bazylia Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Witam. Dzisiaj byłem Alą na hamowni. Jakoś tak mam, że chcę wiedzieć ile jest kuni. Jako że Ala ma już swoje lata, silnik przed liftowy 114KM było fabrycznie myślę sobie...hmm pewno z 95 przy dobrych wiatrach będzie. A tu człowiek się pozytywnie zaskoczył...126,4kuni i 164Nm. Hamownia w gratisie (serdeczne dziękuję) zrobiła mi też pomiar na gazie wyszło 121,8 kuni i 157Nm. Więc różnica w gazie tylko niecałe 4%. Zapowiedziałem się za 3 może 4 miesiące na powtórkę. Zmieniam olej na LM, dam nowy przepływomierz (czeka już w blokach startowych) ceramizer oraz filtr pipercross. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 ceramizer?? a co silnik umiera i na sprzedasz?? w miejsce ceramizera lepiej nowe świece, ale jak kto woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Co do ceramizera to są różne opinie, ja osobiście jeśli nie chleje oleju w ilościach odpowiadających spalaniu benzynki to nie ma co się bawić. Taki wynik mocy sugerował by raczej QG18DE 95kW a nie 86kW.... można to sprawdzić po VINie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazylia Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Po VIN wychodzi 86kW te 95 chyba miały egr choć możę sie myle świece zmieniłem na irydowe Denso ceramizer stosowałem w drugim samochodzie i sam odczułem różnice nie mam zamiaru sprzedawać samochodu co do 128konnego silnika znalazłem jeszcze coś takiego cytuje Ad@mus-a: Według moich informacji przeznaczona ona była na rynek azjatycki i amerykański gdzie nie było wyśrubowanych norm emisji spalin. Stąd można zauważyć brak zaworu recyrkulacji spalin (EGR). Kolektor wydechowy jest zaślepiony. Bardzo wyraźna jest różnica w fabrycznych ECU - wersja europejska jest według niektórych opinii po prostu mułowata,za to ma elastyczność diesla. Rusza z wolnych obrotów, można go przymulać do 1200rpm po czym bez redukowania odjechać. Gdzie indziej wyczytałem, że ta wersja silnika była wkładana od sierpnia 2002. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.