Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Za kilka dni być może kupię Primerkę P11 '97 i mam prośbę - czy moglibyście napisać, na co zwrócić uwagę przed zakupem? Szukałem i nie znalazłem tego na forum.

 

Ma to być wersja SRI z silnikiem 2.0 benzyna tym około 130 koni, srebrna :)

 

Czym SRI róźni się od innych modeli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja posiadam SRi z 97' i powiem Ci, ze jestem bardzo zadowolony :D Co do wyposazenia to brak elektryki a dokladniej: nie ma elektrycznych szyb, lusterek.Za to posiadam centralny zamek, wspomaganie kiery, ABS, 2 poduchy, klimatyzacje. SRi rozni sie tez zawieszeniem, z tego co sie orientuje, jest bardziej sztywne. Jest rozporka z przodu, z tylu i pod nadwoziem zaraz przed tylnia belka. Motorek ladnie ciagnie. Co do spalania najmniej osiagnalem 6,6 l/100 km.

A na co zwrocic uwage :?: Bylo wiele razy walkowane. Progi przy tylnych blotnikach (laczenia)lubi wychodzic rdza. Najlepiej to podjedz nia na jakas stacje diagnostyczna :D

Chyba ogolnie samochod trzeba sprawdzic pod kazdym wzgledem, silnik, nadwozie, podwozie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp :grin:

 

ta, na którą czekam, ma mieć elektrykę i jest to chyba SRI Sportive, ciekawe czym różni się od SRI?

 

Gdzie można dobrze i niedrogo sprawdzić taka Primerę - okolice Warszawy i Siedlec?

 

[ Dodano: Sro 19 Lip, 2006 10:45 ]

siwy77 ile spala Ci po mieście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja pali 10l.

 

ps. dodatkowe roznice to skora na kierownicy i lewarku, fotele semi-lubelki (podobno duzo wygodniejsze od serii szczegolnie w dlugich trasach sie dobrze sprawuja). mam tez szyber.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siwy77 ile spala Ci po mieście?

 

zalezy ile przycisniesz :D a tak na powaznie to tak jak greg76 napisal, dyche trzeba liczyc.

 

 

fotele semi-lubelki (podobno duzo wygodniejsze od serii szczegolnie w dlugich trasach sie dobrze sprawuja)

tu musze przyznac racje, 1900km non stop i zero zmeczenia w "czterech literach" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to spoko, źle nie jest ze spalaniem, już nie mogę się doczekać, kiedy będę taką śmigał :D

 

A tymczasem znalazłem informacje o modelach:

 

wersje

1.6i: Equation, GX, Si i SLX

2.0: TD GX i SLX

2.0i 16V: GX, SLX, SRi i SE

 

Equaton: szyby zabarwione na zielono (przyciemniane?), chromowany grill, dzielona/składana tylna kanapa,

regulowana kolumna kierownicy, radio na kasety

 

GX dodatkowo zderzaki w kolorze nadwozia, regulowana wysokość fotela kierowcy,

regulacja fotela kierowcy w okolicy lędźwi

 

SI: tylny spojler, sportowe siedzenia, skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów

 

SLX jak GX plus podłokietnik z tyłu, lepszej jakości tapicerka i wykończenia

 

2.0 SRi jak Si plus przednie lampy przeciwmgielne, alufelgi

 

2.0 GT (wprowadzony w kwietniu 1997) progi po bokach, komputer, pół-skórzane fotele

(przednie sportowe)

 

SE: chromowane klamki, deska rozdzielcza z imitacją drewna, elektrycznie sterowany i podgrzewany

fotel kierowcy, radio z CD i 6-cioma głośnikami

 

Wszystkie kombi mają relingi dachowe

 

Od października 1997 wszystkie modele mają 15-to calowe koła i zderzaki w kolorze nadwozia;

SLX i SRi mają elektrycznie podgrzewane lusterka; Si, SRi i GT mają aluminiową otoczkę

dźwigni zmiany biegów; SE ma komputer, wszystkie modele mają klimatyzację (oprócz podstawowego modelu Equation)

 

Wersje specjalne:

2.0 GT 'SE Special' (marzec 1998) - skórzana tapicerka, lakier Chromoflair

1.6/2.0 TD 'Profile' (maj 1998) - tylny spojler, klimatyzacja, elektryczne przednie szyby

2.0 GT 'LE' (luty 1999) - skórzane wykończenie, aluminiowo-skórzana wajha zmiany biegów

 

nie wiem jak z poduszkami powietrznymi, wygląda na to, że w standardzie jest kierowcy, pasażera w opcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 tyg. temu przesiadlem się z fiata tempry na P11 1.6 z lpg sekwencyjnym. na razie zrobiłem tylko 2kkm i sprawuje się bez zarzutu. dobre wyposażenie z klimą, autko b.wygodne, zawieszenie twarde ale super tłumi nierówności. spalanie gazu na razie w okolicach 8,5-9,5 a nogi nie mam lekkiej. mam nadzieję że będe nadal zadowolony. PS. tempra to wcale niezłe auto - polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

witam,

mam mozliwosc kupienia nissana primere z 2002 z silnikiem 2,2 Di i zastanawiam sie czy warto, zalezy mi na bezawaryjnosci bo duzo jezdze i czesto pokonuje duze dystanse wiec nie ma mowy o tym zeby mnie cos zaskoczylo... Uswiadomiono mnie juz ze sa dwa silniki 2,2 Di i Cdi, ktory wg Was jest lepszy i czym sie one roznia? Czy wogole warto kupowac ten model nissana primery poniewaz slyszalem ze dosc duzo osob skarzy sie na niego. co mozecie powiedziec o silniku, zawieszeniu i skrzyni biegow? Moj znajomy kupi w 2001 primere i psul sie do tego stopnia ze wymienili mu cala skrzynie, pol silnika az w koncu w salonie zwrocili mu kase, od tamtej pory powiedzil ze nie kupi nissana nigdy wiecej. Dla mnie ta primerka jednak to kuszaca propozycja poniewaz cena jest atrakcyjna, ma bogate wyposazenie no i jest duza i wygodna.

Bardzo prosze o wyczerpujace wypowiedzi, szczegolnie te krytyczne co puka co stuka itd :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmink ale namieszales w p12 z roku 2002 byly dostepne 2 diesle 1.9dci 120km i 2.2di 126 mam ten drugi i narazie jest ok.1.9 jesz z renowki a ten 2.2 to ponoc japonska konstrukcja.w roku 2003 albo 2004 nissan zastapil albo jak kto woli zmodernizowal jednostke 2.2 i teraz sie nazywa dci i ma 139koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w roku 2003 albo 2004 nissan zastapil albo jak kto woli zmodernizowal jednostke 2.2 i teraz sie nazywa dci i ma 139koni

 

Witam,

 

W 2003 roku została zmodernizowana ta jednostka

 

pozdrawiam

 

[ Dodano: Pią 13 Paź, 2006 21:02 ]

Czy wogole warto kupowac ten model nissana primery poniewaz slyszalem ze dosc duzo osob skarzy sie na niego. co mozecie powiedziec o silniku, zawieszeniu i skrzyni biegow?

 

Uważam, że warto ;-) duzy przestronny samochod,

Ja ma benzynke tak wiec na temat silnika nie bede się wypowiadał. Co do zawieszenia, to po 65 kkm zuzyły mi sie koncowka kierownicza (koszt 45 PLN sztuka -firma 555) oraz 2 sworznie wachacza (koszt 50 PLN sztuka). Ze skrzynia biegow nie ma problemów (musisz pamietać o wymianie oleju co 60 kkm - 3 litry wchodzą koszt ok. 21 PLN za litr).

Do wad : skrzypiące plastiki z okolic środkowego słupka, przepalajace sie żarówki stopu. Wycierająca sie szybko gałka dźwigni biegów oraz osłona mieszka.

 

Generalnie samochod jest godny polecenia, drobne niedogodności są rekompensowane komfortem jazdy :-)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość inlustra-thesis

ok

kupilem primerke p-10 rowno dokladnie :D rok temu

to w sumie pierwsze auto 'normalne' tzn dupowuz 1.6 slx od jurgena [82 lata] suuuper stan z bagaznika mozna jesc bylo no wylac zupe i chleptac:D ogolnie noge mam jak pustak wiec raczej jej nieoszczedzam i zero totalnie zero usterek poza jednym incydentem co potem jak sie dowiedzialem normalne w primerze mianowicie pekla mi półoś krotka zaraz po zaplaceniu kasy koledze za auto [on je sprowadzil i na niemieckim paliwie zrobil 940 km !!!!!! na zbiorniku mnie juz tak sie zrobic nieudalo ]

jezdzilem kilkoma autami maluch polonez suzuki swift gti !!!!!! to byla fura jedyna 100% szybsza od primki kadetem no i primerka~!!

 

POLECAM GORACO !!

 

[ Dodano: Sob 09 Gru, 2006 18:46 ]

AHHHHHi musze odniesc sie do tego ZX !!!!!!!

 

czlowieku co ty wogle porownujesz jak mozna porownac auto FRANCUZKIE DO JAPONSKIEGO to raz pomijajac klase auta zx to wioooocha wyglada jak z d*py jezdzi jak z d*py

poza tym jak ty po dlugosci auta nawet biorac mozesz powiedziec ze primera gorzej sie prowadzi

aaa wiem kupiles primere na szrocie ????/ po 12 dzwonach tak ??? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NOo pewnie że jestem zadowolony i to bardzo...

Wogle lubie tą marke wczesniej miałęm Sunny n 13 i też dobrze chodził ale juz miał swoje latka :) Teraz mam primerke p 11 i jestem nardzo zadowolony Pozdro :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Powoli przybieram sie do zmiany auta a zwiazku z tym ze wkrotce bede ojcem :) pomyslalem o p11 diesel w hatchbacku. Prosze o porady zwłaszcza osoby, ktore miały badz maja takie auto. Jak tym sie jezdzi? Ile to pali? Jakie sa inne koszty? Blacharka taka jak w p10 czy możę to jest już ocynk? Wczesniej mialem p10 2.0 w benzynie a teraz jezdze sunnym 1.4. Może ktos ma takie porównanie. Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem która P11 chcesz kupic. Mam po lifcie w dieslu. Jeździ sie super (jak narazie), wiecej mocy jednak by sie przydalo i zdecydowanie mógłby mniej palić (w porównaniu z konkurencją) - spalanie możesz zobaczyć i przeanalizować.

co do bryły pojazdu wybierałbym miedzy sedanem a kombi (kwestia gustu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzyj opcji "szukaj" mniej więcej raz na tydzień ktos zadaje takie lub bardzo podobne pytanie. Na forum znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sedan ładniejszy, kombi praktyczniejsze :) Hatchback coś pośredniego ale moim zdaniem nie zbyt piękny za to przod i wnetrze to samo :) co do dieselka to wolałbym na Twoim miejscu do benzynki założył bym sekwencję, taniej wychodzi w ostatecznym rozrachunku jeżeli planujesz zakup na kilka lat, jeździ się przyjemniej i bardziej komfortowo (osiągi, mniejszy hałas i wibracje silnika) chociaż na zadbanego diesla też nie powinieneś narzekać ale to już uważam kwestia indywidualnego wyboru. Poprzedni rok przejeździłem mazdą w dieslu, autko może i nie głupie ale teraz wole benzyniaka ponad 2 razy więcej mocy i jak zagazuje nawet za mniejsze pieniądze bedzie wychodziło. Jeżeli koszt samej instalacji wliczysz w wydatki związane z zakupem samochodu a nie będziesz przeliczał po jakim czasie się zwróci i ile km trzeba robić to masz dynamiczniejszy samochód w dodatku bardziej ekonomiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sedan ładniejszy, kombi praktyczniejsze :) Hatchback coś pośredniego ale moim zdaniem nie zbyt piękny za to przod i wnetrze to samo :)

Wiedziałeś że hatchback ma największy bagażnik z wszystkich modeli ( licząc w kombi do krawędzi okien oczywiście )? Nie mówiąc już o walorach praktycznych. Hatchback to takie ładniejsze kombi ( nie każdy lubi kombi z wielu względów ). Po rozłożeniu kanapy uzyskuje się pełnej szerokości przestrzeń ładunkową, a nie jak w sedanie tylko jakąś absurdalną dziurę na narty. Pomijając już kwestię łatwości załadunku czegokolwiek ( wydaje się to być mało istotne, ale spróbuj do sedana załadować wózek dziecięcy ).

Poza tym kwestia wyglądu też jest dyskusyjna. Jak dla mnie sedan jest bardziej elegancki, a hatchback bardziej sportowy ( szczególnie po założeniu lotki od SRi/GT ).

 

Co do motoru też się nie wypowiadam, bo ja mam skrzywioną psychikę ;) SR20 z dobrym gazikiem będzie tańsze w utrzymaniu a frajda z jazdy o niebo lepsza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat silnika nie podpowiem Ci, bo akurat jeżdżę benzyniakiem. Na naszym forum jest sporo tematów na temat tego TD, więc sobie spokojnie poczytasz i zadecydujesz. Natomiast nadwozie 5-drzwiowe w P11 jest bardzo funkcjonalne (co do wyglądu to nie będę się wypowiadał, bo każdy ma swoje gusta). Po podniesieniu tylnej klapy dostęp do bagażnika jest bardzo wygodny. Klapa unosi się wysoko. Bagażnik jest ogromny (bez problemu można zmieścić beczkę 200 l.). Po złożeniu tylnych siedzeń miejsca jest jeszcze więcej.

W sprawie blacharki uważam, że jest dobrze. Jeżdżę tym samochodem już 4,5 roku i nie ma problemów. Zauważyłem jedynie ogniska korozji na wewnętrznych dolnych krawędziach drzwi (szczególnie lewe przednie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do motoru też się nie wypowiadam, bo ja mam skrzywioną psychikę SR20 z dobrym gazikiem będzie tańsze w utrzymaniu a frajda z jazdy o niebo lepsza

 

Właśnie się wypowiedziałeś :) i to w dodatku moim zdaniem bardzo słusznie. Nie zrozum mnie źle nie twierdzę że hatchback jest paskudny poprostu bardziej podobają mi się sedany, zresztą jakbym zamiast sedana trafił okazyjnie hatchbacka to też bym wziął. Ma wiele walorów praktycznych których też nie neguje, wogóle to bardzo udane auta, a wybór wersji nadwoziowej to już musi być wypadkowa potrzeb i walorów czysto wizualnych. U mnie padło na sedana właśnie z względów czysto wizualnych a i co do walorów praktycznych też nie mam zastrzeżeń bo jeszcze do czasu rejestracji i załatwienia wszystkich tych formalności jeżdżę starą mazdą 323 (też sedan) i porównując do niej primerka jest poprostu przepastna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...