Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

a propos postu wyżej

1,6 czy 1,8 to po 100kkm żłopią olej jak Wawelski na kacu?warning.gif

 

1,6 to konstrukcja z gaźnikiem, na miejscu pytającej, gdybym to ja szukał takiego auta, wybrałbym nowocześniejszą jednostkę.

Z "poborem" oleju, przypadki występowały w 1,8 ale jest kilka osób na forum, mających takie silniki zarówno w primerach jak i almerach, które nie mają takich problemów, grubo powyżej magicznych 100tkm

Edytowane przez herson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oczekiwaniu na decyzję sprzedającego co do ceny, znalazłem kolejne autko.

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=790478997 - jakieś opinie?? Może ktoś je już oglądał.

 

i jeszcze taki exclusive - http://otomoto.pl/nissan-primera-kombi-2001-C9993554.html

Edytowane przez vengosh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do niedawna jeżdziłem przez prawie 10 lat Nissanami P10E i P11 i uważam,że to naprawdę twarde i niezawodne samochody.Teraz niedawno sprzedałem swoją SR20DE rodzince i przesiadłem się na turbo diesla dci w ramach tego samego koncernu,ale czas pokaże jak będzie z eksploatacją.oby nie było gorzej :rolleyes2:

Edytowane przez SPEEDY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja niestety muszę z przykrością stwierdzić, że zawiodłem się na mojej Primerce. 5 miesięcy temu kupiłem P11.144 2,0TD. Dodam, że autko było zadbane. Wcześniej jeźziłe Golfem 3 1,8b. Po Japończyku spodziewałem sie czegoś więcej... Przynakmniej nie spodziewałem sie tak piszczących wahaczy i te cholerne wycieraczki:)No ale cóż może się przyzwyczaje. Czym więcej czytam te forum tym bardziej przechodzi mi złośc na moją Primkę, bo myślałem że te uciążliwe "usterki" zdażają się tylko mi.

Pozdrawiam wszystkich Nissan Maniaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glowa do gory,poczytaj inne fora,a zobaczysz jakie ludziska maja problemy.Podam dwa przyklady od moich znajomych: A4 co 4m-ce cos wymienia w zawieszeniu,civic ufo non stop problemy z pukaniem z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w Klubie ;)

Jestem tu nowy ale chce sie wkręcić ponieważ powiekszyła mi sie rodzina, sprzedałem 206 i chcę kupić Primere kombi P11 ;)

Pomóżcie w wyborze, już miałem mieć czarną w białych skórach, 1.8 pełna elektryka ale coś mój sprzedawca hmmm gra w kulki już 2 tyg jedzie oona z niemiec;( Jeśli ktoś ma namiary lub sprowadzi ( srebrny met. wchodzi w rachubę i czarny )czekam na propozycje;) Najlepiej woj.łódzkie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak towarzyszu Vengosh nie doczekałeś sie decyzji sprzedającego... :P Tak jak rozmawialiśmy kolesiowi trzeba strzelbę kupić bo myśliwym może zostanie :) Co do Tych dwóch Primerek moim zdaniem ładniejsza jest ta czarna :) tylko ten Kołobrzeg... :/

 

Witam nowego zwolennika primerek :) choć od powitań mamy temat w innym dziale forum:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/1060-chcesz-sie-przywitaae-jeste-nowy/

A co do zakupu dobrego auta drogi Rafaelu nie jest to takie proste jak sie wydaje, ja szukałem auta przez 3 miesiace, zakupiłem lecz nie do końca jestem z niego zadowolony, lecz bardzo też nie narzekam, najlepszym przykładem i wzorem poszukiwań jest już wyżej wymieniony przeze mnie Towarzysz Vengosh :P z którym polecam porozmawiać odnośnie zakupu kombiaka. Może wspólnie będziecie szukać 2 sztuk :)

 

Odnosząc się do wypowiedzi znajdujących się wyżej kolejny raz dementuję pogłoskę o "żłopaniu oleju jak smok Wawelski na kacu" przez silniki 1,8. Przejechałem już sporo kilometerków i nie zauważyłem aby z silnika ubyła choć kreseczka oleju na miarce. Moim zdaniem wszystko zależy od eksploatacji, jak zarzyna sie silnik non stop na maksymalnych obrotach to nie ma co sie dziwić że później bierze olej, a pogłoski roznoszą się na wszystkie silniki.

Musze jednak przyznać rację polecającym 2 litrowe silniki gdyż pod względem mocy różnica jest odczuwalna, a spalanie 2,0 i 1,8 przy delikatnej jeździe jest porównywalne, także następnym razem będę się przychylał do większego silnika. Jedynym minusem mogą być wyższe opłaty ubezpieczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym minusem mogą być wyższe opłaty ubezpieczenia...

Jeśli się nie mylę stawka w przedziale objętości 1,6 - 2,0 jest taka sama. Chyba, że miałeś na myśli jeszcze większy silnik niż 2,0 i nie mówiłeś o Primerze..;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją też lubię chodź ostatnio wystawia naszą przyjaźń na próbę, a ten przepalony łącznik na wydechu uważam za szczyt złośliwości. Poza tym no cóż 60 tyś km w niecały rok i poza tym wydechem i wnerwiającą kontrolką poduszki nic sie nie dzieje. Wcześniej było P10 i też super sie jeździło. Teraz pojawi sie kolejne nismo i wygląda na to że będzie to alma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Primerę po lifcie 2001rok kupioną od dilera w polce 1,6 16V Kombi.

Myślę ze każda marka ma swoje plusy i minusy ,w swoim Nissanie nie podoba mi się blacha bardzo słaba i miękka dużo ognisk rdzy wcześniej miałem Megane z 2000roku i Lagunę z 2001roku miały bez porównania lepszą blachę ,następna sprawa to słabe wyposażenie ale to chyba dlatego ze krajowy,sprzęgło dziwnie bierze reflektory soczewkowe bardzo słabo świecą niski komfort jazdy głośno w środku w porównaniu do wcześniejszych Francuzów które miałem .

Dużym plusem jest silnik ,nie zawodny ,dość dynamiczny nie pali dużo .

Myślę ze gdyby te Primery które u nas są dostępne były produkowane w Japonii były by lepsze a tak to Brytyjczycy się nie przykładają.

Powiem szczerze myślałem że są to lepsze samochody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: jak Primera ma homologacje na ciężarowe, to mam rozumieć, że może wozić tylko 4 osoby? Czy można się tej homologacji jakoś pozbyć?

Mozesz się pozbyć: jedzieśz do zarejestrowanego warsztatu tam ci to zdemontują i wystawią świstek ( może być rachunek, faktura ) ze świstkiem jedziesz na stację diagnostyczną i tam dostajesz kolejny świstek i z tym papierkiem musisz się udać do wydziału komunikacji aby zmienić dane w dowodzie - kosz około 500 zł. ( wszystko zależy od warsztatu ile skasują )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vengosch nie ma czasu bo szykuje srebrną traktorstrzałę na najbliższego Lubelskiego spotabiggrin.gif a fele takie to są i umnie z tym że oczywiście 15'

Przyznaję koledze rację że cięzko takie dostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

jestem szczesliwym posiadaczem CVT

 

i tak co do mulenia to lekko wyczuwalne tylko do ok. 40km/h

 

pozniej cos niesamowitego, Panowie wyobrazcie sobie na stałe ustawioną wskazówke obrotów na 5800 i tak do 220 na zegarku

 

przy trybie automat piekne obroty na wyzszych predkosciach 2tys/100km

 

POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...