Jabol Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) Witam. Nabilem klimatyzacja I nie dziala. Bezpieczniki ok ten kolo filtra powietrza a zasilania nie ma na kablu do kompresora. Nie mogę namierzyć przekaźnika. Proszę o pomoc może ktoś z Was miał podobny problem. Może podpowiecie gdzie znajduje się przekaźnik. Proszę o wyrozumiałość auto posiadam nie cały tydzień. EDIT: Dodam że nie ma zasilania również na elektryczną pompę paliwa (ta w baku) Edytowane 6 Maja 2018 przez Jabol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Może być jeszcze ,że napięcie nie pojawia się na przewodzie ponieważ czujnik ciśnienia jest zepsuty i klima myśli ,że jest pusta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Dzięki. Sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Czujnik jest ok. Po wypieciu wtyczki zalavzaja sie wentylatory. Wygląda na to jakby zasilanie nie wychodziło ze skrzynki z bezpiecznikami. Bezpiecznik jest ok. Gdzie znajduje się jakiś przekaźnik od klimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Sprawdzałeś miernikiem czy nie wychodzi prąd z przekaźnika ? cewke na kompresorze sprawdziłeś ? Czy dochodzi do niej prąd i sprawdzałeś na krótko czy załącza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) Nie wychodzi prad z ipdm. Zalozylem nowy i dalej nic. Prąd wychodzi z panela. Dzisiaj sprawdzę czy dochodzi do BCM (ten za schowkiem). Dodam że wentylatory chłodnicy ciągle pracują nawet na świeżo odpalonym zimnym aucie. Przekaźnik od kompresora jest wbudowany na stałe ponoć w ipdm (skrzynka bezpieczniki kolo silnika ta odwrocona) Edytowane 25 Maja 2018 przez Jabol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Wypadało by podłączyć do kompa i sprawdzić parametry. Skoro wentylatory chodzą to może czujnik temp myśli ,że silnik gorący i wyłącza klimę aby go nie obciążać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 No właśnie A gdzie ten czujnik temperatury się znajduje?Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 W dniu 25.05.2018 o 18:29, chudson napisał: Skoro wentylatory chodzą to może czujnik temp myśli ,że silnik gorący i wyłącza klimę aby go nie obciążać To tak nie działa. Klima dla 2 litrowego diesla jest znikomym obciązeniem. Przyczynę niesprawności trzeba szukac gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Sprawdziłem już wszystko. Wymieniłem nawet ipdm, teraz czekam na bcm bo wychodzi z niego tylko 9V. Wymienię też czujnik temperatury na wszelki wypadek. I tu pytanie: gdzie się on znajduje? Wskaźnik temperatury sięga mi do połowy na liczniku ale wentylatory chodzą zaraz po odpaleniu. Czy są tam dwa czujniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) 11 godzin temu, piotrek3 napisał: To tak nie działa. Klima dla 2 litrowego diesla jest znikomym obciązeniem. Przyczynę niesprawności trzeba szukac gdzie indziej. Nie ważne czy diesel jest obciążeniem czy nie , projektanci tworząc oprogramowanie wprowadzają różnego rodzaju tryby awaryjne i właśnie często w autach na wypadek przegrzewania wprowadza się wyjątek wyłączający zbędne urządzenia aby odciążyć jednostkę napędową. Nie wiem tylko akurat czy japończycy z nissana też wymyślili takie rozwiązanie ,które występuje u niektórych producentów. Na przykład ople mają taką funkcję gdzie komputer wyłącza klimatyzację gdy silnik się przegrzeje. Edytowane 29 Maja 2018 przez chudson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.