Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

NIewiem tak wpisałem bo w częsciach najłatwiej znaleźć potwierdzenie czy są ciemne srodki. A teraz jesli okazuje się , że są to szukaj i poluj na okazje. Może faktycznie kupić dobry model a poszukać skórzanego rozbitka na dawce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, primery szukam nadal, i teraz mam 2 sztuki na oku, poprosze o cala prawde na temat:

1. p10 GT z 92 roku z przebiegiem 312tkm-glownie chodzi mi o to jak sr20de znosi takie przeloty, generalnie auto dla majsterkowicza, tu tasma tam trytrytka, ale ogaranc ogarne

2. p11 1.6 z 98roku, przelot 213tkm, sekwencja zakladana 2008 w servisie nissana, klima central wspoma, co ten silnik potrafi, jakie sa jego granice i jakie slabe punkty, i czy da rade wyciagnac na tym silniku 110ps bez walka z sentry i świniaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opcja pierwsza to duży przebieg szansa że panewka sie obróci duża ,,,, nie pchał bym sie w to ,,

co do 2 to srednio sie interesowałem co można wiem że zabiegi w kolektor + coś tam i masz 100KM

a generalnie nie zawodny jak SR20 na łańcuchach go gazu w sam raz,,,

opcja n3 szukaj SR20 z mniejszym przebiegiem to popularne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! mam zamiar kupić primerę : http://otomoto.pl/nissan-primera-C25650855.html

 

Mam teraz primere w10 to tak raz na dwa lata są do wymiany tulejki wahaczy, sworznie, raz alternator wymieniłem, jedno łozysko w kole i rezystor dmuchawy wskrzesałem do życia. Duzy minus w10 to wszędobylska rdza ;), ale narzekać na ten model nie mogę :)

 

Na co zwrócić uwage przy zakupie w11, co w tym modelu najczęściej się psuje?

 

Po zdjciah widać , że nadkole jedno do naprawy, drugie zobacze na żywo :P , troszkę taki zaniedbany w środku, ale cena jest atrakcyjna ;).

Z tego co mówił właściciel powyższej primery to oprócz niedziałającej klimy i abs'u , wymiany oleju w silniku, zaczynają wyć przednie łożyska ( jak na 187tyś to normalne w tym modelu? ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu widać że jedna wycieraczka jest wyżej niż druga, możliwe że były zdejmowane. Częsta usterka to rozwalające się tuleje wycieraczek. Więc albo to zrobił i krzywo założył, albo nie jest zrobione i dlatego są tak krzywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis obejrzałem tą Primere. Silnik i skrzynia w oleju, na gazie nie chodzi, na każdym elemencie rdza, nawet na kielichach, podłoga też w marnym stanie... dobity bardzo i go sobie darowałem.Kupuje zimówki do mojego W10 i jeżdże dalej :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

 

Jestem zainteresowany kupnem Nissana Primery P11. Interesuje mnie nadwozie hatchback, rok produkcji od 1997 (cena do 5000 PLN). Najbardziej interesują mnie jednostki benzynowe 1.6, ale nie pogardzę też dieslem. Szukałem na allegro, ale przyznaje, że zależy mi na porządnym egzemplarzu. Zwracam się więc z pytaniem do was drodzy klubowicze. Czy ktoś z was nie chce sprzedać swojego egzemplarza? Proszę o kontakt na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Strasznie mułowate 1.6 ;)

lepiej szukać 1,8 lub sr20de ;)

Diesel'a polecam ale nie krajowego ;) bo polskie paliwo źle dziala na nastawniki które się po prostu zawalają mułem co powoduje zacinanie i błąd 18 ;)

Tak ja miałem bynajmniej ;)

Co do Twoich wymagań:

cena do 5000 tys i porządny egzemplarz. Hmmm ;)

Chyba musisz zwiększyć pułap cenowy bo raczej nie znajdziesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silników, powiem tak... Zależy mi na ekonomicznym i niezawodnym samochodzie. Będzie mi służył jako normalny samochód rodzinny i raczej do jazdy po mieście (czasem tylko do rodziny lub raz w roku na wakacje). Nie potrzebuję więc "rakiety". Po za tym, wcześniej miałem Opla Astrę 1.6 (75 koni), więc przy nim nawet najsłabsza Primera to "kosmos". Nie oszukuję się co do stanu auta w tym wieku. Wiem, że ponad 10-o letnie auto nie będzie w stanie idealnym, ale chcę uniknąć zaniedbanych egzemplarzy, które są odpicowane tylko na sprzedaż i zaraz po kupnie będą się sypać.

Wracając do tematu silnika. Nie wykluczam zakupu żadnego. Jeżeli znajdzie się ciekawy 1.8 to i nim będę zainteresowany.

Dzięki serdeczne za rady i zainteresowanie! :)

Cały czas szukam, więc jeśli tak się akurat składa, że ma ktoś taką Primerkę na sprzedaż, to proszę o wiadomość na priv.

Edytowane przez primera22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Po pierwsze nie daj się nabrać bo z tego co się orientuję zadna primera nie poisadała tempomatu. Po prostu nie było tego na wyposażeniu samochodu. a tu prosze:

http://otomoto.pl/nissan-primera-comfort-1-8-16v-full-opcja-C26865997.html

 

widać ktoś wie więcej ;)

 

a tu masz propozycje:

http://otomoto.pl/nissan-primera-okazja-dobra-cena-C27000336.html

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-1-8-157-tys-km-ks-serwisowa-C27186008.html

 

oraz wisieńka;D

http://otomoto.pl/nissan-primera-gaz-sekwencyjny-C27158414.html

 

Rozstrzał cenowy ogromny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz piszesz ze 1.6 mułowate ;)

Ja oprócz swojego traktorka jeżdżę n15 1.4 75KM w sedanie i powiem że spokojnie daje rade ;) Oczywiście do spokojnej jazdy i cały czas do przodu ;)

Zależy kto czego szuka ,jak kolega szuka auta do jazdy po mieście to myślę że 1.6 100KM da radę nawet w kombi,a hatchback też pakowny ;)

Wiadomo że demon prędkości to nie jest. Ale ja jeżdżąc n15 to spalanie mam 8l/100km gazu.

Głównie dziewczyna jezdzi do pracy i robi sporo km więc powiem że jest ekonomiczny.

Myślę że powinni się wypowiedzieć użytkownicy 1.6 benz/gaz. Jak jest ze spalaniem i dynamiką.

Może by szybciej znalazł w 1.6 jakąś primerę niż 1.8 co podobno bierze olej nie zawsze jak piszą koledzy albo 2.0.

 

Takie moje spostrzeżenie napisałem,może będzie pomocne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne wszystkim! Pooglądam i jakąś w końcu wybiorę. Jeśli możecie to poradźcie mi jeszcze na co w szczególności zwrócić uwagę podczas oglądania. Blacharka to naturalna sprawa, ale jeszcze słyszałem coś o elektryce. Podpowiedzcie mi tak z autopsji (mam na myśli oczywiście typowe bolączki tego modelu).

Edytowane przez primera22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może poczytaj tematy w działach aut Chcesz kupić zapytaj ... ?

 

Pewnie coś znajdziesz pytania na swoje odp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy 1.6 był taki sam w P10 jak w P11, ale jeśli tak... Mój tata miał kiedyś przez dłuższy czas P10 właśnie z silnikiem 1.6, a ja sam się uczyłem jeździć na tym samochodzie. Rzeczywiście demon prędkości to nie był, ale do w miarę dynamicznej jazdy spokojnie to wystarczało. Po mieście dawał radę a na trasie jak się rozbujał to też ładnie pojechał. Z tego co kojarzę to palił 8-9 gazu... ale to były czasy kiedy gaz kosztował poniżej 1zł to nikogo spalanie nie obchodziło ;-) także myślę że można szukać 1.6, chociaż P11 jest cięższy niż P10 to trzeba by się przejechać i zobaczyć czy to rzeczywiście jedzie.

 

Mam P11.144 od roku i z elektryką nigdy najmniejszego problemu nie miałem. Ogólnie w primerach dość szybko leci zawieszenie jeśli się nie wstawi naprawdę markowych części, także oglądając na żywo zwróć dokładnie uwagę czy nic nie stuka, można zawsze kilka stówek urwać. Rdza na masce i nadkolach się pojawia najszybciej.

 

RAAAD: przecież kolega właśnie tu pyta ;-)

Edytowane przez nrb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Zwracaj uwagę na wachacze z przodu w szczególności bo na pl drogach się zużywają 2-3 razy szybciej niz na innych drogach. Tak jak pisze NRB zawieszenie sprawdź bardzo dokładnie. Nie licz że bd wszystko super ale w dobrym stanie ;) Koledzy miałem na myśli bilans spalanie/elastyczność :)Ale fakt,1.6 jechałem tylko 2 razy więc specem nie jestem ;) O dieselu moge więcej powiedziec ;)

Jesli kupujesz w benzynie to sprawdź czy rozrządu ne słychać. W primkach rozrządu benzynowe sa na łancuchu i jezeli słychać charakterystyczny stukot czy nie wiem jak to nazwać to łańcuch sie wyciągnął i wymiana. W dieselu nie pisze bo to wiadome że zawsze do wymiany :)

Sprawdź po przekręceniu kluczyka czy kontrolki gasną w innym czasie. np z airbagu,abs a w diseslu od grzania świec żarowych. Kiedyś oglądałem passata w którym gasły wszystkie ikonki nawet od oleju i aku ;)

 

Jelsi gasną to znaczy że ktoś grzebal przy elektryce. Sprawdź na "zworke" czy nie ma błędów. Jak masz tutaj:

http://forum.nissank...imera-td-cd20t/

 

Sprawdź bo czasami sprzedający specjalnie wymontowują zarówke zeby nie można było sprawdzić czy auto ma błedy. A powiem Ci szczeże ze w primkach nie potrzeba kompa :)

spinacz i kody błędów same CI powiedzą co ją boli (i oczywiście wiedza) :)

Edytowane przez Mateusz_P11_144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

to takie proste i estetyczne ładne auto.

 

O TAK :)) " :nissan2: forever and ever " :)

 

Ostatnio na discovery był program o Nissanie i robili crash p12 z p11. Mam mówić kto wygrał??:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie i wszystkie rady. :) Wyruszam więc na poszukiwania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O TAK :)) " :nissan2: forever and ever " :)

 

Ostatnio na discovery był program o Nissanie i robili crash p12 z p11. Mam mówić kto wygrał?? :D

 

Pewnie POLONEZ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jest to ogólnie w p12 wersja uboga

Mokry lakier nie daje możliwości jakiejkolwiek oceny a zdjęcia szczegółowe nie dają ogólnej możliwości oceny ogólnego wizerunku wew/zew

Kierownica jeśli jest wytarta fotka 3/4 to raczej przebieg większy niż 160

Może każdy poprzedni właściciel przy 200 cofał do 160, żeby nie robić sprzęgła(3000pln) i turbiny(1000pln)

wytarcia na konsoli środkowej świadczą o transporcie dłużycy

Pali 7 w mieście 6 w trasie to raczej maksymalne wartości i ciężka noga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...