Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Moja z silnikiem 1,8 ma już 170k km i silnik nie bierze oleju wcale (RS 10w 60). Śledząc w miarę na bierząco to co dzieje się na forum mogę stwierdzić, że awaryjność jest na zbliżonym poziomie.. podobne problemy dotykają posiadaczy p11 oraz p11.144.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tro samo - tylko blachy (wytloczki) sie roznia... wiec jak masz kase na nowsza to wybierz nowsza - jak byly jakies niedociagniecia to pewnie je poprawili i do tego blacha dluzej wytrzyma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

Jaano dobrze to powiedział. Dobre jest to że p11.144 nie jest całkowicie nowym modelem ze wszystkimi bolączkami wieku dziecięcego (jak np p12) tylko zmodyfikowanym p11. Wg mnie obie te wersje są bardzo udane ale przy dzisiejszych cenach chyba warto wziąć nowszą, z tym że trzeba bardzo uważać żeby nie była zajeżdżona albo powypadkowa, bo mogą się szykować znaczne wydatki typu wymiana katalizatorów (2 sztuki) czy inne bajerki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ostatnio taki mentlik w głowie przez pewnych ludzi że qr..wa chyba cos mnie trafi!!!

ale do rzeczy miałeł jechac po autko w tym tyg. ale chyba lipa wyjdzie i kupie je dopiero we wrześniu....miałem dylemat czy P11 144 czy P11GT i doszedłem do wniosku że po co mam wydawać 25tys na zadbana P11 144 2.0 skoro za 18tys kupie sobie zadbana P11GT

Gt lepiej jeżdzi, spala to samo, mniej elektroniki, zawiecha ta sama po co przepłacać.

Jezeli chodzi o wyglad to jak dla mnie P11 144 jest ładniejsza bo P11 to tylko GT mi sie podoba - cywilne wersje sa do bani :grin: (ale sie naraziłem) -ale napisałem to haotycznie - to przez te nerwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie przy kolach 16-tkach roznica jest 5,6 mm na srednicy (srednica 16 wieksza od 17-tek), wiec przy recznych pomiarach i tak do pominiecia. Nie mialem jeszcze czasu zmierzyc, ale u mnie raczej nie ma 8cm. Zmierze to dam znac. Klichu dzieki za pomoc.

 

Kamera cofania zaczela dzialac sama z siebie na drugi dzien.

 

Teraz ma jeszcze problem z niedzialajacym nowo dokupionym radiem, ale to juz w dziale Car-audio napisalem o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie znalazlem stronke tej firmy i pisza, ze po zalozeniu daje to 151HP i 336Nm. Powiedzcie mi czy to jest zdrowe dla silnika?? Moze zdjac to cos??

Jak nie jeździsz cały czas z nogą w podłodze to nie zdejmuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj zmieniam biegi kolo 2,5 tysiaca obrotow, bo tak najprzyjemniej sie tym autem jezdzi a i tak niezle ciagnie. Nauczony doswiadczeniem TDi VW wiem ze czasami trzeba go przegonic, by cos tam w turbo sie nie zastalo, ale tez nie przeciagam do konca. P12 to raczej limuzyna a nie auto sportowe, wiec i tak juz decyzja zapadla, ze nie zdejme tej kostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj zmieniam biegi kolo 2,5 tysiaca obrotow, bo tak najprzyjemniej sie tym autem jezdzi a i tak niezle ciagnie. Nauczony doswiadczeniem TDi VW wiem ze czasami trzeba go przegonic, by cos tam w turbo sie nie zastalo, ale tez nie przeciagam do konca. P12 to raczej limuzyna a nie auto sportowe, wiec i tak juz decyzja zapadla, ze nie zdejme tej kostki.

 

właśnie dla tego nie lubię diesli - za małe obroty :evil:

 

n16 ładnie idze do odcinki ale następne autko to będzie subaru z odcięciem grubo powyżej 7,5k rpm.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dla tego nie lubię diesli - za małe obroty

Ale pod dystrybutorem byś polubił :wink: !

 

to są jedyne plusy

 

ale niedługo ropa będzie droższa niż bęzyna to wtedy będzie można kalkulować od nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statystyki TUV

http://www.frazpc.pl/b/134035

 

p12 chyba nie jest gorsza od poprzednich modeli, mozna powiedziec , ze w czolowce. ze swojej strony moge powiedziec tyle, ze przez 140 tys kilometrow najwiecej problemow mialem z bezpiecznikiem (od zaworu podcisnieniowego turbiny). spalil sie. komputer tego nie pokazywali serwis nie byl w stanie ropoznac przyczyny gorszej dynamiki auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam P10 diesel jestem bardzo z niej zadowolony, bardzo ekonomiczny samochodzik :grin: jezdze nim 8 latek jedyne co mnie wkurza to tuleje na wachaczu gornym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam primerke z 92 roku i jestem z niej zadowolony bo jest niezawodna i jak na te lata świetnie wygląda. Pojemność 1.6 to niezbyt wiele, ale nie jednego sie wzieło z pod świateł z piskiem opon... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu strasznie podobal mi sie X-trail ale ze trudno w rozsadnych pieniadzch znaleźć, na chwilke przesiadlem sie na Terrano ale szybko mi przeszlo (akurat trafilem na takie padliniaste egzemplarze). No i chyba spuszcze z tonu i wybiore Primere P12 1,8 benzyna. Mam okazje kupic z 2003 (rejstrowana w 2004 w marcu) , podstawowa wersje (klima, szybki z przodu i takie tam:) ) Przebieg jest niewielki potwierdzony w serwisie tj. 14200 ze wzgledu na to iz bylo to drugie auto.Auto kupione i serwisowane w Polsce ma jeszcze rok gwarancji. Z tym ze gosc drogo ceni to auto bo az 47000 . Ten rocznik z wiekszymi przebiegami mozna znalezc juz za 39000. Napiszcie mi prosze czy warto dac za takie auto j.w. 45000 ? czy targowac sie jeszcze (moze spusci) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przebieg wynosi rzeczywiście 14200km to myśle, że warto. Szkoda tylko, że troche goły jest ale za 45tys. uważam, że i tak warto a potargować się nigdy nie zaszkodzi.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Targuj się 47 tys. za golasa troche duzo zalezy jakie ma wyposażenie (nisc nie mowisz o wesji) z takim przebiegiem to okazja i na gwarancji jeszcze :-) targuj sie niech zejdzie z 2-3 tys

Za 39 tys znajdziesz ale na pewno nie z takim przebiegiem i nie na gwarancji.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Tak przez przypadek znam kogos kto ma do sprzedania P 12 z 2002 1.8 benz przebieg ok 90 000, full wypas bez skóry, nawigacji, i drewna, serwisowany w ASO z papierami.

Jak cie interesuje to daj znać.

Cena 43 000 ale jeszcze można ponegocjować.

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Tak przez przypadek znam kogos kto ma do sprzedania P 12 z 2002 1.8 benz przebieg ok 90 000, full wypas bez skóry, nawigacji, i drewna, serwisowany w ASO z papierami.

Jak cie interesuje to daj znać.

Cena 43 000 ale jeszcze można ponegocjować.

 

pozdrawiam :)

 

Witaj

 

Uważam, ze cena jest jeszcze do negocjacji, moj kolega kupil ostatnio taką samą wersję za 43 tys. tylko, że rocznik 2003

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(nisc nie mowisz o wesji)

 

Wersja pdostawowa , czyli bez aluminowych felg , el. szyby tylko z przodu klima (to we wszystkuch jest) 6 poduszek, ABS i chyba tyle wiec wersja podstawowa,

Silnik 1,8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja pdostawowa , czyli bez aluminowych felg , el. szyby tylko z przodu klima (to we wszystkuch jest) 6 poduszek, ABS i chyba tyle wiec wersja podstawowa,

Silnik 1,8.

 

 

 

Witaj

 

Warto ponegocjować bo przebieg (w zasadzie nowka) tak wiec jak pasuje tobie silnik (jeździles juz nim?) to niech sposci z 2 tysiace i cena bedzie juz bardziej realna.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto ponegocjować bo przebieg (w zasadzie nowka) tak wiec jak pasuje tobie silnik (jeździles juz nim?)

 

Własnie nie bardzo chce gosc negocjować , spuscil z 47000 do 45000 w Eurotaxie wycenili mi na 39800 ten model, ale powiedział gość (wyceniający) ze jak przebieg mały to 2-3 tys moze byc droższy. Primera jezdzilem a w zasadzei jezdze bo mam służbową 1,8 w takim samym wyposazeniu i mi pasuje , spalanie przy delikatnej jezdzie w trasie 7,2 w miescie 9 l wiec jest znosnie. Osiągi tez całkiem całkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzyczek

Witam serdecznie forumowiczów.

Jeżdżę od marca Primerką P12. Wcześniej byłem posiadaczem FSO Polonez, następnie Daewoo Nexia.

Czy jeszcze powinienem coś pisać? ... nie ma porównania. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie nie bardzo chce gosc negocjować , spuscil z 47000 do 45000 w Eurotaxie wycenili mi na 39800 ten model, ale powiedział gość (wyceniający) ze jak przebieg mały to 2-3 tys moze byc droższy. Primera jezdzilem a w zasadzei jezdze bo mam służbową 1,8 w takim samym wyposazeniu i mi pasuje , spalanie przy delikatnej jezdzie w trasie 7,2 w miescie 9 l wiec jest znosnie. Osiągi tez całkiem całkiem.

 

Witaj

 

Spalanie podobne masz jak u mnie to zaakceptowania jak najbardziej.

Co do ceny? hm.... zalezy jak bardzo jestes zdecydowany na ten samochod ;-)

i ile chcesz dać za niego?

Fakt, że taki przebieg to okazja ale smialo z 2 tys. jeszcze utargujesz.

Powodzenia w negocjacjach :-)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...