Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

8) Ja nie mam problemu,wychodzę z założenia,że jak się dba to się ma ,dbanie i zapobiegliwość to podstawa

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich miłośników i użytkowników nissanów. Zakupiłem swoją P11 SLX 1,6 kat. w salonie w 98 roku i jeżdżę nią do dzisiaj. Przebieg: trochę ponad 140 kkm. Na gwarancji wymieniony był popychacz centralnego zamka w tylnych drzwiach. Miałem też problem z gaśnięciem silnika na wolnych obrotach ale już po trzech :lol: wizytach w serwisie udało się mechanikowi zlokalizować prawdopodobną przyczynę. Podobno zawieszał się zaworek regulujący dopływ powietrza do spalania. Od nowości występuje problem z opadaniem oparcia fotela kierowcy. Raz w tydodniu trzeba podnieść oparcie o pół obrotu pokrętła. W serwisie rozbierali mechanizm coś dokręcali, poprawiali ale powiedzieli że to i tak nie pomoże bo to taka typowa usterka w primerach. Poza wymienionymi i poza normalnymi materiałami eksploatacyjnymi, tulejami wahacza nic nie wymagało naprawy. Teraz dopadła mnie jeszcze padaczka z wycieraczką od strony kierowcy. Z tego co doczytałem już na tym forum to też jest typowa usterka i wymaga wymiany trzpienia. Generalnie jestem zdecydowanym zwolennikiem primery. Komfort jazdy, materiały wykończenia wnętrza i jakość wykonania są na wysokim poziomie jak za tą cenę samochodu. Eksploatacja jest tania szcególnie od zakończenia gwarancji gdy nie muszę robić przeglądów w ASO :D . Spalanie przy spokojnej jeździe średnio lato - 6,7 l, zima 8-8,5 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz mial do wyboru p10gt a p11 1.6 to mysle ze lepszym wyborem jest p 10. jerzeli ma byc zwykla slx to nawet sie nie zastanawiaj p 11 to auto o nowszej konstrukcji szczegulnie zawiasy.i takie swierzsze.

idz na calosc i kup p 11 gt. nie bedziesz mial zadnych watpliwosci co do wyboru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę kupić primerę w tym tygodniu.Co proponujecie p10 95" czy p11?

Moim zdaniem P11 bo jest młodsza. Ale może podasz więcej szczegółów na temat samochodów jakie masz do wyboru ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do wyboru p10 po liftingu koniec 95 roku 1.6 wtrysk i p11 96 rok 1.6. Chodzi mi o:

-bezawaryjność

-komfort i wrażenia z jazdy

-która tańsza w eksploatacji

Silnik podobno jest ten sam w obu modelach,zawieszenie różni się nieznacznie.DZIĘKI z góry za wszelkie porady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to oprócz wyglądu zbytnio się nie różnią. Rok różnicy to niewiele ale zawsze coś. Silnik ten sam, klocki hamulcowe te same, komfort ?.. tutaj nie wiem. P11 ma prostsze tylne zawieszenie, a co za tym idzie, mniej elementów które mogą się pospuć. Jeśli są w tej samej cenie wybrałabym P11. Młodszy (tylko rok ale zawsze), no i mnie osobiście bardziej się podoba.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do wyboru p10 po liftingu koniec 95 roku 1.6 wtrysk i p11 96 rok 1.6. Chodzi mi o:

-bezawaryjność

-komfort i wrażenia z jazdy

-która tańsza w eksploatacji

Silnik podobno jest ten sam w obu modelach,zawieszenie różni się nieznacznie.DZIĘKI z góry za wszelkie porady!

 

to jak nie ma duzej roznicy w cenie zakupu to wybor dla mnie oczywisty :!: p11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam si e z kolega . jerzeli naped ten sam to zdecydowanie p 11. ale pomysl nad 2.0 .ten silnik pasuje bardziej do primerki i ty bedziesz bardziej zadowolony.ekonomika na podobnym poziomie a zadowolenie z jazdy napewno wieksze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

p11 i to tylko w wersji 2 litrowej, niekoniecznie gt. Wybór jest duży, za granica cena 2.0 115 i 130 KM nie rózni sie od wesji 1.6 a przyjemność użytkowania dużo wieksza, no i łatwiej trafic na bogate wyposażenie. Nie mówiąc juz o dużych różnicach między modelem p11 i p10, np porównaj sobie wyniki crash testów p10 i p11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p11 i to tylko w wersji 2 litrowej, niekoniecznie gt. Wybór jest duży, za granica cena 2.0 115 i 130 KM nie rózni sie od wesji 1.6 a przyjemność użytkowania dużo wieksza, no i łatwiej trafic na bogate wyposażenie. Nie mówiąc juz o dużych różnicach między modelem p11 i p10, np porównaj sobie wyniki crash testów p10 i p11

 

wersja 115 konna :?: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

tak. W rfn ze wzgledu na progi podatkowe sprzedaje sie słabsze wersje, nieraz róznica widnieje tyloko na papierze, a nieraz jest faktyczna. Kolega PUZON twierdzi że primera 2.0 jego ojca (oficjalnie) 115KM jest faktycznie wyczuwalnie słabsza od jego 130 konnej. Więc możliwe że teoretycznie 115 konne primery fakycznie miały 115 nie 130 koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko. Chce zmienić samochód i zastanawiam się nad Primerą P11.144. (2000 - 2001r) Doradźcie mi czy warto w moim przypadku gdzie jeżdże Almerą N16 i jestem bardzo zadowolony (bezawaryjny).

Chodzi mi czy te samochody też są bezawaryjne. Od zawsze jeżdże na gazie i chciałbym wiedzieć czy primerki na gazie dużo połykają tego paliwka.

I jeszcze jak wygląda sprawa z silnikiem 2.0 diesel 90km bo z takim się spotkałem.

Chyba żeby sobie darować i dalej jeździć almerką z której jestem zadowolony.

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz gazować Primere - jedyny sensowny wybór to silnik 2.0. Musiałbyś się liczyć ze spalaniem powyżej 10l gazu na mieście (w 12 możesz się zmieścić), a poniżej 10 na trasie. Ale za to silniczek niczego sobie :)

A te turbo diesle 2.0 ponoć niezbyt dynamicznie i niezbyt oszczędne, w sczególności porównując np do silników TDI grupy VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście każdy z benzynek poleca 2.0 ale znalazłem niezłe ogłosznie na 1.8i w wersji deLuxe i się zastanawiam. Może ktoś podzielić się wrażeniami odnośnie tego silnika, bo reszta to chyba tak samo jak inne Primerki czyli do 2000 można brać, a od 2001 raczej awaryjne - mam rację czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
... jak inne Primerki czyli do 2000 można brać, a od 2001 raczej awaryjne - mam rację czy nie?

:shock: skąd ten pomysł? model primery p11-144 o którym piszesz był produkowany od jesieni 99 do końca roku 2001 i sprzedawany jeszcze wiosną 2002, w tym czasie jakość nie uległa zmianie

 

tu masz stary test porównawczy p11 i wówczs nowości - p12 , oba w wersji 1.8:

http://www.gieldasamochodowa.com/article/v...file=kg_051.xml

jak na mój gust 1.8 w p11-144 jest za słaba, ale nie mozna jej przeciez nazwać osiołkiem - ma przeciętne osiągi. Za to 2.0 ma oprócz lepszych osiągów prostszą konstrukcję (brak zmiennych faz rozrządu) a to w kilkuletnim aucie jest raczej plusem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów.

 

Noszę się z zamiarem kupna P11 z silnikiem 2.0. Potrzebuję samochód, który będzie w stanie przewieźć komfortowo na trasie kilkuset kilometrów mnie, żonę i kilkumiesięczne dziecko wraz z jego akcesoriami.

 

Od dłuższego czasu przyglądam się różnym możliwościom i wybór padł właśnie na P11. Najlepszym wyjściem byłoby kombi, ale nie stać mnie na nie, dlatego zastanawiam się nad sedanem lub hatchbackiem. Jakie są praktyczne różnice między tymi wersjami nadwozia w P11? Pojemność bagażnika jest porównywalna więc nie wiem, czy kupić to, co będzie pod ręką, czy jednak nastwić się na konkretną wersję?

 

Jeszcze jedno dodatkowe pytanie. Czy tylna kanapa w P11 składa się, dając dodatkowe miejsce na przewóz bagażu?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...