Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

na zdjęciach jest bardzo ładne, choć nie ulega wątpliwości, że zostało odpicowane do sprzedaży - patrz choćby czysty jak łza silnik. Trzeba dobrze sprawdzić stan techniczny ale myślę, że będzie ok :)

Edytowane przez d3cK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Jednak znów zaczynam myśleć o nissanie, ... szukam P11 ..., silnik benzyna (wzgląd praktyczny - dość zamartwiania się o temperaturę zimą), pewnie posądzicie mnie o profanację, ale zamierzam zainstalować LPG (niestety to względy ekonomiczne), moje pytanie brzmi który silnik najlepszy do tego typu modernizacji??? obawiam się że 1,6 będzie minimalnie za słaby? ...ile może kosztować instalacja LPG dla P11????

Witam

Posiadam P11 1.6 16V z 1999r. od 3 lat. LPG Tomassetto & V-tec (sekwencja) założyłem w sierpniu 2008r. i przejechałem na niej 37 tys km. W tym momencie przebieg wynosi 137 tys km. Od poczatku staram sie trzymać terminów wymiany filtrów i robienia przeglądów. Żadnych awarii nie miałem w tym czasie. Jakość jazdy i jej długość na gazie zależy tylko i wyłącznie od jakości gazu. Czasem przejade na pełnym baku (33litry) 320 km a czasem 310km. Ogólnie rzecz biorąc auto spisuje się naprawdę idealnie, przez te 3 lata nie miałem żadnej poważnej awarii, jedynie wymieniłem wachacze z przodu bo stukały i jazda nie była przyjemna. Jednak powiększyła mi się rodzina i zaczynam oglądac sie za kombi bo jednak sedan to nie kombi, ale mając "udane" auto chciałoby się trafić na conajmniej takie a nie gorsze. Myśle tu o marce niekoniecznie nissana z wszelkimi wygodami i bajerami typu skóra, klima, ponad 120 KM, w benzynie z pojemnością do 2,2 , tempomat, kontrola trakcji, poduszki i inne tego typu rzeczy z możliwością założenia LPG. Auto w miare możliwości tanie i bezawaryjne, żebym nie musiał wiele dopłacać po sprzedaży P11. Może mi coś doradzicie szanowni koledzy?

a oto moja primerka: P11 1.6 16V 101KM 1999r. Ciągle zadaję sobie pytanie ile jest warta????

Edytowane przez bingo363
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subiektywnie polecę P12 Kombi :D Naprawdę pakowny bagażnik, w środku trochę mało schowków, komfort podróży na dobrym poziomie, ekonomia jazdy na LPG wiadoma, jak dobra instalka to nawet 1.8 daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze tu kolega Konrad poleca P12 z silnikiem 1.8 czy nie uważasz że to za słaby silnik do kombi? Ja ostatnio jeżdilem Astrą II Kombi z silnikiem 1.8 115KM i było ok ale wydaje mi się że Primera jest wiekszym autem i cięższym???

Choć nie powiem, zastanawiams ię także nad tą opcją - podjade obejrzę coś takiego: http://allegro.pl/item1092575057_okazja_zadbana_primera_oryginalny_przebieg_88000.html Co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie Marcinie. Posiadam Primere P11 sprowadzona ze szwajcarii w idealnym stanie, garazowana klima itd. Silnik 2.0 benzyna automat,

swietny samochod. Pisze poniewaz jestem zmuszony ja sprzedac, poniewaz wyjezdzam za granice w celach zarobkowych, na co sa potrzebne pieniadze;)

Rok produkcji samochodu to 2000. Nie sprzedawalbym jej ale nawet nie mam pieniedzy zeby ja zarejestrowac... samochod jest po oplatach celnych itd...

jedyne oplaty to rejestracja oraz ubezpieczenie. Samochod posiada lancuch rozrzadu. Przebieg 195 000 z czego 23000 w polsce. Zadnych stukow pukow nic sama przyjemnosc z jazdy, samochod nie wymaga zadnego wkladu finansowego, do obejzenia w lublinie. Jestem w stanie zaoferowac bardzo atrakcyjna cene. Mysle ze naprawde warto. Nr telefonu: 791 329 263. Jezeli jestes zainteresowany dzwon miedzy 12 - 20, najlepiej telefon poprzedzajac sms-em:)

Samochod stoi w lublinie

 

 

Pozdrawiam

Tomasz

 

W samochodzie jedynie wymienilem przeplywomierz poniewaz stary byl jakis walniety i mulil ale teraz jest wszystko elegancko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie chcę kupić sobie primerkę w hatchbacku lub w kombi. p11 z 2.0 lub p11.144 z 1.8. Proszę Was o informację, który model się mniej psuję do którego części są tańsze i bardziej dostępne. Nie chodzi mi o wygląd czy o to który ma lepsze przyśpieszenie bo to nie jest dla mnie najwazniejsze. Cena zakupu też nie jest najważniejsza. Chodzi mi tylko o to, który jest lepszy w sensie niezawodności. Czy ten silnik 1.8 także jest na łańcuszku rozrządu?

Ja chcę po prostu kupić dobry japoński samochód (wiem że w angli były produkowane) który nie będzie za często czyścił mi portfela. (z rocznika 1997 do 2000)

 

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Marcin

 

 

 

Na silnik 1.8 jadą głównie posiadacze 2.0 - nie bardzo rozumiem czemu - podejrzewam że urabiają sobie internet pod potencjalnych kupców: 'Bieżcie mój' :-)

 

Ja jeżdżę 1.8 i jest jak na moje bardzo fajny: duże spalanie to jakieś bajki, olej wciągają niektóre egzemplarze (fakt, jest ich trochę więcej niż w przypadki 2.0, co nie oznacza że 2.0 NIGDY nie zaciąga oleju), za to maksymalnym moment obrotowy przesunięty na 2800 obrotów pozwala nie wachlować biegami przy wyprzedzaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba 2.0 lepsze niż 1.8. Może każdy ma swoje wady i zalety a 2.0 zawsze lepiej sie zbiera a spalanie to chyba dużej różnicy nie ma.

Ja osobiscie wole tylko kombi zawsze bardziej praktyczniejsze w użytkowaniu zależy co komu bardziej sie przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Po dluzszej nieobecnosci w klubie chcialbym na nowo zasiegnac porady i powrocic do dumnych posiadaczy Nysek.

Znalazlem ostatnio nieopodal mojej miesciny P11.144 \

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13945348

 

przebieg ma duzy ale jezeli wlasciciel nie klamie ma ona pelna ksiazke serwisowa.

Uzytwowalem wczesniej sedana przed liftem. Moglibyscie mi podpowiedziec jakich mankamentow w kombi sie spodziewac? i oczywiscie czy jest sens pakowac sie w auto z takim przebiegiem.

 

P.S. Oznaczenie SLX bylo stosowane w autach o bogatrzym wyposarzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba prawdziwy przebieg skoro jest serwisowany i jest ksiazka serw.A taki przebieg to chyba normalny a nie że auta 10 -15 letnie maja 120 albo 180 tys km.Nie ktorzy sa na taki duży przebieg uczuleni wola kupic że na liczniku maja 180 tys km a samochód ma przejechane może ponad 300tys km.A póżniej niespodzianki .A kombi chyba niczym sie nie rózni niz inne budy przód taki sam a tylnia belka pewnie też tyle ze sprężyne sa mocniejsze w kombiakach.No i w benzynach sa łancuszki rozrzadu co można jezdzic i jezdzic.A ten silnik chyba najlepsze recenzje w auto moto chyba zbierał jak czytałem.Zreszta jak sie trawi i dba o wszystkie wymiany to każde autko jezdzi dobrze.No i ten już ma lampy po lifcie mi sie bardziej podoba przód niz przed liftem.A kombi zawsze praktyczniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi mnie troche ze auto na ciezarowe rejestrowane, kombi i kratka, zeby sie nie okazalo ze codziennie full w ziemniaki byl obladowane i przyczepa do tego...ale serwis to serwis powini to robic... No coz pojade i zobacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

pytanie pewnie dla niektórych głupie, ale do tej pory jeżdże tylko starymi mazdami, a teraz przyszedł czas na P12 dla brata. Właśnie byłem oglądnąć primke 2,0 z 2003r. I mam do Was parę pytań:

 

1. Auto koloru czarnego, wszystkie zgrzewy wyglądają na ori, zakończone gumą. Podłoga w bagażniku ma kolor beżowy. Czy to normalne?

2. Samochód świeżo sprowadzony-2 dni temu. Zapalam, kultura pracy elegancka. Odjeżdżam spod komisu, kawałek jak bozia przykazała, potem rura. Idzie elegancko. Cisnę na każdym biegu ile fabryka dała. Nie grzeje się, wszystko wygląda ok. Nawiew z klimą na fula puszczony. Staję, wyłączam auto, żeby zapalić jeszcze raz i sprawdzić kontrolki. Zapalam potem ponownie bez żadnego gazu i auto gaśnie. Zapalam jeszcze raz tak samo, znów gaśnie. Zapalam znów i troche gazu przez parę sekund - już nie zgasł. Znowu kawałek przejażdżki lajtowo. Gaszę zapalam bez gazu i znów gaśnie. Generalnie na ciepłym silniku za każdym razem jak zapaliłem nie dodając gazu samochód gasł. Jak tylko trochę połechtałem pedał, było ok. Co obstawiacie? Dodam że żaden check się nie pali ani nic z tych rzeczy.

 

Bardzo bym prosił o info, bo jutro jestem umówiony na stację kontroli. A swoją drogą ile kosztuje terz sprawdzenie auta na stacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak już nie gaśnie to trzyma równo obroty czy falują? bo jak falują to może silniczek krokowy

 

mają taki moment że po przegazowaniu i powrocie na wolne obroty jest moment kiedy sie lekko pzydusi ale potem wraca do normy i jest już równiutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak już nie gaśnie to trzyma równo obroty czy falują? bo jak falują to może silniczek krokowy

 

mają taki moment że po przegazowaniu i powrocie na wolne obroty jest moment kiedy sie lekko pzydusi ale potem wraca do normy i jest już równiutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak już nie gaśnie to trzyma równo obroty czy falują? bo jak falują to może silniczek krokowy

 

mają taki moment że po przegazowaniu i powrocie na wolne obroty jest moment kiedy sie lekko pzydusi ale potem wraca do normy i jest już równiutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak już nie gaśnie to trzyma równo obroty czy falują? bo jak falują to może silniczek krokowy

 

mają taki moment że po przegazowaniu i powrocie na wolne obroty jest moment kiedy sie lekko pzydusi ale potem wraca do normy i jest już równiutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak już nie gaśnie to trzyma równo obroty czy falują? bo jak falują to może silniczek krokowy

 

 

mają taki moment że po przegazowaniu i powrocie na wolne obroty jest moment kiedy sie lekko pzydusi ale potem wraca do normy i jest już równiutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

co myślicie o tej primerce?

 

P11 z Olkusza

 

Niestety instalacja gazowa jest II generacji (wolałbym sekwencję :( )

 

Z góry dziękuję za wszystkie opinie.

Edytowane przez witekpierwszy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie Panowie i Panie :)

bardzo proszę o spojrzenie Waszym czujnym okiem na te egzemplarze i jakiś komentarz...

http://www.autotrader.pl/nissan-primera-1-6-16v-super-auto-1996/112779473/

http://otomoto.pl/nissan-primera-klima-4x-airbag-zarej-w-pl-C14154789.html

 

Pozdrawiam!

 

To może chociaż coś o tej?

http://moto.gratka.pl/tresc/nissan-primera-1-6-16v-salon-1-6-benzyna-11844942.html#3a7c24402b3e56bd,12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było silnika 1.8 w tej budzie jeśli chodzi o ten drugi link.

 

Na plus tego trzeciego może przemawiać to że ma czarne tablice jeśli miał jednego właściciela i tyle czasu nim jeździł. To powinno być z nim w miarę wszystko ok. Tylko przebieg taki podejrzanie mały jak n a wiek.

Edytowane przez Melo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

koledzy i koleżanki ostrzegam przed zakupem tej oto Primery

 

http://moto.allegro.pl/item1150842301_primera_2_0_td_alu_jasna_skora_xenon_climatronik.html

 

Przejechałem aby ją zobaczyć ponad 400km i to co zobaczyłem przeszło wszystkie moje oczekiwania.

Zawieszenie tylne jak i przednie można powiedzieć iż nie istnieje zero amortyzatorów.

Silnik klekocze jak by miał przejechane grubo ponad 500 000km a nie jak to pisze 170 000 pluje olejem na każda stronę.

Wnętrze zaniedbane, brudne, skórzana kierownica rozpada się puszczają szwy. Fotele przednie również w bardzo kiepskim stanie fotel kierowcy również rozchodzi się na szwach. Ślady korozji na nadwoziu.

 

Jednym słowem samochód nie wart kupna. Ostrzegam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...