Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem co się tak uparliście na te 1.8, ja już trochę nalatałem i nie robiłem jeszcze dolewek, poziom oleju praktycznie się nie zmienia. co do pierwszej to git kolor (taki jak mój ;)). z fotek nie wiele się dowiesz, jedna rada, unikaj najtańszych ofert, zwykle wróży to przyszłe wydatki które mogą przerosnąć kilka innych ofert które teraz omijasz "bo za drogo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stefan78

Witam.

ja już 8 miesięcy jeżdżę swoją primerką kombi 2,0TD z 98roku. auto wcześniej jeździło po niemczech i w chwili zakupu licznik wyświetlał 202 tyś. z groszem. i tak już po miesiącu użytkowania musiałem wymienić przepływomierz powietrza (nowy, oryginalny BOSCH po znajomości - niecałe 200pln.). potem kpl. rozrząd (2 paski ContiTech + 3 rolki Ruville) - koszt ok. 500pln. przy okazji wymieniłem wszystkie filtry + świece żarowe, a po wymianie łączników stabilizatora przedniego to już całkiem było elegancko! szczerze mówiąc nie wiem ile to auto pali - po prostu tankuję i jadę, ale przy masie własnej (wg. dokumentów) 1435kg i mocy 90KM nie spodziewam się jakichś większych oszczędności. obecnie padł "mi" wtrysk sterujący (BOSCH) - w serwisie nissana we wrocławiu "zaśpiewali" mi 2400pln. na allegro używka waha się od 300 do 600pln., ale mam stracha że dostanę taki sam jak już posiadam. tak więc na razie mam "orzech do zgryzienia". po za tym autko jest duże, dość wygodne i oprócz skóry ma chyba wszystko co ładują do tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwróć uwagę na wygląd estetyczny auta. Jest nieźle odpicowane ( czyli sprzedawca wie co sprzedaje i za ile). W takim razie musisz skupić uwagę na tym czego nie da się ukryć:P W przypadku oględzin proponowałbym zobaczyć jak mocno był bity;) (podłoga, jak zamykają się drzwi, czy części były malowane i które) bo z tego co widać to troszke tak. Później zwróć uwagę na wiarygodność przebiegu:) tego nie muszę tłumaczyć:P I skoro było robione coś przy zawieszeniu to czy po obu stronach zostało wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik jak gaźnik prosta mechaniczna konstrukcja ;) nie ma się co specjalnie psuć, a jak coś pójdzie to zobaczysz jak Ci się wskazówka od paliwa będzie obniżać z prędkością z którą podnosi się ta na prędkościomierzu ;) czasem po zimie można troszkę przykręcić, żeby mniej łykał, a na zimę troszkę rozkręcić, żeby chętnie palił, ale to kosmetyka .

 

zwróć uwagę na wygląd estetyczny auta. Jest nieźle odpicowane ( czyli sprzedawca wie co sprzedaje i za ile). W takim razie musisz skupić uwagę na tym czego nie da się ukryć:P W przypadku oględzin proponowałbym zobaczyć jak mocno był bity;) (podłoga, jak zamykają się drzwi, czy części były malowane i które) bo z tego co widać to troszke tak. Później zwróć uwagę na wiarygodność przebiegu:) tego nie muszę tłumaczyć:P I skoro było robione coś przy zawieszeniu to czy po obu stronach zostało wymienione.

 

widać po dźwigni zmiany biegów, że właściciel nie ma problemów z wymienianiem niektórych elementów, więc o tym też warto pamiętać ;) swoją drogą lakier się na nim troszkę błyszczy jak psu... obroża na wiosnę ;) ale jeśli był dobrze polakierowany to in plus należy to rozważać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rychuo@wp.pl

Witam. Od razu zaznaczę, że posiadam P11.144 2,0TD ale silniki są takie samę jak w P11 więc pozwole sobie zabrać głos. Moje autko mam od roku i jestem bardzo zadowlolony. Oczywiście na początku trochę narzekałem, ale teraz nie zamierzam zmieniać samochodu na nic innego. Bardzo wygodny i komfortowy samochód. Co do silnika: demonem prędkości nie jest ale jako środek do poruszania się od punktu A do punktu B daje rade. Z silnikiem nie ma żadnych problemów (178k km). Przez rok uzytkowania wymieniłem: tarcze + klocki przód i tył, rozrząd, wahacze górne i gumowe przewody paliwowe (koszt 10zł):). jak czytam opinie niektórych na temat tych silników to aż mdłości dostaje - takim to nic nie dogodzi. Ludzie kupują samochód o wadze 1400kg z silnikiem 90km i chcą się ścigać! Mi średnio pali 7,2l/100km i dla mnie jest ok. Awaryjność - zero usterek. Komfort - bardzo dobry. Od wymiany do wymiany nie bierze grama oleju. Tak jak z każdym samochodem trzeba trafić na egzemplarz zadbany, by potem na sam początek nie płacić frycowego za zaniedbania poprzedniego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pawlos_p10

Dzięki wszystkim za odpowiedzi i wskazówki. Na pewno wezmę je pod uwagę podczas oglądania tej primerki. Prawdopodobnie pojadę w najbliższy weekend i się okaże, czy warto było jechać te 300km ;) Jeśli pojadę, to później zdam relacje na forum. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę kupić Primerę i zainteresowałem się tym oto pojazdem:

 

051f2645ffbb4bb2m.png link

 

Dodatkowe zdjęcia:

 

d72e3362e436179dm.jpg 60aa4450a1b2f631m.jpg 477739518a16207am.jpg a6547d0ed97d95a4m.jpg bbde5e82b7d1eb9cm.jpg a83d7f231158d6f2m.jpg b50c448fe2038979m.jpg e91b991f2089360em.jpg ac95f61e7c20e602m.jpg 8b9cde78b13f8e47m.jpg 56f460c954be4d14m.jpg dd281b9dd3f0d748m.jpg b710ffa62abfd942m.jpg 40655490543e2d69m.jpg

 

Auto stoi we Wrocławiu, ja z Gorzowa mam niezły kawałek więc zanim pojadę, może ktoś spojrzy na te fotki i zobaczy czy można się do czegoś przyczepić, czy warto po nią jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220km to dużo? Jeśli faktycznie jesteś zdecydowany na zakup to jedź i obejrzyj bo z fotek to nie wiele dojdziesz. Wydrukuj sobie parę ofert "po drodze" i szerokiej drogi ;)

Co do Primerki to tył był robiony (zderzak trochę krzywo), przód prawa strona trochę maska ze zderzakiem przy lampie się nie zgrywa, ale nie są to dyskwalifikujące rzeczy, mogły być zwykłe stłuczki. Ważne! Zdejmij osłonę anteny CB, często pod takimi uchwytami dochodzi do uszkodzenia lakieru. Ogólnie autko ładnie wygląda.

Edytowane przez KNRD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciej__

nie wiem co się tak uparliście na te 1.8, ja już trochę nalatałem i nie robiłem jeszcze dolewek, poziom oleju praktycznie się nie zmienia. co do pierwszej to git kolor (taki jak mój ;)). z fotek nie wiele się dowiesz, jedna rada, unikaj najtańszych ofert, zwykle wróży to przyszłe wydatki które mogą przerosnąć kilka innych ofert które teraz omijasz "bo za drogo"

 

Ze zdjec wyglada ladnie no i jednak 2,0:)

 

Duzo udalo Ci sie utargowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem 220km to jest nic przy kupnie samochodu;) Jeśli zdecydujesz sie pojechać radziłbym posprawdzać co nowego ma w sobie i jak mocno był walnięty;) np amorki itp:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie zakupiłem http://otomoto.pl/nissan-primera-salon-polska-bezwypadkowy-C13145913.html czy ktoś może sprawdzić vin SJNBCAP12U0087618 jak na razie wszystko oki właśnie wróciłem z bielska jeździ się super

 

jedyny słuszny silnik widzę :D gratuluję zakupu, niech dobrze śmiga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

posiadam rowniez primere p11 2.0 td 99rok prod przed liftem.mam go pol roku i od poczatku zapalal mi sie check.mialem podlaczone pod komputer i wyskoczyl mi blad wtryskiwacza sterujacego.mam pompe boscha wtryskiwacz rowniez.i palił mi okolo 10L/100km.podzwonilem po calej polsce o cene zeby znalezc jak najtanszy .i wszedzie okazalo sie ze ceny sa bardzo wysokie ponad 1200 tys zł za nowy,a uzywki nie chcialem bo to nigdy nic nie wiadomo co mi wysla moze taka sama rzecz wadliwa co mam bo to elektronika jest.kupiłem ten wtryskiwacz sterujacy za 870zł nowy blisko mojej okolicy.woj pomorskie.wymienilem go i okazalo sie ze po wykasowaniu bledu i przejechaniu kilkunastukm dalej mi pokazuje sie check i ten sam blad.podjechalem do innego diagnosty i stwierdzil mi ze jest cos z pompa paliwowa. poczytalem na forum tutaj i chyba to cos w pomp paliw ,nastawnik i cos sie czysci w pompie. pompa sucha.narazie jest wszystko ok tzn spalanie na trasie nawet 6l przy normalnej jezdzie 120km/ha w miescie ponad 7L. a jechalem sam w trasie. a przebieg jest 290 tys.km(pewnie orginalny).filtry mam wszystkie wymienione ,a w tej zimie przy 30 st.mrozu odpalał super!!! (parkuje pod chmurka).teraz jestem zadowolony z mojej primery i ze spalania.nic nie puka nic nie stuka.przy takim przebiegu jaki mam.wiadomo sa czesci eksploatacyjne koncowki drazkow czy przeguby itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

przymierzam się do zakupu nissana primery P11 2.0 kombi 2000-2002r, ciekawią mnie opinie na temat tego auta i co najważniejsze jak współpracuje z instalacja gazowa, bo zamierzam go zagazować w późniejszym czasie, ale nie wiem jak primerka 2.0 ma się do gazu

z góry dziękuje za wszelkie wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super autko, i jak dobrze zamontowana instalacja też nie ma problemu, jeżdżę już tym coś koło 5 lat i naprawdę mogę to polecić można i depnąć 220 idzie i w normalnym użytkowaniu też ekonomiczny, i do tego butla w koło 62 litry wchodzi bez problemu, i robisz sobie na LPG ponad 500km ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam STAG-a od początku i nie narzekam, dobry sterownik a co najważniejsze zrobisz wszytko sam bez konieczności jazdy do warsztatu poczytaj sonbie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przemcio_s

Wady naszych TD są takie same jak innych marek, wystarczy poczytać fora VW, mazdy, toyoty, forda i innych aby zobaczyć, że większość ma problemy z pompami wtryskowymi, samymi wtryskiwaczami, czasem rozrządem lub turbiną. Ja mam primerę z tym silnikiem od 2,5 roku i napiszę, że wymieniłem rozrząd dla świętego spokoju, filtry, tuleje wahacza przedniego, napełniłem klimę. Samochód mój do 100 przyspiesza w ok 10s, pali średnio 7 l niezależnie czy z klimą czy bez co mnie dziwi, że z klimą nie więcej. Max prędkość na trasie full zapakowany + 4 dorosłe osoby to 170km/h. Problem mam jak na razie z nastawnikiem w pompie ( do wyczyszczenia ), mechanizm wycieraczek ( zabrudzony )no i lewarek zmiany biegów wykazuje zużycie. Auto przyjechało z Holandii na kołach. Przebieg 180 tyś, z dokumentów wynikało, że realny. Plusy, sprzęgło chodzi lżej niż w niektórych nowych autach, od wymiany do wymiany nie pobiera oleju, w zawieszeniu nic nie stuka i jest w miarę miękkie, odpala w najgorsze mrozy nawet jak nie był użytkowany przez kilka dni. Jak dla mnie wystarczy. Wady to raczej brak dostępu dobrych serwisów od pomp, szybko zużywające się tuleje wahacza górnego, awarie wycieraczek i lewarków zmiany biegów co z resztą trapi wszystkie primery. Ktoś pisał o awarii turbiny, jeśli na rozgrzanym silniku zaraz się go gasi a na zimnym przesadza z przyspieszaniem to się wykończy każdą turbinę, zwłaszcza w nowych autach. A z nowych silników diesla to chyba obecnie z tego co widzę to multijet fiatowski jest najmniej awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jesli chodzi o galke zmiany biegow to czytalem ze jesli sie jezdzi na wolnych obrotach to jest pod silnikiem drazek ,ktory reaguje i sie zużywa od jezdzenia na wolnych obrotach co nawet czuc ze brakuje mu mocy i szarpie.A chyba nawet sporo kosztuje co bylo napisane. Ja trzymam i staram sie jezdzic min te 2 tys obrotow ,czasami sie kula na wolniejszych obrotach.No tak jesli ktos wariuje TD to napewno turbina dostaje .Benzyna mozna powariowac.Fakt ze TD to zawrotnych predkosci sie nie osiagnie czy szybko wyprzedzac.Ja jechalem sam to maks predkosc mialem 160km/h a w czworke jechalismy full bagaznik to pojeczhala 170km/h i miala jeszcze luz i by pocisnela szybciej tylko trzeba bylo zwalniac.teraz jestem zadowolony z mojej primery.chociaz sie zastanawiam nad ta sama buda tylko w benz/gaz 2.0 130KM. Podobno sa tez polecane w tych nissanach a pewnie pala normalnie kolo 12 gazu w miescie i ok.10 L na trasie przy normalnej jezdzie 130km/h.A przyspieszenie to wiadomo napewno lepsze niz TD .Mialem kiedys Kia Clarusa kombi i w gazie i dobrze znoslia gaz .Ale narazie bede TD jezdzil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chmielo

j/w dobrze napisane,ale wcześniej- te 10s. do 100km/h to jakaś lipa.(katalogowo to 14s -a po 10latach użytkowania 14 to sukces będzie) :whistle:

Edytowane przez chmielo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 10s. do 100km/h to jakaś lipa.(katalogowo to 14s -a po 10latach użytkowania 14 to sukces będzie) whistle.gif

Bo kolega zapomniał dopisać że ma z górkismile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przemcio_s

Wiem, że może wydawać się to trochę dziwne, ale po wyczyszczeniu EGR jak wchodzi po 2 tyś obrotów czuć naprawdę dobre przyspieszenie, wcześniej jak miałem zasyfiony zawór i filtr paliwa to było okropnie,do 120 jak cię mogę a potem szarpał choć po wymianie filtra zapalił się check podczas próby rozruchu i tak zostało, nawet jak ostatnio kumpel ze mną jechał to się zdziwił, że na 3 można spokojnie 100km/h przekroczyć, wskazania licznika są na pewno ok bo porównywałem z Vw passetem. Nie znam dokładnie całej historii serwisowania mojej primery ale dziwi mnie nadzwyczaj lekka praca sprzęga odpukać jak by było nowe dosłownie. Ten czas muszę faktycznie zmierzyć stoperem. Warunek jest taki, że samochód był nie obciążony, jechał tylko ze mną kolega. Co do problemów diesla to jak poczytałem fora innych marek to jest ich mnóstwo więc wybrzydzanie, że ten się nie psuje a ten jest awaryjny nie ma sensu. Z resztą ostatnio mechanik powiedział mi sam o nowych autach, że jak kupi się coś do max 100 tyś zł to eksploatować do 5 lat na maxa i sprzedać bo i tak się zacznie sypać choć by się nie wiem co robiło. No ale w Polsce i tak kupić coś za 30 tyś przy naszych "irlandzkich" zarobkach to ten obiecany cud.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...