mrozilla Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Chcę zamontować kamerę cofania i ogólnie nie ma z tym problemu poza tym, że używam do tego bezprzewodowego nadajnika i odbiornika 2.4GHz i niestety gdy jest podpięty tylko odbiornik pod ekran ten ciągle miga (wygląda jakby odświeżał ekran w poszukiwaniu sygnału z nadajnika) do czasu aż wrzucę wsteczny, wtedy zasilanie dostanie nadajnik i kamera, pojawia się obraz i wszystko działa, po wyłączeniu świateł cofania nadajnik i kamera się wyłącza, a ekran zaczyna migać. Sprawdziłem 2 takie zestawy i oba działają tak samo więc chyba jest to działanie zamierzone przez producenta, chociaż ekran powinien zapalać się dopiero po znalezieniu sygnału, a nie w czasie wyszukiwania... Rozwiązaniem, które by zadziałało jest podłączenie pod światło cofania również ekranu i odbiornika, czas uruchamiania jest identyczny bez względu czy ekran jest w stanie czuwania i dostaje sygnał czy wszystko w tym samym czasie dostaje napięcie tylko teraz pozostaje kwestia dociągnięcia przewodu do kabiny od świateł cofania. Niestety bezpiecznik znajduje się aż pod maską, a wszędzie jest bardzo szczelnie aby doprowadzić i ukryć przewód, a dodatkowo dlatego brałem bezprzewodowy zestaw aby właśnie w jak najmniejszym stopniu przeciągać przewody. Może gdzieś w kabinie jest jakiś bezpiecznik/przewód, który odpowiada za światła cofania (z tego co się orientuję czujnik znajduje się na zewnątrz)m, byłoby to o wiele prostsze niż doprowadzanie dodatkowego przewodu ze skrzynki bezpieczników pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Wyrzuć ten bezprzewodowy szpargał. Tematu nie zdaje wcale. Z czasem przestaniesz odbierać sygnał z kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozilla Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zestaw ten sprawdzałem w różnych warunkach i odległościach i na razie dawał radę, chodzi tylko o podłączenie w D40. Jak padnie puszczę wtedy przewód przez całość ale w danej chwili chciałbym z tego skorzystać. Tylko kwestia czy gdzieś w środku jest przewód od świateł czy bez prowadzenia spod maski się nie obędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmisieekk Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 czujnik na skrzyni biegów. Dostęp pod lewarkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozilla Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Wydawało mi się, że właśnie nie jest dostępny przy lewarku ale tego nie sprawdziłem. W takim razie jeżeli od środa będzie dostęp to problem powinien się rozwiązać tylko czy ECU nie będzie widziało żadnego błędu jeżeli podepnę się pod przewód czujnika? Służy on tylko do włączania/wyłączanie wstecznego czy robi coś jeszcze? Jeżeli będą zakłócenia, a wiem, że np. podgrzewanie silnika działa tylko na biegu jałowym i ECU wychwyci jakiś inny sygnał to może wyskoczy CHECK lub niektóre funkcje nie będą działały prawidłowo, czy wybiegłem za daleko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trufell Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Witam czy udało Ci się wydobyć ten sygnał z czujnika przy skrzyni i czy na pewno jest on sterowany plusem. Ja również potrzebuje plus ze wstecznego , prowadzenie przewodu dodatkowego przez cały samochód może i szybciej ale wydaje mi się zbędną dodatkową plątaniną , chciałem polepszyć i utknąłem drugi dzień. Dekiel pod lewarkiem już odkręciłem ale jest tam tak ciasno ze nie bardzo mogę coś ustalić. Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.