Arni Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Cześć Jestem nowy na forum, dlatego jeżeli post nie jest w tym miejscu w którym powinien być to proszę o przeniesienie. Zamierzam kupić nissana 350z w tym roku (czerwiec / lipiec / sierpień). Póki co przeglądam wszystko co jest i czytam wpisy na forum / oglądam filmiki na yt. Moje pierwsze pytanie to : W 2017 roku cena za 350z w stanie "ok" to 40k zł, czy teraz coś się zmieniło ? Więszkość 350z jest wystawionych właśnie koło 40k. Wolałbym kupić auto sprawdzone np. przez coobcio garage, osobiście nie znam chłopaków, ale są o nich dobre opinie i po filmikach widać, że dobre z Nich świry. Jeżeli udałoby się zakupić 350z za 35-40 tys chciałbym przeznaczyć jeszcze do 10 tys na lekki tunning i odmulenie auta + naprawy, bo raczej nikt nie sprzeda nic w stanie idealnym. Jasna sprawa, że powinienem oswoić się z autem, a potem dokładać mocy, ale to raczej długo nie zajmię . Chciałbym dołożyć wydech (jeżeli zainstalowany by mi nie odpowiadał), mam na oku takie : Agency Power Titanium Muffler Catback Exhaust Invidia N1 Co do body kit'a w żadnym wypadku nie śmiałbym go zwieśniaczyć, lecz tylko podkreślić jego "agresywność" Dokładka spoilera nismo, może zmiana błotnika z tyłu przy wydechu coś takiego. Zastanawiałem się również nad dołożeniem / zamianą wlotu powietrza na słynny Kinetix intake (velocity Intake Manifold 350z), żeby trochę tej mocy uzyskać nie wydając sporych pieniędzy. Jestem przekonany, że wiele osób już robiło coś z tych rzeczy które tutaj napisałem, dlatego jeżeli mogę to proszę o opinie o takim pomyśle / setupie. Pozdrawiam i miłego dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Ten kolektor ssacy Kinetix wcale nie jest tani z tego co kojarze. To samo uzyskasz zakladajac spacer pod oem kolektor za mniejszy hajs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 A wręcz po zmianie Kinetixa na spacer od Coobcia jest wzrost mocy. Kinetix nic nie daje miałem i się pozbylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Ten kinetix jest pod turbo. Pod wolnossaka się nie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Ten kinetix jest pod turbo. Pod wolnossaka się nie nadaje Zabiera w wolnossaku i to dobre 20Nm oraz 10KM - mowa o tym z nierdzewki. Górna połowka ta czarna zabeirala zdaje sie 6 koni i 10Nm więc to juz mniejsze straty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 To trzeba kupić te czarna zwlaszcza że tańsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Czyli kinetix nie warty kupna. Ile kosztuje mniej więcej uturbienie jakieś "podstawowe", bo np. greddy zestaw jednak kosztuje tyle co drugia zetka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 20k+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Plus zakucie pieca drugie tyle - bez zakucia to nie ma sensu 40-50k musisz liczyć realnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 ale jednak uturbiona zetka to inny wymiar czaso przestrzeni turbienie nie jest tanie zwłaszcza że trzeba obowiązkowo wymienić korbowody najlepiej kupić już uturbioną zetke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Korbowody tłoki walki rozrządu żeby odblokować moc, warto zmienic sprężyny zaworowe, oczywiście sprzęgło chłodnice oleju większa miskę pompę paliwa i milion innych rzeczy ale zgadzam się że turbo cios zmienia to auto o 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Oki, dzięki za info. Czy istnieje inna możliwośc dobicia auta do powiedzmy 400 KM (bez kucia / turbiny) ?Licząc, że kupiłbym z silnikiem o mocy koło 300 konii (wiadomo, że raczej będzie mniej na hamowni). I ile mniej więcej byłyby koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Można zwiększyć pojemność silnika . Coobcio zwiększa chyba do 4,1 czy nawet 4,3 litra wtedy te 400 koni będzie i charakterystyka wolnossaka.ale tanio też nie będzie choć taniej niż przy turbo z kuciem Jeszcze jest 3 możliwość- możesz dac kompresor ale tu też trzeba zakuc silnik i koszty podobne do turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 400km N/a drozsze jak 400KM turbo... To jest gorna granica dla.tego silnika by nie doszlo do zgiecia/urwania korbowodu. Czyli doladowanie maks 0.5bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.