Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Przyznam że primerka wygląda ślicznie :) nawet bym powiedział, że trochę mafijnie :P

Dzisiaj nie będę miał raczej czasu, ale jutro albo pojutrze mogę podjechać i zobaczyć tą maszynę:)

coś dokładnie Cię interesuje Pers? Ogólny stan auta czy bardziej pod względem mechaniki?

Może wezmę ze sobą kolegę specjalistę to może coś więcej będzie mógł się wypowiedzieć jeżeli będzie miał czas.

Jak chcesz to mogę wziąć nawet aparat i porobić jakieś zdjęcia detali. Specjalne życzenia pisz na pw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chcę kupić primerkę, koniecznie z automatyczną szkrzynia, silnik obojętny, ale raczej benzyna (do zagazowania)

Co sądzicie o tym modelu? Warto się tym interesować? I czy cena nie za wysoka trochę?

 

Na liczniku przegieg ma 55t.km, a w rzeczywistości ok 70t.km. Przy 15t.km został wymieniony licznik (naprawa na gwarancji, wbita w papiery)

Proszę o pomoc bo nie chciałbym się wpakować w jakieś kłopoty.

 

http://allegro.pl/item741913423_nissan_primera_1_8_automat_po_ambasadzie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Friko dobrze by było żebyś poprosił kogoś z klubu lub sam pojechał i popatrzył. Wygląda na całkiem niezły stan, całkiem fajne białe zegary, szkoda że nie ma świateł ksenonowych. Silnik mam identyczny jeżdżę już trochę i nie narzekam, choć słyszałem opinie że często te silniki 1,8 biorą olej. Oczywiście ogólna opinia jest taka że najlepszym silnikiem jest 2 litrówka SR20De, no i nie jest to kłamstwo, lecz inne także nie są złe. Zależy od tego jaki lubisz charakter jazdy. Plusem 1,8 są niższe opłaty, bo np spalaniem sie nie sugeruj, przy normalnej jeździe (nie sportowej) pali niemal tyle samo co 2 litrówka, wiec jak masz możliwość kupić 2.0 to szukaj takiego bo 115 a 130 KM to trochę różnica w mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo 115 a 130 KM to trochę różnica w mocy.

 

nie 130 a 140 :)

 

Ogólnie przy chęci zakupu 1.8 polecę sprawdzenie kompresji to wyjdzie w jakim stanie ten silniczek jest. Jak lubisz pałować auto to lepiej 2.0 (bardziej idioto-odporny)Przy 1.8 przy częstym pałowaniu problem z braniem oleju zapewne Cie nie ominie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie 130 a 140 :)

 

Ogólnie przy chęci zakupu 1.8 polecę sprawdzenie kompresji to wyjdzie w jakim stanie ten silniczek jest. Jak lubisz pałować auto to lepiej 2.0 (bardziej idioto-odporny)Przy 1.8 przy częstym pałowaniu problem z braniem oleju zapewne Cie nie ominie :/

 

130 KM bo 96 KW. Zalezy jaki rocznik jeszzce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój 1,8 w teorii jeździ na gazie i zrobiłem nim Friko prawie 12k od kupna przy czym poprzedni właściciel też tyle przed sprowadzeniem i zagazowaniem i nie bierze jeszcze oleju. Co prawda na ogół nie trzymam gazu w podłodze i jeżdżę raczej rozsądnie lecz czasem ponosi mnie ułańska fantazja :P

Tak więc 1,8 na gazie też da sie normalnie jeździć i bez większych problemów lecz choć byś mnie chciał zabić to nie powiem Ci jakiej firmy ta instalacja... muszę poszukać w papierach bo coś tam było o gazie to może jutro albo pojutrze przy porządkach napisze :P

 

A bravomen - wydaje mi sie że 1,8 ma 115 koni a nie 130 bo chodziło mi o porównanie 1,8 do 2,0 lecz jeżeli się mylę to mnie oświeć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Excamaro

 

1.8 ma 115 koni ale pisząc, że 115 to nie 130 to tak jak by to rozumieć, że 1.8 to nie 2.0 ;) bo 2.0 są i 130 i 140 konne. W p.11.144 zazwyczaj są te 140-stki (chyba;)) tak więc chyba się deczko poprostu nie zrozumieliśmy :)

 

Ale co tam, Friko prosi o wypowiedź posiadacza 1.8 to ja już nic nie dopisuje bo mm inny motorek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich, chce kupić p12 w benz. i co sądzicie o tym.....:

http://otomoto.pl/nissan-primera-1-6-16v-110km-C8706451.html

z góry dzięki za info!

 

Jeśli nie jestem starym dziadkiem (przepraszam starych dziadków) to nie kupuj absolutnie tego silnika, bo się zapłaczesz na pierwszych światłach....

 

Takie auto jak włączasz klimę to pokazuje na kompie "zdecyduj się - albo chłodzimy albo jedziemy" :lol:

 

140 koników z dwóch litrów to moim zdaniem rozsądny kompromis między mocą a spalaniem, ale tak naprawdę dopiero koło 2,5 V6 mogłoby tę ciężką budę ładnie rozruszać...

 

A tak ogólnie - P-12-tka jest świetna!! :shifty:

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Majk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglibyscie jeszcze rzucić okiem na te 2 sztuki:

http://moto.allegro.pl/item747195117_nissan_primera_2_0_diesel_alu_klima_oplacony.html

http://moto.allegro.pl/item744549456_nissan_primera_2_0_td_zarejestrowany_klimatyzacja.html

co o nich sądzicie? wyglądają dosyć ok i mieszczą się w moim budrzecie ok 10tyś

 

i mam jeszcze taikie pytanie w tym jednym pisze że diesel a w drugim turbo diesel? czy były zwykłe diesle w P11 czy tak tylko sprzedawca napisał? widze że obydwa mają wpisane po 90KM czyli wychodzi na te same silniki ale wole dla pewności zapytać znawców :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marselu, w p11 wszystkie diesle miały po 90 km i były to turbodiesle, przynajmniej nigdy nie słyszałem o innych.

Co do aukcji, obie wyglądają nieźle z tym ze mogę powiedzieć że druga aukcja to real zdjęcia natomiast w aukcji pierwszej fotki przeszły niezły retusz zwłaszcza wyostrzenie i kolory. Oba są zbliżone więc ze zdjęć ciężko wiele powiedzieć natomiast tak jak to już nie raz było na forum pisane przed zakupem przydało by się pojechać i sprawdzić kompresję bo wiele ciśniętych dieslów ma później z tym problem. Najlepiej żeby ktoś doświadczony z okolicy podjechał i poprzyglądał się obu autkom :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglibyscie jeszcze rzucić okiem na te 2 sztuki:

http://moto.allegro....a_oplacony.html

http://moto.allegro....imatyzacja.html

co o nich sądzicie? wyglądają dosyć ok i mieszczą się w moim budrzecie ok 10tyś

 

i mam jeszcze taikie pytanie w tym jednym pisze że diesel a w drugim turbo diesel? czy były zwykłe diesle w P11 czy tak tylko sprzedawca napisał? widze że obydwa mają wpisane po 90KM czyli wychodzi na te same silniki ale wole dla pewności zapytać znawców :)

 

1. wydaje mi się że halogen + kierunkowskaz wymieniany i jakoś taka cała obdrapana..

2. pas przedni nie ma naklejki może wymieniany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. wydaje mi się że halogen + kierunkowskaz wymieniany i jakoś taka cała obdrapana..

2. pas przedni nie ma naklejki może wymieniany ?

 

No i jak to u nas jest w polandzie, chyba każdy już 10 (i ponad) letni diesel ma niecałe 200k km a standartem jest 188-190k km :lol: :lol2: bez jaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/nissan-primera-1-6-16v-110km-C8706451.html

 

Jeżdziłem już P12 z 1.6 i koszmaru nie ma, no 2.0 to to nie jest ale też sie zbiera...

Mam pytanie: czy ta oferta jest interesująca? (link wyżej) czy za dobrą cene, czy sie opłaca i co Wy (pasjonaci Primery) sądzicie o tej ofercie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fst

 

Sztuka prezentuje się dobrze na zdjęciach. Nie ma to jak na żywca obejrzeć. Elementy widzę dobrze spasowane, jakiejś tragicznej przygody chyba nie miała. Cena? No myślę, że na kolana to nie powala, ale czasem warto ciut więcej zapłacić za porządny egzemplarz niż później dokładać. Luknij oponki te na stalowych felgach, bo coś mi się wydaje, że już dobrze zlatane są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Isoldus

 

 

Właściciel ostro przybajerzył, mianowicie:

 

 

elektryki lusterek nie ma, szyby tylko z przodu w elektryce (tył na korbkę), komputera pokładowego również nie ma, ASR też nie ma.

Ze zdjęć silnika i kierownicy wnioskuję przebieg rzędu 200 tyś (sam mam identyczny model, 200k na szafie i taką właśnie kierownicę wytrtą), silnik widać bez koloru żółtego co znaczy że był picowany bo przy tym przebiegu to powinien byś jak nówka sztuka.

 

Brak zdjęć lewej strony (ciekawe dlaczego? )

 

Na pozostałych zdjęciach (ja) tragedii nie widzę więc jechać i oglądać, tylko wziąść ze sobą kogoś znającego się na rzeczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Isoldus

 

 

Właściciel ostro przybajerzył, mianowicie:

 

 

elektryki lusterek nie ma, szyby tylko z przodu w elektryce (tył na korbkę), komputera pokładowego również nie ma, ASR też nie ma.

Ze zdjęć silnika i kierownicy wnioskuję przebieg rzędu 200 tyś (sam mam identyczny model, 200k na szafie i taką właśnie kierownicę wytrtą), silnik widać bez koloru żółtego co znaczy że był picowany bo przy tym przebiegu to powinien byś jak nówka sztuka.

 

Brak zdjęć lewej strony (ciekawe dlaczego? )

 

Na pozostałych zdjęciach (ja) tragedii nie widzę więc jechać i oglądać, tylko wziąść ze sobą kogoś znającego się na rzeczy :)

 

Dziekuje za podpowiedz. Bierzemy brata i pojedziemy ogladac to cudo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Isoldus

 

Zwróćcie uwagę na:

 

łączenie błotników przednich z progami (lubi ruda wyłazić), pod listwami drzwi również, czy słychać łńcuch rozrządu, czy tylnie zaciski chodzą (znaczy jeśli tarcze koloru rudego to na 100% stoją, kielichy amorków też lubią rudzielcować, jak tam działa skrzynia biegów bo też lubi się "zepsuć", obejrzyjcie też półosie (pod gumami tłumiącymi drgania półosie lubią korodować i urywać się w tym miejscu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/nissan-primera-1-6-16v-110km-C8706451.html

 

Jeżdziłem już P12 z 1.6 i koszmaru nie ma, no 2.0 to to nie jest ale też sie zbiera...

Mam pytanie: czy ta oferta jest interesująca? (link wyżej) czy za dobrą cene, czy sie opłaca i co Wy (pasjonaci Primery) sądzicie o tej ofercie???

 

Wiesz FST, już gdzieś widziałem tą Primere... I nie wiem czy jakiś czas temu na aukcji, być może się mylę ale przed zakupem radziłbym Ci FST dobrze go sprawdzić, bo może się mylę i tylko cena odstrasza ale może być problematyczna skoro ktoś niedawno kupił i sprzedaje znowu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

1. http://otomoto.pl/nissan-primera-kombi-C4499432.html

2. http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0-td-C9823674.html

 

Te sa z mojego regionu wiec moge je podjechac zobaczyc w kazdej chwili

 

3. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9879181#contact_form_a - tego widziałem i proszę teraz o poradę poniżej prawie pelny opis

 

Vin: SJNTDAP11U*******

Model: P11 PRIMERA

Body: WAG WAGON

Engine: CD20T 683716

Destination: BEL

Warranty Start Date: 03/08/1998

Colour Code: BT3K

19.3.2001 przebieg 49563km - wymiana jakiegoś aktywatora otwarcia drzwi

16.5.2001 przebieg 57240km - wymiana regulatora drzwi

31.5.2001 przebieg 58413km - wymiana uszczelniaczy wału

3.8.2001 przebieg 65871km - wymiana amortyzatorów i kompletu tulei zawieszenia

4.6.2003 przebieg 121870km - wymiana przepływomierza.

 

Samochód stoi na oponach zimowych - przednie 2005, tylne 2002, brak kompletu letnich, szyba przednia nieoryginalna, klapa tylna podobno była wymieniana, pompa wspomagania piszczy na krańcach, male wgniecenie na masce, malutkie otarcie lewych drzwi, otarcie prawego błotnika - słabo naprawione, kierownica już mocno zużyta, luźno latający lewarek skrzyni biegów i plastik trzymający mieszek , ciężko działające sprzęgło ( czy każda primera w TD tak ma??) i co mnie najbardziej zastanowiło - skrzypienie deski rozdzielczej na jej przeciwległych krańcach podczas pokonywania zakrętu. To tak na prędce co znalazłem. Silnik pracuje równo, przebieg wydaje się być oryginalny, klima działa, elektryka szyb także.

 

Warto się zainteresować i kupić za 10 tys?? i ewentualnie zrobić wszystko za 3 tyś (z oponami)i jezdzić czy szukać czegoś nowszego i w lepszym stanie??

 

Pozdrawiam serdecznie - i jeżeli ktoś z was ma Primerę P11 2.0TD lub P11.144 2.TD to bardzo bym prosił o kontakt na gg:1228467 znawcy tematu szukam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym Cię Vengosh martwić, ale jaki byś samochód nie kupił to licz się z tym że i tak będziesz musiał do niego dołożyć, bo zawsze coś Ci nie będzie pasowało lub przeszkadzało po poprzednim właścicielu. Co do Primerek z linków najbardziej podoba mi się ta druga.

W dieslu najważniejszy jest silnik, ponieważ ciężko dostać dobrego niezajeżdżonego diesla.

Jeżeli ten który masz pod ręką jest rzeczywiście w dobrym stanie to na stacje diagnostyczną i majstruj :P

Swojego czasu marzył mi się diesel ale Primerki w dieslu w mieście są mocno średnio ekonomiczne dlatego z takiej zrezygnowałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...