Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na tym forum i zastanawiam sie nad zakupem nissana :). Teraz moje pytanie brzmi na co zwracac uwage podczas zakupu auta ? Co sadzicie o silnikach 2,0 TD ?

 

Poczytaj sobie posty w tym wątku. Wiem, że trochę tego jest, ale na prawdę można się bardzo dużo dowiedzieć, na co zwracać uwagę podczas kupna Primery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosił bym o oględziny tej Primerki: http://moto.allegro.pl/item1158490818_primera_p11_climatronic_okazja_warszawa.html

Czy warto sie bawić w te naprawy blacharskie w tej cenie? Chce ja w najblizszych dniach zobaczyc live i nie wiem czy sie fatygowac :)

 

auto wygląda nawet całkiem ale bez ogledzin sie nie obejdzie,

i tak ode mnie jedynym minusem jest silnik jak dla mnie troche za słaby na taką bude

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy ktoś z Was ma może szersze pojęcie o benzynowych silnikach 2.0 do P11.144? Dotychczas myślałem, że są tylko w wersji 140KM. Ale szukając Primerki dla siebie natrafiłem na takie ogłoszenia:

 

Primera 2.0 - 130KM

oraz

Primera 2.0 - 135KM

 

Czy to jest błąd sprzedawcy czy rzeczywiście były 3 rodzaje silników benzynowych o pojemności 2.0? Jeśli tak, to czym się różnią? (oprócz mocy ;) )

 

Widziałem kiedyś na tym forum wątek, w którym były opisane wszystkie modele silników, ale jakoś nie mogę go znaleźć... :(

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy ktoś z Was ma może szersze pojęcie o benzynowych silnikach 2.0 do P11.144? Dotychczas myślałem, że są tylko w wersji 140KM. Ale szukając Primerki dla siebie natrafiłem na takie ogłoszenia:

 

Primera 2.0 - 130KM

oraz

Primera 2.0 - 135KM

 

Czy to jest błąd sprzedawcy czy rzeczywiście były 3 rodzaje silników benzynowych o pojemności 2.0? Jeśli tak, to czym się różnią? (oprócz mocy ;) )

 

Widziałem kiedyś na tym forum wątek, w którym były opisane wszystkie modele silników, ale jakoś nie mogę go znaleźć... :(

 

Pozdrawiam

P11.144 mają tylko 2.0 140km.. chociaż 1999r to przejsciówka więc może być różnie. jednak dla Mnie to błąd właściciela lub błąd w dowodzie rejestracyjnym

1. może mieć 130 koni bo to przeróbka jest ma wnętrze ze starej budy a a przód i tył zz nowej, drzwi i listwy ze starej- nie wróży to dobrze

2.ma wszystko tak jak powinno być... o sprawy blacharskie sie nie pytaj bo nie mam oka lakiernika :)

Edytowane przez GeorgeGt
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ostatni Don

Witam !

 

Moje pytanie bedzie dotyczyło Primery (P10) z 1995 r. gdyz takie auto planuje zakupić. Pod wzgledem mechanicznym wszystko jest cacy, w srodku tez ok, gorsza sprawa jest z blachami. W egzemplarzu ktory planuje kupić sa dosc mocno skorodowane progi, ktore nalezaloby wymienić rzecz jasna. Jaki jest koszt takiej naprawy i czy warto w ogole wchodzic w takie auto. Jesli chodzi o blizsze informacje na temat auta to wyglada to tak: Nissan Primera 1.6 LX 1995 r. (sedan). Przebieg 150 tys. (wiem niski i na 99,99% krecony ale z tego co powiedzial mi wlasciciel ktory jest drugim nabywca auta, to juz kupil z niskim przebiegiem, wiec jesli cos to niby przekrecil go poprzedni wlasciciel ) Cene jaka proponuje to 3 tys zł. ale jak okaze sie ze wymiana tych progow to duzy koszt to mysle ze da sie wytargowac coś. Aha no i "ruda" troszke przyatakowala drzwi od dołu, te z przodu od strony kierowcy. Jak mowilem pod wzgledem technicznym jest ok. Czekam na opinie, porady, sugestie... pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Czekam na opinie, porady, sugestie... pozdrawiam !

 

Jeśli chodzi o drzwi to bym się nie martwił zbytnio, bo to w sumie element wymienny i na pewno znajdziesz (choćby na allegro) kompletne drzwi bez rudzielca i to w kolorze, także tylko przełożysz i bedzie git. Gorzej z progami - co do ceny to w różnych częściach Polski ceny będą sie skrajnie różnić - także musisz najpierw popytać u siebie. Wspawanie, kitowanie, malowanie... trochę to wyjdzie. Zależy też jak długo masz zamiar autem pojeździć - bo prawdopodobnie po pierwszej, max drugiej zimie na nowo zaczną się robić bąble i pojawiać rdza - taki urok spawanej blachy.

Ale jeśli masz do dyspozycji tylko takie pieniążki, to podejrzewam, że egzemplarza bez korozji raczej nie znajdziesz, bo to wszystko będą auta 15-letnie i starsze lub już raz robione (spawane)- a to dla Ciebie jeszcze gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ostatni Don

Hmmm... Na allegro progi stoją po 100zł. za sztukę z przesyłką. Wiec robocizna pewnie wyniesie drugie tyle...rozumiem ze o zejscie do 2,5 tys. moge spokojnie walczyc ?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... Na allegro progi stoją po 100zł. za sztukę z przesyłką. Wiec robocizna pewnie wyniesie drugie tyle...rozumiem ze o zejscie do 2,5 tys. moge spokojnie walczyc ?;)

 

obawiam się, że robocizna + materiały (szpachla, lakier) wyjdą drożej. W woj. śląskim jak bym znalazł kogoś kto by mi zawołał 200 za robocizne czegoś takiego (oczywiście jednej strony) to bym się cieszył. Ale jak wspomniałem, wiem że sa regiony Polski gdzie można zrobic taniej niż na śląsku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktos by chciał robic za 200zeta od strony.

jesli sie rozbierze fotele i bedzie podłoga do roboty bo tak przeważnie bywa i lewarki bo tak pewnie bedzie . I doliczajac nowe progi to ja stawiam w granicach 350 od strony spawanie malowanie +próg to masz kolo 1000 zl.i w tym masz pewnie konserwacje z dołu i konserwacje profili zmaknietych.To wtedy troche pojezdzisz jesli sobie zadbasz o konserwacje zew i wew.A wiadomo autko nie nowe to zawsze cos wyskoczy a już pojawiaja sie na drzwiach złote wstawki i pewnie nadkola tylne były juz robione albo dopiero beda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przestrzegam wszystkich przed kupnem tego auta:

 

:warning:Uszkodzona Primera :warning:

 

Sprzedawca przez telefon zapewniał mnie, że jest tylko problem z silnikiem (zatarty na panewkach). Poza tym auto jest w idealnym stanie wizualnym.

 

Po tym, jak przejechałem po to auto ponad 270 km okazało się, że auto jest po jakiejś kolizji (podejrzewam, że wylądowało w rowie, bo miało pełno błota w chłodnicy). Oprócz remontu silnika do wymiany jest chłodnica (wygięta do tyłu :) ), oba wentylatory (nie obracają się), chłodnica do klimatyzacji, alternator, rozrusznik i nie wiadomo co jeszcze by wyszło...

 

Auto od listew bocznych w dół było całe malowane (dlatego tak ładnie wygląda na zdjęciach).

 

Poza tym licznik jest sporo cofnięty.

 

Sprzedawca ma warsztat samochodowy i małą lakiernię. Jakby opłacało się to robić, to by tego auta nie sprzedawał jako uszkodzone tylko sam zrobił i dopiero wtedy sprzedał.

 

PS. Jak ktoś ma konto na NZ to może niech tam to przeklei...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Szymon2908

A który z Forumowiczów mógłby się na temat tej primery wypowiedzieć ? http://moto.allegro.pl/item1169078183_nissan_primera_gt_stw_edition_nr_186_200_kameleon.html dla mnie jakaś cena troszke niska ale przebieg już nie mały no i kilka wgniotek jest ... Powiedzcie czy opłacało by się za taką cenę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który z Forumowiczów mógłby się na temat tej primery wypowiedzieć ? http://moto.allegro.pl/item1169078183_nissan_primera_gt_stw_edition_nr_186_200_kameleon.html dla mnie jakaś cena troszke niska ale przebieg już nie mały no i kilka wgniotek jest ... Powiedzcie czy opłacało by się za taką cenę ??

samochód warty swojej ceny chociażby ze względu na wspaniały lakier. jeżeli w silniku lata wszystko pięknie to można powalczyć chociaż cena pewnie skoczy na licytacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś coś powie na temat tej nyski ?? http://moto.allegro.pl/item1169073887_nissan_primera_p11_klima_alu16_dwa_komplety_kol.html sory że tyle pytań ale planuje zmiane a juz raz wkopałem sie w kupione na "szybko" auto dlatego szukam porady ekspertów ... z góry dzięki :)

myślę, że za 6000 tyś warto pojechać to tylko 1996 rok więc cudów nie ma się co spodziewać... ważne, że ma klimę i w gazie najlepiej wypytać się kolesia i niech podrzuci więcej zdjęć abyś kolejny raz kilometrów nie narobił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze w temacie w/w gt w "kameleonie" - gdzie jest (i czy w ogóle jest) u nas możliwość polakierowania elementu w tym kolorze...? :blink:

Edytowane przez ryś_71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA WIEM ŻE LAKIER TZN SAMA BAZA KOSZTUJE NIECAŁE 1,5 LITRA 1000 ZETA KAMELON DWUKOLOROWY +DO TEGO BEZBARWNY KOLO 200ZETA NA CAŁE NIE DUŻE AUTKO TZN GARBUSA.

A JESLI CHODZI O KOLOR KAMELONA WIELOKOLOROWEGO TO NIE WIEM .

NA PEWNO NIE MAŁO!!!

I NIE WIEM CZY NIE BEDZIE CIEŻKO DOROBIĆ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem posiadaczem P10 sedan ale zamierzam się przesiąść na nowszy model myślę nad P12 od 2005, czy użytkownicy tego modelu mogą się o nim wypowiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

może ktoś rzucić okiem na to autko:

 

http://otomoto.pl/nissan-primera-xsenony-klimatronic-komputer-C14382180.html ?

 

Zastanawiają mnie te białe zegary. Oryginalne? Nie widziałem takich w kombi...

 

 

I jeszcze to:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C14431638

 

Podejrzanie mała cena jak na takie wyposażenie i przebieg... ;)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kolega ma taką z 99r. i też ma takie zegary.ogólnie samochód nie wygląda zle na zdjęciach.jak strasznie nie masz daleko możesz oglądać.

 

Byłem, obejrzałem :)

 

Oba zderzaki wymienione. Wymieniony (albo malowany) także przedni lewy błotnik. Dodatkowo przy tylnej szybie widać w dwóch miejscach jak rudy zaczyna atakować. Poza tym OK.

 

Mam za to znów pytanko a propos mocy silników w P11.144. Do tej pory myślałem że diesle były tylko w wersji 2.0 TD 90 KM. A tutaj mam do oglądnięcia taką oto Primerkę z silnikiem niby 101 KM:

 

Primerka ze Zgierza

 

Ktoś może się wypowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TD miały 90 KM.i koniec kropka.a ta ze zgierza to mi sie nie podoba. maska odstaje przy szybie po lewej stronie i z tyłu cos te szpary sa dziwne.

 

Chyba rzeczywiście sobie daruję. Dzwoniłem tam i facet powiedział, że "bita raczej nie była; w razie czego jest położona druga warstwa lakieru" :rofl: No i nie wiadomo, czy klimatyzacja działa :-)

 

A co do silnika, to pomyłka w treści ogłoszenia. 90 KM jest.

Edytowane przez witekpierwszy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...