Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

A co sądzicie o takim nissanku

 

Nie ma fotek jak powierzchniowo wygląda silnik. Z ceny napewno trzeba urwać, bo jest za duża, no chyba,że naprawde laleczka jest z niej;) Widzę,że sprzedający, jak i Ty jesteście z tej samej miejscowości, więc swojego chyba nie oszuka:) Ale zawsze mogę się mylić!

 

ps. mnie interesuje ta: P10,Sedan,2 litrowy automat,91 rok Może ktoś ze Szczecina ją już oglądał??

Edytowane przez smyndrok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nissan z komisu to ściema może jakaś być bo coś za tanio i nie ma szyberdachu a napisał że ma. Rejestracja z Kwidzyna. To kawałek od szczecina. Ja niestety mam za daleko żeby obejrzeć.

 

Ten nissan którego oglądałem jest w niezłym stanie blacharka super. Kilka rysek tylko ma. Do wymiany są amortyzatory tył i nic więcej. Silnik suchy przy -15 go paliłem to bez problemu. Chciałem się zapytać ile waszym zdaniem można za niego zapłacić bo typ powiedział że za amory spuści 500 i więcej nie chce. Proszę o wasze opinie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna, na zdjęciach trudno się do czegokolwiek przyczepić oprócz tego, że tylny zderzak i jego spasowanie wskazuje, że ktoś tam raz (przynajmniej) na nim lądował, ale to raczej standard.

 

Brak fotek spod maski.

 

 

Jak na kombi to zadbany, ale mimo to wątpię w przebieg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spasowanie przedniego zderzaka też pozostawia wiele do życzenia, przebieg "giełdowy", zmieniona gałka lewarka i moim zdaniem cena za niska jak na coś dobrego

 

ps. było coś takiego w tym modelu jak "podgrzewana przednia szyba"? z tego co ja się orientuje to chyba tylko nawiewem wewnątrz auta ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje, że przedni zderzak z prawej strony mógł być ruszany, ale nie widac dobrze na zdjęciu...

a co do tego tylnego zderzaka, to może tylko zatrzask puścił, co w nyskach często się zdarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. chcialem zapytac jak jest z silnikami w tym modelu jakie sa wady tego samochodu jakie zalety na co zwrocic uwage etc.etc.

 

natomiast co do twojego pytania hmm...

1. najwazniejsza sprawa to miec ukonczone 26 lat to podstawa (niektorych marek nie chca naewt ubezpieczac jesli nie masz skonczonego wieku np.Subaru)

2. oczywiscie podstawowa sprawa jest jak dlugo masz prawo jazdy i czy miales jakies zdarzenia na drodze tj.wypadki, stluczki itp.

3. ubezpieczenie wykupuje sie na konkretna osobe nie na samochod (!)

 

do tego dochodzi MOT( przeglad techniczny )raz na rok

i jeszcze Tax czyli podatek :devil: i tutaj to juz wszystko wchodzi w gre wiek auta, pojemnosc silnika i najwazniejsza sprawa ilosc wydalanych spalin

 

ot i to wszystko co trzeba oplacic przy zakupie samochodu w uk

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszsytkich.

 

To jest mój pierwszy post na forum, jako że zastanawiam się nad kupnem primery od rocznika 2005. Nie wiem na jaką wersję się zdecydować. Zastanawiam się nad wersją 2.0 benzyna, do której wstawiłbym instalację LPG albo nad wersją 2.2DCi.

 

Proszę mnie nie linczować za tą instalację LPG gdyż rocznie przejeżdżam ok 60.000km i tutaj oszczędność w porównaniu z benzyną będzie spora :)

 

W związku z tym proszę o opinie odnośnie tych dwóch silników, wad zalet i zwłaszcza na co zwrócić uwagę przy zakupie.

 

Znalazłem podobny temat tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/11007-p12wp12-silniki-yd22-vs-qr20-vs-19-dci/ ale w sumie niewiele z niego wynika

Edytowane przez Sp4rrow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem silniki te są bratnie z silnikami laguny. Ojciec szukając takiej dla siebie sie troche dowiadywał i gazownicy mowili ze 2 litry PB spoko sie zagazowuje. Ja natomiast kiedyś rozmawiłem z diagnostą z servisu renault i twierdził że laguna została królową lawet właśnie dzieki silnikom 2,2 dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem silniki te są bratnie z silnikami laguny. Ojciec szukając takiej dla siebie sie troche dowiadywał i gazownicy mowili ze 2 litry PB spoko sie zagazowuje. Ja natomiast kiedyś rozmawiłem z diagnostą z servisu renault i twierdził że laguna została królową lawet właśnie dzieki silnikom 2,2 dci.

 

2.0 benzyna to silnik o oznaczeniu QR20DE, rozwinięcie starego bardzo dobrego silnika SR20DE z almer i primer, więc nie jest to konstrukcja renault. Mam taki silnik w mojej P12, przebieg już 181tys bezawaryjnie, oleju nie wciąga, spalanie w mieście ok 10l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba silniki są CZYSTO JAPOŃSKIE i nie maja nic wspólneo z Lagunowym 1,9 DCI, 2,2 DCI to podrasowany fabrycznie do 139 KM 2,2 DI który do 2003 roku miał 126 KM, oba mają rozrząd na łańcuchu i są uznawane za bardzo niezawodne (ja na swoim 2,2 DI przeleciałem 140 tyś i ZERO problemów a modernizacja dotyczyła głównie układu sterowania i Turbo doładowania).

Przy takich przebiegach jak Twoje brał bym 2,2 DCI o ile jeździsz konkretne trasy, 2.0 na LPG zje Ci co najmniej 10-12 l/100, 2,2 DCI w trasie 6-7 l, więc zysk z LPG minimalny, benzyna 2.0 słynie niestety z apetytu na benzynkę więc i gazu pewnie łoi ostro. Z 2,2 DCI będziesz miał sporo frajdy z jazdy, to naprawde całkiem dynamiczny silniczek jeździłem zarówno 126 jak i 139 konnym, róznica jest zauważalna a bezpieczne wyprzedzanie w trasie to bajka. Zwykle przy tych silnikach wyposażenie to już full łącznie z 17" felgami które pozwalają na dośc dynamiczną jazde na zakrętach, ale kosztem sztywnego zawieszenia.

 

A co do zakupu, wszystko zalezy od przebiegu, ja zawsze wolę wydać te 500 zł na przegląd i to Serwis autoryzowany ocenia Auto, łącznie z turbo, przepływka i sprężaniem, tego gołym okiem nie ocenisz a turbo i przepływka jednak kosztują.

 

PZDR

Edytowane przez Gondor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak masz blisko to ja bym ją obejrzał. Mimo, że zdjęcia kiepskie i auto może przez to wygląda na zmęczone życiem, to wykończenie nastraja optymistycznie, ten beż i drewienka są zdecydowanie w moim guście.

 

Pojawia się pytanie, czy zaślepka airbagu przy skórzanej kierownicy tak wyraźnie odcina się kolorem od jej wieńca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również polecam benzynkę + LPG (oczywiście 2,0), teść ma 1,9 dci i masakra raz problemy z turbiną, na szczęście obyło się bez regeneracji ale strachu się najadł (ogromna czarna chmura dymu za autem), ostatnio uszczelka pod głowicą (oby tylko to) bo jeszcze nie rozbierane auto (koszt części po zniżkach prawie 900 zł bo i rozrząd z pomopą wody trzeba wymienić). Ogólnie diesel jest dobry jak nie trzeba go naprawiać bo koszty mogą być masakryczne: koło dwumasowe, turbina, pompa wtryskowa - wszystko w 4cyfrowych kwotach się obraca. Wybór należy do Ciebie ale prawie każdy mechanik powie, że nowoczesne diesle są dla ludzi z kasą...z kasą na naprawy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę od dwóch lat 2.2 dci rocznik 2005.

Silnik dosyć głośny, nawet jak na diesla i nie należy do oszczędnych jednostek. Ja mam spalanie na poziomie 8-8,5 l/100km, ale lubię wykorzystywać jego moc. Pokonuję tygodniowo około 700km, połowa trasy w ruchu miejskim, połowa na autostradzie. Wykonałem swego czasu pomiary tygodniowe i okazało się, że jeżdżąc spokojnie można zejść do poziomu ok 6,5l/100 km. O ile głośność może być uciążliwa na dłuższych trasach o tyle o spalanie się nie martwię. Wiedziałem co biorę, że nie jest oszczędny ale wiedziałem też, że jego dynamika i elastyczność w porównaniu z 6-cio biegową przekładnią czynią z niego bardzo mocną maszynę. I nie myliłem się. Samochód pomimo masy jest dynamiczny i silny. Na autostradzie momentalnie wkręca się na obroty, bez wysiłku osiągając 200km/godz. Na 6-tym biegu ładnie przyspiesza już od 80-ciu km/godz, żadnych oznak turbodziury.

Od momentu nabycia bezawaryjny, tylko przed ostatnimi świętami, po -20 stopniowych mrozach zaniemogła pompa wtryskowa - błąd P0089 - zawór wysokiego ciśnienia w pompie Denso, podobno powszechna usterka.

Generalnie polecam, bo sam jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, proszę o opinię:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11131310

 

Autko już długo wisi do sprzedaży (chyba gdzieś od połowy grudnia 2009) ale chyba jeszcze nikt tutaj go nie oceniał (przynajmniej ja nie znalazłem). Sprzedaż w Gorzowie, ja jestem z okolic Wawy więc kupe drogi muszę przebyć jeżeli bym chciał obejrzeć dlatego proszę o opinie czy warto się fatygować.

 

Druga sprawa czy trudno takie autko samemu zarejestrować, słyszałem że trzeba tłumaczyć jakieś dokumenty i że generalnie dużo latania z tymi papierami jest, może macie większe pojęcie o tym? Czy warto się w to pakować?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...