Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Gość cornholio78
...Potrzebuję samochód, który będzie w stanie przewieźć komfortowo na trasie kilkuset kilometrów mnie, żonę i kilkumiesięczne dziecko wraz z jego akcesoriami...

weź kombi to i kochanka się zmieści ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam tylko ze mam sedana z tylna wyciraczka!! i jest to rewelacyjne rozwiazanie - nie wyobrazam sobie bez tego, pozatym wozek sie miesci ale trzeba nim troche pomanewrowac (typu laska bez rzadnych problemow), nie slysze skaczacej/skrzypiacej klapy jak w liftbacku, choc przyznam ze o przewiezieniu tv czy fotela ;)) moge zapomniec, ale teraz zazwyczaj wiekszosc rzeczy dowoza....

sedan wg mnie jest troche ladniejszy bo smuklejszy i bardziej limuzynowaty, choc kombi tez mi sie podoba

 

ale jesli faktycznie zalezy ci na bagazniku do przewozenia wiekszych rzeczy to tylko kombi i liftback, bo pojemnosc maja wszystie podobna i wystarczajaco duza ok. 500 l (kombi do lini okien nawet chyba mniejsza jak gdzies czytalem)

 

watpie zeby kombi bylo duzo bardziej drozsze w utrzymaniu...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: sam to montowales czy takie juz bylo? Kurde jeszcze takiego czegos nie widzialem

 

AFAIK w Europie nie było wycieraczki na liście opcji w sedanie. Ale w najdroższych modelach SE, GT SE, Camino, nie oferowanych na naszym kontynencie ( choć w GB się zdarzają ) były wycieraczki tylnej szyby w sedanach.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chce zrobić dokładnie to o co pytasz. Tylko, zę nie mam zadnych watpliwości! Sprzedaje N16 (mimo, ze tez mam zadbaną i bezawaryjną) i kupuje najprawdopodobniej P11.144 2.0. To zupełnie inne auto niz Almerka! Inna klasa! W sumie to prawie za te same pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak piszesz (podobne pieniądze) jest tylko jedna żecz która mnie zniecheca - jest to deska rozdzielcza, poprostu w primerach mi się ona niepodoba. I dlamnie się w środku ten samochód niepodoba a poza tym jest ok. Zobacze ale narazie chyba sobie odpuszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Dereksol - wiem że Primerka jest świetna bo mam już taką 1.6 - trochę słaba ale cena była rewelka, teraz planuję zmienić samochód żonie - więc szukam nowszej Primerki dla siebie, a żona odziedziczy po mnie 1.6 - dla Niej po przesiadce z TD Escorta - to po prostu rakieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja dołożę swoje 3 grosze :-) Mam hatchbacka, czy liftback, wszystko jedno jak to się nazywa, i dużo bardziej mi się on podoba niż sedan. Dla mnie jest dużo praktyczniejszy (lubię praktyczne rzeczy), bo ma wysoko podnoszoną klapę, dzięki temu mam nieograniczony dostęp do całej przestrzeni bagażnika. Po złożeniu tylnej kanapy bez problemu wkładam 2 rowery i zostaje jeszcze miejsce na następny. Tylna wycieraczka jest świetnym pomysłem, a i ławiej się jeździ hatchbackiem, bo ma dużą tylną szybę i widać gdzie się samochód kończy. Bez problemu możesz przewieźć tv >25". Jeśli masz dziecięcy wózek, to przypuszczam, że bez problemu go włożysz bez żadnych alpejskich kombinacji. Ja mam spoiler na klapie i auto wygląda naprawdę superancko :lol: No i mój ciemnozielony kolor też mi sie podoba :-)

Jedną wadą jest to, że miesiąc temu zdechły mi tylne sprężyny gazowe do klapy bagażnika, ale już są w drodze do mnie :-)

 

Jednym słowem polecam hatchbacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez mam 1.8 (jak w podpisie), silnik bardzo fajny, jak podaje Nissan 97% momentu ma juz od 2800 obr i faktycznie czuc to w czasie jazdy.

Byc moze jest to wplyw zmiennych faz. Do zalet (ale tak chyba maja wszystkie Nissany) nalezy tez zaliczyc szybkie nagrzewanie silnika, bez wzgl. na temp zewn (dzis -12!!) silnik optymalna temp pracy osiaga juz po ok 1,5km, co za tym idzie mamy nieduza roznice miedzy spalaniem zima i latem.

Dziwna jest wersja "deLuxe" nigdy nie spotkalem sie z takim oznaczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno każdy chwali to co ma.Jeśli chodzi o wygląd i funkcjonalność to zdaniem fachowców i użytkowników jest zdecydowana przewaga HB nad Sedanem.HB (5-cio drzwiowy w/g nomenklatury fabrycznej) ma o 50 litrów więkrzy bagażnik od sedana.

Jeśli kupować Primerę to model P11 najmniej zepsuty przez europejczyków (nowsze modele - kłopoty).Jeśli wybierać silnik to benzyna 2,0 l ,albo dla oszczędnych 2.0 TD. Zasilanie gazem to ostatni etap przed złomowaniem auta. W 2.0 TD mniej elektroniki=mniej napraw.

Wymiary i opis Primery znajdziesz na www.autocentrum.pl .

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
Podobno każdy chwali to co ma.

dlatego mogę chwalić to co mam, bo kupiłem to co chciałem a nie znalazłem pod choinka i muszę się cieszyć

 

Jeśli chodzi o wygląd i funkcjonalność to zdaniem fachowców i użytkowników jest zdecydowana przewaga HB nad Sedanem.

Przewaga wyglądu? To kwestia tylko i wyłącznie gustu, ja np lubię auta typowo 3-bryłowe i rozwiązania typu 2 1/2 mi (czyli liftback) mi nie odpowiadają. Funkcjonalność największa ma kombi, potem liftback a na końcu sedan. Jak chcę przewieźć cos dużego to zaprzęgam przyczepkę a nie gniotę się np z lodówka we wnętrzu.

 

HB (5-cio drzwiowy w/g nomenklatury fabrycznej) ma o 50 litrów więkrzy bagażnik od sedana.

pokaż te dane że jest 50 litrów róznicy w pojemności nominalnej

 

Jeśli kupować Primerę to model P11 najmniej zepsuty przez europejczyków (nowsze modele - kłopoty).

co to znaczy zepsuty? jakie kłopoty? że p11 nie rdzewieje na progach jak p10? to chyba zaleta że ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne

 

Jeśli wybierać silnik to benzyna 2,0 l ,albo dla oszczędnych 2.0 TD. Zasilanie gazem to ostatni etap przed złomowaniem auta. W 2.0 TD mniej elektroniki=mniej napraw...

mniej napraw elektroniki, która akurat w przypadku nissana jest mało zawodna a więcej napraw mechanicznych (częste problemy z niektórymi wypustami CD20T). A o ile elektroniki jest więcej w modelu benzynowym niż dieslu i jak ona wpływa na ogólna awaryjność modelu? i dlaczego np 1.6 się nie nadaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zważywszy na fakt, że SR20DE to jeden z najlepiej tolerujących gaz silników, to jest to oryginalna opinia...

 

SR20De także? Jeśli nie, na czym polega wyższość DE w kwestii gazowania?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak piszesz (podobne pieniądze) jest tylko jedna żecz która mnie zniecheca - jest to deska rozdzielcza, poprostu w primerach mi się ona niepodoba. I dlamnie się w środku ten samochód niepodoba a poza tym jest ok. Zobacze ale narazie chyba sobie odpuszcze.

No fakt, tez przyznam, ze moim zdaniem środek N16 jest taki bardziej nowocześniejszy i ładniejszy, ale tak jak napisałem jakbyś przejachał sie Primera to zobaczyłbyś, ze to inna (lepsza) klasa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

De i DE to właściwie jeden kit, oba dobrze znosza gaz, kwestia jakości instalacji i montażu. Większa różnica jest między SR20DE przed modernizacją i SR20DE po modernizacji w 99 roku niż między pierwszym DE i De

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zrobię małęgo off-topa liftback to jest nomenklatura Toyoty, u Nissana z dużą klapą lub małą zawsze jest hatchback.

 

PS Choć oczywiście nie mam nic przeciwko Polonezowi Caro Liftback itp itd :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zrobię małęgo off-topa liftback to jest nomenklatura Toyoty, u Nissana z dużą klapą lub małą zawsze jest hatchback.

 

He, he od dłuższej chwili myślałem nad tym, żeby zwrócić na to uwagę ;)

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

i to jest własnie dziwne z tą nissanowską nomenklaturą. Nie lepiej by było:

sedan - 3 bryły

kombi - 2 bryły, długi dach

hatchback - 2 bryły, krótki dach

liftback - 2 lub 2 1/2 bryły, mniejszy kąt opadania dachu niż w sedanie, większa tylna szyba, długość jak w sedanie, nieparzysta ilość drzwi, możliwe wyraźne zaznaczenie 1/2 bryły czyli lekko wystający poza opadający dach "bagażnik".

a pamietacie określenia kombilimuzyna i kombi-coupe? 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam P11 sedana,ale zdecydowanie wolałbym hatchbacka,choćby to że przy naszym klimacie tylna wycieraczka to podstawa a i wizualnie hatchback jest ładniejszy 8)

Tak się składa,że miałem i sedana i hatchbacka(ten mi się bardziej podoba :wink: )ale pod względem przydatności dla rodziny,a też mam dziecko to bez porównania lepszy jest hatchback,do sedana wepchnąć wózek to był koszmar,zawsze brakowalo mi gdzieś 2cm,a tu otwierasz klapę jak stodołe i ładujesz co chcesz ,a jeśli to mało to rozkładasz siedzenia(są dzielone),ajak jeszcze mało to wyciągasz półkę,a jakjeszcze mało?to dzwonisz po bagażowe taxi :wink:

Serdecznie polecam hatchbacka bo przeszedł test bojowy super

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...