Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Gość jscoolg
przpomniało mi się że miałem zapytać o te przełożenia w wersji CVT-M6. Czy ktoś mógłby podać jakie prędkości osiąga ta wersja na poszczególnych biegach (oczywiście w trybie sekwencyjnym), bo wg mnie to niemożliwe żeby biegi były dłuższe niż w wersji manulanej 5-bioegowej, jesli przełożenia w skrzyni biegów są dłuższe w cvt to musi byc za to krótsze przełożenie przekładni głównej.

 

Odpisałem Ci poprzednio ale się cos zwaliło :)

Generalnie szperałem w necie i nie znalazłem Znalazłem tylko dla infinity Q20 ale on ma skrzynie automat (4speed) a nie CVT

miał 4.19 a manual 4.09 więc jeszcze dłużej

 

Pytanie z innej beczki

Gdzie sprawdzic primere przed zakupem, możecie coś polecic (jakiś autoryzowany lub nie)

Zalezy mi żeby sprawdzili mi grubosć lakieru i ocenili skrzynie CVT

Myślałem o nissanie T&T na puławskiej (tam to auto było serwisowane) koszt 250 za sprawdzenie Rozsądna to cena ?

Pozdrawiam

JS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o nissanie T&T na puławskiej (tam to auto było serwisowane) koszt 250 za sprawdzenie Rozsądna to cena ?

Pozdrawiam

JS

 

porównywalna z innymi aso w wawie

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

mogę polecić śmiało dobry warsztat na Ursynowie, facet zajmuje się tam głównie japończykami

 

a co do przełożeń no pewnie że g20 ma ogólnie dłuższe bo ma ich tylko 4, a przy 6 muszą one być krótsze niż przy 5 w manualu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia śmigam moją nową P10 GT. Niedługo pojawi się w "nasze auta" (po sesji zdęciowej). Teraz można ją obejrzeć tu: http://nissanklub.pl/nasze_auta.php?pid=8&...tid=46&p=60 (poprzedni właściciel). Autko poddane subtelnym modyfikacjom, tak jak lubię (ma pozdejmowane wszystkie znaczki); wydech, który slychać tylko przy mocniejszym depnięciu. Jestem z niej bardzo zadowolny - jest szybka, wykręca 220+km/h bez problemu, swietnie trzyma się drogi. Oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jscoolg

Dzisiaj zgarnąłem własciciela i byłem w T&T na puławskiej

Generalnie ŻENADA

o 8.30 powitał nas zaspany serwisowiec i pytał 5 razy czy byłem umówiony

Następnie nie mógł znaleźć auta w bazie (było tam serwisowane) i poprosił właściciela o NIP (spytałem po jaką cholere chcą przetwarzac dane tego typu i że generlnie nie widze uzasadnienia)

Po 15 minutach wzieli samochód na ogledziny i zaczęli mi pokazywac odpryski na lakierze, mówie ze kupując 6 letni samochód licze się z odpryskami - powoli wzieli się za przegląd

Zamiast włożyć auto na shockera wymacali je i stwierdzili że zawiasy ok

Potem przez 30 minut oglądali hamulce i skonkludowali że za 3000KM trzeba zmienić klocki i sprawdzić tarcze. Następnie obejrzeli go jeszcze kilka razy i ocenili:

- plecionka na wydechu jest pordzewiała

- auto ma PRAWDOPODOBNIE niewielki wyciek z uszczelniacza lub pokrywy zaworowej (wycenili to na ok 300zł - uszczelniacz ok 60 zł i 180 robota, lub uszczelnienie pokrywy silikonem - też ok 300 ale ponieważ nie byli pewni czy wyciek jest czy kiedyś był i sillnik pozostał brudny - nie wydali ostatecznej diagnozy, co nie pozwoliło mi zbić tych 300pln z ceny :)

- następnie ocenili że kondensator na alternatorze luźlno lata ale oni tego nie naprawiaja tylko cały alternator regenerują za 600zł (jedź se Pan do elektryka to zrobi za 50zł rzekli)

- na koniec sprawdzili odczyty z komputera i powiedzieli "OK"

NIE SPRAWDZILI grubości lakieru (choć na tym mi najbardziej zależało) gdyż przyrząd się popsuł(opuscili cene)

 

W efekcie dowiedziałem się ze auto jest w dobrym stanie

 

Tak czy inaczej musze jeszcze pojechac gdzies na sprawdzenie lakieru - ja tym Panom już dziękuje :)

 

PS ile kosztuje wymiana uszczelniacza w normalnym serwisie (NIE ASO-PARTACZE)

Jaki jest koszt wymiany plecionki ?

Pozdrawiam

JS

PS2 - fure kupuje w piątek

 

[ Dodano: Pon 29 Maj, 2006 22:00 ]

mogę polecić śmiało dobry warsztat na Ursynowie, facet zajmuje się tam głównie japończykami

 

a co do przełożeń no pewnie że g20 ma ogólnie dłuższe bo ma ich tylko 4, a przy 6 muszą one być krótsze niż przy 5 w manualu

 

Wg manuala z forum to jest final drive ratio to 5,4 mało jeśli manual ma 4.17 - bardzo mało :)

 

[ Dodano: Pią 02 Cze, 2006 19:41 ]

Kupiłem - ale odbiór dopiero w poniedziałek :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość elcoruso
wydech, który slychać tylko przy mocniejszym depnięciu. Jestem z niej bardzo zadowolny - jest szybka, wykręca 220+km/h bez problemu, swietnie trzyma się drogi. Oby tak dalej.

Ten dźwięk mi sie bardzo podobał w tej GT, był mocniejszy wraz ze wzrostem obrotów, a przy 7 500 obrotów to był prawdziwa poezja! Nigdy nie jechałem jeszcze autem gdzie 200 km/h pojawiało sie na blacie tak szybko :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarekPrimera

pawel_p10, ah pawel az ci zazdroszcze autka :lol: , ja takie sprzedalem i tego zaluje ](*,) , mam P11 ale jest jednak inaczej :583: ....P10 forever...a co do przyspieszenia to nigdy nie nazekalem, P10 jest super, no i dzwieczek jest jeszcze lepszy :D:D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie jechałem jeszcze autem gdzie 200 km/h pojawiało sie na blacie tak szybko

Szczerze mówiąc (pisząc!?) ja także :). Jeździłem szwagra Mondziem 2.5l kombi ale nie zbiera się tak dobrze.

pawel az ci zazdroszcze autka , ja takie sprzedalem i tego zaluje , mam P11 ale jest jednak inaczej ....P10 forever

Zgadzam się w 100`u %`tach. % %... a właśnie dzisiaj weekend :D !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest super , pełna elektryka , klima wszytsko jest na miejscu silniczek spoko 2.0 :) Praktycznie bezawaryjna tylko wymiana klocków płynów i lac benzyne:) Mam juz na oku nowszy model napisze jak kupie :D Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem już 500km :D i jest super. Wszystkie przełączniki są w odpowiednich miejscach i sterowanie jest "intuicyjne". Większość rzeczy można się domyśleć. Silnikczek 2,0 w automacie robi z p11 dziedzicką bryczkę :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie za godzinkę jadę oglądać Primerkę 11.144

Teoretycznie autko znam ale tylko z papierów (ubezpieczane przez mojego ojca).

Bez dzwona - to pewne.

116.000 na szafie, 2.0 w benzynce, automat, "klimatronik", 1999 r.

Przez ostatnie dwa lata nie jeździła wogóle! Wszystkie płyny do wymiany. Dziś przeszła bez problemów przegląd techniczny (ale ja kiedyś z rozbitą szybą przeszedłem przegląd :lol: ).

 

Jakieś rady, końcowe na co zwrócić uwagę? Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum ma piekną primerke z 1994 1.6+gaz SLX na wtrysku 102KM jest poprostu super mało się psuje,a jak się zepsuje to ceny części nie przerażają,ekonomia to jej wielka zaleta zeszłem w trasie do około 7,5l/100km przy prędkościach 90-110,a przy 140-160 to około 9 myślę że to dobry wynik,w mieście to około 10,5 jak jeżdzi żonka,a jak ja to 11,5.Mam ją od ponad roku i jestem z niej zadowolony.dodam że jest to moja piąta primerka i niewyobrażam sobie mieć innego samochodu niż NISSAN PRIMERA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 2 lata stała to sobie ją lepiej odpuść.

 

 

Potwierdzam.Samochód nie używany przez taki długi okres czasu może okazać sie ruiną

*początki rdzy

*zastałe wszystkie elementy zawieszenia(przy rozruchu mogą sie zacząć sypać)

*itd

 

Miałem możliwość kupienia W10 w łądnym stanie ale stała na terenie u gościa 1,5 roku i chociaż wyglądała ładnie to sie nie zdecydowałem.

Pozdrawiam i życze dobrego wyboru:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady. No więc obejrzałem ją sobie...

Primka była garażowana, to duży plus. Lakier w stanie naprawdę bardzo dobrym. Jedna mała rysa "supermarketowa" i to wszystko. Środek nie posprzątany ale też nie zapuszczony. Stan wszystkich elementów tapicerskich wzorowy. Dalej, autko wyjeżdżało co miesiąc na "wycieczki" ku działce ów właścicela (20km w jedną stronę). Pierwszy właścicel oczywiście.

Z książki serwisowej wynika, że najpoważniejszą usterką było pocenie się na łączeniu skrzyni z silnikiem. Ciekaw jestem czy to norma...

Przejechałem się nią dobre 30km. Trochę specjalnie wybranych nie równości - cisza i spokój. Trasa Toruńska + Wisłostrada przy 130/150 km - naprawdę przyjemnie i bez przykrych niespodzianek. Automat gładko i dostojnie, Tiptronic - szał macicy :lol:

Ale w wypadku jednego jak i drugiego żadnych nie pokojących objawów, bardzo gładkie przejscia.

Minusem i to dużym było bardzo delikatne (ale było) sciąganie kierownicy na prawo co oczywiście powodowało "prawoskręt" całego auta :wink: A piszę o kierownicy bo wcześniej się z tym nie spotkałem. Moja perełka też lekko ucieka na bok ale robi to bardziej dystyngowanie 8) a w tym wypadku trzeba było dosłownie kontrować o jeden, może dwa stopnie ale trzeba było. I to mi się nie podoba.

No ale ogólne wrażenie na 5. Po czterech miesiącach poszukiwań i oglądania "bezwypadkowych super samochodów po pierwszym właścicelu" stwierdzam, że jest to najlepszy jaki wpadł mi w ręce.

Na koniec (Jezu, jak się rozpisałem :shock: ), gość trochę przecholował z ceną. Najpierw krzyczał 25k, potem 23,5 ale wyczuwam go :lol: na 22k. Ale i tak trochę mi się nie podoba ta cena, chociaż z drugiej strony...

Zobaczymy, ja się prześpię z tematem - gościa może trochę żona "urobi" (namawia go do sprzedaży od dwóch lat).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel autka założył przed moją wizytą letnie oponki oraz je wywarzył. Wisiały na wieszaku dwa lata więc może coś im tam się nie ułożyło. Gość bredził o tym, iż to wina serwisu i przy następnej wizycie przeglądowej miał coś z tym zrobić... Ale co nie umiał powiedzieć. Trochę mnie to martwi bo opcji jest wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel autka założył przed moją wizytą letnie oponki oraz je wywarzył. Wisiały na wieszaku dwa lata więc może coś im tam się nie ułożyło. Gość bredził o tym, iż to wina serwisu i przy następnej wizycie przeglądowej miał coś z tym zrobić... Ale co nie umiał powiedzieć. Trochę mnie to martwi bo opcji jest wiele.

 

To mi przypomina tłumaczenia gościa od ktorego miałem kiedyś kupić primerkę. Troche ściągała (tłumaczył że to pewnie ciśnienie w kołach albo jakaś inna drobnostka). W końcu zaproponowałem wizytę w serwisie nissana z przeglądem na mój koszt przed kupnem. Sprzedający trochę kręcił z możliwym terminem ale się zgodził...i nie przyjechał. To wszystko tłumaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 23500 to i tak baardzo tanio

p.s czemu tyle stała?

 

[ Dodano: Czw 08 Cze, 2006 ]

powiem nawet - za tanio

 

Stała tyle bo gość ma avensisy firmowe i je katuje, ma złotówki to może sobie pozwolić, do tego zakochany w tym autku - widać. Mówił, że żona od dwóch lat mu nie daje spokoju, że pieniądze na kólkach stoją w garażu i się marnują :mrgreen:

Po za tym to ja wyszedłem z inicjatywą kupna, on wcale się do tego nie spieszył. A co do ceny to według cennika rzeczoznawców na chwilę obecną model ten przy przebiegu 149k kosztuje w tym miesiącu 23.100 plnów. A przebieg ma 119k (miał mieć 116 ;) )

No jeszcze muszę temat przetrawić. Zobaczymy.

A dlatego tak tanio bo mi na tym zależy 8) Najpierw było 25k...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...