fonir Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Witam. Wiadomo liczniki z anglików są skierowane w prawą stronę. A czy ktoś kombinował z przekładką bebechów? To znaczy ,czy da radę na przykład przełożyć całą płytę drukowaną [czy jak to się zwie]. Tanie są ,więc kuszą ceną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Serio są skierowane w prawą ? Jak patrzę na moje to wydają się patrzeć na wprost a nie w lewą. bebechy powinny pasować ale w milach będzie wyświetlacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) Mocowanie śrub jest to samo ale obudowa pat inaczej "wyprofilowana". Rozkręcałem i licznik jest pod kątem. I nie chodzi mi o zegary a o płytę . Edytowane 3 Lutego 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Mocowanie śrub jest to samo ale obudowa pat inaczej "wyprofilowana". Rozkręcałem i licznik jest pod kątem. I nie chodzi mi o zegary a o płytę . A co takiego jest w płycie od Anglika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Achh znaczy się tył zegarów jest od kątem w drugą stronę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Nie wiem co w UK jest zmienione w budowie /konstrukcji licznika . Skoro licznik można kupić już za 17zł. to taniej wychodzi niż wizyta w ASO. Byłem na komputerze z tym Esp i według mechanika to wina licznika że dioda nie działa. Zapłaciłem -50zł W Nissanie krzyknęli mi 250zł. za podłączenie komputera. Więc tak kombinuje czy w celu sprawdzenia kupić taniego anglika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Nie prościej jest zmienić diodę? A jak wyjdzie że to jednak nie ona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Mikro diody są wlutowane w płytkę. Nie znam typu. Wiem jak wyglądają - rozbierałem. Nawet jak już znajdę to wyjdzie pewnie podobnie cenowo jak na Aledrogo kupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Aby sprawdzić czy to faktycznie dioda również kupił bym angielski licznik za 17zł zamiast rozbierać swoje zegary i lutować. Jeśli tylko do testów to nie ma co sie martwić czym się różnią, podepniesz sprawdzisz i najwyżej odłączysz bez skręcania tego. A potem będziesz się martwił co jest nie tak. Choć akurat w diodę nie wierzę. Te diody są sterowane chyba po CAN ( nie idzie oddzielny kabelek do każdej kontrolki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Aby sprawdzić czy to faktycznie dioda również kupił bym angielski licznik za 17zł zamiast rozbierać swoje zegary i lutować. Jeśli tylko do testów to nie ma co sie martwić czym się różnią, podepniesz sprawdzisz i najwyżej odłączysz bez skręcania tego. A potem będziesz się martwił co jest nie tak. Choć akurat w diodę nie wierzę. Te diody są sterowane chyba po CAN ( nie idzie oddzielny kabelek do każdej kontrolki ) Racja, to nie przyszło mi do głowy. Co do spalenia diody, u mnie akurat padła w przycisku sterowania szyby, co skłoniło mnie do wymiany i dołożeniu pod każdym przyciskiem, oczywiście od strony kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Mechanior pokazywał mi ,że jak przyciska przycisk Esp to na jego kompie wykrywa ten ruch . Diagnostyka jest naprawdę droga ,więc kombinuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) A napięcie na zegarach na diodzie sprawdzić ? A w sterowaniu szyb to była dioda czy żaróweczka ? Edytowane 4 Lutego 2018 przez chudson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbendul Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 licznikow jest kilka wariantow , benzyna diesel oczywiscie , ale ! wiem bo sam sie nacielem w benzynie jest na pewno dwa rodzaje kostek anglik dwa szare jedna biala w EU odwrotnosc i ni jak to spasowac bez odpowiedniej wiedzy elektronicznej ( ktorej nie posiadam ) jesli chcesz wysle fotki zegarow mam 2 sztuki i eu i anglika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Bardzo proszę o fotki. Porównvie foto z Allegro ale jakoś mi nie idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 A w sterowaniu szyb to była dioda czy żaróweczka ? Dioda. Pisałem kiedyś o tym http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/101611-qq2-pod%C5%9Bwietlenie-przycisk%C3%B3w/page-3?do=findComment&comment=1085447 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbendul Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 z zielona farbka eu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) Oooo! - dziękuję !Na Pc-ta potem wrzucę to lepiej porównam . ======================================== Tu jest taki przycisk do dziękowania Wylazł z domu, zrobił fotki. Następnym razem nie będzie się mu chciało Edytowane 4 Lutego 2018 przez Thunder ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Ale ,że jak ? wtyczki nie pasują czy da się włożyć ale nie działa bo miejsca pinów trzeba pozamieniać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbendul Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 zmiana pinów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Tak tak ! Oczywiście należy się plusik ! Przepraszam ale po prostu nie wiedziałem ,że tak można ... Poprawię się ☺ To jest ten anglik za 17zł. Nie rozkręcałem swojego ,bo mróz ... A nie pamiętam jak tam u mnie było. Z tej fotki to w ogóle inny niż na foto wyżej... A to mój licznik . Co oznacza "FT" ? "FE" - ANGIK Edytowane 8 Lutego 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Na fotkach wyżej pewnie licznik od benzyniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Czyli jednak się różnią ... A czym się różnią te które pokazałem ? Wizualnie niczym ale opis na obudowie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Jeden liczy w kilometrach, drugi w milach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Obstawiam ,że oznaczenia na liczniku mogą być różne bo i wersje będą mile/kilometry benzyna/diesel automat/manual co daje pewną pulę kombinacji. Czy ktoś podłączał i na 100% stwierdzi czy da się anglika do europejczyka przeszczepić bez problemów lub automat do manuala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Kupiłem więc obadamy. Zrobiłem to tylko dla Was ☺☺☺☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.