Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

pozniej cos niesamowitego, Panowie wyobrazcie sobie na stałe ustawioną wskazówke obrotów na 5800 i tak do 220 na zegarku

Nie chce Cie straszyc ale jesli bedziesz tak jezdzil w sensie z gazem w podlodze, to dlugo CVT u Ciebie nie pochodzi. Jest to bardzo dobra konstrukcja ale dla ludzi co jezdza w miare spokojnie. Tyczy sie to wszystkich modeli z CVT nie tylko P11.144.

Edytowane przez ulisses
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę oszukiwał. Jestem lekko podniecony swoim nabytkiem. A dla szukających polecam konkurencyjne autko z Wielkopolski. Wydaje mi się że warto podjechać.

 

http://allegro.pl/item792289192_nissan_primera_diesel_klima_niezawodny_japonski.html

 

Właściciel odpisał na maila szybciutko, dosłał mi dużo fotek, i odpowiedział na moje nurtujące pytania (a przecież wiadomo jaki męczący bywam).

 

A oto i odpowiedzi na moje pytania, treści pytań możecie się domyślić :)

 

1) Oczywiście diagnostyka jest możliwa musimy dograć tylko terminy.

2) Foto przesyłam w załączniku w kilku mailach

3) Letnie Brigstone (3 sezon) a zimówki zdaje się że Barumy Antartica muszę sprawdzić dam znać jutro.

4) Szyby wszystkie są oryginalne w jednym roczniku auto jest w doskonałej kondycji blacharsko lakierniczej jest tylko małe wybrzuszenie lakieru na drzwiach kierowcy u dołu przy uszczelce mało widoczne ale pisze jaki jest stan faktyczny aby nie było niedomówień myślę że to kwestia soli zimowej itd. postaram się dosłać foto jak najszybciej.

5) nr VIN: SJNTDAP11U0459005

6) Negocjacja ale delikatna i najlepiej na miejscu przy oględzinach.

 

Sprawdzić jechać i brać. Mi się nie chciało z LBN, bo dopinałem już transakcję "lubelskiej".

 

PS. Doceńcie to, że wstałem w nocy, żeby poprawić swój "lakoniczny wpis". Mam nadzieję, że moja prima jeszcze śpi i nie będzie miała mi za złe że nocną porą wychwalam inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ;) P11 kombi 2.0 2000r. z salonu Nissana W-wa . W drodze powrotnej z W-wki do Łodzi rewela....... no może nie tak do konca bo zamiast zimnego powietrza z klimy leciało z jednego nawiewu przedniego chłodne a z drugiego gorące;( odwiedziłem od razu klimatyzatora ale on stwierdził ze klima ok wysłał mnie do mech celem sprawdzenia nawiewów;( mam nadzieje ze to nic poważnego. Pozdrawiam i witam w gronie nissanowców;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już znalazłem. Cena ustalona. Jutro D-Day. Diagnostyka i OGIEŃ. 2 Sygnatury na umowie i Forum robi Ufff :)

 

vengosh gratuluję zakupu! :) Mam do Ciebie pytanie? Dlaczego chciałeś Prime z silnikiem TD? Oczywiście nie wnikam w indywidualne preferencje, ale obecnie sam mam dylemat. Chciałbym kupić Primerke P11 z silnikiem 2.0 Wcześniej nastawiałem się na benzyne+gaz (głównie ze względów ekonomicznych), ale przy obecnej cenie gazu koszt przejechania 100km jest porównywalny do tego jakbym zalewał ropę. Wiem, że może trochę upraszczam sprawę, ale powiedz mi co jest lepsze? Np. dla mnie 2.0 TD z 90KM a 2.0 w benzynie z 140KM to przepaść w mocy? Mam rację czy nie? Wiadomo- mówi się, że gaz ogólnie źle wpływa na silnik itd., a znowu o dieslach, że są b. czułe na jakość ropy (szczególnie tej w Polsce), części do ropniaków też podobno są droższe, koszt nowej turbiny jak się spierpsuje to pewnie koszt prawie połowy wartości samochodu? Dajcie mi jakieś plusy? Nadmienie jeszcze raz, że chodzi mi o to, żeby jeździć ekonomicznie, ale też, żeby samochód miał przysłowiowe kopyto.

Edytowane przez Cartman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vengosh gratuluję zakupu! :) Mam do Ciebie pytanie? Dlaczego chciałeś Prime z silnikiem TD? Oczywiście nie wnikam w indywidualne preferencje, ale obecnie sam mam dylemat. Chciałbym kupić Primerke P11 z silnikiem 2.0 Wcześniej nastawiałem się na benzyne+gaz (głównie ze względów ekonomicznych), ale przy obecnej cenie gazu koszt przejechania 100km jest porównywalny do tego jakbym zalewał ropę. Wiem, że może trochę upraszczam sprawę, ale powiedz mi co jest lepsze? Np. dla mnie 2.0 TD z 90KM a 2.0 w benzynie z 140KM to przepaść w mocy? Mam rację czy nie? Wiadomo- mówi się, że gaz ogólnie źle wpływa na silnik itd., a znowu o dieslach, że są b. czułe na jakość ropy (szczególnie tej w Polsce), części do ropniaków też podobno są droższe, koszt nowej turbiny jak się spierpsuje to pewnie koszt prawie połowy wartości samochodu? Dajcie mi jakieś plusy? Nadmienie jeszcze raz, że chodzi mi o to, żeby jeździć ekonomicznie, ale też, żeby samochód miał przysłowiowe kopyto.

Jeśli diesel jest zdrowy, to nie jest wcale taki muł na jakiego go kreują. Mój ostatnio został uzdrowiony i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony dynamiką - porównywalna do passata 1,9 TDI ojca. Z czułościa na paliwo bym nie przesadzał - tankuję bardzo często za wschodnią granica i nie ma żadnych problemów (chyba, że tam paliwo jest lepsze niż w Polsce;) ) Jedyne na co trzeba uważać to termin wymiany rozrządu i nie przegrzewać silnika, bo głowice lubią sobie pęknąć (wydaje się, że nie tylko na skutek przegrzania, ale też po prostu ze zmęczenia materiału). Wyciszenie w dieslach jest dość słabe - jeśli zależy Ci na komforcie to bez dodatkowych mat wygłuszających się nie obejdzie. Co do turbiny - przy rozsądnej jeździe nie widzę powodu aby miała nawalić. A jakby się tak jednak stało, to na Allegro używka z jakąś tam gwarancją kosztuje od 500zł - nie ma dramatu.

Ot tyle mi się na szybko wymyśliło.

Edytowane przez fragles13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli diesel jest zdrowy, to nie jest wcale taki muł na jakiego go kreują. Mój ostatnio został uzdrowiony i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony dynamiką - porównywalna do passata 1,9 TDI ojca. Z czułościa na paliwo bym nie przesadzał - tankuję bardzo często za wschodnią granica i nie ma żadnych problemów (chyba, że tam paliwo jest lepsze niż w Polsce;) ) Jedyne na co trzeba uważać to termin wymiany rozrządu i nie przegrzewać silnika, bo głowice lubią sobie pęknąć (wydaje się, że nie tylko na skutek przegrzania, ale też po prostu ze zmęczenia materiału). Wyciszenie w dieslach jest dość słabe - jeśli zależy Ci na komforcie to bez dodatkowych mat wygłuszających się nie obejdzie. Co do turbiny - przy rozsądnej jeździe nie widzę powodu aby miała nawalić. A jakby się tak jednak stało, to na Allegro używka z jakąś tam gwarancją kosztuje od 500zł - nie ma dramatu.

Ot tyle mi się na szybko wymyśliło.

 

Co znaczy, że został uzdrowiony?

Dobre wyciszenie też by się przydało (dla dziecka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy, że został uzdrowiony?

Dobre wyciszenie też by się przydało (dla dziecka).

Wymiana wtryskiwacza sterującego + dokręcenie kolektora wydechowego (był przedmuch - przy wymianie uszczelki pod tym kolektorem magik nie dokręcił, przez co turbina słabiej doładowywała).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już odpowiadam. Moja przygoda z primerą zaczęła się od kupna WP11 przez mojego zioma. Całkowity przypadek sprawił że stał sie on właścicielem Primery i to w dieslu. Wsiadłem, przejechałem się i stwierdziłem ze ten samochód i ja tworzymy całość. Nissan okazał się być bardzo wygodny, a kombi dodatkowo dostarczyło mi dużo przestrzeni i widoczności porównywalnej z tą w szklarni.

 

Co kierowało mną przy wyborze jednostki napędowej??

1. Zależało mi na samochodzie który jest/będzie żywotny, a w światku motoryzacyjny panuje takie przeświadczenie że diesel dobrze użytkowany jest żywotniejszy.

2. Lubię dźwięk tego silnika, jest kojąco piękny

3. Ma dłuższe przełożenia od benzynowego i dużo lepszą elastyczność, co przy jeździe w trasie - ekonomicznej jeździe daje mega frajdę - sprawdziłem organoleptycznie i wyszło cudownie:)

4. Koszty - cena paliwa wyższa od ceny ON, a przy ekonomicznej jeździe mniej spali mi ON niż PB

5. Cen części nie rozliczałem na PB i ON, po prostu sprawdziłem ceny części Primery, większość bardzo tania

6. Zasięg - w trasie zasięg jest piękny :) na ON

7. Bezpieczeństwo - silnik diesla z racji swojej większej wagi lepiej zamortyzuje ewentualne uderzenie

 

Jeżeli chodzi o jazdę. Miasto ekonomicznie - do 2 tys - 7,5 L ON, trasa 5,8 L ON przy 90-100 na godzinę. Duży moment obrotowy sprawia że jak wrzuciłem 5 w Lublinie to wysprzęgliłem w Hrubieszowie. Nie wiem ile spaliła by benzyna, ale pewnie podobnie przy delikatnej jezdzie. CO do LPG - powiedziałem sobie po Nexii - nigdy więcej nie pokarzę swojego samochodu LPG. Strzały, prychnięcia, mały zasięg, smród gazu i utrata dynamiki mnie wkurzały. Z diesla jestem zadowolony czy byłbym z benzyny, nie wiem, ja chciałem diesla i diesla mam. O benzyniakach ani zle ani dobrze powiedzieć nie mogę. Jeżeli lubisz skopcić gumę i zapier... na 3 bierz benzynę. Jeżeli chcesz i umiesz jezdzić ekonomicznie bierz diesla.Wszystko zależy od temperamentu:)

 

Co do wypowiedzi fraglesa - ma rację, diesel, jeżeli jest szanowany potrafi zaskakiwać. Jedziesz sobie powoli, ale jak trzeba to cie poratuje swoim momentem. A jak się rozbuja to ciężko bo wyhamować. Tak leci :) A jezeli chodzi o Paliwo - mam znajomych spod granicy, którzy użytkują nowe silniki TDI na ropie z Ukrainy i nie mają problemów. Ci którzy jeżdżą benzyniakami jeżeli widzą różnicę to na plus. Ogólnie paliwa z ukrainy nie trzeba się obawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Dobre wyciszenie też by się przydało (dla dziecka).

 

Silniki diesla nie są specjalnie głośne jak się jeździ delikatnie, więc z wyciszeniem raczej nie powinno być problemów, no chyba że ma się założony sportowy tłumik to dziecko siedzące na tylnej kanapie nie miało by komfortu, ale do diesla sportowe tłumiki to tak jak spojler z nieociosanej deski do fiata 126p :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie forumowiczow

 

Planuje zakup auta. Rozwazam Nissana Primere, Honde Civic albo VW Golfa. Obecnie na pierwszym miejscu mam Primere i konkretny model na ktory musze sie zdecydowac jest tutaj: http://auto-mat.otomoto.pl/nissan-primera-1-9dci-122km-103tys-km-C10389890.html

 

Wiem ze sporo osob potrafi juz na podstawie ogloszenia ocenic ze podane informacje sa wielka sciema a auto ma czesciowy lifting i bylo bite pomimo deklaracji sprzedajacego. Ja jeszcze fanatykiem swojego auta nie jestem bo go nie mam. prosze wiec o rady i opinie ludzi ktorzy sie na tym znaja. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze jedno: to nie jest dobry silnik w primerach. Chociażby z powodu braku zamiennika kola dwumasowgo (jedyne dostępne koszt kolo 4kpln), do 2,2 można kupić za mniej niż połowę ceny.

Edytowane przez ulisses
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie forumowiczow

 

Umiescilem tego posta juz w innym miejscu tego forum ale dopiero teraz zorientowalem sie ze to miejsce jest na to przezanczone. Sorry.

 

Planuje zakup auta. Rozwazam Nissana Primere, Honde Civic albo VW Golfa. Obecnie na pierwszym miejscu mam Primere i konkretny model na ktory musze sie zdecydowac jest tutaj: http://auto-mat.otom...-C10389890.html

 

Wiem ze sporo osob potrafi juz na podstawie ogloszenia ocenic ze podane informacje sa wielka sciema a auto ma czesciowy lifting i bylo bite pomimo deklaracji sprzedajacego. Ja jeszcze fanatykiem swojego auta nie jestem bo go nie mam. prosze wiec o rady i opinie ludzi ktorzy sie na tym znaja. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

widze juz od dawna te autko ktore ktorys juz raz jest wystawione czy moze ktos byl i ogladal ta Primerke??

 

http://moto.allegro.pl/item798269007_nissan_primera_2_0_automat_klima_okazja.html

Sama kierownica mówi ze tam 100,000 brakuje min na liczniku chyba że właściciel pracował jako tester w fabryce pumeksu. Szukaj dalej ale rzadki egzemplarz P11 zrobiony przez Pana Henia w garażu na P11.144. Kolego szkoda czasu na takie wynalazki.

 

Witam serdecznie forumowiczow

 

Umiescilem tego posta juz w innym miejscu tego forum ale dopiero teraz zorientowalem sie ze to miejsce jest na to przezanczone. Sorry.

 

Planuje zakup auta. Rozwazam Nissana Primere, Honde Civic albo VW Golfa. Obecnie na pierwszym miejscu mam Primere i konkretny model na ktory musze sie zdecydowac jest tutaj: http://auto-mat.otom...-C10389890.html

 

Wiem ze sporo osob potrafi juz na podstawie ogloszenia ocenic ze podane informacje sa wielka sciema a auto ma czesciowy lifting i bylo bite pomimo deklaracji sprzedajacego. Ja jeszcze fanatykiem swojego auta nie jestem bo go nie mam. prosze wiec o rady i opinie ludzi ktorzy sie na tym znaja. Pozdrawiam.

Kolego link nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. a co sadzicie o tej? nie napisane jaki przebieg.

http://otomoto.pl/nissan-primera-po-lifcie-1-6-gaz-C10368557.html

 

Bardzo nietypowy kolor na ten model auta, jednak podoba mi sie :) Podobno silniki poniżej 2 litrów są kiepskie lecz ja na mój 1,8 nie narzekam to i 1,6 da rade :P

ciekawe po co 2 antenki... Pytanie do sprzedającego - czy lampy ksenonowe? spryskiwaczy nie widzę, soczewka nie jest fioletowa, po zdjęciach niebardzo można to stwierdzić gdyż niewyraźne, ale wnioskowałbym że to g... warte zamienniki depo a w takim przypadku Primerka po sporym dzwonie... Choć klapa wydaje się nigdzie nie odstawać i wygląda równo. Obie soczewki wyglądają tak samo więc dziwny zbieg okoliczności byłby gdyby sprzedający twierdził, że wymieniane bo pękły od kamyczka...

Poza tym wnętrze jakoś mi nie pasuje. Mogę się mylić ale coś z nią jest nie tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xenon to opcja a spryskiwacze były montowane i do normalnych lamp Oryginalne H1 mają fioletowe a Xenon mleczne soczewki lampy są Valeo

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

looknij tu

 

http://www.sprowadzanieaut.pl/06/jak-sprawdzic-stan-techniczny-samochodu-co-warto-sprawdzic/

 

"wszystkie auta od 2001 roku maja system EOBD który awarie wskazuje świeceniem diody MIL. Na Twoim miejscu odżałowałbym jednak pieniądze na sprawdzenie geometrii zawieszenia, nadwozia oraz sprawdzenie zawieszenia na szarpaku i podłączenie pod komputer w celu odczytania wartości aktualnych sterownika silnika i sprawdzenia systemu ABS/ASR i poduszek gazowych, bo zdarzają się oszustwa polegające na odłączeniu diody komunikującej o awarii."

 

hmm mam wp12 2003r, niedawno kupilem jak sprawdzic czy ta dioda jest odłączona ,i wogole gdzie by sie zapalila w jakim miejscu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. a co sadzicie o tej? nie napisane jaki przebieg.

http://otomoto.pl/nissan-primera-po-lifcie-1-6-gaz-C10368557.html

 

Mi się kolor nie podoba. Wyposażona nieźle. Nawet radio ze zmieniarką ma i podgrzewane fotele. A i pewnie komputer pokładowy i 4 poduszki się znajdą. I turbo antenkę ma z przodu :) Na liczniku ma około 250 tys. kilometrów. Całkiem możliwie że nie kręcony przebieg. Ogólnie bardzo wygodne auto ale motor 1.6 w gazie?? Przemyśl sprawę. Konfiguracja wnętrza na 90% oryginalna.

Edytowane przez vengosh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...