Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Licznik z Anglika


fonir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wiadomo liczniki z anglików są skierowane w prawą stronę.

A czy ktoś kombinował z przekładką bebechów?

To znaczy ,czy da radę na przykład przełożyć całą płytę drukowaną [czy jak to się zwie].

Tanie są ,więc kuszą ceną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio są skierowane w prawą ? Jak patrzę na moje to wydają się patrzeć na wprost a nie w lewą. 

 

bebechy powinny pasować ale w milach będzie wyświetlacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie śrub jest to samo ale obudowa pat inaczej "wyprofilowana".

Rozkręcałem i licznik jest pod kątem.

I nie chodzi mi o zegary a o płytę .

Edytowane przez fonir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie śrub jest to samo ale obudowa pat inaczej "wyprofilowana".

Rozkręcałem i licznik jest pod kątem.

I nie chodzi mi o zegary a o płytę .

A co takiego jest w płycie od Anglika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co w UK jest zmienione w budowie /konstrukcji licznika .

Skoro licznik można kupić już za 17zł. to taniej wychodzi niż wizyta w ASO.

Byłem na komputerze z tym Esp i według mechanika to wina licznika że dioda nie działa.

Zapłaciłem -50zł

W Nissanie krzyknęli mi 250zł. za podłączenie komputera.

Więc tak kombinuje czy w celu sprawdzenia kupić taniego anglika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prościej jest zmienić diodę? A jak wyjdzie że to jednak nie ona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikro diody są wlutowane w płytkę.

Nie znam typu.

Wiem jak wyglądają - rozbierałem.

Nawet jak już znajdę to wyjdzie pewnie podobnie cenowo jak na Aledrogo kupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby sprawdzić czy to faktycznie dioda również kupił bym angielski licznik za 17zł  zamiast rozbierać swoje zegary i lutować. 

Jeśli tylko do testów to nie ma co sie martwić czym się różnią, podepniesz sprawdzisz i najwyżej odłączysz bez skręcania tego. A potem będziesz się martwił co jest nie tak. Choć akurat w diodę nie wierzę. Te diody są sterowane chyba po CAN ( nie idzie oddzielny kabelek do każdej kontrolki ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby sprawdzić czy to faktycznie dioda również kupił bym angielski licznik za 17zł  zamiast rozbierać swoje zegary i lutować. 

Jeśli tylko do testów to nie ma co sie martwić czym się różnią, podepniesz sprawdzisz i najwyżej odłączysz bez skręcania tego. A potem będziesz się martwił co jest nie tak. Choć akurat w diodę nie wierzę. Te diody są sterowane chyba po CAN ( nie idzie oddzielny kabelek do każdej kontrolki ) 

Racja, to nie przyszło mi do głowy.

Co do spalenia diody, u mnie akurat padła w przycisku sterowania szyby, co skłoniło mnie do wymiany i dołożeniu pod każdym przyciskiem, oczywiście od strony kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanior pokazywał mi ,że jak przyciska przycisk Esp to na jego kompie wykrywa ten ruch .

Diagnostyka jest naprawdę droga ,więc kombinuje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napięcie na zegarach na diodzie sprawdzić ? 

 

 

 

A w sterowaniu szyb to była dioda czy żaróweczka ? 

Edytowane przez chudson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznikow jest kilka wariantow , benzyna diesel oczywiscie ,  ale ! :) wiem bo sam sie nacielem w benzynie jest na pewno dwa rodzaje kostek anglik dwa szare jedna biala w EU odwrotnosc i ni jak to spasowac bez odpowiedniej wiedzy elektronicznej ( ktorej nie posiadam :( )   

 

jesli chcesz wysle fotki zegarow mam 2 sztuki i eu i anglika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A w sterowaniu szyb to była dioda czy żaróweczka ? 

Dioda. Pisałem kiedyś o tym http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/101611-qq2-pod%C5%9Bwietlenie-przycisk%C3%B3w/page-3?do=findComment&comment=1085447

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo! - dziękuję !
Na Pc-ta potem wrzucę to lepiej porównam .

 

========================================

 

 

Tu jest taki przycisk do dziękowania post-68386-0-17112600-1517761174_thumb.png

Wylazł z domu, zrobił fotki. Następnym razem nie będzie się mu chciało ;)

Edytowane przez Thunder
;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ,że jak ? wtyczki nie pasują czy da się włożyć ale nie działa bo miejsca pinów trzeba pozamieniać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak !

Oczywiście należy się plusik !

Przepraszam ale po prostu nie wiedziałem ,że tak można ...

Poprawię się

To jest ten anglik za 17zł.

Nie rozkręcałem swojego ,bo mróz ...

A nie pamiętam jak tam u mnie było.

 

Z tej fotki to w ogóle inny niż na foto wyżej...

A to mój licznik .

Co oznacza "FT" ?

 

"FE" - ANGIK

post-107566-0-20727500-1518040596_thumb.jpg

post-107566-0-13969600-1518090052_thumb.jpg

Edytowane przez fonir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fotkach wyżej pewnie licznik od benzyniaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak się różnią ...

A czym się różnią te które pokazałem ?

Wizualnie niczym ale opis na obudowie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden liczy w kilometrach, drugi w milach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam ,że oznaczenia na liczniku mogą być różne bo i wersje będą    mile/kilometry     benzyna/diesel     automat/manual   co daje pewną pulę kombinacji.

 

Czy ktoś podłączał i na 100% stwierdzi czy da się anglika do europejczyka przeszczepić bez problemów lub automat do manuala ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...