marecki_ Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Dzisiaj w trakcie sprzątania w aucie zauważyłem że z jednej strony dywanik się wysunął spod uszczelki po jej zdjęciu okazało się że do dywanika są przymocowane plastikowe kątowniki za pomocą zszywek a kątownik po wsunięciu pod uszczelkę w ten sposób trzyma dywanik. Najgorsze jest jednak to że zszywki przerdzewiały i po prostu puściły mało tego próg zaczęła ruda też ostro brać co widać na zdjęciach po oczyszczeniu z luźnej rdzy nie wygląda to już tak strasznie ale niezbyt głębokie wżery są. Zobaczcie u siebie, u mojego ojca w micrze jest to samo więc podejrzewam że w każdym E11 też. Z tyłu też jest to samo tylko mniej z racji tego że dywanik jest krótki. Gdyby konstruktorzy użyli spinek plastikowych nie było by tego problemu. Tak jak pisałem z grubsza już to oczyściłem wolnym czasem zrobie to dokładniej mała szlifierką, zabezpieczę preparatem na rdze np R-Stop następnie jakiś podkład epoksydowy i lakier w sprayu lub pędzelkiem. Dobrze że jest to w niewidocznym miejscu więc można pomalować nawet innym kolorem aby zabezpieczenie było dobre. W tych plastikowych kątownikach zrobię małe otwory przykleję taśmą dwustronna do dywanika i dodatkowo przeszyję mocną żyłką i chyba powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Miałem tak samo, ale w dużo mniejszym natężeniu. Faktycznie niedoróbka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 U mnie też nie jest aż tak strasznie jak widać na załączonych zdjęciach, widoczna rdza w dużej mierze była „luźna” po odkurzeniu ubytki są znacznie mniejsze no ale są i trzeba to zrobić. Ranger jak u siebie rozwiązałeś ten problem? Oczyściłeś i zamalowałeś odrazu lakierem czy dawałeś jakiś podkład antykorozyjny? I jak poradziłeś sobie z mocowniem tego dywanika, jak przymocowałeś te plastikowe kątowniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 U mnie też nie jest aż tak strasznie jak widać na załączonych zdjęciach, widoczna rdza w dużej mierze była „luźna” po odkurzeniu ubytki są znacznie mniejsze no ale są i trzeba to zrobić. Ranger jak u siebie rozwiązałeś ten problem? Oczyściłeś i zamalowałeś odrazu lakierem czy dawałeś jakiś podkład antykorozyjny? I jak poradziłeś sobie z mocowniem tego dywanika, jak przymocowałeś te plastikowe kątowniki? Na razie zaprawiłem Cortaninem. Popracuję nad tym w tym roku. A pod nieszczęsne zszywki podłożyłem pasek takiej ażurowej maty antypoślizgowej. Myślę, że tak to trzeba załatwić. Zabezpieczyć korozję a pod zszywki coś podłożyć aby nie obcierały o lakier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Ja chyba przewiercę kilka dziurek w tych plastikach i przeszyję mocną nicią lub żyłką. Zszywki tak przedzewiały że się wszystko rozpadło, jeśli dam nowe to znowu przerdzewieją a jak przeszyję to wydaje mi się że będzie solidnie i trwale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) Powiem serio że aż się przestraszyłem tej rdzy która pokazujecie.....u nas większa wilgotność ale jestem mile zaskoczony. Przód.....trochę więcej rdzawe te zszywki ale tylko od strony kierowcy. Reszta czyta. https://images81.fotosik.pl/1046/4791540f8406cb10.jpg https://images82.fotosik.pl/1047/17bb39706ae997ad.jpg https://images81.fotosik.pl/1046/31b41f5b3a30934c.jpg Tu jest tył.. https://images84.fotosik.pl/1046/64102fea37edced5.jpg Leciutkie przetarcia a w innych miejscach lakier wciśnięty.......zabezpieczyłem i podłożyłem pod to piankową uszczelkę przylepną i zszywki nie mają kontaktu z lakierem. Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 U mnie też było słabiej niż u kolegi. Od strony pasażera także było czysto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Myślałem że będzie tej rdzy więcej jak zobaczyłem zdjęcie kolegi. Ale na szczęście było czysto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zajrzałem i ja. Mam mniej niż marecki ale zdecydowanie trzeba się tym zająć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 No u mnie było sporo jak widać na fotce. To zdjęcie jest od strony kierowcy, od strony pasażera i z tyłu było mniej. Już się z tym uporałem:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Rocznik 2006, od strony kierowcy owszem spinki obcierają karoserie ale efekt to tylko obdrapany lakier, brak śladu rdzy. U pasażera nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.