Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Tak, 126kM. Tutaj masz dane, ale sorki mogłem się pomylić lub też mylące są dane na tej stronie (a tak już pare razy bywało) http://pl.wikipedia.org/wiki/Nissan_Primera

wiem na 100% że u mnie jest taki sam silnik jak w P12, lecz moc mam w DR 136kM. I innych mocy w statystykach tego modelu (Tino) nie ma.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, dzięki wielkie, jutro jadę oglądnąć, jak będzie ok to jutro do właścicieli dołączę ;)


a jak sprawdzić czy zakupiona wersja to 128 czy 138KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Witam zaciekawiła mnie primera p11 napalam się na ten egzemplarz http://otomoto.pl/nissan-primera-C30663879.html , gdzieś tutaj wyczytałem że mogę dowiedzieć się czegoś po nr. VIN a więc podaje i czekam na jakiś odzew SJNTCAP11U0447777

Witamy.

Przy zakupie nalezy zwrócić uwage na to co wypisane w tym poście.

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89785-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99-przy-zakupie-primery-p11144-sr20de-i-inne-benzynowe/

 

A nr VIN sprawdzi Ci Mirek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już przyjąłem treści z tego linku aczkolwiek każda rada się nada, czekam na Mirka   :ball:

 

Widzę że zostałem pyrzywołany do tablicy. Kto czeka ten się doczeka.

 

VIN code: SJNTCAP11U0447777

Model: PRIMERA WAGON

Series: WP11E

Date of manufacture: 01.2000

BODY: WAGON

ENGINE: SR20DE TYPE ENGINE

AREA: CENTRAL EUROPE SPEC

GRADE: EP2 TYPE

TRANS: MCVT TYPE AUTO TRANS

Area code: EL1

Body color: DV9

Trim color: K

 

ABAGS:  DRIVER ASSIST AND SIDE AIRBAG

ACON2:  F/AIR CON

BLTT5:  3PT RR CTR BELT

CNET2:  F/CARGO NET

KYLS2:  F/KEY LESS ENTRY W/ANTI HIJACK

OBDS2:  W/O SELF DIAGNOSIS DEVICE

PWDW3:  FR &RR PWR WINDOWS

RDIO6:  F/AM/FM CASS.4-SPK(LOWLINE AUDIO 799- )

 

Z innego źródła nie mogę potwierdzić, gdyż zrobili takie modyfikacje, że dałem innych 7 VIN do sprawdzenia i wynik "0 danych" - a dodam że tamte VIN-y już sprawdzałem i dane miałem.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich , od jakiegos czasu rozgladam sie za autami wybor padl na primere p11 po lificie w kombi, i teraz pytanie bo na tym sie w ogole nie znam  czy szukac diesla 2.0 90 km  czy benzyna 2.0 140 (jak ona spisuje sie na gazie) czy tez moze jakis mniejszy silnik. z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glownie miasto,co jakis czas jakis wyjazd. Myslalem o dieslu bo jest oszczedniejszy ale po miescie benz.pewnie lepiej sie "czuje" i diesel czytalem raporty spalania nie jest az tak oszczedny jak np .1.9 tdi vw. Jesli juz benz.to ktora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

BEnzyna to najlepij 2.0 SR20.

Ale od razu w gaz bo na PB to Cie zje ;)
chyba że masz prywatna rafinerie :P

Diesel to różnie-jedni pisza że im pali 7 L a mi pali zawsze 6  ;)

Ten diesel'ek to nie tdi. Muł,ale odporny na wszystko ;)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupowałem swoją p11 to mi paliła 9l  :( Teraz 7l może kiedyś jeszcze będzie mniej :)

Żona jeździ n15 gazówką i pali lekko ponad 8l gazu.W zimie wiadomo trzeba doliczyć benz,latem nie są takie duże koszty benz.

No wiadomo czasami trzeba zaszaleć i pojeździć na benz :)

Teraz gdybym miał kupować to bym na pewno kupił gazownika albo benz i zagazował ;)

 

A kolega jak będzie jeździł głównie miasto raczej bym wybrał benz/gaz. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Wszystkich Klubowiczów.

Co sądzicie o tej Primerze, może ktoś jestw pobliżu Rawicza.

Ja niestety mam szmat drogi a nie ukrywam bardzo mi sie podoba.http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0-16v-xenon-bez-wypadku-C29872258.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie forumowiczów, czas przyszedł na zmianę mojego poczciwego, wysłużonego Lancerka... typ padł m.in. na Nissana Primerę 2.0 kombi, jest mi w tym momencie najbliżej do tego samochodu. Dlatego proszę o opinię w sprawie poniższego samochodu poniżej. 

 

 

 

Na Sprzedaż
Nissan Primera P11.144 LIFT
Data Produkcji 14/12/2001
Pierwsza Rejestracja 19.12.2001r
z silnikiem
2.0 16V Benzyna
moc 140 konie
Rozrząd na łańcuszku
Manualna Skrzynia Biegów.
Oryginalny Przebieg 162.934km
Potwierdzony Książką Serwisową .
Dodatkowo na potwierdzenie przebiegu dokument niemieckiego przeglądu TUV
wystawiony przy przebiegu 151.280km

Auto w kolorze Niebieski Metalic
5 Drzwi Combi
Czyste, Zadbane,Sprawne Technicznie.

Wyposażenie:
- 4x AirBag
- ABS.
- Wspomaganie Kierownicy
- Xenon
- Centralny Zamek + pilot
- Immobilizer.
- Klimatyzacja CLIMATRONIC ( Sprawna )
- 4x Elektrycznie Sterowane Szyby
- 2x Elektrycznie Sterowane i Podgrzewane Lusterka
- Skórzana Kierownica
- Komputer Pokładowy
- Halogeny
- Oryginalne Radio Nissan + Zmieniarka na 6CD 
- 2x Oryginalny Kluczyk z Pilotem
- Dzielona tylna kanapa
- Felgi Aluminiowe 15 cali dedykowane do tego modelu 
- z oponami Continental Conti Premium Contact 2 z 2011r.
- 5x zagłówek
- Roleta
- Samochód posiada normalne ślady wszystko widoczne na zdjęciach
- itp.

Cena 8.550 zł
( + niskie opłaty ).

 

primera_1.jpg

 

primera_2.jpg

 

primera_3.jpg

 

primera_4.jpg

 

primera_5.jpg

 

primera_6.jpg

 

Byłem oglądałem go wczoraj, pracuje na mój słuch ładnie, wygląda tak samo. Świeżo ściągnięty z Niemiec do opłat dodatkowo ok. 1300 zł. Dwa mankamenty jakie się znalazły to skorodowany pas przedni pod chłodnicą.... podobno ten typ tak ma - temat łatwy do ogarnięcia. Prawe, tylne drzwi były robione na dole, ale zrobione ładnie... poza tym gdzieniegdzie małe odpryski, co ważne nie zauważyłem śladów korozji na karoserii. Z uwagi na to że samochód nie jest ubezpieczony, wyjechać na drogę za bardzo się nie dało, pojeździliśmy jedynie po podwórku i drodze polnej, nic na pierwszy rzut oka nie stuka i nie puka, luzów na kierownicy też nie wyczułem. Silnik myty... niestety ;) ale pracuje równo i ładnie się wkręca.... zastanowiło mnie jedno po mniej więcej po 5 min. pracy, przybutowałem go trochę i po puszczeniu gazu zgasł zdarzyło się to dwa razy... potem jak już się rozgrzał po przejażdżce obroty spadały ładnie i nie gasł. Koleś mówił, że to może być wina  tego, że był nie jeżdżony i wyczyszczony, popsikany specyfikami w komisie w Niemczech (do Polski przyjechał na lawecie). Spodu niestety nie oglądałem, brak podnośnika a i wczoraj były pozamykane stacje diagnostyczne - męczy mnie ten temat przydałoby się sprawdzić go na szarpakach i obejrzeć podłogę... tylko skoro nie jest ubezpieczony to jak tam dojechać, ktoś przerabiał taki temat kiedyś? A co sądzicie o cenie, w sumie z zagazowaniem to przekroczymy 11 tys... czy to nie za dużo?

 

Dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz pas przedni skorodowany? Jeśli tylko powierzchownie to ok. Jeśli nadaje się do wymiany to kupno samego pasa nie wychodzi drogo- gorzej jeżeli nie będziesz wymieniał sam wtedy koszta rosną. Musisz obejrzeć go dokładnie: spód, ścieżka zdrowia u diagnosty to podstawa aby nie okazało się, że kupiłeś wymalowaną lalkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz pas przedni skorodowany? Jeśli tylko powierzchownie to ok. Jeśli nadaje się do wymiany to kupno samego pasa nie wychodzi drogo- gorzej jeżeli nie będziesz wymieniał sam wtedy koszta rosną. Musisz obejrzeć go dokładnie: spód, ścieżka zdrowia u diagnosty to podstawa aby nie okazało się, że kupiłeś wymalowaną lalkę.

 

...pas ruda zaatakowała tylko powierzchniowo do odczyszczenia i uratowania na pewno ...na tyle co mogłem  pozaglądać pod spód klęcząc pod samochodem, wygląda ok, ale tak jak mówisz ścieżkę zdrowia musi przejść, zastanawiam się nad zafundowaniem - wykupieniem OC na  miesiąc (jest taka możliwość 99zł) na sprzedającego i pojechać na  przegląd na niemieckich blachach... o ile się zgodzi na takie manewry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Jak dla mnie to wygląda troche jak laleczka na wybiegu.
Siedzenia wyprane,wykokpitowany,silniczek wymyty-może być ok ale... no właśnie
Na co zwrócić uwage masz tu:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89785-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99-przy-zakupie-primery-p11144-sr20de-i-inne-benzynowe/

Jest tez możlwiość ubezpieczenia na przejazd (na 1 dzień) a wygląda to tak że wykupujesz na miesiąc (30 dni) i w tym samym dniu rezygnujesz i zwracają całość.
Tak było w lutym w Liberty Direct.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...