Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Noctoorn

Witam serdecznie wszystkich.

Ojciec planuje kupic taka oto Primere http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13279504Mój odnośnik.

Za bardzo nie mamy doswiadczenia z Japonczykami wiec bylbym wdzieczny za jakies sugestie co do tego auta.

Z tego co sami wyogladalismy to przetarty byl caly prawy bok(bylo cos lepione na laczeniu? progu z tylnym blotnikiem). Szyby boczne sa komplet, przod i tyl inne. Przebieg wydaje sie podejrzany ale silniczek wyglada wyjatkowo czysto, pali od strzalu i nie dymi. Srodek wyglada na calkiem uszanowany tylko po lewej stronie fotela kierowcy skora jest troche popekana. Co o nim myslicie?? Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac ze ładna ta nyska co kolega chce sprzedac. Tylko cena chyba troche za wysoka ,bo każdy by szukał po lifcie za ta cene troche ładniej sie prezentuje z przodu.To długo jak dwa lata się sprzedaje auto.Gyby mocno zależało to mozna z ceny zjechać i juz sprzedane.Ale każdy sobie ceni i to każdego osobista sprawa.Niektórzy szukaja tanszych,a po jakimś czasie trzeba wkładać kase bo sie cos posypało.Zresztą każdy samochód ma swoje wady i zalety.I zawsze jest cos do kupienia w ekploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam primere z 1999 roku i mysle zeby zmienic na nowszy model ,z tym ,ze nie na ten najnowszy tylko na ten ktory wychodzil miedzy 2000 i 2002.

teraz pytanko.

czy w tym modelu sa takie same silniki co w poprzednim?

czy w kazdym modelu w benzynie jest lancuch rozrzadu?

i chcialbym ogolnie wiedziec za i przeciw

wielkie dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie miałem do tej pory styczności z Primerą P12, od kilku lat jeżdżę tylko VW z TDI ale tym razem chciałbym kupić coś innego, interesuje mnie duże auto dla rodziny i oczywiście kombii czyli Primera P12 koniecznie z dieslem ale tym 2.2 i teraz pytanie - czy lepiej szukać 126PS czy 139PS, na co zwrócić uwagę przy zakupie ( mam warsztat i jestem mechanikiem więc pewną wiedzę i możliwości posiadam ) i jak tak naprawdę jest z tym modelem auta, po internecie krążą bardzo różne opinie a i co jest dla mnie również ważne który z 2.2 lepiej nadaje sie do chip tuningu ( obecnie mam Golfa MK3 TDI dośc mocno zmodyfikowanego shamowanego na 156PS/328Nm )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów i kierowców Nissana Primera. Sąsiad sprowadza auta z Niemiec i ma teraz na sprzedaż Primerę P11.144 z 2001 roku. Kombi z kratką 2.0 TD i przebieg 120 tyś km. Trochę nie chce mi się wierzyć w tak mały przebieg auta z Niemiec i w dodatku diesla.

 

Nie ukrywam że napaliłem się na ten samochód bo podoba mi się sylwetka, ale nie chcę umoczyć tak jak kiedyś z innym autem. Ta Primera nie jest jakoś super pedantycznie zadbana, i tu najważniejsza kwestia... :

 

1. Dopatrzyłem się na fotelu kierowcy - na oparciu, a dokładnie na tym kubełku od strony drzwi dość mocne przetarcie weluru. Wygląda to tak, jakby za moment nitki miały się siepać w tym miejscu. Czy w waszych Primerach z tego modelu dzieje się coś podobnego? Czy może auto ma 500 tys przebiegu i ktoś zdąrzył już wsiadać i wysiadać z niego ze 2 miliony razy a handlarz wciska kit :spell: i szuka głupka?? Z tego co zauważyłem na zdjęciach na allegro tam chyba powinna być jakaś metka w tym miejscu, a w tej primerze została zgolona przez częste wsiadanie?

 

2. Mieszek pod drążkiem zmiany biegów jest mocno spękany (skajka się sypie).

 

3. Z tyłu rzuciło mi się w oczy obtarcie uchwytu drzwi - tak jakby ktoś np lodówkę wpychał i zahaczył.

 

4. Na zewnątrz gdzieś na dachu mały placek rdzy i na tylniej klapie bezpośrednio pod szybą zaczątki rdzy na takim odcinku około 10cm.

 

 

Kwestie lakieru pomijam, no bo auto nie jest nowe, ten przetarty fotel chyba o czymś świadczy. Jakie są Wasze opinie - doświadczonych użytkowników. Mam brać to auto czy odpuścić sobie? Jak będę miał zdjęcia to wkleję do obejżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak fotel kierowcy zawsze duzo mówi o przebiegu,że wytarty itp.Ja mam prawie 300 tys km w nissanie p11 i fotel nawet przyzwoicie wyglada i 3 lata w kraju jestem drugim włascicielem w Polsce.A dużo zaniża przebieg żeby lepiej wygladało do sprzedaży a kupujacy zawsze lepiej zadowolony ( o mały przebieg) a w rzeczywistosci moze 400 tys przebiegane.A kierownica jest chyba zawsze luzna na gornej czesci tak jak sie spotkałem nawet przy 200 tys km.A klapa i rdza to chyba norma tak jak w golfach 3 rdza bierze przy uszczelce.Nie wiem jak jest z tym przebiegiem ale chyba jest możliwosc sprawdzenia przez podłaczenie go pod diagnostyke i nawet mozna sprawdzic orginalny przebieg.

Pewnie wiekszosc na forum wie miej wiecej co moze byc przy takim przebiegu.Zalezy jaka kostka jest do kompa,bo chyba sa dwa rodzaje starsza i nowsza .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja już nawet trochę sobie poczytałem na tym Waszym super forum o Nissanie i w tym modelu co chcę kupić jest ta trapezowa kostka, ale profesjonalny diagnosta to chyba ma przejściówkę na obydwie kostki, tylko pytanie czy podłączając pod komputer faktycznie można sprawdzić ten przebieg :whistle: autentyczny? Bo jeżeli tak to to by rozwiązywało mój problem. Przechodził już ktoś przez coś takiego w modelu p11.144 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie sprawdzisz autentycznego przebiegu po podłączeniu pod diagnostyke , radze ci kupić z książką serwisową a co do fotela to ja mam 205tyś km i fotele jak nowe, jedynie troszkę kierownica wytarta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie sprawdzisz autentycznego przebiegu po podłączeniu pod diagnostyke , radze ci kupić z książką serwisową a co do fotela to ja mam 205tyś km i fotele jak nowe, jedynie troszkę kierownica wytarta

 

Dzięki Baniaczek. Tak też myślałem, że raczej po podłączeniu pod komputer diagnostyczny nie pójdzie sprawdzić autentycznego przebiegu skoro takim samym kompem zmienia się przebieg. Jedyna nadzieja w tej książce serwisowej. Tylko pytanie czy też nie podrobiona, widziałem w internecie na pęczki nowe książki serwisowe można kupić i wypełnić, tylko jak odróżnić czy ten egzemplarz ma oryginalną książkę? Może ktoś by podesłał zdjęcie swojej niemieckiej książki serwisowej tak dla przykładu, żebym mógł porównać wizualnie czy tamta jest ok?

 

No i w kwesti tego fotela to tak mi się urodziła dzisiaj myśl, że może ktoś był przedstawicielem handlowym i np często odwiedzał jakieś sklepy i dużo wsiadał / wysiadał z auta codziennnie, a że auto służbowe to nie dbał i wskakiwał do auta w pośpiechu, a nie koniecznie robił jakieś duże przebiegi samochodem. Np taki pracownik poczty w małej mieścinie na zachodzie dysponuje samochodem i rocznie robi małe przebiegi ale co chwila musi wsiadać i wysiadać i fotel przetarty :punk: . Co myślicie?

 

Acha i a jak u Was wygląda miech od biegów? To że mocno stłamszony też chyba świadczy o częstym machaniu gałką. Może ktoś dużo po mieście jeździł? :rolleyes2:

Edytowane przez pikon7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem P11 1,8 lpg, jak narazie nie mogę złego słowa powiedzieć na to autko, sprawuje się rewelacyjnie

Znajomy uzbierał troszkę większą gotówkę i zastanawia się nad P12 1,9dci lub 1,8 benzynką żeby zagazować, jeżeli możecie coś poradzić lub napisać na co zwrócić uwagę przy zakupie będę wdzięczny, co sądzicie o p12 ??

 

Pozdrawiam

 

W dziale primera jest na to temat i to podwieszony. Przeniosłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość peryskop

Proszę o ocenę tego egzemplarzu:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12118933

 

Z góry bardzo dziękuję.

ten silnik ma 140 koni,pozatym widać że handlarzyna kolorysta, bo ten silnik ma łańcuch rozrządu więc nie wiem co on tam mógł wymieniać przy przebiegu'' 156'' tysi :devil: ,co do automatu to poczytaj sobie- gdyż jeśli nie masz pewnośći, że był terminowo zmieniany olej, to trzeba sie mocno zastanowić nad takową skrzynką :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda znośnie, zapytaj kiedy zarejestrował to auto, a jeśli niedawno to może być podejrzane że go szybko sprzedaje, nie wiem jakie są aktualnie blachy w Rzeszowie ale wydaje mi sie że 65000 to może być dosyć niedawna rejestracja, ale to niech sie ktoś z Rzeszowa wypowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie potrzebuję pomocy..

 

Wpadł mi w oko TEN egzemplarz.

 

Proszę o opinię, a może ktoś ma po drodze to i fizycznie zobaczyć by skoczył??

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez Karla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o ocenę tego egzemplarzu:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12118933

 

Z góry bardzo dziękuję.

 

 

Kolego tak jak wyżej ci kolega napisał cvt w primerce to superancka sprawa jak była serwisowana i dbano o nią, (nie katowali) bo jak masz niepewny egzemplaż to 7000-9000 w plecy. Jak byś chciał sprawdzać auto to obiawy możesz rozpoznać brakiem mocy od niskich obrotow i gorszym przyspieszeniem. Na słóch raczej nic nie sprawdzisz. Musisz sobie zadac pytanie czy ci cvt potrzebne i czy nie fajniej ( taniej)kupić manuala...

 

Ponownie potrzebuję pomocy..

 

Wpadł mi w oko TEN egzemplarz.

 

Proszę o opinię, a może ktoś ma po drodze to i fizycznie zobaczyć by skoczył??

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

Koleżanko , tak na moje oczko to miał coś robione z lewym błotnikiem (tyle co na zdjęciu) ale jest ładny w środku wiec jak nie dostał mocnego strzała (trzeba się przejechac i zobaczyć jak idzie) to warto by było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jako, że jest to mój pierwszy post trzeba się przywitać ... witam :). A terez do rzeczy

 

Ogólnie choruje na nissany z zwłaszcza na nissana primiera p11 od pewnego czasu (obecnie mam nissana 100NX którego trzeba sprzedać w końcu). Nadażyła się w końcu okazja do kupna tego auta. Oto link do oferty:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12935715

 

Czy może ktoś coś wie na temat tego auta (różnie bywa) :) bądź powiedzieć czy cena nie jest zbyt wygórowana bądź dodać coś od siebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Otóż mam na oku tą oto primerkę http://moto.allegro.pl/item1075306711_primera_1_8_16v_oryginalny_lakier_i_wlasciciel.html

 

Mógłby ktoś rzucić okiem i powiedzieć mniej więcej co nie gra? Czy cena oferowana przez tego gościa nie jest zbyt wygórowana? Ile rządać w razie gdyby była?

 

Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez sandman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników..... miałem juz kilka nissanów, przygodę z francuzem, teraz męczę germanskiego TDI:) Jednak znów zaczynam myśleć o nissanie, tym bardziej że moje drugie auto almera n15- jest ciągle nie do zdarcia, czego nie można powiedzieć o VW. Do rzeczy: szukam P11 najlepiej praktycznego kombi (choć sedan ładniejszy), silnik benzyna (wzgląd praktyczny - dość zamartwiania się o temperaturę zimą), pewnie posądzicie mnie o profanację, ale zamierzam zainstalować LPG (niestety to względy ekonomiczne), moje pytanie brzmi który silnik najlepszy do tego typu modernizacji??? obawiam się że 1,6 będzie minimalnie za słaby? który z silników jest najmniej usterkowy i podatny dla gazu, ile może kosztować instalacja LPG dla P11????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pytan o LPG masz specjalny wątek, ale tak jednym zdaniem. LPG to żadna profanacja a raczej mądrość życiowa wynikająca z realnych oszczędności (a dla ekologów jeszcze względy ekologiczne). 1.6 zdecydowanie za mało, szukaj 1.8 lub 2.0

Koszt ok 2000zł za sekwencję podstawową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pytan o LPG masz specjalny wątek, ale tak jednym zdaniem. LPG to żadna profanacja a raczej mądrość życiowa wynikająca z realnych oszczędności (a dla ekologów jeszcze względy ekologiczne). 1.6 zdecydowanie za mało, szukaj 1.8 lub 2.0

Koszt ok 2000zł za sekwencję podstawową

 

 

 

Dzięki bardzo - ale mogłby ktoś powiedzieć coś więcej o tych silnikach - czy to japońskie jednostki czy już francuzi w nich coś "polepszali"?? jak z awaryjnością w 1,8 i 2,0... mam szczera nadzieję że tam nadal jest rozrząd łańcuchowy? coś mi się gdzies o uszy obiło że 1,8 bierze więcej oleju i mam bardziej kosztowne zmienne fazy rozrządu??? prawda to li czy fałsz???:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników..... miałem juz kilka nissanów, przygodę z francuzem, teraz męczę germanskiego TDI:) Jednak znów zaczynam myśleć o nissanie, tym bardziej że moje drugie auto almera n15- jest ciągle nie do zdarcia, czego nie można powiedzieć o VW. Do rzeczy: szukam P11 najlepiej praktycznego kombi (choć sedan ładniejszy), silnik benzyna (wzgląd praktyczny - dość zamartwiania się o temperaturę zimą), pewnie posądzicie mnie o profanację, ale zamierzam zainstalować LPG (niestety to względy ekonomiczne), moje pytanie brzmi który silnik najlepszy do tego typu modernizacji??? obawiam się że 1,6 będzie minimalnie za słaby? który z silników jest najmniej usterkowy i podatny dla gazu, ile może kosztować instalacja LPG dla P11????

 

 

Kolego jestem dokładnie w tym samym punkcie co Ty... no może ciutke dalej.Mam P11 1.6 16v 100KM z 1999r i zabieram się za gazowanie go.

Primerki z silnikami 1,6 i 2,0 (100KM i 131KM) jak mówią co poniektórzy są stworzone do gazu więc bez obaw. Do kombi lepiej wybieraj 2.0 bo buda jest cięższa i wogule lepiej sie zbiera od 1,6 . Ja ma m liftbacka 5d i 100KM mi w zupełności styka bo bardziej zależy mi na ekonomi i komforcie jak na spidzie. Jak stać Cię na poliftingówke po 99r to bięż zdecydowanie 2.0 140 KM . Jak idzie o spalanie to z tego co na forum gadają 1,6 pali do 10l/100km LPg a 2.0 tak 11/12 litrów

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...