Maciek_7 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Witajcie, Niestety, ale na forum sprowadził mnie dość duży problem w moim nie tak dawno kupiony QQ J10 2010. Chwilę po zakupie odezwał się delikatny dźwięk na puszczonym sprzęgle (miałem nadzieję, że to jedynie łożysko wyciskowe), jednak na dzień dzisiejszy wszystko wskazuje na problem ze skrzynią biegów. Dźwięk się bardzo nasilił, a po kontroli oleju w skrzyni wieści tym bardziej nie są optymistyczne - rzadki i czarny olej. Ktoś pięknie przygotował auto do sprzedaży... Jestem umówiony z mechanikiem na "zrzucenie" skrzyni i zobaczymy dokładnie co jest w środku, ale profilaktycznie chciałbym was koledzy już teraz podpytać o radę. Liczę się z tym, że w środku może być "śmietnik", a naprawa okaże się nieopłacalna. Czy jest ktoś z was w stanie polecić sprawdzone miejsce, gdzie dostanę ewentualnie regenerowaną skrzynię do QQ? QQ 2010, 1.6 B, skrzynia manualna. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Witajcie, Ktoś pięknie przygotował auto do sprzedaży... Witaj Może warto się z tym ktosiem skontaktować, jeśli to możliwe, i zażądać zwrotu auta albo udziału w kosztach naprawy? Masz do tego prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 jeśli kupiłeś od firmy to masz rok rękojmi na wady ukryte, jak od osoby prywatnej to gorzej ale skoro wada ujawniła się chwilę po zakupie to tak jak napisał cezzar1 skontaktuj się ze sprzedawcą, wygląda to na typowy problem w tym modelu, w najlepszym wypadku koszt naprawy powinien się zamknąć w 1500 zł, w najgorszym może być 3 x drożej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_7 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Bardzo dziękuję za odzew. Niestety sprzedający nie jest chętny do "rozmów"... Prawnik, z którym się kontaktowałem przedstawił sprawę jako 50:50, i na pewno nie do rozwiązania szybko. Wkur.... jest ogromne, ale chyba już się pogodziłem z samodzielną naprawą usterki. Zależy mi na tym, żeby zrobić to raz i porządnie i mieć to z głowy :/ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 A wiesz już "co jest w środku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.