Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

ad. 6. O wiele za duzo. Za tyle kupisz 2,0 z bogatym wyposazeniem

 

 

kuszace jest to za auto bezwypadkowe, serwisowane w aso, 1 własciciel,garazowany, krajowy, i przebieg 93 tys. raczej pewny ze wzgledow ww.

w aucie ostatnim czasie wymienione, zawieszenie, sprzegło, tarcze+ klocki i łącznik elastyczny wydechu. i generalnie ww. czynniki bardzo kusza, patrzac na auta z ogłoszen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vengosch zrobię organoleptykę na obydwu przypadkach i dam znać na PW o wynikach badań. Ciekawe czy w tym z 2000 ma fakturę na ten rozrząd i jaki to rozrząd? Dziwne że w tej samej cenie są a przeskok o 2 lata. Dam znać na PW co i jak. Spiszę VIN i się rozkoduje co i jak było w nich grzebane przez ASO i jakie wyposażenie powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vengosh i And_pec, a czy nie zastanawia Was jedna sprawa z pierwszej aukcji? Nie słyszałem żeby Primery po lifcie były powyżej 2001 roku, choć mogę się mylić...

Kolejna sprawa w pierwszej - lampy przednie - jakoś dziwnie wyglądają soczewki. Może to moje chwilowe zboczenie zawodowe, bo poszukuję oryginałów do swojego ale te wydają mi się jakieś niewymiarowe. W lewej lampie soczewka jakby wystaje z "tunelu soczewki" a w prawej nie... To chyba coś musi znaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy zobaczymy - Nasz lubelski specjalista od P11 postanowił mi pomóc :) i rozjaśnić sytuację. Zdaje się na jego diagnostykę:) Leci ze mnie czysta jak nic :)

 

A tak poza tematem - w dzisiejszym - tj. 28.09.09r. - autoświecie ukazała się tabela EuroTaxu (podobno najbardziej opiniotwórcza firma prowadząca analizę rynku i dokonująca wycen) i tu ciekawostka:

 

Primera 2.0 SLX 5D - 130Km - 99' - 10 300zł| 98' - 9 100zł| 97' - 8 400zł

Almera 1.4 GX 3D- 87Km - 00' - 10 400zł| 99' - 9 700zł| 98' - 8 600zł

Micra 1.0 L 5D - 55Km - 00' - 7 400zł| 99' - 6 800zł| 98' - 6 200zł

Micra 1.3 GX 3D - 75Km - 00' - 8 300zł| 99' - 7 700zł| 98' - 7000zł

 

No to ja się pytam - gdzie oni takie ceny widzieli :). Kończę i zanurzam się w marzenia o P11 Kombi 2.0TD :)

Edytowane przez vengosh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w aucie ostatnim czasie wymienione, zawieszenie, sprzegło, tarcze+ klocki i łącznik elastyczny wydechu. i generalnie ww. czynniki bardzo kusza, patrzac na auta z ogłoszen

 

Nowe sprzęgło przy 93k km? po jednym właścicielu?

Ori sprzęgło w Nissanie wytrzymuje do 200k km, tym bardziej że to 1.6 i chyba jakiś małolat tym nie jeździł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe sprzęgło przy 93k km? po jednym właścicielu?

Ori sprzęgło w Nissanie wytrzymuje do 200k km, tym bardziej że to 1.6 i chyba jakiś małolat tym nie jeździł?

 

 

małolat nie, starsza kobieta :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VENGOSH

Prima z Zamojskiej zlookana VIN SJNTDAP11U0606675 niech ktoś to sprawdzi

BUDA

Były klepane P11,144 do 2002 bodajze do kwietnia

lakier i buda OK. Wersja okrojona o halogeny przednie i białe tarcze zegarów Bagażnik cały, tapicerka czysta

Klucze 2 oczywiście jeden ma dziurę na przycisku do otwierania w pilocie ale działa bez zarzutów

SILNIK

Pierwszy odpał Grzane do końca Trwało to jakieś 6-8 sekund-długo i zaraz po zgaszeniu lampki kręcę i d*pa

Druga próba. Grzanie 4-5sek i załapuje za 4-tym razem Nie ma chmury. silnik pracuje równo- jedyne co mnie dziwi to obroty 600. Nic nie faluje. Po rozgrzaniu próba przedmuchu do zbiorniczka. Brak bąbli i oleju

Po 15 minutach pracy odpala też za 4-tym zaskokiem. TZW próba na dotyk nieudana. Trzeba podgrzewać świece,których kondycja jest pewnie marna. Woże być zły kąt wtrysku i dlatego są tak niskie obroty i trudny rozruch

Brak błędów

SPRZĘGŁO I SKRZYNIA

Pedał miękki Biegi wchodzą lekko, łącznie z wstecznym, który lubi w Primerach wydawać japońskieshiftyninja.gif okrzyki smile.gif

ZAWIESZENIE i kierownica

Stukają górne wahacze albo sworznie jak się ciągnie za koło Jest to z obu stron. Wspomaganie lepsze jak u mnie (lżej pracuje)

 

Opony nie sa ścięte, z dobrym bieżnikiem klima pracuje poprawnie

Nie jeździłem, a i moja organoleptyka była szybka i pobieżna bo w ramach wietrzenia ciekawskiego 6-cio letniego dziedzica

 

Wracając do silnika to nie podobają mi się te obroty na zimno (600) i długie rozgrzewanie silnika. Po 15 minutach pracy na wolnych nie załączyły się wiatraki a i wskazówka nie była na baczność. Podejrzewam uszkodzony termostat albo brak jego lub wywierconą dziurę w nim.

W obroty na jałowym wchodził dobrze i schodził też równo do wartości wskazywanej 600. Dżwięk pracy silnika taki jak i u mnie. Lekkie normalne wibracje lewarka biegów na niskich i zanikanie na wyzszych Podejrzewam że było coś kręcone przy zegarach i została przestawiona wskazówka. Rzeczywiste obroty można sprawdzić na kompie np U Jerwana na Kąpielowej. Silnik suchy, nie był prany

Co do lamp to nie przyglądałem się dokładnie, ale dało mi się we znaki silnie ciemne zabarwienie soczewek. Z tego co pamiętam to w Xenonach są białe (tak jak u mnie) a w H1 fioletowe takie przynajmniej są u Dżema i Excamaro z LNKP

Prima do opłat ściągnięta z Belgii i jak mnie pamięć nie myli to stoi na Zamojskiej już od początku czerwca, Przynajmniej wtedy ją już tam widziałem

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też w 15 min chyba się nie zagrzeje do włączenia wiatraków - nie ma szans. Niskie obroty : trzeba by było sprawdzić kostkę od skrzynki biegów co reguluje obroty przy wysprzęglaniu, lub nastawnik dawki paliwa do czyszczenia. Co do zapalania to jak zwykle jest dużo mozliwości - świece można sprawdzić w taki sposób, że próbujesz nagrzać świece dwa, trzy, cztery razy i patrzysz czy jest lepiej. U mnie jak dogorywały to musiałem grzać 3-4 razy aż zajechałem akumulator. Jeśli wielokrotne grzanie (w cyklach : 2 razy grzejesz raz kręcisz, trzy razy grzejesz raz kręcisz) nie pomaga to ustawienie konta wtrysku, jeśli dalej nic to kompresja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VENGOSH

Prima z Zamojskiej zlookana VIN SJNTDAP11U0606675 niech ktoś to sprawdzi

Brak info o historii serwisowej.

Model: P11 PRIMERA

Body: WAG WAGON

Engine: CD20T 818653

Destination: BEL

Colour Code: Z01K

To wszystko co się znalazło w systemie Nissana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od dłuższego czasu rozglądam się za Primerą 2.0 GT i ostatnio trafiłem tutaj na forum. Jako, że nie mam możliwości podróżowania po całej Polsce wybrałem dwa ogłoszenia, którymi jestem zainteresowany. Byłbym wdzięczny gdybyście mogli spojrzeć na te aukcje swoim profesjonalnym okiem i napisali co może być nie tak i na co zwrócić uwagę, a może ktoś już był i oglądał któryś z samochodów

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=747579464

http://allegro.pl/show_item.php?item=748239580

 

Jak dla mnie lepiej prezentuje się pierwszy z nich, głównie ze względu na to, że jest rok młodszy, tylko te zdjęcia w cieniach trochę podejrzane.

Pozdriawiam, Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od dłuższego czasu rozglądam się za Primerą 2.0 GT i ostatnio trafiłem tutaj na forum. Jako, że nie mam możliwości podróżowania po całej Polsce wybrałem dwa ogłoszenia, którymi jestem zainteresowany. Byłbym wdzięczny gdybyście mogli spojrzeć na te aukcje swoim profesjonalnym okiem i napisali co może być nie tak i na co zwrócić uwagę, a może ktoś już był i oglądał któryś z samochodów

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=747579464

http://allegro.pl/show_item.php?item=748239580

 

Jak dla mnie lepiej prezentuje się pierwszy z nich, głównie ze względu na to, że jest rok młodszy, tylko te zdjęcia w cieniach trochę podejrzane.

Pozdriawiam, Adrian

Ten pierwszy to nie GT. Może mieć co najwyżej silnik przerzucony z GT. Ani zderzaków, ani progów ani środka z GT nie ma. Rozpórek zresztą pewnie też nie. Zresztą nie ma żadnej fotki tego co jest pod maską więc nie wiadomo czy ten silnik to też GT.. Może to ściema z tymi 150 kucami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzony był raczej wieki temu (czarne blachy).

 

Lakier na zderzakach i listwach jest nieoryginalny. Mam wrażenie, że przód jest jakiś krzywy, ale może się czepiam.

Na pewno inaczej niż w oryginale przyklejony znaczek "2.0i" no i przetłoczenie z drzwi nie przechodzi na przedni błotnik (raczej klepany). Nie widzimy wnętrza.

 

Ostrożność przy oględzinach wskazana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Proszę o rzut okiem na tę nyskę:

http://www.otomoto.p...how&id=C9846094

Mam ochotę jutro po nią jechać;)

 

kupić czy obejrzeć ?

 

tablice rej. czarne czyli długo nim już jeździ ,kierownicy nie pokazał ani wnętrza pewnie podobny widok jak pod maską , tylne drzwi za kierowcą koło szyby wgniecione albo tak sie odbija cień , zobacz pod klamkami zewnętrznymi czy nie ma rdzy więcej nic nie widać z tych zdjęć kiepsko wykonane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupić czy obejrzeć ?

 

tablice rej. czarne czyli długo nim już jeździ ,kierownicy nie pokazał ani wnętrza pewnie podobny widok jak pod maską , tylne drzwi za kierowcą koło szyby wgniecione albo tak sie odbija cień , zobacz pod klamkami zewnętrznymi czy nie ma rdzy więcej nic nie widać z tych zdjęć kiepsko wykonane

Jakby się okazało, że warta to może ją kupię.

Nie podoba mi się to zaplamienie pod pokrywą zaworów, w mojej tam ani plamka się przez dwa lata nie pojawiła... Czyżby potencjalny problem?

Na drzwiach też mi wygląda na mały wgniot.

I jeszcze zastanawia mnie przód - mam wrażenie, że zderzak/lampy jakoś tak trochę nierówne są - jakby po lewej był ciut niżej. Co o tym myślisz?

 

Sprowadzony był raczej wieki temu (czarne blachy).

 

Lakier na zderzakach i listwach jest nieoryginalny. Mam wrażenie, że przód jest jakiś krzywy, ale może się czepiam.

Na pewno inaczej niż w oryginale przyklejony znaczek "2.0i" no i przetłoczenie z drzwi nie przechodzi na przedni błotnik (raczej klepany). Nie widzimy wnętrza.

 

Ostrożność przy oględzinach wskazana.

No właśnie ten przód jakoś tak dziwnie, tylko nie wiem już czy krzywy czy dlatego, że krzywo auto stoi.

Na przetłoczenie na błotniku nie zwróciłem uwagi - masz rację, wygląda jakby go nie było.

Znaczek - popatrzyłem na inne, masz rację.

Po czym poznajesz, że lakier na listwach i zderzakach jest nieoryginalny? Tzn., że powinny w niej być czarne, czy po prostu widzisz różnicę w odcieniu, której ja nie widzę?

Edytowane przez d.evil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od dłuższego czasu rozglądam się za Primerą 2.0 GT i ostatnio trafiłem tutaj na forum. Jako, że nie mam możliwości podróżowania po całej Polsce wybrałem dwa ogłoszenia, którymi jestem zainteresowany. Byłbym wdzięczny gdybyście mogli spojrzeć na te aukcje swoim profesjonalnym okiem i napisali co może być nie tak i na co zwrócić uwagę, a może ktoś już był i oglądał któryś z samochodów

 

http://allegro.pl/sh...?item=747579464

http://allegro.pl/sh...?item=748239580

 

Jak dla mnie lepiej prezentuje się pierwszy z nich, głównie ze względu na to, że jest rok młodszy, tylko te zdjęcia w cieniach trochę podejrzane.

Pozdriawiam, Adrian

 

 

Druga, ze zdjęć niby nie ma czego się czepić, ale przeglądając historię zakupów sprzedawcy, zobaczyć można, że jakiś czas temu kupował poduszkę pasażera do P11....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do 1 - to trzeba sprawdzić czy to nie zwykły handlarzyna, bo taką samą drogą dedukcji jaką zaprezentował herson doszedłem że teraz reaktywuje A6 bitą z prawej strony z przodu:) Sprawdzić można i samochody i sprzedających :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznajesz, że lakier na listwach i zderzakach jest nieoryginalny? Tzn., że powinny w niej być czarne, czy po prostu widzisz różnicę w odcieniu, której ja nie widzę?

Plastiki falowane w zagłębieniach halogenów teoretycznie nie były malowane w oryginale, więc powinny być czarne. Chyba, że to zależało od tego, czy listwy w zderzakach były w kolorze czy nie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://topcarwroclaw.otomoto.pl/nissan-primera-C9722507.html - biały ;/ ale przynajmniej w środku wygląda normalnie, bez udziwnionych lewarków zmiany biegów i "tuningu" plastików

 

A tu poniżej artykulik z dodatkowymi fotami:

 

http://www.autocentrum.pl/go/623__Nissan_Primera_II_-_zapomniany%3F_-_Redakcja2.0__486185604.html

 

Pomimo iż to nie kombi (które stale jest obiektem moich westchnień) to oferta wydaje się być interesująca

 

Do Wrocławia mam trochę daleko, ale czego się dla nyski nie robi:)

Edytowane przez vengosh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biały ;/ ale przynajmniej w środku wygląda normalnie, bez udziwnionych lewarków zmiany biegów i "tuningu" plastików

Też mam białą Primerę i wcale nie żałuję. Co prawda moja to liftback (wg mnie ładniejsza linia nadwozia). Nie raz słyszałem, że auto w tym kolorze wygląda bardzo ładnie i wyróżnia się z tłumu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznajesz, że lakier na listwach i zderzakach jest nieoryginalny? Tzn., że powinny w niej być czarne, czy po prostu widzisz różnicę w odcieniu, której ja nie widzę?

 

W tym roczniku zarówno elementy na zderzakach jak i całe listwy powinny być czarne (plastikowe). No i dodatkowo element zderzaka przy halogenie nie powinien mieć w ogóle lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponawiam prośbę o przyjrzenie się tej primerze.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7662119

 

Nigdy nie miałem Nissana żadnego a od zawsze podobały mi się primery i w związku z tym mam kilka pytań co do tego samochodu.

 

1. Jak wygląda w tym aucie spalanie oraz jak współgra z lpg??

2. Jakie są typowe przypadłości tego samochodu i na jakie ewentualne koszta usze się nastawić. No i jak to jest z tym łańcuchem rozrządu?? Czy często się zrywają i co ile trzeba wymieniać i jaki jest tego koszt??

4. Jak wygląda sprawa blach w tym aucie?? Ocynk czy może zjada w niektórych miejscach rdza??

5. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie.

6. I na koniec jaka jest różnica między wersją SLX a GT

 

Prosiłbym o pomoc ponieważ planuje w przyszły tydzień w poniedziałek jechać ją dokładnie obejrzeć i ewentualnie kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...