Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

1. Jak wygląda w tym aucie spalanie oraz jak współgra z lpg??

2. Jakie są typowe przypadłości tego samochodu i na jakie ewentualne koszta usze się nastawić. No i jak to jest z tym łańcuchem rozrządu?? Czy często się zrywają i co ile trzeba wymieniać i jaki jest tego koszt??

4. Jak wygląda sprawa blach w tym aucie?? Ocynk czy może zjada w niektórych miejscach rdza??

5. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie.

6. I na koniec jaka jest różnica między wersją SLX a GT

 

AD 1. Witaj moge się jedynie wypowiedzieć o spalanie. Jeśli jest to silnik 116 konny to spalanie oscyluje w granicach 10 litrów Pb. Jestem przeciwnikiem gazu więc nie wiem jak wygląda spalanie jeśli chodzi o gaz. Z tego co czytałem to ok 10-12 litrów. Poprawcie mnie jesli się myle.

AD 2. Jeśli chodzi o przypadłości to należy chyba zwrócić uwage na zawieszenie i ogniska rdzy ( u mnie pojawiła się jedynie na tylnych progach, zaraz jak drzwi się otworzy.)Łańcuchy rozrządu to chyba dobra sprawa. Nie wymienia się ich często. Myśle, że te 300 tys powinnien wytrzymać.

AD 3. Rdza raczej oszczędza nasze autka. Jedynie pojawiła się w miejscu o którym pisałem wyżej

AD 4. Jak przy każdym zakupie należy zwrócić uwage w sumie na wszystko;-) Począwszy od blach, czy szpary między elementami są równe, odcienie lakieru (najlepiej sprawdzić miernikiem) poprzez silnik czy nie słychać jakis stuków, czy nie dymi a skończywszy na jeździe próbnej ( słuchać zawieszenia, czy nie ściąga) itp.

AD.5 Wersja SlX o ile się nie myle jest wersją słabsza tzn silnik ok 115 koni. Natomiast wersja GT to juz wielopunktowy wtrysk i moc 150 koni.

Poprawcie mnie Koledzy jeśli coś namodziłem i źle napisałem. Posiadam Primere od dwóch miesięcy i mogłem coś "pochrzanić". Pozdrawiam!

 

P.S Jeśli natomiast chodzi o autko to MOIM zdaniem nie wygląda źle. Przebieg raczej mało prawdopodobny ale mogę się mylić. Musisz się przyjżeć prawej stronie bo mimo iż miejsce do zrobienia zdjęć jest to zdjęc prawej strony nie ma. Moim zdaniem warto się przyjżeć.

Pozdrawiam MaserTi.

Edytowane przez MaserTi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO właśnie niby ma ten silniczek 150km ale bym musiał dokładnie sprawdzić. A co do prawej strony to jak go oglądałem powierzchownie to nic nie było z nią złego tylko zderzak z tylu się odpiął z zaczepów i leciutko zwisa ale to wystarczy podpiąć z powrotem tak mi się przynajmniej wydaje. Może jest ktoś z Zielonej Góry i oglądał ten samochodzik?? Proszę o jeszcze jakieś komentarze bo najbardziej mnie zastanawia to że ten samochód stoi już w tym komisie kilka miesięcy dlatego trochę się waham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO właśnie niby ma ten silniczek 150km ale bym musiał dokładnie sprawdzić. A co do prawej strony to jak go oglądałem powierzchownie to nic nie było z nią złego tylko zderzak z tylu się odpiął z zaczepów i leciutko zwisa ale to wystarczy podpiąć z powrotem tak mi się przynajmniej wydaje. Może jest ktoś z Zielonej Góry i oglądał ten samochodzik?? Proszę o jeszcze jakieś komentarze bo najbardziej mnie zastanawia to że ten samochód stoi już w tym komisie kilka miesięcy dlatego trochę się waham.

 

Jeśli stoi kilka miesięcy to ja bym sobie odpuścił. Chociaż teraz mocne silniki kiepsko się sprzedają. Poproś może jakiegoś kolege z forum to z Tobą pojedzie i zobaczy jak to wygląda. 150 koni juz naprawde fajnie jedzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak na P11 przed liftem wygląda całkiem nienajgorzej :) Chyba ciężko się do czegoś przyczepić, choć zdjęcia są średnio ostre - pewnie wina aparatu.

 

Vengosh - ta biała primka wygląda ślicznie!! :P Nie wiem co wy chcecie od tych białych aut, wyglądają całkiem spoko, a w razie potrzeby malowania - nie wychodzą kosmiczne sumy. Gdyby to było 2,0 z gazem a nie w dieslu chętnie bym sie na taką zamienił :)

 

H3sus - nie wiem czy pomogę bo p10 nie jeździłem, ale poruszając temat gazu moja jest model wyższa, ma instalację sekwencyjną i nie było z nią jeszcze żadnych problemów a trochę jeżdżę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena fajna. Po zdjęciach widać, że lewe przednie i prawe tylnie różnią się delikatnie odcieniem. Oczywiście nie skreśla to samochodu. Jeśli masz nie daleko to moim zdaniem warto zobaczyć i przyjżeć się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena fajna. Po zdjęciach widać, że lewe przednie i prawe tylnie różnią się delikatnie odcieniem. Oczywiście nie skreśla to samochodu. Jeśli masz nie daleko to moim zdaniem warto zobaczyć i przyjżeć się.

 

 

No właśnie jutro wujek, który mieszka niedaleko zajedzie zobaczyć ten samochodzik. Jeśli bedzie ok to chyba go kupie. W ciemno jechać nie bede tam aż z Rzeszowa :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10096608 - czy ktoś może z was wie, co to za dziwna wersja?? Prima 1998 rok, a kiera jakby z epoki wcześniej, poza tym 1 raz się spotykam z takim rozwiązaniem wycieraczki tylnej szyby w sedanie. A i może ktoś z was mnie oświeci, bo ja ze wsi jestem. Czy jak się napcha tej drewnopodobnej okleiny na deskę rozdzielczą i wstawi lewarek od jelcza to primera mniej pali albo szybciej jedzie?? A może ma po prostu przebieg 2x większy i właściciel chce lekko zatuszować sprawę ?? Pytam, bo coraz rzadziej można znaleźć fajną normalną primerę bez 2 ton okleiny w środku;/ i lewarków z rosyjskich ciężarówek;/

 

i 2 ogłoszenie

 

http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-primera-1-8-diesel-10455991.html#f0be7e66944cc1ee,1 - to pomyłka?? czy rzeczywiście były 1.8 w Dieslu?? a poza tym jakieś dziwne siedzenia. Pierwszy raz widzę coś na kształt kubełków w P11.144. Czy ktoś coś więcej mógłby powiedzieć o w/w wersji??

 

a i 3 rzucę

 

http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-primera-kombi-comfort-2-0-diesel-10974200.html#5dcabea0391817bd,2 - nie widać dokładnie ale wydaje się być ok, chociaż po opłatach to z jakieś 15 tyś wyjdzie

Edytowane przez vengosh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i 2 ogłoszenie

 

http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-primera-1-8-diesel-10455991.html#f0be7e66944cc1ee,1 - to pomyłka?? czy rzeczywiście były 1.8 w Dieslu?? a poza tym jakieś dziwne siedzenia. Pierwszy raz widzę coś na kształt kubełków w P11.144. Czy ktoś coś więcej mógłby powiedzieć o w/w wersji??

To 1.8, tylko że w benzynie (wnioskując po ilości kucy podanej w ogłoszeniu). Fotele są bardzo fajne, mają lepsze trzymanie boczne niż zwykłe fotele z poliftowych primer - pewnie jakiś pakiet sportowy czy cuś. Jeszcze fajniejsze fotele są w wersjach Sport+, wyprofilowane identycznie, tyle że są po bokach skórzane wstawki - coś podobnego jak w P11 gt, tylko że lepiej to wygląda.

Bawiłem się w wymianę foteli w P11. Można to sobie obejrzeć tutaj: KLIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.p...ow&id=C10096608 - czy ktoś może z was wie, co to za dziwna wersja?? Prima 1998 rok, a kiera jakby z epoki wcześniej, poza tym 1 raz się spotykam z takim rozwiązaniem wycieraczki tylnej szyby w sedanie. A i może ktoś z was mnie oświeci, bo ja ze wsi jestem. Czy jak się napcha tej drewnopodobnej okleiny na deskę rozdzielczą i wstawi lewarek od jelcza to primera mniej pali albo szybciej jedzie?? A może ma po prostu przebieg 2x większy i właściciel chce lekko zatuszować sprawę ?? Pytam, bo coraz rzadziej można znaleźć fajną normalną primerę bez 2 ton okleiny w środku;/ i lewarków z rosyjskich ciężarówek;/

 

 

Kierownica wydaje się taka sama, jak w każdej innej "nie sportowej" wersji P11 przed liftem.

Co do wycieraczki w sedanie, ktoś kiedyś pisał, że to była wersja na skandynawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nu szto Fragles a gdie ty zdiełał takowe forum u druziibiggrin.gifi jeszczo poniał szto tam napisali

Z fotek widzę że niezła zabawa z tą przekładką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nu szto Fragles a gdie ty zdiełał takowe forum u druziibiggrin.gifi jeszczo poniał szto tam napisali

Z fotek widzę że niezła zabawa z tą przekładką

:D

Powiedzmy, że jestem uchodźcą:D

A tak na poważnie - oprócz polskiego nissanklubu jestem uczestnikiem białoruskiego, rosyjskiego i ukraińskiego klubów. Najbardziej się udzielam na białoruskim (najbliżej;) ) i dla wschodnich kolegów zorganizowałem dwa sportowe środki z P11 i P11.144.

Zabawy trochę jest. Jak chce się to zrobić z głową i tak jak należy (z pełną regulacją lewego fotela), to zajmuje to około 4-ch godzin..

Edytowane przez fragles13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Obserwuje to forum od dawna i jako właściciel P10'ki znajduje tu wiele ciekawostek.

Czas przesiąść sie na P11. Widze że macie duże doświadczenie w ocenach Nysek , mam więc i ja pytanko -

co myślicie o tej sztuce ?

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0-C9638719.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypas wnętrza to ma niezły; sterowanie radyjkiem i zestaw głośnomówiacy. Brakuje mu tylko białych zegarów do szczęścia i xenonów. Te lampy to zwykłe nie Xenon. Jeśli z Polskiego salonu to podjedź spisz VIN (numer budy), znajduje się na ścianie grodziowej pod maską, a i książkę serwisową przejrzyj.

Jakoś tanio jak na ten rocznik na blachach krajowych. Ciekawe jak tam skrzynia CVT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twardy poszukiwacz Primery Vengosh nie spoczywa w walce :) Zdjęcia kiepskie strasznie, trudno coś powiedzieć, do Siedlec lekko ponad stówe wiec da sie podjechać, spytam kolegi stamtąd czy by nie miał chwilki żeby podjechać i oglądnąć ale nic nie obiecuje bo pracuje w systemie zmianowym i różnie to u niego bywa.

 

Z kolei ta wcześniejsza Primka, o której wypowiadał sie nasz miejscowy traktormaniak jest chyba coś nie teges... Zderzak ze spryskiwaczami i fioletowe soczewki = zwykłe lampy... coś tu nie pasuje bo z tego co koledzy z forum pisali soczewki w xenonach są jasne, więc pewnie po dzwoneczku :P

ciekawe czy tylko zderzak wymieniany czy cały przód. Jakby można było dostrzec pokrętło regulacji świateł wszystko byłoby jasne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jade jutro z samego rana do Siedlec obejżeć.

Zderzak wygląda na robiony - odstaje kolorem , reszta albo lepiej pomalowana albo nie była uszkodzona.

Sprawdze jak wygląda pas przedni, czy chłodnice są orginalne.

Zastanawia mnie czy spryskiwacze były montowane nie tylko do xenonów.

Jeżeli ktoś z okolic jest chętny do obejżenia to zapraszam gg 445098.

Na co zwrócić uwage przy automacie , oprócz nierównych obrotów i drgań ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam ze spryskiwaczami w H! też są I tak jak wspominałem Xenon to biała mleczna soczewka, a H1 fioletowa. Jak ciemna (prawie czarna) to podróba w Xenonach nie ma regulacji świateł przy kierownicy, bo nie ma potrzeby, światła regulowane są automatycznie poprzez czujniki na osiach, jedynie ustawia się je wstępnie przy wymianie żarników. Była jedna sr20de z xenonami i pokrętłem regulacji świateł na forum z Polskiego salonu, ale sądzę że to ściema albo jakiś mod, choć właściciel twierdził że tak było fabrycznieblink.gif

 

P.S Dziś z Vengoshem oglądaliśmy 2 traktory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I można chyba zgodnie stwierdzić, że szału nie zrobiły :)

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10106649 - silnikowo OK (wg and_pec) a blachy wg mnie kiepsko - malowany sprayem w stodole zderzak, tylna klapa rudawa i szyba nieoryginalna(po dokładnym sprawdzeniu - szyba jednak oryginalna - sorry), chalupniczo pociagniety farbkami prawy bok i brak opon letnich i zimowych, felgi tez na wykonczeniu - jak na 14 400 - OFERCIE MOWIMY NIE

 

W dodatku w bagażniku był wożony pies (jak można wozić kundla w bagażniku z welurową tapicerką nie używając maty ochronnej ;/) szewczyk dratewka oddzielając mak od piasku miał lajtową robotę:), tego się praktycznie nie da wyskubać, a że mam uczulenie na psy i koty więc odpada ;/

 

http://zamojska.otomoto.pl/nissan-primera-diesel-klimatronic-elektryka-C9103158.html - stanu nie znam - ale 17 900 + opłaty za traktora?? ciezko mi powiedziec

 

A poza tym Komisant z takim podejściem do klienta to jak sprzeda 2 fury na rok to powinien być szczęśliwy:)

Edytowane przez vengosh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...