Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem ze skrzynią CVT w Murano


qbapoz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze skrzynią CVT w Murano 3.5V6 z 2006r. wersja europejska, przebieg 89tyś.km. W aucie po wymianie akumulatora skrzynia nie przełącza biegów, jedzie normalnie bez żadnych zgrzytów, tylko przy ok. 60km/h ma 3 tyś.obrotów i nie zmienia biegu na wyższy, oczywiście nie żyłuję go wyżej.Przed wymianą akumulatora nie było żadnych problemów z autem. Zbieg okoliczności? Podjechałem do serwisu Nissana w Poznaniu i powiedzieli, że skrzynia do wymiany i że się nie podejmują naprawy.  Zrobili diagnostykę ( lista błędów w załączniku ) i kazali mi jechać do Myszkowskiego w Sadach. Tam bez diagnostyki powiedzieli, że naprawa minimum 10 tyś netto...!!!


​Oddałem do małego warsztatu, który naprawia skrzynie automatyczne, zrobili diagnostykę i powiedzieli, że wyrzuca te same błędy co w serwisie. Powiedzieli, że trzeba zdjąć miskę olejową od skrzyni i jeśli w oleju będą opiłki to mam szukać skrzyni używanej na wymianę?  Co o tym sądzicie? Jakieś rady co robić dalej?

post-111105-0-03913900-1521658075_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Rozmawiałem kiedyś z gościem, który miał podobny problem do Twojego. Zimą padło mu "ako", odpala łatwo go za pomocą kabli od drugiego samochodu. Po odpaleniu okazało się, że CVT szwankuje. W serwisie ta sama spiewka skrzynia do wymiany. Po długiej walce winowajcą okazał się komputer od skrzyni, który jest gdzieś za schowkiem. Po wymianie auto dalej śmiga bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, mam problem ze skrzynią CVT w Murano 3.5V6 z 2006r. wersja europejska, przebieg 89tyś.km. W aucie po wymianie akumulatora skrzynia nie przełącza biegów, jedzie normalnie bez żadnych zgrzytów, tylko przy ok. 60km/h ma 3 tyś.obrotów i nie zmienia biegu na wyższy, oczywiście nie żyłuję go wyżej.Przed wymianą akumulatora nie było żadnych problemów z autem. Zbieg okoliczności? Podjechałem do serwisu Nissana w Poznaniu i powiedzieli, że skrzynia do wymiany i że się nie podejmują naprawy.  Zrobili diagnostykę ( lista błędów w załączniku ) i kazali mi jechać do Myszkowskiego w Sadach. Tam bez diagnostyki powiedzieli, że naprawa minimum 10 tyś netto...!!!

​Oddałem do małego warsztatu, który naprawia skrzynie automatyczne, zrobili diagnostykę i powiedzieli, że wyrzuca te same błędy co w serwisie. Powiedzieli, że trzeba zdjąć miskę olejową od skrzyni i jeśli w oleju będą opiłki to mam szukać skrzyni używanej na wymianę?  Co o tym sądzicie? Jakieś rady co robić dalej?

 

Kur.... co za serwis , jak są opiłki to skrzynia do roboty .... w każdym cvt będą opiłki.... idioci...... najpierw do sprawdzenia wszystkie wtyczki , później komp cvt...... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim słoniu (rocznik 2006) sypnęło P0845 i P0745 przy 35tys mil. Ściągnąłem miskę i opiłków było sporo, ale to normalne w CVT. Przy czym w moim przypadku auto nie ma siły podjechać pod górkę, łańcuch się ślizga, szarpie przy zmianie biegów i nie ma przyspieszenia. Jak zdejmiesz miskę to masz podgląd na primary pulley i jeśli powierzchnia po której jeździ łańcuch jest ok to rzeczywiście musi być trafiony TCM. Z ciekawości rozebrałem valve body, żeby sprawdzić czy te opiłki jakimś cudem dostają się do środka przez filtr. W środku było czysto, cały syf zostaje na filtrze. Poniżej filmik. Co do 60km/h to komputer wszedł w tryb "fail-safe mode"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...