fuchs7 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Co uważacie? Jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 yny wymienamy? Turbina w R9M pracuje na 25kPa ... bez mechaniki zmiany i operowaniu na samym ciśnieiu doładowania i mapie zapłonowej można rozdupczyć silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafyc Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Coś chyba jest na rzeczy...oglądałem kiedyś charakterystyki 1,6dCi dla power box od znanej firmy tuningowej i przyrosty mocy i momentu były rzędu 10%, na "mapie" nie dużo więcej, a sam przebieg krzywych nie wiele zmieniał, ciekawe jak wrażeni po modyfikacji, tego nie wiem, jak mam zlikwidować tylko turbo dziurę i mieć ostrzejsza reakcje na gaz to może nie warto, ale fajnie jakby ktoś się wypowiedz po podniesieniu mocy... . Kiedyś w pasacie miałem program ze 105kM na ok. 150kM, :dribble:różnica wyczuwalna na plus, minusy pompowtryskiwacz padł, ale może ze starości.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuchs7 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 taki coś znalazłem http://www.kreatormocy.pl/katalog/nissan/chip-tuning-nissan-x-trail-t32-1-6-dci-130-km/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafyc Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 taki coś znalazłem http://www.kreatormocy.pl/katalog/nissan/chip-tuning-nissan-x-trail-t32-1-6-dci-130-km/ ostro, tu na powerbox 9kM: <http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Nissan-X-Trail-T32-1.6-dCi-93kW-130KM> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Ja bym się zastanowił nad modyfikacja jedynie softu w R9M.. silnik jest już mocno wysilony... zmiany ciśnienia doładowania mogą uszkodzić silnik. Nie wspominając już o skrzyni biegów. Jeśłi to CVT to tam też trzeba zmienić soft, manual .. sprzęgło może się paść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkicus Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) Power Box to uniwersale rozwiąznie, które nie jest całkiem dobre. Z osobistego doświadczenia wiem, że tylko dedykowanym oprogramowaniem można podnieść moc silnika optymalnie . Nie wpływa to niszcząco na jednostkę, a daje również oszczędności jeżeli chodzi o spalanie. Moje poprzednie 4 auta robiłem w V-tech i zawsze byłem z tego rozwiązania zadowolony. Zgrywali oryginalną mapę, która była potem modyfikowana i wgrywana ponownie. Koszt ok 1100 PLN z opcją powrotu do oryginalnego programu w ciągu 7 dni jeżeli stwierdzę, że nie jestem zadowolony z osiągów. Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez szybkicus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafyc Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Power Box to uniwersale rozwiąznie, które nie jest całkiem dobre. Z osobistego doświadczenia wiem, że tylko dedykowanym oprogramowaniem można podnieść moc silnika optymalnie . Nie wpływa to niszcząco na jednostkę, a daje również oszczędności jeżeli chodzi o spalanie. Moje poprzednie 4 auta robiłem w V-tech i zawsze byłem z tego rozwiązania zadowolony. Zgrywali oryginalną mapę, która była potem modyfikowana i wgrywana ponownie. Koszt ok 1100 PLN z opcją powrotu do oryginalnego programu w ciągu 7 dni jeżeli stwierdzę, że nie jestem zadowolony z osiągów. szybkicus, a któreś z Twoich poprzednich aut zrobionych w V-tech było z silnikiem 1,6dci, czy innym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkicus Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) szybkicus, a któreś z Twoich poprzednich aut zrobionych w V-tech było z silnikiem 1,6dci, czy innym? Moje poprzednie kapsuły posiadały jednostki diesel 1,9-2 L i wszystkie kręcone w V-tech. Wyglądało to następująco jeżeli chodzi o moc KM (nominalnie / po programie): Renault Megane 1.9 - 130 / 155 (skrzynia manual) Renault Laguna 2.0 - 150 / 191 (skrzynia manual, tutaj miła niespodzianka auto fabrycznie miało wiekszą moc od katalogowej bo 161 KM) VW Passat Alltrack 2.0 - 170 / 200 (krzynia DSG) Ford S-Max 2.0 - 164 / 189 (skrzynia manual) Ostatnio mój przyjaciel dokręcał nowiutkiego KOLEOSA 2.0 - 177 / 205 (skrzynia automat bezstopniowy) - zresztą jest to dokładnie ta sama jednostka co w X-trail. Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez szybkicus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Dają gwarancje na uszkdozenia związane z zmiana softa w v-techu ? Pojazd na gwarancji Nissana automatycznie po takiej modyfikacji ją traci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkicus Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) Dają gwarancje na uszkdozenia związane z zmiana softa w v-techu ? Pojazd na gwarancji Nissana automatycznie po takiej modyfikacji ją traci. Robisz to zawsze na własną odpowiedzialność. Ja robiłem to w fabrycznie nowych autach zaraz po wyjechaniu z salonu i nigdy im nic nie dolegało oraz nikt nigdy w ASO się nie poznał. Każdym z tych aut przejechałęm średnio ok. 230-250 tys km. Różne podzespoły w nich padały, ale nigdy komputer, silnik czy turbina. Ważne jest to aby program był odpowiednio dobrany do silnika, a jego moc i moment nie był skrajnie przewalony. Nie chodzi o to żeby płomienie wylatywały z wydechu Oczywiście zawsze jest takie ryzyko, ale zawsze lepiej niech coś takiego się rozleci w okresie gwarancji niż zaraz po jej skończeniu. W takim przypadku jedziesz do V-tech gdzie wgrywają ponownie oryginalne oprogramowanie (za opłatą), a potem jedziesz do serwisu ASO i niech barują się z usterką. NO RISK NO FUN Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez szybkicus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Podjeście masz nie fajne w stosunku to Nissana.. kupując nowe auto zgadzasz się na warunki gwarancji.. a zabawa softem to utrata gwarancji i zmiana na orginalny ( co nie do końca jest nie do wykrycia ) w celu naprawy uszkodzenego pojazdu w wyniku modyfikacji to już jest oszustwo. Gwaranjca na taki pojazd powinna być odebrana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkicus Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) Podjeście masz nie fajne w stosunku to Nissana.. kupując nowe auto zgadzasz się na warunki gwarancji.. a zabawa softem to utrata gwarancji i zmiana na orginalny ( co nie do końca jest nie do wykrycia ) w celu naprawy uszkodzenego pojazdu w wyniku modyfikacji to już jest oszustwo. Gwaranjca na taki pojazd powinna być odebrana. Nie wchodzę w polemikę dotyczącą gwaracji, bo warunki są bardzo jasne. Każdy chyba umie czytać i robi to na własną odpowiedzialność. W przypadku bycia FAIR zadaj sobie sam pytanie co w przypadku poważnych napraw jeszcze w okresie gwarancji lub po jej skończeniu. Czy Nissan wymieni Tobie auto na nowe wolne od wad , bo nie będzie potrafił sobie poradzić z usunięciem usterki/usterek ciągle się powtarzających. Jak będą Ciebie zwodzić za nos miesiącami/latami. Myślę że można by na ten temat długo rozmawiać i każdy wie że kij ma dwa końce. Wracając jednak na tor to tematem jest CHIP Tuning naszych X- traili, gdzie mamy się wymieniać się doświadczeniami, a nie prostowalniem naszych kręgosłupów moralnych w relacjach z ASO Nissan Polska. Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez szybkicus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Swoją drogą Nissan ma politykę wymiany auta na nowe jeśłi dochodzi do usterek w tzw "młodym wieku pojazdu". Ja patrze z dość szerokiej perspektywmy... może za szerokiej. Faktem jest ,że to każdego indywidualna sprawa co robi z samochodem i jako dorosłą osoba zdawać sobie musi sprawę z konsekwencji . Jak już pisałem lepiej jest podjeść do tematu tuningu od strony softu i mechaniki razem.. można dużo więcej zrobić... tyle że to tylko 1,6 L... pojemności się nie oszuka.. ale to tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkicus Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Swoją drogą Nissan ma politykę wymiany auta na nowe jeśłi dochodzi do usterek w tzw "młodym wieku pojazdu". Ja patrze z dość szerokiej perspektywmy... może za szerokiej. Faktem jest ,że to każdego indywidualna sprawa co robi z samochodem i jako dorosłą osoba zdawać sobie musi sprawę z konsekwencji . Jak już pisałem lepiej jest podjeść do tematu tuningu od strony softu i mechaniki razem.. można dużo więcej zrobić... tyle że to tylko 1,6 L... pojemności się nie oszuka.. ale to tylko moje zdanie. przyznaję całkowitą rację z poj. 1.6 l rakiety nie zrobimy Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez szybkicus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.