wsykurski Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Cześć, Proszę o radę: od pół roku jestem szczęśliwym posiadaczem Parcha - ma już zrobiony pakiet startowy + "odszczurzanie" (z tym trochę się zeszło -> elektryka była ostro pokaszaniona, skończyło się praktycznie wymianą wiązki). Zastosowania auta to jazda w koło komina (lajtowa), wycieczki, lekkie rajdy (turystyk/przygoda) + dość często "auto na codzień". W planach są też lekkie wyprawy (Rumunia, Łotwa/Estonia), montaż wyciągarki w fabryczny zderzak i docelowo opony 33". Zastanawiam się, czy jest sens robić lift - poprzedni właściciel wymienił zawieszenie w 2016 (standardowe od Nissana). Opony powinny się chyba zmieścić bez modyfikacji, nie wiem jednak czy standardowa zawiecha nie zacznie siadać przez wyciągarkę. Możecie coś poradzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Opony 33 cale wejdą bez liftu, jak założysz wyciągarkę z lina syntetyczną (jakbyś potrzebował to zapraszam), to zawieszenie nie klapnie, tym bardziej że jest prawie nowe Swoją drogą zastanawia mnie kwestia wymiany zawieszenia na ori Nissana, które kosztuje kosmos w porównaniu do zawieszeń liftujących np Dobinsona P.S. Popraw sobie opis w profilu - Patrol GU3 nie wychodził z silnikiem 3,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.