Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślisz, że ktokolwiek jest w stanie po przeczytaniu takiego ogłoszenia dać Ci konkretna diagnązę to........

Uzupełnij profil.

Daj na flaszkę komuś z okolicy kto tym jeździ i podjedź z nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DuMonde

No fajne to auto, dobry wypas - comfort high to chyba najlepsza wersja wyposazenia, dobry silnik tyle ze cena z kosmosu , na allegro wydzialem tansze i ładniejsze w tej samej wersji comfort high

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze 4 takie primery sprzedałem wszystkie w full opcji tyle że nie kombi xenony itp wszystko było auta nie bite poszły ok pół roku temy za 24-26tyś + opłaty ok 2tyś z przebiegami od ok 120-140tyś km roczniki od 00-02 najdroższa była ta z końca 02r ostatni wypust stan perfekcyjny poszła za 26k z alusami kołami zimowymi - powiem tylko że to były ceny średnie jakie wtedy obowiązywały - tyle za auto można dać jak na prawdę jest ładne

1.na fotce mi sie wydaje że jest wypalona dziura na przednim siedzeniu

2.tapicerka jest jakby zmęczona nie jak w aucie z takim przebiegiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilnie muszę znaleźć porządny samochód (rodzinny, duży, kombi, klima) i wyszukałem taki egzemplarz:

http://www.europlaza.pl/index.php?inne=aut...2520&id=278

 

Co o nim myślicie? Warto się interesować? Na zdjeciach wygląda dość dobrze - zastanawiam się tylko nad przebiegiem - jak widać auto jeździło na firmę.

 

Pięknie proszę o pomoc :)

 

Identyczną, włącznie z kolorem, silnikiem, wyposażeniem (nie wiem czy ten ma zmieniarke bo ja mam), tyle że z przebiegiem 156tkm kupiłem 2 miesiące temu - w Warszawie - za 20700... Też krajowa i serwisowana... no i mój ma pierwszą rejestracje w 2002...

Tak więc ta cena wydaje mi się z kosmosu - i jest po prostu szukaniem zdesperowanego kupca... daj sobie na wstrzymanie i śledź ogłoszenia - na pewno coś wyrwiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bankroot
Jak widzę na różnych serwisach to chyba najdroższa primera z tego rocznika :( mam nadzieje, ze chociaz warta zachodu.

 

jest droższa :)

 

 

http://www.gratka.pl/moto/tresc/nissan-pri...ef74ffd&s=1

Miałem wątpliwą "przyjemność" oglądania tego złomu.Śmierdzi w środku padłem,kufer klepany młotem kowalskim,do licznika sądząc po tapicerce,wytartej kierze dodać trzeba ze 200kkm.Warta najwyżej 10 tysiaków.

 

nie zmienia to w niczym faktu, że jest droższa od tej "najdroższej", a tylko i wyłacznie w takim kontekście zabrałem głos

 

[ Dodano: Pią 25 Maj, 2007 07:49 ]

ja ze 4 takie primery sprzedałem wszystkie w full opcji tyle że nie kombi xenony itp wszystko było auta nie bite poszły ok pół roku temy za 24-26tyś + opłaty ok 2tyś z przebiegami od ok 120-140tyś km roczniki od 00-02 najdroższa była ta z końca 02r ostatni wypust stan perfekcyjny poszła za 26k z alusami kołami zimowymi - powiem tylko że to były ceny średnie jakie wtedy obowiązywały - tyle za auto można dać jak na prawdę jest ładne

1.na fotce mi sie wydaje że jest wypalona dziura na przednim siedzeniu

2.tapicerka jest jakby zmęczona nie jak w aucie z takim przebiegiem

 

te primery były ściągane (piszesz o opłatach) i były nie bite ?

jak to możliwe ?

 

wcale nie zamierzam sprzeczać się ani udowadniać, że 26.000 za nie bitą primerę High Comfort z 2002 to cena z kosmosu (wyjątkowo niska moim zdaniem), chcę tylko zauważyć, że sytuacja radykalnie się zmienia, jak człowiek chce kupic samochód.

Jakoś dziwnym trafem trudno wtedy znaleźć auto w dobrym stanie za ceny, które tu wszyscy podają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę na różnych serwisach to chyba najdroższa primera z tego rocznika :( mam nadzieje, ze chociaz warta zachodu.

 

jest droższa :)

 

 

http://www.gratka.pl/moto/tresc/nissan-pri...ef74ffd&s=1

Miałem wątpliwą "przyjemność" oglądania tego złomu.Śmierdzi w środku padłem,kufer klepany młotem kowalskim,do licznika sądząc po tapicerce,wytartej kierze dodać trzeba ze 200kkm.Warta najwyżej 10 tysiaków.

 

nie zmienia to w niczym faktu, że jest droższa od tej "najdroższej", a tylko i wyłacznie w takim kontekście zabrałem głos

 

[ Dodano: Pią 25 Maj, 2007 07:49 ]

ja ze 4 takie primery sprzedałem wszystkie w full opcji tyle że nie kombi xenony itp wszystko było auta nie bite poszły ok pół roku temy za 24-26tyś + opłaty ok 2tyś z przebiegami od ok 120-140tyś km roczniki od 00-02 najdroższa była ta z końca 02r ostatni wypust stan perfekcyjny poszła za 26k z alusami kołami zimowymi - powiem tylko że to były ceny średnie jakie wtedy obowiązywały - tyle za auto można dać jak na prawdę jest ładne

1.na fotce mi sie wydaje że jest wypalona dziura na przednim siedzeniu

2.tapicerka jest jakby zmęczona nie jak w aucie z takim przebiegiem

 

te primery były ściągane (piszesz o opłatach) i były nie bite ?

jak to możliwe ?

 

wcale nie zamierzam sprzeczać się ani udowadniać, że 26.000 za nie bitą primerę High Comfort z 2002 to cena z kosmosu (wyjątkowo niska moim zdaniem), chcę tylko zauważyć, że sytuacja radykalnie się zmienia, jak człowiek chce kupic samochód.

Jakoś dziwnym trafem trudno wtedy znaleźć auto w dobrym stanie za ceny, które tu wszyscy podają.

 

Skomentowałem cenę tego truchła ku przestrodze ewentualnych chętnych do zakupu.

Też się z Tobš zgodzę że jeżeli oferta nie mija się z rzeczywistociš to cena tego kombiaka w burgundzie jest przyzwoita.Szukałem ostatnio auta dla siebie i niestety to co widziałem wiadczy o tym iż jeżeli auto ma być w dobrym stanie to musi kosztować.Dla mnie to między bajki można włożyć opowieci o cudach z 2002 z przebiegiem 130kkm za 25 tys.No oczywicie sš okazje ale to raczej rzadko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to silniczki dobre, oszczędne itd.

Ale z drugiej strony słyszałem też, że są wadliwe. Od kilku osób/sklepów słyszałem opinie - żeby się nie pchać w diesla, bo koszty napraw itd duże. Poza tym awaryjność....

 

co wy nato?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

Co do spryskiwaczy to ciekawe - nie widziałem jeszcze tego modelu bez spryskiwaczy - ja nie mam xenonów a mam spryskiwacze :-)

 

xenony nic nie mają do spryskiwaczy.. a modeli bez spryskiwaczy jest sporo..

zdarzają się też bez halogenów,

 

Dopowiem do Twojej wypowiedzi.

"trochę" mają.

Każda primera z fabrycznymi ksenonami ma spryskiwacze reflektorów i nie ma pokrętła regulacji świateł pomiędzy fotelami.

 

Natomiast wersja comfort high z reflektorami tradycyjnymi (halogenowymi) też ma spryskiwacze reflektorów. Przykładowo wersje 2.0 benzyna na polski rynek zawsze miały wypsoażenie co najmniej comfort high i własnie spryskiwacze. Natomiast wszystkie 2 litrówki z niemieckiego rynku mimo wersji comfort high miały fabryczne ksenony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanko przed kupnem następnej primery. Znalazlem do kupienia primere p10 z 1997 roku ale z tego co wiem byly one produkowane (p10) od 90-96 roku. I o to chcialem zapytac czy w 97 byly jeszcze produkowane p10. to jest seran z katalizatorem. nie ma obrotomierza wiec chyba 90 konny. prosilbym rowniez o rade na co zwrocic uwage przy tym zakupie - oprocz progow i czy nie dymi silnik. bardzo bym prosil o pilna odpowiedz bo jutro jade poogladac ten samochodzik. z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to w koncu byly w 97 p10 czy nie? bo mi z wygladu dasuje na p10 a pozatym wyglada na zasilanie gaznikowe bo jest okragly filtr no chyba ze jednopunktowy wtrysk mial taki sam filtr a nie prostokatny czy kwadratowy. chce sie dowiedziec jak najwiecej zeby sie na mine nie wpakowac. a primerki lubie i bym teraz nowej nie chcial kupic ale moja 18 letnia p10 odmowila poszluszenstwa i trzeba sie o nowa postarac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to w koncu byly w 97 p10 czy nie? bo mi z wygladu dasuje na p10 a pozatym wyglada na zasilanie gaznikowe bo jest okragly filtr no chyba ze jednopunktowy wtrysk mial taki sam filtr a nie prostokatny czy kwadratowy. chce sie dowiedziec jak najwiecej zeby sie na mine nie wpakowac. a primerki lubie i bym teraz nowej nie chcial kupic ale moja 18 letnia p10 odmowila poszluszenstwa i trzeba sie o nowa postarac:)
Z tego co mi wiadomo w 97 już tylko P11.A jak okragły filtr to gażnik,wiec tylko w modelu P10.Coś nie tak jest z tym rokiem produkcji :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc tak ze to skladak na podzespolach z ktoregos roku od 90-96

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ba194395354c0e1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa3171b118289eb2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b925a820fd7eb3d5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5282fd3d44d7f3f8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ac12ecc5cd9a773.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/045db1da1818570c.html

 

 

rok produkcji 1997

przebieg 170000

pojemnosc 1,6 chyba ten 90 konny

rodzaj paliwa benzyna+gaz

autoalarm,centralny zamek,elekt.szyby,hak,immobilaizer,lakier metalik,szyberdach,wspomaganie kierownicy

 

i napiszcie czy warto za niego dac 7500zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne!!P10 w całej okazałości ;) motor na gazniku(taki jak mój).Wiec moje rady:

-sprawdz jak smiga na lpg,widzę ze ma śrube a nie krokowca moze byc mulasta(u mnie na śrubie nie chodziło dobrze)porównaj jak chodzi na benzynie.

-posłuchaj silnika,mam na mysli rozrząd ;)

-sprawdz skrzynie tzn piąty bieg(wiadomo czemu)

-korozja(looknij jak tam progi itp)

-zawieszenie,zobacz czy nie puka stuka i jak się prowadzi..

Faktyczny rok produkcji raczej 1994max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w 1997 nie było p10 wygląda to na składaka w dowodzie rejestracyjnym wpisywali rok złożenia(zarejestrowania)w Polsce (jako rok produkcji),sprawdz czy jest dokumentacja(brif)tam będzie napisany faktyczny rok produkcji,a 7500 zł. to chyba trochę za dużo .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za rady temat mozna uznac za zamkniety

To ja dorzucę jeszcze swoje 5 groszy.

Fura była wyprodukowana miedzy 1990 a 1995 bo ma składana antenę w tylnym błotniku (w 1996 mialy juz na dachu). To ze zamiast obrotomierza jest zegar świadczy o tym że jest to wersja LX. Reszta juz została wyjaśniona (silnik to GA16DS).

A cena to raczej ok 5 tys, a 7,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof jot

to w takim razie ja - miałem P10 - kupiłem w komisie, chyba była lekko bita ale miała miodowe wnetrze i brązową deskę - to nieczesty widok wiec kupiłem natychmiast dla wygladu. Lekkie problemy na poczatku ( a miala 145tys na licznikua ile naprawde ?) - chłodnica, sworznie, wachacze i cos z obrotami. Po "dopracowaniu" przez zaufany serwis pięc lat jazdy bez problemu, aż padła 5-tka. Jeszcze rok tak jeździłem, nabiłem 210 tys i tak poszla do nastepnego - zadowolonego do dziś :). A ja kupilem salonowo P11. Ta była (jest nadal - i to do sprzedania :) - absolutnie bezawaryjna sztuka. Nigdy nie naprawiana żadna usterka poza serwisowymi eksploatacyjnymi sprawami. 160tys przebiegu jak szwajcarski zegarek, nigdy nie odmowiła posłuszenstwa - a kraju i zagranicą, latem i zimą, wiec kupiłem P12. Faktycznie twarde plastiki są beznadziejne, ale mam beż-metalik z jasną tapicerka więc znowu nadrabia wyglądem. :) No i mam nadzieję, że bedzie tak niezawodna jak poprzedniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...