dudixman Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Witam, Po wciśnięciu pedału sprzęgła obroty spadają prawie do 0 i silnik dusi, czasami silnik całkowicie gaśnie. Jakby coś się wieszało. Poniżej film poglądowy: https://youtu.be/sAPjxqLzgeU Nissan almera n16 1.5 98km Jakieś sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 przepływomierz do zmierzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk93 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Pomyślał bym o DPF też, ale najlepiej sprawdź komputerowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 1.5 z tego roku na dpf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudixman Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 odłączyłem kostki, wyczyściłem przepustnice specjalnym płynem, wprawdzie 2 błędy później wyskoczyły P0102 oraz P0113, które później skasowałem, ale, silnik działa jak dawniej, obroty nie wariują, silnik nie gaśnie, wszystko jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobini Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Mi się tak dzieje przy każdym hamowaniu. Tyle, że odbija się od 500obr +/- i wraca na swoje miejsce. Ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudixman Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 po ponad miesiącu jeżdżenia po przeczyszczeniu przepustnicy stwierdzam: 1. obroty nie wariują lecz: - gdy jadę puszcze gaz, wcisnę sprzęgło obroty wskakują na 1500 - obroty na biegu jałowym powoli spadają z 1500 do 900 co występuje ? - duże spalanie na krótkich odcinkach Jakieś porady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Jak i czym czyściłeś przespustnicę? Całkowicie ją wyciągałeś? Daj zanć, bo też mnie to chyba czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudixman Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 9 godzin temu, bambooniga napisał: Jak i czym czyściłeś przespustnicę? Całkowicie ją wyciągałeś? Daj zanć, bo też mnie to chyba czeka. Odpiąłem wąż dolotu, wypiąłem kostkę Wykręciłem przepustnice - 4 śruby czyściłem płynem do czyszczenia przepustnic w sprayu (całość zanieczyszczeń puściła) skręciłem i podłączyłem wąż dolotu i kostkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 A co z adaptacją, nie musiałeś jej robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudixman Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Witam, robiłem adaptacje, chyba się udało, ale obroty dalej 1500 - jakby ktoś dodawał gazu jak wcisnę sprzęgło przy jeździe. Jak się zatrzymam obroty wracają do prawie normalnego stanu. Dzisiaj podłączyłem kompa błąd P0171 ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nisstor Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 P0171 Fuel injection system (too lean) P0171 System wtrysku paliwa (zbyt chude) To odczytałem z listy błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Dlatego lepiej chyba jest czyścić ją bez demontażu... Możesz odczytać na ile procent jest otwarta na biegu jałowym? U mnie przed odpaleniem jest 2,4%, po odpaleniu spada do 0%, przy 3000 ok. 4%, a przy czerownym polu ok. 8%. Nie wiem, czy odczyty sa zakłamane, czy przepustnica jest walnięta. Możecie sprawdzić u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudixman Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 U mnie przed odpaleniem 3%, po odpaleniu 0%, jak przygazuje max 4 % - chyba jednak jest coś nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Albo ELM źle zczytuje ECU akurat ten parametr, albo nasze przepustnice są wadliwe (silnik krokowy). Możesz sprawdzić jak jest w jakieś innej almerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudixman Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Witam ponownie, wymieniłem przepustnice, która reaguje dużo szybciej, Problem jak na samym początku - dojeżdżam do świateł i silnik dusi lub gaśnie, Poniżej zdjęcie z wartościami podczas postoju. Czy sondy lambda powinny mieć takie wskazania ? https://zapodaj.net/images/5b0ff19b553a2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Na zimnym też tak się dzieje? U mnie silnik gasł jak był uszkodzony czujnik położenia wału korbowego, a też podejrzewałem przepustnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudixman Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 wymieniłem przepływomierz, jeżdżę 2 dzień, wszystkie usterki minęły. auto nie gaśnie i spalanie spadło. Po tygodniu powiem więcej ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parker80 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 W dniu 24.04.2018 o 22:57, Lobini napisał: Mi się tak dzieje przy każdym hamowaniu. Tyle, że odbija się od 500obr +/- i wraca na swoje miejsce. Ktoś coś? mam tak od 2 tygodni z tym ze 2 razy samochód podczas jazdy ( redukcja biegu na niższy) mi zgasł ... Wnioskuję ze to albo przepływomierz albo przepustnica...Ktoś może mi coś podpowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.