Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie!! Co sądzicie o tych P12 ?? Jak ten francuz w japońskiej skórze sie sprawuje? Ostatno mnie nachodzą myśli żeby na taką primkę sie przerzucić... na swojej P11 mam już 180 tys. km i zbieram informacje o następnym modelu.. kto ma P12 niech coś mądrego powie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej rodzince wlasciwie wszyscy jezdza nissanami.I ja i brat i ojciec.Wszyscy zgodnie twierdzimy ze P 11 to najbardziej udany model szczegolnie ten z lat 1999-2002 po liftingu.P12 ojceic jezdzil rok.Kupil roczną z przebiegiem 27tys.Po roku sprzedasl i kupil 4 letnią P11.To mowi samo za siebie.I na jaki ch... tym japoncom byla ta kooprodukcja z francuzami?Oszpecili tylko bardzo ladne stylistyczne auto ,spieprzyli mu zawieszenie i dali gowniany silnik diesla z Renaulta.Podniesli tyl i nie wiem co jeszcze...Z wlasnego doswiadczenie i mojego ojca - auto nie na nasze drogi.Co chwile cois trzeszczy, łomocze, po 35tys wymienialismy wahacz!!!!!A kamera zamiast lusterka i centralnie umieszczone wskazniki tylko rozpraszają podczas jazdy zamiast w niej pomagac.Mam nadzieje ze kolejny model primery bedzie krokiem wstecz przynajmniej jesli chodzi o stlistyke a kolegom skosnookim radze jak najszybciej przegonic żabojadow do domu.Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu.

 

A ja kupiłem w lutym P12

Sprowadzana z Francji lekko bitą.

Przed kupnem sprawdzałem w Adamusie - ale na podstawie ich sprawdzania to nawet młotka bym nie kupił. DRAMAT. Znalazłem gościa - byłego pracownika serwisu i mi ją wysprawdzał.

 

Co kupiłem

P12 z 2004r. - po liftingu. 18 tys. przebiegu. 2,2 dCI, taka ViISIA+

 

Wady

strasznie słychać powietrze przy 100 i wyżej

bardzo twarde zawieszenie - koszmar na nasze drogi. - ale na autostradzie

to wręcz płynie i to jak narazie wszystko

 

a pierdoły

bagażnik powinien się lżej zamykać (5D)

po spryskaniu szyb, woda osiada na wycieraczkach a potem chlapie na szybę (głupota a wkurza)

podłokietnik powinien być dłuższy

 

Zalety

cała reszta

kamera - REWELACJA to powinien być standardem we wszystkich samochodach

wskaźniki na środku OK

sterowanie komputerem, radio, klimatyzacja też rewelacja

przyśpieszenie - spoko

trzyma sie drogi rewelacyjnie

Spalanie tak jak zakładałem - zależy kto prowadzi (ja czy żona) podam swoje wyniki miasto ok 8,6 a na trasie ok 6,2 a czasem nawet poniżej 6. A nie lubię jak coś mnie wyprzedza! A żona ma tak 0,5l mniej albo i lepiej

No i pięna jest - bo to jest typ autka które się albo podoba albo nie. Czyli albo je pokochasz od pierwszego spojrzenia albo wyda ci się brzydkie.

W tym roku Italia - tak z 10 tys zrobię więc zobaczymy jaką nam klasą pokaże. Z reguły unikam we Włoszech autostrad - całe piękno i koloryt tkwią na bocznych drogach.

 

A na koniec ...

Pierwszy mandat zapłaciłem na drugi dzień po zakupie. I za co? ZA NIEMANIE ŚWIATEŁ!!

I to ja który cały rok jeżdźę na światłach! Zawsze - z przyzwyczajenia nawet jak do garażu wjeżdzam to włączam. Z wrażenia zapomniałem.

 

 

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
...P12 ojceic jezdzil rok.Kupil roczną z przebiegiem 27tys.Po roku sprzedasl i kupil 4 letnią P11.To mowi samo za siebie...

może też świadczyć o tym że:

1. Twój tata woli klasyczny sportowo-elegancki styl jaki reprezentuje p11-144 a p12 już nie

2. Twój tata nie lubi awangardy, a p12 na pewno jest autem awangardowym

3. Twój tata trafił na akurat kiepski egzemplarz (kupił roczny, a czemu go ktoś sprzedał?)

... I na jaki ch... tym japoncom byla ta kooprodukcja z francuzami?...

na taki żeby firma nie zbankrutowała, lepszy nissan-renault niz żaden nissan?

...Oszpecili tylko bardzo ladne stylistyczne auto?...

to już kwestia gustu, np mnie p11-144 bardziej podoba się z zewnątrz, za to wnętrze p12 ma wg mnie rewelacyjne. Rozumiem że dla kogoś p11-144 jest paskudna a za to zakochany jest w wyglądzie p12. Ile ludzi tyle gustów.

... dali gowniany silnik diesla z Renaulta...

1. a co lepszy był wg Ciebie CD20T?

2. z czym konkretnie jest gówniany 1.9dci, bo jakos nie mogę znaleźć w nim wad po wielu rozmowach z właścicielami tej wersji i z serwisantami, którzy generalnie zachwalają ten silnik

... Z wlasnego doswiadczenie i mojego ojca - auto nie na nasze drogi.Co chwile cois trzeszczy, łomocze, po 35tys wymienialismy wahacz!!!!!...

1. a które normalne auto osobowe jest na nasze drogi?

2. ile km wytrzymuja wam wahacze górne w p11-144?

... A kamera zamiast lusterka i centralnie umieszczone wskazniki tylko rozpraszają podczas jazdy zamiast w niej pomagac...

kamera włącza się tylko podczas cofania a wtedy nie może rozpraszać bo można cofać tradycyjnie oglądając sie między fotelami lub można korzystać z lusterek. W czasie jazdy do przodu obrazu z kamerki nie ma - więc nie rozprasza. Przy cofaniu kamerka nie ma możliwości rozpraszania, za to można się nie oglądać i patrzeć w monitor - dla mnie rewelka, bo to jedna możliwość więcej przy cofaniu niż w autach bez kamerki cofania

... Mam nadzieje ze kolejny model primery bedzie krokiem wstecz przynajmniej jesli chodzi o stlistyke

ja też, ale z uproszczeń i powrotu do poprzedniego modelu możliwa jest tylko zmiana stylistyki.

... a kolegom skosnookim radze jak najszybciej przegonic żabojadow do domu.Pozdrawiam wszystkich

niestety kto ma kasę ten rozdaje karty, nissan dzięki renault przestał przynosić straty i tylko to się liczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się cieszyłem, że z wami zostaję na forum, a tu taki wstyd :oops: . Kuiłem nową Vectrę C 1,8. Opel jest efektem splotu złych/dobrych (niepotrzebne skreślić) okoliczności. W salonie sprzedali mi tą P12, którą wcześniej uzgodniłem. Ponieważ już się wybrałem do Wawa z walizką kasy, a po drodze był Opel , no to kupiłem. Dziś zrobiłem nią 300km. Jak na razie to mi się podoba. Tylko w środku jest za duży porządek, brakuje mi tej fantazji P12. Ale pozwolicie mi czasem zajrzeć na wasze forum ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne! nie powiedziales przeciez ze nie kupisz juz Nissana 8)

zyczymy udanej jazdy - mozesz wrzucac wrazenia

 

ad. wyzej - mi sie P12 bardzo podoba - auto design'erskie nie jak reszta typowo konserwatywna pod klienta niemieckiego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dlatego, że P12 jest inna od wszystkich innych aut, miałem zamiar ją kupić. Alemuszę naprawdę szczerze napisać, że różnica w jeździe N16 - Vectra C jest kolosalna. To jednak inna klasa. Szkoda, że nie dane było mi pojeździć P12. Jeszcze myślałem że w komisie na Jagiellońskiej wyrwę P12, ale gościom chyba tam nie zależy na sprzedaży. Obsługa fatalna !!!!!! Zostałem potraktowany jak śmieć, a przy próbie negocjacji ceny zostałem niemal wyśmiany. Ciekaw jestem czy ten sprzedawca?właściciel?pracownik? nie próbowłby negocjować przy sumie 50k pln. Ale to już inna sprawa. Miałem kiedyś taki numer w salonie Fiata. Chcieliśmy wyjechać nowym fiatem , byliśmy z walizką kasy, a ledwie udało nam się wyprosić ulotkę z cenami aut. Takim panom, jak są na prowizji, życzę powodzenia . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

nie przychodźcie do salonu w dresie :) w 99 roku wpadliśmy z ojcem, przelotem do salonu opla. Obejrzałem astrę i mówię że ją wezmę, tylko że przyjade na drugi dzień i czy maja wszystkie potrzebne papieryu żeby mi ją sprzedać. Mówią, ironicznie: "tak, mamy, można przyjechac z pieniędzmi i ją wziąć". Wsiedliśmy z utaplane błotem auto (bo akurat dopiero miałem umyć) i odjechaliśmy. Na drugi dzień przychodzimy z kasą a tu oni zdziwieni :shock: i mówią że do aut jeszcze nie przyszła homologacja. No to się stary wkur..ł, poszedł do właściciela salonu i udzielił mu reprymendy, skończyło się tygodniowym czekaniem na auto i montażem gratisowej blokady skrzyni biegów wartej wtedy 600zł :) i nawet po odbiór auta to pan z salonu po mnie przyjechał służbowym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tjank - jeśli miales kupic P-12 to chyba jednak lepiej ze wybrales Vectre C.Przynajmniej wygląda jak auto.wiem ze strasznie jade P-12 ale jak mowie - ojciec mial wiec wiem co to za sprzet.Co do silnika 19DCi ten kto pytal dowie sie za jakis czas (jelsi jezdzi tkaim autem z tkiam silnikiem)>Moze ten motor zdaje egzamin w zachodnich krajach europy gdzie paliwo to paliwo a nie woda z ropą jak u nas.W kazdym razie wymiana wstryskiwaczy to dosc kosztowna zabawa.Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsiedliśmy z utaplanego błotem auta (bo akurat dopiero miałem umyć) i odjechaliśmy. Na drugi dzień przychodzimy z kasą a tu oni zdziwieni :shock: i mówią że do aut jeszcze nie przyszła homologacja. No to się stary wkur..ł, poszedł do właściciela salonu i udzielił mu reprymendy, skończyło się tygodniowym czekaniem na auto i montażem gratisowej blokady skrzyni biegów wartej wtedy 600zł :) i nawet po odbiór auta to pan z salonu po mnie przyjechał służbowym autem.

 

Bardzo słusznie twój Tato zrobił, tym z salonu wydaje się że pozjadali wszystkie rozumy, cwaniaczki :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zapomnę jak moją P11 namierzyli mi na giełdzie w Słomczynie. Auto z salonu, na firmę z dodatkami, a żeby tego było mało, to oddane innej firmie za długi.. I jestem z niej bardzo zadowolony. dopiero wymieniam górne wahacze, ale już zrobiłem 180 tys.km. Ale czy na Vectrę bym się zamienił? Napewno nie! W mojej P11 ciągle przyjemnie mnie zaskakuje wiele rzeczy, np. prowadzenie auta... Pewne jak po szynach. Pozdrawiam maniaków!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
...Co do silnika 19DCi ten kto pytal dowie sie za jakis czas (jelsi jezdzi tkaim autem z tkiam silnikiem)>Moze ten motor zdaje egzamin w zachodnich krajach europy gdzie paliwo to paliwo a nie woda z ropą jak u nas.W kazdym razie wymiana wstryskiwaczy to dosc kosztowna zabawa.Pozdrawiam wszystkich

i bzdura. Napisałes o bolączce wszystkich silników wyposażonych w wysokociśnieniowy sytem zasilania paliwem. Wrażliwe na paliwo są wszytkie silniki diesla z bezpośrednim wtryskiem, zwłacza wyposażone w common rail. Tankowanie paliwa na porządnych stacjach i stosowanie dodatkowych filtrów minimalizuje problem. Nie można za wspólną cechę negatywną przypisaną danej konstrukcji winić tylko jeden model silnika. A koszt ewentualnej wymiany wtryskiwaczy lub pompy nie jest większy niż u innych producentów, np audi, peugeot czy przy nissanowskim silniku 2.2d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nasza rozmowa dotyczy silnika diesla w p-12 i o nim wlasnie mowie bo z takim mialem doczynienia.A jelsi chodzi o silniki na pompowtriskiwaczach w dieslu to jakos nie spotkalem sie z problemem paliwa w np vw passacie,audi czy innych niemieckich konstukcjach.Przewglądając fora dotyczące motoryzacji w wiekszosci ludzie nazekają wlasnie na diesla 1.9 cdi w lagunie i primerce oraz w wiekszoci przypadkow na silniki forda tdci.Jak pisalem wczesniej - mnie podobala sie poprzednia stylistyka primery szczegolnie p-11 po liftingu a i jelsi chodzi o diesla to ten 2 litrowy choc mial małą moc to i tak bym dynamiczny i mial dobre osiagi i co najwazniejsze - nie do zajechania.Widzailem egzemplarz z przebiegiem 380tys bez remontu i musze powqiedziec ze chodizl calkiem ładnie.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
...A jelsi chodzi o silniki na pompowtriskiwaczach w dieslu to jakos nie spotkalem sie z problemem paliwa w np vw passacie,audi czy innych niemieckich konstukcjach...

a jaki inny producent stosuje pw?

 

i dlaczego piszesz o pw, podczas gdy ja o common railu?

 

CD20T dynamiczny i bezawaryjny? pewnie dlatego tak dużo ludzi szuka głowic lub regeneruje swoje, a poza tym jeśli dynamiczny jest wg Ciebie CD20T to musiałeś mieć faktycznie gowniany egzemplarz tej p12 z dci, bo dci a CD20T to niebo a ziemia w kwestii osiągów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CD20T dynamiczny i bezawaryjny? pewnie dlatego tak dużo ludzi szuka głowic lub regeneruje swoje, a poza tym jeśli dynamiczny jest wg Ciebie

 

Mój jest bezawaryjny, ale dynamika hehe no napewno gorsza niż w 1,9dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corn a widzailes po jakich przebiegach robia glowice w tych dieslach? Poza tym, proponuje poczytac troszke o common rail i pompowtryskiwaczach;)) A jelsi chodzi o osiągi to jak chcesz zapieprzac primerą to kupujesz wersje GT albo beznynową 2 litrową w przypadku P-12 i masz czym szalec.Wedlug mnie ludzie kupując diesla kierują sie raczej oszczednoscią paliwa niz dynamiką i powiem ci tyle ze cdi moze i ma wiekszą moc ale ide o zaklad ze nie wytrzyma polowy tego limitu kilometrow co poprzedni 2.0 TD a jelsli juz chcemy rozmawiac o bezawaryjnych dieslach to - jak dla mnie jednostka mecedesa z beki i 124 3.0 diesel lub turbo diesel - jelsi chodzi o zywotnosc - nie do zdarcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corn a widzailes po jakich przebiegach robia glowice w tych dieslach?

 

Właśnie tu jest problem bo tak naprawde nikt nie wie przy jakich przebiegach. W większości te samochody w momencie zmiany właściciela miały już 6-7 lat więc przebiegi mogły być naprawde duże, a wiadomo że przed sprzedażą liczniki są cofane czasem o mniej czasem o więcej, a czasem wcale nie są cofane. Myśle że Ci co kupiuli samochody gdy były jeszcze w miare "nowe" to problemów z silnikami nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
Corn a widzailes po jakich przebiegach robia glowice w tych dieslach? Poza tym, proponuje poczytac troszke o common rail i pompowtryskiwaczach;))

a co brakuje w mojej wiedzy na ten temat? oświeć mnie.

A jelsi chodzi o osiągi to jak chcesz zapieprzac primerą to kupujesz wersje GT albo beznynową 2 litrową w przypadku P-12 i masz czym szalec.

Mam 2 litrową benzynową p11-144 i na mój gust jest to za sałbe auto żeby mówic o szaleństwach, a co dopiero silnik o prawie identycznych parametrach zamontowany w cięzszej i mniej aerodynamicznej budzie jaka ma p12. Nawet wg danych fabrycznych osiągi p12 są gorsze od p11-144 z silnikiem o tej samej mocy i pojemności. Natomiast 1.9dci ma lepszą elastyczność od SR20DE i QG20DE

Wedlug mnie ludzie kupując diesla kierują sie raczej oszczednoscią paliwa niz dynamiką.

mimo to stosują chipy lub kupuja najmocniejsze opcje turbodiesli, wydaje mi się że również właściciele diesli chcą bezpiecznie wyprzedzać i wymagają dziś od aut więcej niż kiedys

i powiem ci tyle ze cdi moze i ma wiekszą moc ale ide o zaklad ze nie wytrzyma polowy tego limitu kilometrow co poprzedni 2.0 TD

w zawodach cdi ( mercedes :) )vs. td pewnie td ma większe szanse na wygraną, ale wg mnie prawidłowo eksploatowany dci ma podobne szanse na długowieczność jak prawidłowo eksploatowany td, a dostarcza więcej przyjemności z jazdy i mniej pali

 

a jelsli juz chcemy rozmawiac o bezawaryjnych dieslach to - jak dla mnie jednostka mecedesa z beki i 124 3.0 diesel lub turbo diesel - jelsi chodzi o zywotnosc - nie do zdarcia

możliwe, jednak ja chciałem tylko zaznaczyc że wg mnie bardziej do nissana nadaje się dci od td

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nasza rozmowa dotyczy silnika diesla w p-12 i o nim wlasnie mowie bo z takim mialem doczynienia.A jelsi chodzi o silniki na pompowtriskiwaczach w dieslu to jakos nie spotkalem sie z problemem paliwa w np vw passacie,audi czy innych niemieckich konstukcjach.Przewglądając fora dotyczące motoryzacji w wiekszosci ludzie nazekają wlasnie na diesla 1.9 cdi w lagunie i primerce oraz w wiekszoci przypadkow na silniki forda tdci.Jak pisalem wczesniej - mnie podobala sie poprzednia stylistyka primery szczegolnie p-11 po liftingu a i jelsi chodzi o diesla to ten 2 litrowy choc mial małą moc to i tak bym dynamiczny i mial dobre osiagi i co najwazniejsze - nie do zajechania.Widzailem egzemplarz z przebiegiem 380tys bez remontu i musze powqiedziec ze chodizl calkiem ładnie.Pozdro

 

To jak nie słyszałeś o silnikach na pompowtryskiwaczach w których wlano gówniane paliwo

To nie wiesz jaki tam jest koszt naprawy hehehe :!:

380tys na diesla to mało tyle to na benzynie zrobisz

Stary TD był na pasku jak pękł to :D

2.2 Dci jest na łańcuszku na pewno więcej wytrzyma niż 380tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silników to ja za bardzo diesli nie lubie. Jeżdziłem tydzień N16 z 2.2di i powiem szczerze że byłem zadowolony ale...ja jestem miłośnikiem V6 i te nowe diesle które niby są takie ciche to i tak są dla mnie za głośne - szczególnie zimą!!!

Jeżdziłem P11 144 2.0 i nawet to jechało i w trasie przy ok 120-140km/h paliło 6/7l100km kolega który kupił ją odemnie był w szoku jak sie okazało że spaliła tak mało(mniej niż lanos)byłem b.zadowolony - mogło by to auto być bardziej wyciszone bo przy 150km/h zaczynało szumieć ostro!!! Osiągi zadowalające.

Teraz mam p11 GT osiągi - b.dobre ale mgło by być lepiej. Wyciszony lepiej niż P11 144!!! - jestem w szoku przy 180 nie czuć prędkości jak w P11 144, lepiej trzyma sie drogi i tak nie szumi!!!

A i najlepsze że jest to cichy silniczek mam przerwaną łaczke elastyczną(niestety w sobote wymieniam na nową)i jest zaj.. cicho.

No to sie pochwaliłem.....

Gdyby P12była tak niezawodna jak prawdziwy japoniec i gdyby jeszcze można było ją dostać z 2,5 V6(tak z 220KM) to by było super auko!!! ale niestety w dzisiejszych czasach nie da sie tanio zrobić takiego auta!!!

Bo gdyby zastosować najlepsze materiały- zaweszenia wytrzymywały by i na naszych drogach, gdyby ta elektronika była super jakości.....to by te auta kosztowały dwa razy tyle!!! a tak to na częściach można zarobić i na serwisie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...