Mefiusto Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Witam! Pacjent to Almera N16 z 2004r 1.8 116KM. Podczas dłuższej trasy temperatura dochodzi do czerwonego pola i gotuje się plyn w zbiorniczku wyrownawczym ( widać slady po plynie na zbiorniczku jakby korek nie wytrzymal cisnienia i zachlapalo silnik pod maską). Włączenie ogrzewania na maksimum pomaga i temperatura delikatnie spada do ponad 90 stopni. Termostat był wymieniany ok 2 lat temu i to nie pomoglo. Wąż z bloku silnika oraz ten od termostatu są gorące. Pytanie brzmi czy może to być uszkodzona pompa wody mimo iż po włączeniu ogrzewania działa ono prawidłowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 a może UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefiusto Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 a może UPG Jest jakis sposób to sprawdzic bez rozbierania silnika ? W zbiorniczku niema "masła", białego dymu z rury wydechowej, pod korkiem wleu oleju tez ok wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 jest jakiś środek do zalania lub podjechać gdzieś gdzie mają taki czujnik do sprawdzania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefiusto Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 I jeszcze jedno czy w Almerze N16 2002r + wystepuje chlodnica EGR ? Pytam bo chce miec pewnosc przy tescie spalin w zbiorniczku wyrownawczym czy to UTG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.