Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam na oku Nissana Primere i chciałbym zasięgnąć Waszych opinii na temat tego samochodu i egzemplarza

 

 

http://moto.allegro.pl/item884027954_nissan_primera_97_2_0_16v_slx_lpg_zadbany.html

 

Samochód ma instalacje gazową III generacji. Czy dobrze się ona sprawuje w tym aucie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yah00

Napisano dziś, 14:40

http://moto.allegro....rdzo_dobre.html

 

Wierzyć w to co pisze ten ktoś? ;)

Przebieg cofnięty nie oryginalne obszycie kierownicy . W ogłoszeniu sprzedawca napisał że jest " możliwa zamiana na inny samochód " wskazuje na handlarza . Ja bym odpuścił to autko .

Edytowane przez nice-wawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Przymierzam się do kupna samochodu i spodobał mi się Nissan Primera I. Szukam samochodu z LPG ze względu na koszty utrzymania.

 

Czy mogłabym prosić o podpowiedź, który silnik najlepiej znosi instalację LPG? Mam na myśli 1.6 16V (103KM) i 2.0 (125KM). Słyszałam, że spalanie obydwu samochodów jest takie same, a dynamika tego drugiego jest znacznie lepsza.

 

Z jaką kwotą trzeba się liczyć by kupić samochodów w przyzwoitym stanie? Najlepiej około 1995r produkcji.

 

Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi ;)

 

Proszę o krytykę tego egzemplarza :)

http://moto.allegro.pl/item888352682_ladny_niezawodny_nissan_primera_1_6_16v.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Seba2010

Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Mam pytanie odnośnie samochodu Nissan P11 kombi w automacie najlepiej z lpg. Dlaczego chce kupić Nissana.

1 Jest to Japończyk (co prawda składany w angli)

2 Moja żona nie chce się uczyć na manualu serio... jezdzila juz automatami wiec nie mowalcze w tej kwestii ;)

3 Ja lubie automaty rowniez.

4 Łancuch rozrządu

5 Niezawodność ,osłuchana ;)

6 Spokojna sylwetka

7 Duży bagażnik

 

Nie wiem jak wygląda sytuacja ze skrzyniami biegów, czy są one dostępne i u nas? Wiem że samochód jest składany w UK.. stąd na pewno nasi rodacy już sprowadzają primery za polowe ceny na części. Ale nie znam tematu.

 

Jak ten samochód znosi lpg i jaki silnik do tego najlepszy.

 

Mysle o golfie 4 kombi za golfem przemawia 5l na 100 km i większa dostępność

części serwisu.

 

Proszę was o poradę gdyż nie wiem co robić. Boje się że kupie primere padnie skrzynia i generalnie, że ciężko będzie ten samochód sprzedać.

 

Czy Mitsubishi Galant jest duzo bardziej bezawaryjny? Jest duzo drozszy niz primera

 

Jeżeli macie doświadczenia w tym temacie to z góry dziękuję za każdą opinie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Ja mam automat w kombi 2 litry silniczek (gaz II generacja) i sobie chwalę. Wcześniej miałem P11 GT tez w gazie i powiem, że silniki 2.0 świetnie znoszą instalacje gazowe. Mi pali średnio koło 11 a uwierz mi po zamianie z wersji GT wcale mi noga nie zelżała :)

Jeżeli chodzi o sprzedaż to powiem szczerze: Polacy nie wiedzą co dobre i kochają się w niemieckich swetrach (Golf :))i wiatrach (Passat :)), gdy za naprawdę nie wielkie pieniądze mogą mieć furkę na wypasie. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Seba2010

witam

Ja mam automat w kombi 2 litry silniczek (gaz II generacja) i sobie chwalę. Wcześniej miałem P11 GT tez w gazie i powiem, że silniki 2.0 świetnie znoszą instalacje gazowe. Mi pali średnio koło 11 a uwierz mi po zamianie z wersji GT wcale mi noga nie zelżała :)

Jeżeli chodzi o sprzedaż to powiem szczerze: Polacy nie wiedzą co dobre i kochają się w niemieckich swetrach (Golf :))i wiatrach (Passat :)), gdy za naprawdę nie wielkie pieniądze mogą mieć furkę na wypasie. pozdrawiam

 

Powiedz jakie masz doswiadczenia jeżeli chodzi o skrzynie i czy sa jakies np oznaczenia , modele których trzeba unikać. Ile kosztuje instalacja do 2 litrowego silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz jakie masz doswiadczenia jeżeli chodzi o skrzynie i czy sa jakies np oznaczenia , modele których trzeba unikać. Ile kosztuje instalacja do 2 litrowego silnika?

doświadczenia hmm jeżdżę nią już 10 tyś i nic moja to zwykła 4-biegówka WP11.144 mają już tiptronic ale myślę, że im mniej cudów tym mniej problemów. nie mam pojęcia, których modeli unikać posiadałem tylko silniki 2.0 i jak większość klubowiczów potwierdzi są to świetne silniki. jeżeli chodzi o instalację to myslę, że do 2500 za sekwencję spokojnie się wyrobisz ale nie znam cenników :) jedno co wiem auta nie są drogie a naprawdę bardzo fajne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz jakie masz doswiadczenia jeżeli chodzi o skrzynie i czy sa jakies np oznaczenia , modele których trzeba unikać. Ile kosztuje instalacja do 2 litrowego silnika?

Ja nie mam doswiadczenia ze skrzyniami automatycznymi, ale przez ponad 3 lata na forum troche sie tego poczytalo. Nie wiem w co celujesz, czy w p11 (4 biegowy automat) czy p11.144 (CVT). Automat zwykly - wiadomo, trzeba dbac o wymiane ATF i bedzie smigal. CVT tez niby automat, taki bezstopniowy. Fajny gadzet, ale troche delikatniejszy. Wiadomo tez, jak juz sie automat zepsuje to koszty sa duuuuuzo wieksze niz z manualem. No i hamulce szybciej sie zuzywaja, pali tez wiecej.

 

Generalnie jesli chodzi o wygode jazdy - mozliwe ze jest wygodniej, pamietaj jednak, ze SR20 rozwija skrzydla powyzej 4tys obrotow, totez automat pewnie dopiero na programie dynamicznym robi z niego uzytek. Co do CVT - obroty potrafi utrzymac stale, a sam plynnie zmienic przelozenia, ale ponoc taka jazda (stale 5800 obr) dosyc szybko skonczy sie w warsztacie. Dlatego wg mnie manual jest rozsadniejszym rozwiazaniem.

 

Co do LPG, to tylko sekwencja, za ok 3000. Wsrod forumowiczow najczesciej polecana jest chyba BRC Sequent (jest osobny dzial w dziale Porady). Ja mam Elpigaz Stella i tez nie narzekam.

 

Acha, i chcialbym obalic mit o malej dostepnosci czesci - zamiennikow. Jest w czym wybierac.

Edytowane przez woro_woro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Seba2010

Ja nie mam doswiadczenia ze skrzyniami automatycznymi, ale przez ponad 3 lata na forum troche sie tego poczytalo. Nie wiem w co celujesz, czy w p11 (4 biegowy automat) czy p11.144 (CVT). Automat zwykly - wiadomo, trzeba dbac o wymiane ATF i bedzie smigal. CVT tez niby automat, taki bezstopniowy. Fajny gadzet, ale troche delikatniejszy. Wiadomo tez, jak juz sie automat zepsuje to koszty sa duuuuuzo wieksze niz z manualem. No i hamulce szybciej sie zuzywaja, pali tez wiecej.

 

Generalnie jesli chodzi o wygode jazdy - mozliwe ze jest wygodniej, pamietaj jednak, ze SR20 rozwija skrzydla powyzej 4tys obrotow, totez automat pewnie dopiero na programie dynamicznym robi z niego uzytek. Co do CVT - obroty potrafi utrzymac stale, a sam plynnie zmienic przelozenia, ale ponoc taka jazda (stale 5800 obr) dosyc szybko skonczy sie w warsztacie. Dlatego wg mnie manual jest rozsadniejszym rozwiazaniem.

 

Co do LPG, to tylko sekwencja, za ok 3000. Wsrod forumowiczow najczesciej polecana jest chyba BRC Sequent (jest osobny dzial w dziale Porady). Ja mam Elpigaz Stella i tez nie narzekam.

 

Acha, i chcialbym obalic mit o malej dostepnosci czesci - zamiennikow. Jest w czym wybierac.

 

 

No zdaje sobie sprawe ale kiedys mialem mitsubishi colta i kupilem go od czlowieka, ktory nie dbal wogole (cena 600zl) i niby tam klocki tarly a okazalo sie ze to skrzynia. Glosno chodzila, zalalem ja olejem jednak juz bylo za pozno. Kupilem skrzynie i jezdzilem tym samochodem 2 lata nie dokladajac do niego zlotowki. Jak ktos nie dba to i manuala mozna zarznac...ale napewno masz racje ze automat jest bardziej awaryjny.Tyle ze sa automaty np w camry czy maximie nie do zdarcia i z tad moje pytania czy primera ma tez dobra skrzynie

Edytowane przez Seba2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecał jednak manualna skrzynie do primery. Miałem okazję jechać CVT zabiera i to sporo mocy SR20 .

Części używanych skrzyni w CVT wahają się od 1500 do 2000 wiec nie jest to mało kasy a manualna około 500zł wiec spora różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladek0706

Niewiele Ci pomogę, ale jedno mi się tu rzuciło w oczy!!!

Właściciel tego auta wozi w środku kozacki nóż za siedzeniem (patrz fotka wnętrza). Daje to do myślenia. Jest myśliwym, czy windykatorem? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele Ci pomogę, ale jedno mi się tu rzuciło w oczy!!!

Właściciel tego auta wozi w środku kozacki nóż za siedzeniem (patrz fotka wnętrza). Daje to do myślenia. Jest myśliwym, czy windykatorem? ;)

Też to zauważyłem. Może jak się już pojedzie zobaczyć samochód to jest to argument sprzedającego aby go jednak kupić :) Tak wogóle to wrzuciłem temat nie tam gdzie trzeba ale to mój pierwszy raz i trochę się zamotałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś tak opisuje historię auta to warto to zweryfikować. Po tym co widać na zdjęciach trudno się do czegokolwiek przyczepić.

 

 

Ta też wygląda fajnie. Tapicerka może trochę zużyta, ale wersja godna uwagi. (nie wiem co to za dźwigienka, nad przełączników kierunków (webasto, czy może ten wspomniany tempomat, którego w tych autach nie było).

 

 

Witam. Czy ktoś mógłby wprawnym okiem stwierdzić czy ta primerka jest po przejściach??

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10842883

 

Trudno ocenić po tych zdjęciach. Jedyna rzecz, która zwróciła moją uwagę to inny odcień tylnego zderzaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten człowiek z Gorzowa sprowadza GT regularnie - większość wygląda bardzo ładnie, czasami trafiają się na dużych felgach.

 

Sądząc po tym, że auta mu nie zalegają - sprowadza dość zdrowe sztuki.

 

W tej, o którą pytasz nie widać kilku szczegółów i warto poprosić o dodatkowe fotki (np. pas przedni). Poza tym dyskusyjne są te dywaniki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten człowiek z Gorzowa sprowadza GT regularnie - większość wygląda bardzo ładnie, czasami trafiają się na dużych felgach.

 

Sądząc po tym, że auta mu nie zalegają - sprowadza dość zdrowe sztuki.

 

W tej, o którą pytasz nie widać kilku szczegółów i warto poprosić o dodatkowe fotki (np. pas przedni). Poza tym dyskusyjne są te dywaniki ;)

 

 

Witam, dzięki za odpowiedź, kurcze do Gorzowa kawałek drogi mam ale chyba będzie trzeba się wybrać.

Co do tych dywaników to o co z chodzi bo już któryś raz takie widzę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...