd zwykłago czarnego plastiku

ale ja sie nie zanm i penie ktos kto się zna na p11 wie co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Markus123

Nie mam pojęcia co z tym drewnem;-( pojadę dziś, najdalej jutro ją obejżeć i zapytam. A może ktoś wie o co chodzi z tym drewnem i czy ok. Poczytałem, wiem na co zwrócić uwagę ( przynajmniej tak sądzę)

dziękuję za odpowiedź :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem, wiem na co zwrócić uwagę ( przynajmniej tak sądzę)

 

Tu http://tylik.motogrono.pl/dobre-auto-nie-jest-zle-cz-i/ masz dużo o tym jak kupować samochód.

Ja kupowałem mniej więcej według tych zasad (jakimś cudem trafiłem już za 1 razem) i jak na razie jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Markus123

Dziękuję, jutro jestem umówiony na oględziny, chciałbym co by było wszystko OK!

Zobaczymy, właściciel mówił przez tel. że wszystko działa oprócz tylnego łożyska w kole które działa, ale szumi ;-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Markus123

Witam

Właśnie wróciłem i generalnie słabo to wygląda.

Sprzęgło bierze już na samym końcu, pedał sprzęgła w tych samochodach jest bardzo wysoki(ale to jeszcze nie problem)

Auto z Włoch z gazem fabrycznym jak się wyraził właściciel, ale wymontował w lutym bo się zepsuł i nie opłacała się jego naprawa

Z tyłu hamulce tarczowe , chyba tłoczki zapieczone bo rdza i świeci się kontrolka od ABS, z przodu nie lepiej. Właściciel twierdzi że jeżdzi nim raz w tygodniu.

Jak na 130 koni i przebieg 200tys to dla mnie i mojego kolegi to auto jedzie jak by miało 70 koni

Drzwi z tyłu do malowania bo bezbarwny odpada.

Podsumowując fajne auto, ale wydaje mi się że ma dużo więcej kilometrów niż wskazuje licznik i najgorsze ze nie ma kopa, zaznaczę, że nie jestem rajdowcem.

Szkoda bo gdyby ten silnik dawał radę to chyba bym się zdecydował.

może macie jakieś uwagi lub pytania, zapraszam.

podaję jeszcze raz link

do tego autka

http://otomoto.pl/nissan-primera-full-opcja-skora-C24493984.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie napalaj się jak coś nie gra to odpuśc i suzkaj dalej

przeciez miał byc bezwypadkowy i garażowany to skąd tyle niuansów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

przymierzam sie do zakupu Primery SRi, 2.0, 97r, 150km (prawdopodobnie na SR20DEH), bylbym bardzo wdzieczny za konkretne informacje na co zwrocic uwage przy ogledzinach tej wersji silnikowej.

Chodzi mi konkretnie o ten: egzemplarz: http://kent.otomoto....-C24014186.html - byc moze znany na Forum?

Wszelkie uwagi mile widziane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BARDZO ŁADNA FAJNA CZYSTA ZADBANA PIEKNY CZYSTY SILNIK ALE

DLACZEGO TAKI CZYSTY SILNIK? - WYCIEKI?

DLACZEGO WYKŁADZINA BAGAZNIKA PRZY OPARCIACH JEST POWICHROWANA? - WOZIŁ COŚ, POWÓDŹ?

ZE ZDJĘCIA WYGLADA JAGBY MIAŁ INNE KOLORY LEWY BŁOTNIK PRAWY BŁOTNIK LEWE TYLNE DRZWI??

PRAWY KIELICH ZA PRZEKAŹNIKAMI POFAŁDOWANIA? PASTA USZCZELNIAJĄCA ANTYKOROZYJNA??

LEWY KIELICH ZA FILTREM POGIETY?

ZDEŻAK PRAWY TYŁ WIĘKSZA SZPARKA OD LEWEGO BOKU??

SZWAJCARIA???? A DLACZEGO KIEROWNICA WYTARTA Z PRAWEJ STRONY???

JA MAM 180000 I NA MIOJEJ SKÓRZE DOPIERO WIDAĆ SLADY UŻYTKOWANIA

ALE JA MAM P12 I NA P11 TYM BARDZIEJ SRI W OGÓLE SIĘ NIE ZNAM POYTAJ W DZIALE P11

BIERZ CZUJNIK LAKIERU I POJEDŹ TAM Z PARTYZANTA BEZ UPRZEDZENIA JAK ZIMNY SILNIK I ODPALI OD PIERWSZEGO TO JEST NADZIEJA A JAK PRZEJDZIE TEST LAKIERU I SZARPAKI TO MASZ SZANSE NA UNIKAT

MA CZARNETABLICE MOŻE BYC ROKUJĄCY LUB ZWODNICZY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam tu same zachwyty nad tymi naszymi Primerkami,a ja....chyba sie w koncu powiesze przez moja!Po wymianie silnika po 102 tys.przebiegu dzis stoi na warsztacie do wymiany sprzegla!Kupilem moja w zeszlym roku w ,\marcu .W maju padl ten wspomniany silnik( obrucila sie panewka,bo podobno w tych silnikach tak maja).Rok przejezdzilem jako tako a wwczoraj pedal sprzegla wszedl w podloge i tak zostal.Do wymiany sprzeglo ,koszt naprawy ok. 1200zl. w warsztacie"szwagra" bo w ASo zazyczyli sobie 3000zl. Tak ze ja o niczym innym nie maze jak o pozbyciu sie tej zakaly mojego zycia.I nigdy wiecej disla a tym bardziej Nissana.A moze ktos chce kupic moja?Po liftingu i na oko jakby z tasmy zjechala.Fakt ze po wymianie silnika ,sprzegla .Wszystkiee plyny nowe,rozrzad wymieniony.W zadadzie auto "igla' TYLE ZE MI SIE JUZ RZUCILO NA MOZG I SIE GO ZWYCZAJNIE BOJE.jADE I MYSLE CO ZA CHWILE PADNIE....aLE MOZE U KOGOS INNEGO BEDZIE SLUZYL PRZEZ dlugie lata( nie zauwazylem ze caps lok mi sie kliknal,sory).Przebieg udokumentowany chyba tam jest teraz ok 120 tys.km.Tak ze jak ktos chetny to zapraszam .Wplam za niego 25.tys.ale uparty nie jestem...co do ceny.Pozdrawiam.Widze ze innym sluza Primerki,mnie zaraz wykonczy nerwowo ,psychicznie ,finansowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przede wszystkim witam fanów marki Nissan. W tej chwili jestem posiadaczem Micry 1.0 ale dla rodziny z dzieckiem jest to zdecydowanie za mały samochód. Wcześniej miałem Suzuki Baleno 1,6 i kiedy go sprzedawałem myślałem, że się przyzwyczaję do takiego malucha jak Micra... ale jednak jest mi ciężko :) Dlatego szukam czegoś odrobinę większego. Rozglądam się za Almerą N15 lub Primerą P11. Wpadły mi w oko wersje sportowe (GT i GTi) tych samochodów ale mam wątpliwości czy nie będą za dużo paliły względem podstawowych wersji?

 

Znalazłem takie ogłoszenie: http://moto.allegro....2456692999.html

Co o tym myślicie? Cena bardzo atrakcyjna ale czy nie podejżana?

 

Może jednak warto dozbierać i szukać Primery GT?

http://otomoto.pl/ni...-C23869957.html

http://otomoto.pl/ni...-C24901041.html

 

Ale one są teraz poza zakresem.

 

Znalazłem jeszcze jedną Primerę w niższej cenie:

http://otomoto.pl/ni...-C20680772.html

 

Czy w ogóle warto kupować samochód w sportowej wersji do jazdy głównie po mieście (bo tak będzie zazwyczaj eksploatowany - trasa dłuższa niż 100 km w jedną stronę zdarza się raz na miesiąc..)? Nie zamierzam się ścigać na torach, na trasie zazwyczaj jeżdżę 120 - 130 km/h więc też nie szarżuję ale lubię sprawnie wyprzedzać. Jakie są różnice w spalaniu między SR20DE a zwykłym 1,6? To samo jeśli chodzi o Primerę? Jaka jest różnica w spalaniu na krótkich dystansach (cykl miejski / mieszany, trasa ma dla mnie najmniejsze znaczenie).

 

Pisałem to samo na subforum Almery ponieważ chciałbym znać opinie posiadaczy obu modeli wozów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W primerze to lepiej mieć 2.0 i mieć zapas KM niż mniejsza moc .

A spalanie pewnie dużo się nie różni 1,6 od 2.0.

Zależy od stylu jazdy.Na gazie jeszcze taniej.

Ja mam p11 td i czasami jeżdżę n15 i w tym n15 by było lepiej jesli by był 2,0.

Chociaż powiem że przy spokojnej jeździe te 75KM daje rade w sedanie . A spalanie jest teraz 9l gazu na 100km takie krótkie trasy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad N15 1,4 nie myślę tylko nad 1,6 lub 2,0 GTi. Albo P10 lub P11 jak się trafi tańsza. Szukam raczej bez gazu bo mam obawy czy poprzedni właściciel odpowiednio dbał o serwis.

Chodzi mi o różnicę między 1,6 a 2,0 w spalaniu na krótkich odcinkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...