Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

koledzy i koleżanki ostrzegam przed zakupem tej oto Primery

 

http://moto.allegro.pl/item1150842301_primera_2_0_td_alu_jasna_skora_xenon_climatronik.html

 

Przejechałem aby ją zobaczyć ponad 400km i to co zobaczyłem przeszło wszystkie moje oczekiwania.

Zawieszenie tylne jak i przednie można powiedzieć iż nie istnieje zero amortyzatorów.

Silnik klekocze jak by miał przejechane grubo ponad 500 000km a nie jak to pisze 170 000 pluje olejem na każda stronę.

Wnętrze zaniedbane, brudne, skórzana kierownica rozpada się puszczają szwy. Fotele przednie również w bardzo kiepskim stanie fotel kierowcy również rozchodzi się na szwach. Ślady korozji na nadwoziu.

 

Jednym słowem samochód nie wart kupna. Ostrzegam!!!

od dawna wiadomo, że Panowie z Płocka i okolic potrafią tylko ładne zdjęcia wstawiać ale dobrych samochodów to oni nie sprzedają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość red_tukan

Witam jestem u Was po raz pierwszy. Po raz pierwszy bo przymierzam się do pierwszego Nissana i potrzebuję pomocy.

 

Interesuje mnie model P12 benzyna najchętniej kombi. Udało mi się takową znaleźć w mojej okolicy >ogłoszenie< w sympatyczniej wersji. Samochód wg informacji jakie uzyskałem w komisie został kupiony jako nowy u dilera w Niemczech, ale od nowości serwisowany był u nas w kraju w ASO Nissana. Samochód serwisowany w ASO do bieżącego roku, jako dowód jest książka serwisowa. Wygląda ładnie, ale nauczony doświadczeniem mam swoje obawy. Przebieg jak na 2005 rok powiedziałbym, że mały - jeśli prawdziwy super. Moje zdziwienie budzi wyposażenie auto ma podobno ksenony ale nie ma spryskiwaczy świateł, była taka wersja?

Będę wdzięczy za wszelkie uwagi i sugestie.

 

Co koniecznie należy sprawdzić przy oględzinach, o co pytać?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcinzabrze

Witam wszystkich....Mam P11 chcę ją sprzedać i mam zamiar kupić P12 ..Proszę o opinię posiadaczy P12.co siada ile kosztuje i jak często itp...pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może nie jestem ekspertem w temacie p12 ale czytajac fora to p11 ma lepsza chyba opinie niz p12.W p12 to juz mieszanka japonczyka z francuzem i tak jakos.

Niech sie wypowiedza posiadacze p12 :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może nie jestem ekspertem w temacie p12 ale czytajac fora to p11 ma lepsza chyba opinie niz p12.W p12 to juz mieszanka japonczyka z francuzem i tak jakos.

Niech sie wypowiedza posiadacze p12 :D.

z tego co słyszałem to prawda paruklubowiczów przeszło np z P10 czy p11 i ,,,, nie bardzo ...

 

ale gama jest do wyboru stylizacja jak dla mnie dziwna ,,, ale faktycznie niech posiadacze się wypowiedzą ,,

 

zmieniłem tytuł jak wymaga regulamin i nadałem tag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich....Mam P11 chcę ją sprzedać i mam zamiar kupić P12 ..Proszę o opinię posiadaczy P12.co siada ile kosztuje i jak często itp...pozdro..

 

 

Witam,

 

Mam P12 od niecałego roku i nie wydaje mi się, że są z nią jakieś większe problemy. Wcześniej miałem Toyotę Corollę E11 1997r. (według opinii jedno z niewielu najbardziej bezawaryjnych aut) i jakiejś większej różnicy nie zauważyłem, tak samo trzeba wymieniać części eksploatacyjne (choć z uszanowaniem dla tego forum uważam osobiście, że Toyoty są bardziej dopracowane). Dużo zależy jak ktoś wcześniej eksploatował auto i w jakim serwisie wykonywał napraw (partaczy na rynku jest masa, którzy za nic wołają wiele). Oczywiście Primera P12 miała problemy wieku młodzieńczego, ale jeśli przez pierwsze 3 lata była serwisowana w ASO, a potem u dobrego mechanika to wady wieku młodzieńczego zostały już usunięte. W porównaniu do ilości zapytań o usunięcie problematycznych usterek na forum nie widzę różnicy z P10 i P11. Moim zdaniem problemy możemy sobie sami stworzyć przez grzebanie w elektronice oraz modyfikując urządzenia już pracujące w aucie. Spasowanie plastików nie jest najlepsze, ale cóż cena do jakości. Cena P12 z 2002r waha się w okolicach 20000PLN. Porównując ceny to za Toyotę Avensis II z 2003r, a Primerę P12 ten sam rocznik trzeba dać o ok.8oooPLN więcej.

Wybór jest twój.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj kolega jak wyżej napisał konkretna odpowiedz.

I coś w tym musi byc jak ktoś wymienia wszystkie czesci eksploatacyjne na czas to jezdzi długo i szczęśliwie:D.

A na rynku jest tyle modeli i i użytkowników i jedni tylko jeżdżą i jeżdżą a nic nie robią.I ktoś kupi takie autko i ładuje w skarbonke bez dna!!!

I są wielbiciele fordów.opli,fiatów,vw,czy francuzów.Ja osobiście nie mam zamiarów kupować autka na F czyli forda,fiata i francuza!!!

A zacząłem jezdzic nyska td p11 i narazie moje opinia sa db mam jeszcze troche do roboty ale wiem że moge z tym jezdzić i też to napewno zrobie:).Fakt to autko ma też swoje + i - .Ale to jak z każdym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomson-80

[P12], Chce kupic primere z tak kolo 2003 roku. Najlepiej disla , kombi. Mozcie poradzic jaki model wybrac i na co uwazac. Budżet tak kolo 23 tys. Z góry dziekuje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[P12], Chce kupic primere z tak kolo 2003 roku. Najlepiej disla , kombi. Mozcie poradzic jaki model wybrac i na co uwazac. Budżet tak kolo 23 tys. Z góry dziekuje. Pozdrawiam

 

 

Poszukaj na forum jest tu tego mase...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

poszukiwania trwają :)

co myslicie o tej Primerce?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13964990

cena niska ze wzgledu na korozje (4 nadkola + próg) -warto sobie zawracac tym glowe i robic ta rdzę, czy odpuscic?

Jak to wyglada w Waszych autach, ile mniej wiecej wytrzymuja takie "reperaturki", czy moze rdza calkiem "zjada" auto? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

poszukiwania trwają :)

co myslicie o tej Primerce?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13964990

cena niska ze wzgledu na korozje (4 nadkola + próg) -warto sobie zawracac tym glowe i robic ta rdzę, czy odpuscic?

Jak to wyglada w Waszych autach, ile mniej wiecej wytrzymuja takie "reperaturki", czy moze rdza calkiem "zjada" auto? :)

 

Ja osobiście bym się w to nie bawił - wstawisz reperaturkę to po pierwszej zimie zacznie coś wyłazić. Jeśli masz dobrego blacharza to może po 2 zimach. Koszt reperaturki pewnie koło 100 za sztukę + średnio 250 malowanie za element. Gdyby to był tylko przód to bym się nie zastanawiał - zawsze można kupić zdrowy element i założyć. Ale jak już raz palisz blachę, to będzie wychodzić już zawsze. Cena jest ok - ale jak chcesz pojeździć i sprzedać to nie baw się w to.

 

Witam jestem u Was po raz pierwszy.

Będę wdzięczy za wszelkie uwagi i sugestie.

 

Co koniecznie należy sprawdzić przy oględzinach, o co pytać?

 

pozdrawiam

tez jestem nowy, więc co do wyposażenia może wypowiedzą sie znawcy. Tak to zwykle jest, że na zdjęciach widac bardzo mało - nawet jak Ci się wydaje, że wszystko jest ok, na miejscu zwykle czar pryska. Co do tego egzemplarza to nie podoba mi się przedni zderzak, choć to o niczym nie świadczy. Proponuje na początek zapytać o rodzaj oleju (przy tym przebiegu to według mnie na syntetyku jeszcze powinien hulać), czy wszystkie szyby w oryginale, ewentualnie poprosić o jakieś dodatkowe foto (z bliska) kierownicy czy gałki zmiany biegów... Resztę zobaczysz sam na miejscu, bo nikt tutaj Ci nie powie ze zdjęć, czy był walony czy nie. Co do samochodu serwisowanego, to fakt że do dziś jest serwisowany jeszcze nic nie znaczy. Jest obowiązek robienia wszelkich napraw w ASO tylko przez okres gwarancji czyli te 2 latka. Potem możesz zaliczyć dzwona, wyklepać u Kazia na garażu a do ASO jechać na wymianę oleju i przegląd - pieczątkę Ci wstawią i niby auto serwisowane ;) Więc książka serwisowa w aucie z tego rocznika niestety wszystkiego Ci nie powie. Pod warunkiem, że jest oryginalna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Szymon2908

Wita od około pół roku jestem posiadaczem primery p11 2.0 td zdecydowałem się na zakup tego autka (z takim silnikiem) bo liczyłem na oszczędność jednak trochę się rozczarowałem ponieważ primera pali mi koło 8,5 litra w trasie (chyba że jadę jak emeryt do 2000 obrotów) :/ nie mówiąc o mieście . Jazda takim autem to tez przyjemnością nie jest (90KM :D )a wyprzedzanie to porażka ... dlatego chce ją sprzedać i zainteresowałem się tą primerką : http://moto.allegro.pl/item1154832186_primera_p11_lift_gaz_sekwencja_brc.html czy ktoś ze znawców tematu mógł by się na jej temat na podstawie ogłoszenia wypowiedzieć ?? czy koleś trochę nie prze koloryzował ze spalaniem i jak jest z ta instalacją BRC .. z góry dzięki :) pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość red_tukan

witam ponownie,

 

byłem i obejrzałem. Wnioski niestety ponure. W aucie właściciel palił i w tapicerce dziurę wypalił. Auto zaniedbane, plastik od przycisków do szyb wytarty zdecydowanie za mocno jak na 70 kilka tys. Komis oczywiście nic o autku nie wiem bo właściciel wstawił i nic im nie powiedział. Klapka od wlewu paliwa krzywa i wystaje poza karoserie, auto wygląda na klepane. W komorze silnika mnóstwo rdzy, zdecydowanie źle to wygląda jak na pięciolatka (może powodzianin?). Po odpaleniu z rury siwy dymek, po dodaniu gazu "kłęby" białego dymu i mocny, intensywny, bardzo wyraźny smród. Auto najwyraźniej pali olej i to w dużych ilościach. Samochód, a raczej jego stan, zrobił na mnie na tyle złe wrażenie, że straciłem nim całkowicie zainteresowanie. Szkoda. Generalnie co zaglądam do jakiegoś komisu i sprawdzam stan faktyczny z tym co mówią handlarze przekonuję się, że kłamią. Mam już dość, szukam auta wyłącznie od właściciela, a do komisów więcej nie zaglądam strata mojego czasu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita od około pół roku jestem posiadaczem primery p11 2.0 td zdecydowałem się na zakup tego autka (z takim silnikiem) bo liczyłem na oszczędność jednak trochę się rozczarowałem ponieważ primera pali mi koło 8,5 litra w trasie (chyba że jadę jak emeryt do 2000 obrotów) :/ nie mówiąc o mieście . Jazda takim autem to tez przyjemnością nie jest (90KM :D )a wyprzedzanie to porażka ... dlatego chce ją sprzedać i zainteresowałem się tą primerką : http://moto.allegro.pl/item1154832186_primera_p11_lift_gaz_sekwencja_brc.html czy ktoś ze znawców tematu mógł by się na jej temat na podstawie ogłoszenia wypowiedzieć ?? czy koleś trochę nie prze koloryzował ze spalaniem i jak jest z ta instalacją BRC .. z góry dzięki :) pozdro.

 

8 litrów gazu to przesada chyba że oszczędnie w trasie. To w końcu 2litry silnik więc bez przesady. Choć oczywiście do tych 8 jak już wspomniałem można zejść. Samo miasto to podejrzewam przy normalnej jeździe minimum 11. Ale przy tym spalaniu które masz teraz, to różnica będzie tak wyraźna, że będziesz się zastanawiał gdzie sobie tu jeszcze pojechać z nudów ;)

Co do Twojego auta to 8,5 litra w trasie to przesada. Coś jest nie teges, więc sprzedasz komuś skarbonkę - na pocieszenie dla tego kogoś Ty też nie wiesz na co trafisz... Tak to już bywa... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś chce moją Primerę? Fotki na maila podeślę zainteresowanym. A w skrócie o niej: P11.144 Kupiona w polskim salonie, rok produkcji 09.1999, kupiona 23.06.2000r silnik 1.6 z instalacja sekwencyjną. Samochód 100% bezwypadkowy - zapraszam z miernikiem lakieru (gdzie nie dotkniesz 140 do 160) Przebieg na dziś to prawdziwe 171 tysięcy. Cena jaka mnie interesuje jest nieco wyższa od średniej rynkowej bo 14.000, ale wiem ze sprzedaję pewne auto a nie szrota. Wnętrze nie jest zniszczone - wyglada adekwatnie do przebiegu. tapicerka wersja bezowa, 4airbagi, szyby el. tylko z przodu, przegląd miałem w koncu czerwca i nie było zastrzeżeń. jedynym mankamentem jest stłuczony klosz tylnej lampy - wynik błędu w manewrach parkingowych. Mój mail to reso1@wp.pl

post-33014-1280177380,908_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam i szukam i znalazłem taką:

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-2-0d-00r-combi-klima-stan-bdb-C14364280.html

 

Proszę o opinię bo mam do niej 260 km :)

 

Cześć,

w ogłoszeniach wszystkie są super!

zadzwoń do gościa i zapytaj czy są wszystkie naklejki przeźroczyste na drzwiach, przy progach. Najczęściej jak ich nie ma to oznacza że bity.

Ciężko coś więcej doradzić.

Dlaczego chcesz diesla?

Edytowane przez olo.w
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcień różni się lewych drzwi tyłu i przodu i tylna klapa ma inny odcień niż blenda klapy na tablice.

Ogólnie kiepskie zdjęcia wnętrza ale w ten przebieg nie wierzę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcień różni się lewych drzwi tyłu i przodu i tylna klapa ma inny odcień niż blenda klapy na tablice.

Ogólnie kiepskie zdjęcia wnętrza ale w ten przebieg nie wierzę .

 

dzięki za info - szukam dalej. Dlaczego Diesel? Nie wiem. Cały czas szukam i diesla i benzyna. Tylko trudno o dobry egz.

 

A co sądzicie o tym:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1162239774

 

Dzięki i pozdr

Edytowane przez Jummbo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mandaryn882

Witam jestem nowy na tym forum i zastanawiam sie nad zakupem nissana :). Teraz moje pytanie brzmi na co zwracac uwage podczas zakupu auta ? Co sadzicie o silnikach 2,0 TD ? I co sadzicie o tym autku mam do przejechania ok 150 km i zastanawialem sie czy jutro nie pojechac po te auto http://moto.allegro.pl/item1155229642_nissan_primera_2_0_1998_turbo_diesel_90km_austria.html . Z góry thx B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac że ten niebieski to taki normalny jezdzacy i komora silnika nie jest obciekajaca plakiem:) .

Bo na kielichach widac pani ruda.A nie wiem czy po tym face lift lampy nie powinny byc inne (może napisali i bład w druku i lepiej do sprzedania kto nie zna to kupi albo ja sie myle).A co do blach to trudno powiedziec.Najlepiej na miejscu obejrzec.

 

 

 

A ten kombi zielony to nawet ładny podoba mi sie ten przód tzn lampy.A co do silnika to 1.8 to chyba wiekszosc na forum tak zbytnio nie sa przekonani do niego a ci co maja to róznie z tym jest .jedni chwala inni nie bardzo .Zależy jak kto trafi i ktos dba o autko.

No i nie daleko mnie jest ten zielony:))) (miejsca zamieszkania).

 

 

 

A co do diesel czy benz to juz wybor należy do kupujacego.Jak ktos jezdzi duzo to raczej diesel chyba mniej problemów,a jak ktos mniej i wiecej po miescie to raczej benz i zagazowac nyske.Raczej taniej wychodzi ze spalaniem.Zreszta to rzecz gustu i kto jak lubi jezdzić napewno diesel to do spokojnej jazdy jest .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Szymon2908

kolego znawcą nie jestem ale ja juz teraz bym "traktorka" nie kupił ... patrz kilka postów wyżej :D ... ale jak Cie mocno interesyje to za 8500 moge Ci sprzedać primerke w takim samym kolorze i dorzucę oponki KLEBER DYNAXER HP2 3 miesięczne i sezonowe zimówki :D:D ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita od około pół roku jestem posiadaczem primery p11 2.0 td zdecydowałem się na zakup tego autka (z takim silnikiem) bo liczyłem na oszczędność jednak trochę się rozczarowałem ponieważ primera pali mi koło 8,5 litra w trasie (chyba że jadę jak emeryt do 2000 obrotów) :/ nie mówiąc o mieście . Jazda takim autem to tez przyjemnością nie jest (90KM :D )a wyprzedzanie to porażka ... dlatego chce ją sprzedać i zainteresowałem się tą primerką : http://moto.allegro.pl/item1154832186_primera_p11_lift_gaz_sekwencja_brc.html czy ktoś ze znawców tematu mógł by się na jej temat na podstawie ogłoszenia wypowiedzieć ?? czy koleś trochę nie prze koloryzował ze spalaniem i jak jest z ta instalacją BRC .. z góry dzięki :) pozdro.

pierwsza najważniejsza sprawa ten samochód w tym roku nie ma prawa mieć takiej budy... coś było działane ale dobrze temu autku to nie wróży.. w spalanie rzędu 8 litrów też raczej bym nie wierzył chyba, że non stop na ubogiej mieszance a wszyscy wiemy jak to się kończy... taka primera sri po lifcie pełną gębą :)

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...